Kopalnie

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser13322
  • Data rozpoczęcia

wybierzcie


  • W sumie głosujących
    114
  • Głosowanie zakończone .
Status
Zamknięty.

DeletedUser13322

Gość
Gość
UWAGA! zanim zagłosujesz przeczytaj
Pomysł wprowadza dużo do gry, i mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu. Prubowałem go jak najlepiej dopracować




Jak pewnie wiecie, na zachodzie były kopalnie złota, srebra czy też miedzi.
W moim pomyśle chodzi o to by takie kopalnie wprowadzić do gry. Jakie to by korzyści dawało? A no takie: Miasto które ma kopalnie (byłyby 3 rodzaje. kopalnia złota, srebra, i miedzi. Na mapie wyglądało by to tak, jak kopalnia z zadania dla poszukiwacza przygód, ale ja nie miałem możliwości go wkleić.)
dostawało by oczywiście dochody z niej na kasę miasta. Kopalnie byłoby 6 na hrabstwo. dwie złota, dwie srebra, dwie miedzi. Kopalnie byłyby do zajęcia jak forty na początku gry. Zajęcie kopalni miedzi kosztowało by miasto 3000$ i 20.000pkt. miasta. zajęcie kopalni srebra 6000$ i 30.000pkt. miasta a kopalnie złota 9000$ i 40.000pkt. miasta. Kopalnia, jakby się na nią weszło wyglądała by mniej więcej jak (nie czepiać się grafiki, made in paint) oczywiście to może być inaczej, ale tak dla pokazu http://img64.imageshack.us/i/beztytuu45.png/. Budynki w kopalnie byłyby takie: Kolej, Rusztowania, magazyn, no i oczywiście sama kopalnia. Budowało by się "budynki" w kopalni czyli takim jakby budynku głównym. http://img576.imageshack.us/i/beztytuu675.png/.
Teraz do jakiego poziomu byłyby te "budynki" w rodzajach kopalni.
Kopalnia miedzi
-KOPALNIA- do 6 poziomu
-KOLEJ- do 4 poziomu
-RUSZTOWANIA- do 3 poziomu
-MAGAZYN- do 5 poziomu
Kopalnia srebra
-KOPALNIA- do 8 poziomu
-KOLEJ- do 6 poziomu
-RUSZTOWANIA- do 4 poziomu
-MAGAZYN- do 5 poziomu
Kopalnia złota
-KOPALNIA- do 10 poziomu
-KOLEJ- do 8 poziomu
-RUSZTOWANIA- do 5 poziomu
-MAGAZYN- do 5 poziomu.
Teraz potrzebne surowce do zbudowania każdego poziomu:
kasa na nie jest taka jak przy miastach czyli 2h- 240$ 1h- 120$ 0,5h- 60$
Kopalnia poziom pierwszy jest od początku.
kopalnia poziom 2. - 2xdynamit, 4xszklanka wody, 3xdeski
kopalnia poziom 3. - 3xdynamit, 5xszklanka wody, 6xdeski
kopalnia poziom 4. - 5xdynamit, 7xszklanka wody, 7xdeski
kopalnia poziom 5. - 6xdynamit, 8xszklanka wody, 8xdeski
kopalnia poziom 6. - 6xdynamit, 8xszklanka wody, 9xdeski
kopalnia poziom 7. - 7xdynamit, 9xszklanka wody, 10xdeski
kopalnia poziom 8. - 7xdynamit, 10xszklanka wody, 11xdeski
kopalnia poziom 9. - 8xdynamit, 10xszklanka wody, 12xdeski
kopalnia poziom 10. - 9xdynamit, 11xszklanka wody, 12xdeski
kolej
kolej poziom 1. - 2xmetalowe pręty, 1xskrzynka z narzędziami, 1xdeski
kolej poziom 2. - 3xmetalowe pręty, 1xskrzynka z narzędziami, 2xdeski
kolej poziom 3. - 4xmetalowe pręty, 2xskrzynka z narzędziami, 3xdeski
kolej poziom 4. - 4xmetalowe pręty, 3xskrzynka z narzędziami, 3xdeski
kolej poziom 5. - 5xmetalowe pręty, 3xskrzynka z narzędziami, 4xdeski
kolej poziom 6. - 6xmetalowe pręty, 4xskrzynka z narzędziami, 5xdeski
kolej poziom 7. - 6xmetalowe pręty, 5xskrzynka z narzędziami, 5xdeski
kolej poziom 8. - 8xmetalowe pręty, 5xskrzynka z narzędziami, 6xdeski
rusztowania
rusztowania poziom 1. -1xhebel, 1xpiła, 2xmłotek
rusztowania poziom 2. -2xhebel, 2xpiła, 3xmłotek
rusztowania poziom 3. -3xhebel, 3xpiła, 5xmłotek
rusztowania poziom 4. -4xhebel, 5xpiła, 6xmłotek
rusztowania poziom 5. -5xhebel, 6xpiła, 6xmłotek
magazyn
tak ja w magazynie fortowym do poziomu 5.
Teraz do czego służą budynki
kopalnia- przynosi dochody miastu
kolej- przyspiesza te dochody, które oferuje kopalnia
rusztowania- dają bonusy przy bitwie o kopalnie im wyższy poziom tym większy bonus
magazyn- wiadomo.
Jak wyżej wspomniałem będą bitwy o te kopalnie.
Bronie stosowane, będą fortowe, z wyjątkiem zawadiaki. Zawadiaka strzela z broni pojedynkowej, ale może wystrzelić podczas tury 4 razy.
Pole walki wyglądało by mniej więcej tak:
http://img20.imageshack.us/i/kopalnia3.jpg/
1- to pole startowe atakujących
2- to pole startowe broniących
3- to surowiec, przy którym jak się ustoi 5 rund, dla atakujących oczywiście, to zwyciężają(jak flaga)
4- teren niedostępny
5- rusztowania
6- zasłony typu wagoniki, czy skrzynie
7- pułki skalne(dają bonusy, jak mury)

