Instancje multiplayer

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser14107
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser14107

Gość
Gość
Skoro mamy jakiś podgląd mechanizmu i wyglądu, możemy rozpocząć dialog, wymianę zdań oraz szeroko pojęty hejting.

Póki co szata graficzna jest dość skromna, czekam na info o nagrodach. Byle nie było sytuacji jak z pokerem - praca nad stworzeniem chyba z rok i ostateczne wycofanie.

Tutaj link do filmiku:
http://youtu.be/zrgFX_vbMdY?t=7m38s

10277310_10152335595677427_5633011401265164291_n.png

10376329_10152413068472427_7919335777282511625_n.jpg
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser14107

Gość
Gość
no teraz to the west zacznie dopiero mulić

Cytując wikipedię:

Stosowanie instancji powoduje rozproszenie graczy przebywających na serwerze zamiast skupienia ich w jednym miejscu, co ma korzystny wpływ na obciążenie łącz. Wynika to z faktu, że pomiędzy instancją a światem 'zewnętrznym' konieczna jest wymiana jedynie mocno ograniczonej ilości informacji. Także wymagania sprzętowe aplikacji klienckiej są w tym przypadku mniejsze, ze względu na mocno ograniczoną liczbę obiektów w otoczeniu gracza, które muszą zostać wyrenderowane.

Więc zamulania raczej się nie obawiam. Nie wiem czy lepiej nie byłoby pozostać przy widoku z góry, bo wątpię czy grafika kiedykolwiek osiągnie zadowalający poziom.

/edit: Kolejne kwestie, których jestem ciekaw... Jakie będą ograniczenia w ilości rozgrywanych "walk" oraz czy HP będzie odejmowane normalnie czy jak w manewrach - tylko na niby. Pozostaje też pytanie balansu między bronią białą, a strzelecką przy atakowaniu bossa. Ciekawe, ciekawe
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser5603

Gość
Gość
Póki co wygląda mi to na największy niewypał w historii The Westa. Ale zanim zrównamy to z ziemią i posiejemy bratki poczekajmy aż da się przetestować "na produkcji".
 

DeletedUser13128

Gość
Gość
Zależy jakie będą z tego korzyści, bo jak mają dać za to drewniany krzyżyk, to niech już odpuszczą.
 

DeletedUser27164

Gość
Gość
Dokładnie. Ciekawe jakie nagrody będą z tego :) Może jakiś exp skoro teraz mamy wysokie progi na lvl :)
 

DeletedUser182

Gość
Gość
Zależy jakie będą z tego korzyści, bo jak mają dać za to drewniany krzyżyk, to niech już odpuszczą.

Powiem Ci ogii że tu masz 100% racji.
Generalnie skoro to instancja to powinny dropić z bossa (póki co niedźwiedź tylko) unikaty nie do zdobycia w żaden inny sposób. Ani z zadań, ani za bryłki, no słowem tylko z instancji. Drop powinien być typowo pod specjalizacje, czyli jakieś nowe mocne sety pod forty, pojedynki, zadania, jagody. Tyle że tu uwaga droprate powinien być bardzo słaby, czyli nie że idziesz raz i masz, tylko łazisz miesiącami i polujesz na jakiś item konkretny*. Itemy do handlowania, żeby sojusze mogły wybierać się na instancje w celu dozbrajania swoich członków. Reasumując itemy elitarne, ale bardzo ciężkie do zdobycia. Ja to IG zaproponowałem, czy skorzystają z mojej sugestii ciężko powiedzieć. Każdy kto grał w typowe mmo wie jak to działa i właśnie tak samo tu powinno działać. Lecimy na instę, zbieramy co dropnie i rozdzielamy po sojuszu/gildii/klanie. Gdyby do tego zrobili system need/greed/pass to już w ogóle by było pełne +10 dla IG. Gra potrzebuje itemów mocnych/elitarnych ale nie do kupienia za realną kasę, tylko do zdobycia wyłącznie ciężką pracą, zgraniem drużyny i dzięki minimum oleju w głowie. Skąd masz taki super set? Chodziłem 3 miesiące na instancje, a nie że wydałem 800 bryłek na losowanie i trafiłem skrzynię cała. Owszem itemy za kasę są ważne dla utrzymania gry, ale można by to połączyć i dodać takie, które można zdobyć wyłącznie dzięki umiejętnościom gry i ciężkiej pracy.

