Mapa drogowa 2010

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser182
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser182

Gość
Gość
Poniżej przedstawiamy plany zmian na rok 2010. Proszę nie pytać o konkretne daty wprowadzenia danych zmian. Nie dysponujemy takowymi, więc siłą rzeczy nie udzielimy odpowiedzi na takie pytania. Proszę również nie pytać administracji o szczegóły, np. na czym dokładnie będzie polegała dana zmiana, ponieważ wszystkie szczegóły znane na dzień dzisiejszy zostały podane poniżej.

Czat
Możliwość rozmowy w The West. Czat będzie umieszczony na dole ekranu. Będą trzy różne pokoje czatu.

  • Czat miasta
  • Czat hrabstwa
  • Czat bitwy fortowej (jak tylko się ona zacznie)

Czat już działa na becie, ale będzie jeszcze ulepszany. Obrazy będą mogły być zgłaszane.


Punkty życia i szansa na śmierć.

Gracze będą się ranić częściej i mocniej w trakcie prac. Pojedynki będą kosztować więcej życia. Omdlenie zostanie osłabione trochę. Energia nie będzie aż tak obniżana, zostanie zniesiona blokada pojedynków.

Powody:
  • Bardziej ekscytujące prace
  • Używanie jedzenia i eliksirów życia

Limit Banku
Nie będzie więcej limitu banku. Poziom banku będzie określał ile dziennie można dokonać wpłaty. W obcych miasta będzie można np. za opłatą 20% wpłaty, wpłacić pieniądze do banku.

Powody:
  • Ważny przy wprowadzeniu limitu plecaka
  • Ważny dla graczy pojedynkujących się bez miasta

Sprzedaż przedmiotów w sklepach dla obcych
Sklepy będą oferować także przedmioty z 2 ostatnich poziomów sklepów dla obcych graczy.

Powody:
  • Łatwiejsze zakupy
  • Zbędne limity przy zmianie miast

Pojedynki na mapie
Gracze nie będą się atakować poprzez saloon, tylko przy użyciu mapy. Będzie się używało lokalizacji w której gracz się obecnie znajduje. Będzie również opcja wyszukiwania na mapie umożliwiająca odnalezienie graczy z którymi można stoczyć pojedynek. Gracz będzie podatny na ataki w danej lokalizacji do czasu aż nie dotrze do nowej. Wymagania pojedynkowe zostaną delikatnie zmienione, tak aby pojawiło się więcej pojedynkowych par.

Powody:
  • Nowym graczom jest łatwiej atakować innych przy użyciu mapy.
  • Gracze mogą szybko dodać pojedynek po zakończeniu pracy.
  • Prawdopodobnie więcej pojedynków.
  • Możliwe zasadzki.
  • Wzrośnie znaczenie prędkości (bonus zawadiaki)

Pojedynki z NPC'ami
Na mapie pojawią się nowe miejsca w których będzie można pojedynkować się z NPC'ami. Będą one dawać doświadczenie i pieniądze. Nowe miejsca będą dostępne dla wyższych poziomów pojedynkowych. (zbiry, obozy bandytów...)

Powody:
  • Więcej pojedynków
  • Większa różnorodność zajęć
  • Gracze, którzy nie chcą uczestniczyć w PvP będą mogli nadal się pojedynkować.

Zasadzki
Gracze będą mieli ochronę miasta w obrębie danego pola. Jeżeli gracz zostanie zaatakowany na polu, na którym znajdują się inni członkowie miasta, wtedy każdy z członków miasta, oddaje jeden strzał do atakującego. Będzie to miało zastosowanie tylko dla obrońcy.

Powody:
  • Miasta mogą stawiać silny opór, poprzez wzajemną ochronę
  • Budowniczy mogą się wzajemnie ochraniać
  • Silni gracze mogą pomagać słabszym

Nieograniczone poziomy budynków
Budynki takie jak kościół będą mogły być rozbudowywane w nieskończoność i dawać minimalne korzyści.

Powody:
  • Zajęcie dla budowniczych

Pieniądze i szczęście.
Prace z wysokim współczynnikiem zarobku, będą dawać mniej pieniędzy. Zostanie obniżona szansa na znalezienie przedmiotu, ale przedmioty będą bardziej wartościowe.

Powody:
  • W grze jest za dużo pieniędzy (w miarę rozwoju światów)
  • Większe szczęście jest pożądane przez wiele krajów, ale musi ono pozostać współmierne do zarobków


Listy gończe.

