Obalenie mitu o przewadze dzięki zakupionym punktom cech i umiejętności.

  • Rozpoczynający wątek Nyklot
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
DOWÓD:
Załóżmy, że chcę kupić 10 punktów cech i 30 umiejętności by być lepszym od innych, ile to kosztuje?

Cena 10 punktów cech:
54+108+162+216+270+324+378+432+486+540=2970 bryłek

Cena 30 punktów umiejętności:
18+36+54+...+540=8370 bryłek

W sumie:
2970+8370=11340 bryłek

W przeliczeniu na złotówki:
2x4750+2750=12250 bryłek
2*344,99+214,99=904,97zł

Czy ktoś wyda 1000 zł za 10 punktów cech i 30 umiejętności?

Ile kosztowałoby kupienie 100 punktów cech oraz 300 umiejętności i stanie się najlepszym z najlepszych?

100 puntów cech to 272 700 bryłek
300 punktów umiejętności to 812 700 bryłek
W sumie 1 085 700 bryłek czyli 78 832,03 zł.

Co o tym myślicie, można uzyskać znaczącą przewagę poprzez zakup cech i umiejętności czy nie?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser14107

Gość
Gość
Baryłki... chyba ropy.

/Poza tym

captain-obvious-thanks.jpg
 
Mitu jako takiego nigdy nie było. Szkoda, że już nie powstają nowe światy z wyłączoną tą opcją.
 
Za wszystko co w życiu przepiłem miałbym coś koło tego :D
A z tymi baryłkami to dowaliłeś :)
 
Ostatnia edycja:
Kiedyś liczyłem, ale nie chce mi się wyprowadzać dokładnych wyników.
Wydając paręset tysięcy złotych można sobie zapewnić nieśmiertelność podczas obron fortów... a dokładnie sytuację z tym graniczącą.
Ładując wszystko w chowanie i sprawność można uzyskać absorpcję dość sporą (jeszcze bronie i ubranka JJ dadzą kolejne 60). Absorpcja w okolicach 500 sprawia, że może się przebić jedynie prec. szotgun z wysokim dowodzeniem albo kryt zawadiaki (10%, które jest niezależne od dowodzenia i absorpcji). To też jednak spore wyzwanie, bo chowanie wtopione w tą absorpcję daje również szanse na unik (lepszą niż dla boba na swojej baszcie).
Milioner również może dać odpowiednio w wytrzymałość, wtedy jest nie do przebicia podczas ataków i jest niemal pewne że w każdym ruchu trafi w basztę.
Też można się bawić i się zrobić z setkami cech i umek w full dowodzenie (i najlepiej być wówczas żołnierzem). Wtedy postać zdejmuje przeciwnikowi 33% HP bez względu na HP celu. Do tego daje premię dowodzenia sąsiadom. Ci zadają 5-20% większe obrażenia (początkujący gracze mogą nawet podwójne) i skacze im szansa na trafienie i unik.
Dla wszystkiego zakładamy, że jedynym źródłem HP jest lvl.
Im niższy lvl, tym większe znaczenie mają umiejętności kupione (absorpcja może być 4-cyfrowa, a kamień wystarczy do strzału za 1000+.

Tak więc milioner w tej grze może stać się bezdysujnie największym koksem serwera. Jego potęgę jedynie może zmienić Inno, podmieniając wzorniczek fortowy. ::DD:
 
Nigdzie nie napisałem, że jestem przeciwny. Żałuję tylko, że na przemian z full premium nie powstaje świat ograniczony.
 

DeletedUser

Gość
Gość
mało kto wyda taka kasa,choc zakup umek tylu to przewaga ogromna
 

DeletedUser

Gość
Gość
Kiedyś liczyłem, ale nie chce mi się wyprowadzać dokładnych wyników.
Wydając paręset tysięcy złotych można sobie zapewnić nieśmiertelność podczas obron fortów... a dokładnie sytuację z tym graniczącą.
Ładując wszystko w chowanie i sprawność można uzyskać absorpcję dość sporą (jeszcze bronie i ubranka JJ dadzą kolejne 60). Absorpcja w okolicach 500 sprawia, że może się przebić jedynie prec. szotgun z wysokim dowodzeniem albo kryt zawadiaki (10%, które jest niezależne od dowodzenia i absorpcji). To też jednak spore wyzwanie, bo chowanie wtopione w tą absorpcję daje również szanse na unik (lepszą niż dla boba na swojej baszcie).
Milioner również może dać odpowiednio w wytrzymałość, wtedy jest nie do przebicia podczas ataków i jest niemal pewne że w każdym ruchu trafi w basztę.
Też można się bawić i się zrobić z setkami cech i umek w full dowodzenie (i najlepiej być wówczas żołnierzem). Wtedy postać zdejmuje przeciwnikowi 33% HP bez względu na HP celu. Do tego daje premię dowodzenia sąsiadom. Ci zadają 5-20% większe obrażenia (początkujący gracze mogą nawet podwójne) i skacze im szansa na trafienie i unik.
Dla wszystkiego zakładamy, że jedynym źródłem HP jest lvl.
Im niższy lvl, tym większe znaczenie mają umiejętności kupione (absorpcja może być 4-cyfrowa, a kamień wystarczy do strzału za 1000+.

Tak więc milioner w tej grze może stać się bezdysujnie największym koksem serwera. Jego potęgę jedynie może zmienić Inno, podmieniając wzorniczek fortowy. ::DD:

To by było nawet zabawne, na obronie fortu jedna osoba. Hordy przeciwników myślą, że zwycięstwo mają w kieszeni, a tam mutant-koks na baszcie wszystkich rozwala.
 
Status
Zamknięty.
Do góry