I jeszcze jedno w walce o każdą kopalnie maksymalnie może atakować 50 osób, a bronić 45

Dla administratorów zostawiłbym kwestię zysków i szybkości pobierania zysków, bo nie chce, żeby było za łatwo, i jakoś teraz nie mam do tego głowy.


Czyli podsumowując, kopalnie dadzą zysk na kasę miasta, kolejne ciekawe bitwy, dla bobów więcej budowy.

EWENTUALNE POPRAWKI, ZAPROPONOWANE PRZEZ WAS: Zwiększenie kosztów budowy kopalń: kopalnia miedzi-6000$, kopalnia srebra-12000$, kopalnia złota-18000$
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Niepotrzebne. Wystarczą forty i bitwy o fort. Jestem na nie.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Pomysł ciekawy, bardzo dobrze opracowany, ale wg mnie trochę za mało pkt. miasta potrzebnych do kopalni (nie 2.000, 3.000 i 4.000 tylko 20.000, 30.000 i 40.000). Poza tym ciekawe pole bitwy, spore zyski. Dodałbym jeszcze, żeby było można przekierować wpływ zysków do dowolnego miasta. (mogłoby mieć mniej niż 501 pkt. ;)). Jeśli moje poprawki zostałyby naniesione (jeszcze trzeba by zwiększyć koszt budowy kopalni 2, 3 albo i 4- krotnie, żeby za łatwo nie było) - byłbym na tak. Więc w ankiecie opcja "tak z poprawkami ;)
 

DeletedUser13322

Gość
Gość
A z tymi punktami to się pomyliłem, dzięki, właśnie o to mi chodziło :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
z tymi grafikami to niczym moja robota :p . Jestem na tak
 

DeletedUser

Gość
Gość
czlowieku.. swiaty wymieraja a ty chcesz dodawac nowe niepotrzebne bajery... pomysl jak zatrzymac ludzi na starych swiatach a nie jak zrobic tak aby na bitwiach walczylo sie 5 vs 5 bo nikogo na swiatach nie bedzie.. wiem co mowie bo na 8 sw startowalem bodajze 2 miesiace po starcie serwa a teraz jestem TOP400 ;/ zreszto po co komu dochody do miasta jak wiekszosc jest rozbudowanych a te co jeszcze nieskonczone to buduja jacys desperaci

NIE NIE NIE !!
 

DeletedUser

Gość
Gość
czlowieku.. swiaty wymieraja a ty chcesz dodawac nowe niepotrzebne bajery... pomysl jak zatrzymac ludzi na starych swiatach a nie jak zrobic tak aby na bitwiach walczylo sie 5 vs 5 bo nikogo na swiatach nie bedzie.. wiem co mowie bo na 8 sw startowalem bodajze 2 miesiace po starcie serwa a teraz jestem TOP400 ;/ zreszto po co komu dochody do miasta jak wiekszosc jest rozbudowanych a te co jeszcze nieskonczone to buduja jacys desperaci

NIE NIE NIE !!

A myślisz że po co ten pomysł? Zastanów się jest po to aby uatrakcyjnić grę na wszystkich światach!
 

DeletedUser

Gość
Gość
A myślisz że po co ten pomysł? Zastanów się jest po to aby uatrakcyjnić grę na wszystkich światach!