*nic tak nie cieszy jak latanie po instancji po 100 razy i w końcu zdobycie tego wymarzonego przedmiotu dla swojej postaci :)
 

DeletedUser24472

Gość
Gość
Powiem Ci ogii że tu masz 100% racji.
Generalnie skoro to instancja to powinny dropić z bossa (póki co niedźwiedź tylko) unikaty nie do zdobycia w żaden inny sposób. Ani z zadań, ani za bryłki, no słowem tylko z instancji. Drop powinien być typowo pod specjalizacje, czyli jakieś nowe mocne sety pod forty, pojedynki, zadania, jagody. Tyle że tu uwaga droprate powinien być bardzo słaby, czyli nie że idziesz raz i masz, tylko łazisz miesiącami i polujesz na jakiś item konkretny*. Itemy do handlowania, żeby sojusze mogły wybierać się na instancje w celu dozbrajania swoich członków. Reasumując itemy elitarne, ale bardzo ciężkie do zdobycia. Ja to IG zaproponowałem, czy skorzystają z mojej sugestii ciężko powiedzieć. Każdy kto grał w typowe mmo wie jak to działa i właśnie tak samo tu powinno działać. Lecimy na instę, zbieramy co dropnie i rozdzielamy po sojuszu/gildii/klanie. Gdyby do tego zrobili system need/greed/pass to już w ogóle by było pełne +10 dla IG. Gra potrzebuje itemów mocnych/elitarnych ale nie do kupienia za realną kasę, tylko do zdobycia wyłącznie ciężką pracą, zgraniem drużyny i dzięki minimum oleju w głowie. Skąd masz taki super set? Chodziłem 3 miesiące na instancje, a nie że wydałem 800 bryłek na losowanie i trafiłem skrzynię cała. Owszem itemy za kasę są ważne dla utrzymania gry, ale można by to połączyć i dodać takie, które można zdobyć wyłącznie dzięki umiejętnościom gry i ciężkiej pracy.

*nic tak nie cieszy jak latanie po instancji po 100 razy i w końcu zdobycie tego wymarzonego przedmiotu dla swojej postaci :)

No gdyby ten Twój pomysł przeszedł to byłaby super sprawa i być może część osób wróciłoby do gry a Ci co grają nie myśleliby nad zakończeniem lub przerwą w grze.

Bądźmy szczerzy ta gra stoi w miejscu tzn . nawet nie w miejscu co się cofa.
 

DeletedUser27164

Gość
Gość
Takie coś mi się podoba Onufry :) Fajnie że staracie się chociaż trochę ogarnąć tą grę bo nie ukrywam że ostatnie loterie i cyrki są na porządku dziennym...
 

DeletedUser14107

Gość
Gość
Coś jak WoW i specjalizacje graczy, 2ch tanków, 2ch co biją i jakiś priest w krzakach :D
 
... Każdy kto grał w typowe mmo wie jak to działa i właśnie tak samo tu powinno działać. Lecimy na instę, zbieramy co dropnie i rozdzielamy po sojuszu/gildii/klanie...

w the west to działa trochę inaczej, idziemy, zbieramy i sprzedajemy za miliony na targu

ta gra przestała być grą "zespołową" w stylu zbieramy się sojuszem i usypiamy wszystkich przeciwników lub gromadzimy się i wygrywamy bitwę fortową. Teraz to każdy idzie na bitwę po obligacje, expa, bije się indywidualnie, zleje nawet sojusznika, żeby expa dostać, albo wyjdzie z sojuszu od ludzi z którymi od lat gra, żeby na nich poexpić i być jak najwyżej w rankingach. O oddawaniu innym graczom jakiś wartościowych rzeczy rzadko się słyszy, to raczej pojedyncze przypadki. Lepiej samemu wykupić z targu po 3 strzelby loteryjne i czekać na dobry czas, żeby je sprzedać po dwukrotnie wyższej cenie, niż cena zakupu. Zaślepienie wirtualnymi osiągnięciami i kolorowymi obrazkami ogarnęło ludzi w tw : ) a INNO się cieszy, bo kasa co miesiąc wpływa :) sorry ale dla mnie z bardzo dobrej gry przeglądarkowej tw stało się kupą ***** do której lepią się złotówki, mimo to pozostała w niej grupa ludzi, która wie na czym polega rozrywka opierająca się na tego typu grze, szkoda, że jest ich coraz mniej tutaj...
 

