Mapa drogowa 2013

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser182
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser182

Gość
Gość
Jak zwykle o tej porze roku pora na mapę drogową.
Proszę pamiętać, że to jedynie plany a ile z nich uda się zrealizować to pokaże życie.

Zmiany wizualne (2.03)
  • Pasek postępu prac
  • Animacja po zakończeniu pracy
Ulepszenie samouczka (2.04)
  • Dodatkowe wskazówki i wyjaśnienia gdy oczekujemy na ukończenie pracy.
  • Po ukończeniu samouczka zwiastun z opcjami gry.
Lokalizator zadań (2.04)
  • Wyświetlanie przyjętych zadań bezpośrednio w interfejsie gry.
  • Możliwość konfiguracji, które zadania są wyświetlane.
  • Podgląd zaawansowania zadania.
Wzmocnienie systemu zaproszeń
  • Zmiany w nagrodach(2.03)
  • Uproszczenia
  • Własne okno dla zaproszonych graczy
  • Reaktywacja zaproszeń do miast
Zmiany w systemie prac (2.04)
  • Prace odblokowywane na podstawie poziomu postaci.
  • "System gwiazdek" pokazujący jak dobrze postać potrafi wykonywać pracę i jak wysokie nagrody otrzyma.
  • Punkty prac odblokowują kolejne poziomy gwiazdek.
Optymalizacja prędkości podróżowania (2.04)
  • Bonus nowicjusza na podróżowanie będzie połączony z klasą nowicjusza i dostępny do 10 poziomu.
  • Konieczność wyboru klasy postaci (Na 10 poziomie pojawi się okno w którym trzeba będzie wybrać klasę postaci)
Zmiany w systemie kasacji nieaktywnych postaci
  • Postacie nieaktywne przez 45 dni nie będą już kasowane
  • Nieaktywne postacie będą znikać z miast i rankingów
  • Po ponownym zalogowaniu się będzie możliwość kontynuacji gry.
Rozszerzenie rankingu
  • Ranking walk fortowych i sojuszy.
  • Możliwe też inne rankingi (Rzemiosło, budownictwo)
  • Rankingi okresowe (miesięczny, tygodniowy)
Ulepszenia sklepu
  • Lepsza prezentacja ofert sklepowych
  • Lepsza promocja specjalnych ofert
  • Więcej obniżek
New system pojedynków
  • Większa interakcja (Chcemy odstąpić od statycznego kalkulowanego pojedynku)
  • Może specjalne umiejętności aktywowane podczas pojedynku.
Ulepszenia walk fortowych i instancje multiplayer
  • Podobne do walk fortowych instancje, pozwalające na rozgrywkę na specjalnej mapie gracze przeciwko graczom, lub gracze przeciwko NPC
  • Różne mapy dla różnych fortów
  • Lepsze zbalansowanie walki fortowej
Zagospodarowanie środka mapy (zawartość endgame)

Przemieszczający się NPC
 
Status
Zamknięty.
Do góry