To dodajmy, super miasta, gwiazdki za aktywnosc co 10 minut, pojedynki w godzinach 1:00-5:00 w ktorych po wygraniu masz 5x wiecej expa, oplate za minutowe korzystanie z czata..

no co nie podoba sie ? mi tez ;/ pomyysl ogolem beznadziejny.. checie wprowadzic 1000 pomyslow walk zeby i tak na koniec walczylo 500 osob ;/ a reszta bedzie miala to w ... ;/ czego wy jeszcze chcecie.. dla mnie forty to stal sie " niewypalem " - walki juz nie sprawiaja zadnej zabawy... a wy chcecie wieliczke sprowadzic i inne rzeczy.. do tego spojrzcie, mapa drogowa 2010 jest tak przepelniona ze beda to wprowadzac w 2011 o ile nie 2012 a wy wymyslacie sobie cuda...

macie duzo czasu ? to robcie sobie questy, a nie wymyslacie niestworzone pomysly ;/
 

DeletedUser

Gość
Gość
bardzo bardzo ciekawy pomysł, ale według mnie wymagania drewna na kolejne poziomy są zbyt małe. Radziłbym zwiększyć wszędzie te wymagania tak zeby np. kopalnia poziom7. nie potrzebowała 10xdeski tylko np 100x deski. rozumiecie ?
Ale jestem na TAK ! :D
 

DeletedUser

Gość
Gość
Pomysł realistyczny ale niepotrzebny. Nic ciekawego nie wniesie do gry, a może wyrządzić wiele szkód. Chodzi mi o "wyścig szczurów" o kopalnie(tak, jak jest z fortami). Poza tym brakuje grafiki na wysokim poziomie do każdego aspektu. Pomysł jest więc... nieodpracowany.

Bitwy o kopalnie... też na nie. Fortowe to aż za dużo, niektórzy mają 3 lub więcej bitew dziennie. Głos oczywiście na nie.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Pierwszy pomysł na forum który mi się spodobal...Nagroda dla ciebie:+Gra by była ciekawsza a nie tylko plądrowanie...
 

DeletedUser

Gość
Gość
pomysł spoko
ja bym jeszcze dodał możliwość napadu na kopalnie w np. 5osób sie zebrać i walczyć przeciw tym co są aktualnie w kopalni i jak wygrają atakujący to otrzymają troche kasy, gra by sie ożywiła

i jeszcze można by zrobić tak że kopalnie przynoszą zyski także graczom o ile "siedzą w nich", ale było by to traktowane jako praca o powiedzmy 80% wynagrodzenia i mogli by z niej kożystać tylko członkowie miasta posiadającego kopalnie
 

DeletedUser

Gość
Gość
Bardzo dobry pomysł, fajna mapka na bitwy mam nadzieje, że się pojawi.
 

DeletedUser19682

Gość
Gość
No ładnie to dopracowałeś spisałeś się ale niestety jest na NIE ponieważ jest to zbędne forty wystarczą ! Dzięki pozdro :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Pomysł może dobrze przedstawiony opracowany i wgl., ale na NIE. To coś ala forty. Świadczy o tym grafika, której prosiłeś się nie czepiać, ale mógłbyś chociaż zamienić teks ''logi fortu''. Poza tym naucz się polecenia :D
 

DeletedUser20449

Gość
Gość
Często mam 2 bitwy na dzień i ledwo co starcza mi czasu na robienie zadań.(Ostatanie zadanie zrobiłem 2 miesiące temu).
Ten pomysł jest dobry ale wielu z nas nie ma czasu na dodatkowe bitwy.
Sory na nie.
 

DeletedUser13322

Gość
Gość
Nie ma co przepraszać. Po prostu pomysł ci nie przypadł do gustu i tyle. Tego się nie można czepiać. A z tym IMG. To ja to robiłem, ale teraz jak to robię to obrazek się nie wyświetla. Tylko po prostu nic tam nie ma. Żadnego napisau, że źle zaadresowane, po prostu nic.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Bronie stosowane, będą fortowe, z wyjątkiem zawadiaki. Zawadiaka strzela z broni pojedynkowej, ale może wystrzelić podczas tury 4 razy.

Widać, że chcesz jak największe bonusy dla siebie. To, że zawadiaka korzystałby z broni pojedynkowej niech będzie jak chcesz. Ale to, że strzela 4 razy to przesada! A co do tego z jaką bronią lata jego problem. Max 2 strzały.
Ale i tak uważam, że jest to głupia część pomysłu.

Poza tym niepotrzebne. Jak pisałeś dużo dodaje do gry, ale, no właśnie ale dużo namiesza. Wystarczy na ten moment, że są forty. Na nie.
 
Status
Zamknięty.
Do góry