DeletedUser13128

Gość
Gość
Powiem Ci ogii że tu masz 100% racji.
Generalnie skoro to instancja to powinny dropić z bossa (póki co niedźwiedź tylko) unikaty nie do zdobycia w żaden inny sposób. Ani z zadań, ani za bryłki, no słowem tylko z instancji. Drop powinien być typowo pod specjalizacje, czyli jakieś nowe mocne sety pod forty, pojedynki, zadania, jagody. Tyle że tu uwaga droprate powinien być bardzo słaby, czyli nie że idziesz raz i masz, tylko łazisz miesiącami i polujesz na jakiś item konkretny*. Itemy do handlowania, żeby sojusze mogły wybierać się na instancje w celu dozbrajania swoich członków. Reasumując itemy elitarne, ale bardzo ciężkie do zdobycia. Ja to IG zaproponowałem, czy skorzystają z mojej sugestii ciężko powiedzieć. Każdy kto grał w typowe mmo wie jak to działa i właśnie tak samo tu powinno działać. Lecimy na instę, zbieramy co dropnie i rozdzielamy po sojuszu/gildii/klanie. Gdyby do tego zrobili system need/greed/pass to już w ogóle by było pełne +10 dla IG. Gra potrzebuje itemów mocnych/elitarnych ale nie do kupienia za realną kasę, tylko do zdobycia wyłącznie ciężką pracą, zgraniem drużyny i dzięki minimum oleju w głowie. Skąd masz taki super set? Chodziłem 3 miesiące na instancje, a nie że wydałem 800 bryłek na losowanie i trafiłem skrzynię cała. Owszem itemy za kasę są ważne dla utrzymania gry, ale można by to połączyć i dodać takie, które można zdobyć wyłącznie dzięki umiejętnościom gry i ciężkiej pracy.

*nic tak nie cieszy jak latanie po instancji po 100 razy i w końcu zdobycie tego wymarzonego przedmiotu dla swojej postaci :)

Onufry trzymam kciuki, żeby ten sen się spełnił ;) :eek:kul: ::)):
 

DeletedUser

Gość
Gość
prawda jest taka ze gdyby pomysł ounfrego napisał zwykly gracz to byście ten pomysł zjechali z góry na dół ,ale że napisał admin to wychwalacie jak by lek na raka wynalazł ... a pomysł sredniawy
 

DeletedUser5603

Gość
Gość
prawda jest taka ze gdyby pomysł ounfrego napisał zwykly gracz to byście ten pomysł zjechali z góry na dół ,ale że napisał admin to wychwalacie jak by lek na raka wynalazł ... a pomysł sredniawy

To zapodaj lepszy geniuszu. Udowodnij że umiesz coś jeszcze oprócz okradania graczy.
 

DeletedUser13128

Gość
Gość
prawda jest taka ze gdyby pomysł ounfrego napisał zwykly gracz to byście ten pomysł zjechali z góry na dół ,ale że napisał admin to wychwalacie jak by lek na raka wynalazł ... a pomysł sredniawy

Odezwał się ten co 5 dni gra :oops:
 

DeletedUser30794

Gość
Gość
Powiem Ci ogii że tu masz 100% racji.
Generalnie skoro to instancja to powinny dropić z bossa (póki co niedźwiedź tylko) unikaty nie do zdobycia w żaden inny sposób. Ani z zadań, ani za bryłki, no słowem tylko z instancji. Drop powinien być typowo pod specjalizacje, czyli jakieś nowe mocne sety pod forty, pojedynki, zadania, jagody. Tyle że tu uwaga droprate powinien być bardzo słaby, czyli nie że idziesz raz i masz, tylko łazisz miesiącami i polujesz na jakiś item konkretny*. Itemy do handlowania, żeby sojusze mogły wybierać się na instancje w celu dozbrajania swoich członków. Reasumując itemy elitarne, ale bardzo ciężkie do zdobycia. Ja to IG zaproponowałem, czy skorzystają z mojej sugestii ciężko powiedzieć. Każdy kto grał w typowe mmo wie jak to działa i właśnie tak samo tu powinno działać. Lecimy na instę, zbieramy co dropnie i rozdzielamy po sojuszu/gildii/klanie. Gdyby do tego zrobili system need/greed/pass to już w ogóle by było pełne +10 dla IG. Gra potrzebuje itemów mocnych/elitarnych ale nie do kupienia za realną kasę, tylko do zdobycia wyłącznie ciężką pracą, zgraniem drużyny i dzięki minimum oleju w głowie. Skąd masz taki super set? Chodziłem 3 miesiące na instancje, a nie że wydałem 800 bryłek na losowanie i trafiłem skrzynię cała. Owszem itemy za kasę są ważne dla utrzymania gry, ale można by to połączyć i dodać takie, które można zdobyć wyłącznie dzięki umiejętnościom gry i ciężkiej pracy.

*nic tak nie cieszy jak latanie po instancji po 100 razy i w końcu zdobycie tego wymarzonego przedmiotu dla swojej postaci :)


Zgaduje ze te sety były by w tych skrzyniach ? to nie wiem Onufry , na betcie można tą skrzynie kupić za 2,5k brył. o_O
 
Nie skrzynie a randomową nagrodę ,czyli na przyklad kapelusz czy spodnie ktore mozesz zdobyc w mniej niz 20 min :) cos tu nie gra ze chca za to az 2500 bryl .
 
Status
Zamknięty.
Do góry