Będzie można wyznaczyć nagrodę za głowę innego gracza. Jak ktoś pokona gracza w pojedynku to otrzyma nagrodę. Za każde ogłoszenie będzie pobierana przez system opłata. Pokonanie: 25% opłaty; uśpienie: 50% opłaty.

Powody:
  • Więcej pojedynków.
  • Nowe zadania przy pojedynkach.
  • Budowniczy będą mogli się bronić.
  • Wykorzystanie pieniędzy graczy.

Poziom 100+ i nowe prace.
Zostaną odblokowane poziomy 100+. Zastanowimy się co z panteonem. Do tego dojdą nowe prace.

Powody:
  • Oczekiwane przez graczy
  • Wyzwanie po 99 poziomie

Użycie produktów.
Plecak będzie miał "buzię" gdzie będzie można włożyć produkty, które w ten sposób zostaną skonsumowane a gracz uzyska odpowiednie bonusy. Na początku będą to tylko eliksiry życia, później pojawią się też inne, ale nigdy bonusy do energii. W general store będzie można kupić eliksiry życia za kilka dolarów. Będą dawać jednakowe bonusy.

Powody:
  • Konsumpcja produktów.
  • Wyciągnięcie pieniędzy z powrotem ze świata.
  • W późniejszym czasie możliwe wspomagacze (np. amunicja zwiększająca czasowo obrażenia w pojedynku)

Zakup punktów umiejętności.
Będzie można kupować za dolary punkty umiejętności. Koszt będzie zawsze szybko wzrastał, np: 50,100,200,400...

Powody:
  • Wykorzystanie nadwyżek finansowych
  • Wykorzystanie prac z dużym zarobkiem

Limit plecaka.
Zostanie wprowadzony limit przedmiotów jakie będzie można nosić w plecaku na nowych światach. Ten limit będzie można podnieść między innymi dzięki koniom. Jeżeli będzie niesione więcej przedmiotów niż wolno, gracz będzie poruszał się wolniej.

Powody:
  • Wzrośnie znaczenie banku.
  • Mniej przedmiotów w grze.
  • Ważne dla handlu.
  • Bardzo dobre dla serwerów

Handel przedmiotami.
Gracze będą mogli handlować przedmiotami. Każdy będzie mógł wpisać ofertę i zapotrzebowanie w swoim profilu. Na początku nie będzie możliwa wymiana towarowa, jedynie zakup za dolary. Każdy przedmiot będzie miał minimalną i maksymalną cenę.

Przykłady:
Potrzebuję: szary melonik za 260$
Oferuję: szlachecki kapelusz za 800$
Aby doszło do transakcji gracze będą musieli znajdować się w tym samym miejscu. Będzie możliwe przesłanie przedmiotów za pomocą pony express (za bryłki).
Limit plecaka zostanie wprowadzony w tym samym czasie co handel.

Poker.
Będzie można grać z innymi graczami w pokera. Mała część stawek będzie trafiać do banku. Bank zawsze wygrywa :p

Powody:
  • Zajęcie w trakcie okresów oczekiwania.
  • Poznanie nowych graczy.
  • Wyciągnięcie pieniędzy ze świata.
  • Prośba graczy

Nowy system pojedynków
Obecny system (strefa celowania, uników) zostanie zmieniony na inny. Każda runda będzie się składać z ataku i ruchu. Im większy poziom pojedynków, tym więcej będzie rund (3-12).

Faza ataku:
Atak to domyślnie uderzenie/strzał. Wraz z osiągnięciem umiejętności pojawią się inne możliwe akcje.
Przykłady:

  • Mocne uderzenie: +50 obrażeń; 20 siła uderzenia
  • Podwójny strzał: dwa strzały, niższa szansa trafienia; 20 refleks, 15 strzelanie
  • Ogień zaporowy: strzały trzymają wroga na dystans, mniejsze obrażenia; 40 strzelanie
  • Szturm: brak kary za złą odległość; wytrzymałość 40
  • Ogłuszenie: 50% szansy że przeciwnik straci następną rundę; siła uderzenia 50
  • Kopniak: Obniża szansę na trafienie o 50%; działa tylko w zwarciu

Faza ruchu: Każda runda ma również fazę ruchu. Pozwala ona graczom, osiągnąć optymalny do przeciwnika dystans, co pozwoli na zadanie większych obrażeń, lub uniknięcie ataku. Wraz z osiągnięciem umiejętności pojawią się inne możliwe akcje.

Przykłady:

  • Przejście do zwarcia; brak wymagań
  • Odskok: +20% szansy na unik; 20 refleks; 10 unik
  • Krzyk: Atakujący trafia 30% gorzej; charyzma 40
  • Ośmieszenie: Atakujący traci specjalny atak i atakuje normalnym uderzeniem/strzałem; charyzma 50
  • Zmiana broni: zmienia broń; zręczność 50
  • Niewiarygodny refleks: W tej rundzie nikt nie zalicza trafienia; sprawność 20; refleks 200
  • Zachowaj spokój: Obracasz się na pięcie wyśmiewając się z wroga; charyzma 30
  • Klincz: 50% szans na nieudaną fazę ruchu; siła 30; refleks 30

To tylko przykłady i najprawdopodobniej nie będą wprowadzone do gry dokładnie w tej postaci. Będzie to zbalansowane tak aby zarówno cechy jak i umiejętności odgrywały ważną rolę. Atak z dystansu jak i walka wręcz będą miały również porównywalną siłę. Proszę nie zmieniać swoich umiejętności na podstawie wyżej podanych przykładów!
Obecne umiejętności pojedynkowe będą miały mniejsze znaczenie w przypadku szansy na trafienie i obliczeń obrażeń, ale będą miały większe znaczenie w przypadku akcji w pojedynku. Szczęście zostanie zminimalizowane. Ekwipunek i broń będą miał wpływ na wysokość otrzymywanego doświadczenia, aby zapobiec ustawianym walkom.

Szansa na trafienie zostanie zmieniona. Umiejętności i cechy wykorzystywane w pojedynkach pozostaną raczej takie same. Żołnierz otrzyma kolejny bonus. Dokładna wersja nowego systemu pojedynków zostanie ogłoszona z odpowiednim wyprzedzeniem.

Powody:
  • System który będzie stawał się z czasem coraz bardziej złożony.
  • Bardzo prosty system dla nowych graczy.
  • Wiele możliwości.
  • Cele do których można dążyć.
  • Lepsze szanse na ochronę postaci, nawet dla budowniczych

Surowce do budowania budynków.
Do rozbudowy budynków na wyższych poziomach będą potrzebne surowce. (począwszy od lvl 3)

Powody:
  • Większa przydatność budowniczych.
  • Handel stanie bardziej atrakcyjny.


Większe bonusy postaci.

Każda z klasy powinna otrzymać większe bonusy. Jeden z pomysłów to wprowadzenie 6 bonusów i wybór przez gracza po jednym bonusie co 10 poziomów.

Powody:
  • Cele w trakcie całej gry.
  • Większe skupienie na klasie postaci.
  • Możliwe silniejsze specjalizacje.

Miasto/degradacja budynków.
Budynki z wysokim poziomem będą z czasem ulegać niszczeniu.

Powody:
  • Większa przydatność budowniczych.
  • Brak limitów dla nowych miast
  • Wyciągnięcie pieniędzy ze świata.


Hazard.

Sklepy będą oferowały nieznany przedmiot na sprzedaż. Mogą to być bardzo rzadkie przedmioty, drogie a nawet przedmioty nie do znalezienia ani nie do kupienia. Nieznane przedmioty będą bardzo drogie.

Powody:
  • Napięcie
  • Sposób na wydanie sporej ilości pieniędzy


West otrzyma nową stronę główną.

Nowa strona główna będzie bardziej pasować do gry, zapewniając jednocześnie dalej funkcjonalność. Strona główna będzie tworzona niezależnie od gry, co oznacza, że jej zmiana nie będzie przypisana do żadnej konkretnej wersji.


Gazeta.

Gazeta będzie wydawana co 3-7 dni. Będzie zawierała statystyki, horoskop i krótkie oświadczenia graczy.
Statystyki: Wyniki walk fortowych, ukończone miasta, gracze którzy osiągnęli znaczący poziom, najlepsi pojedynkowicze, ...
Oświadczenia graczy: Gracze będą mogli napisać krótkie oświadczenia. Będzie limit drukowanych oświadczeń. Gracze będą oferować określoną sumę pieniędzy za wydruk oświadczenia. Wystąpienie gracza który zaoferuje najwięcej zostanie wydrukowane.
Za możliwość czytania gazety będzie pobierana mała opłata.

Powody:
  • Ciekawe informacje dla wszystkich graczy.
  • Nagrody dla wielu graczy.
  • Możliwość zaprezentowania swojej postaci.

Spodnie i paski.
Pojawią się miejsca na spodnie i pasek. Ta nowa opcja będzie tworzona przez niezależny zespół, więc ciężko powiedzieć kiedy zostanie ukończona.

Powody:
  • Więcej przedmiotów
  • Prośba graczy
 
Status
Zamknięty.
Do góry