DeletedUser33849
Gość
Gość
Tak, to jest p2w. Jak cały item shop.Czyli set do fortów, tylko za bryłki, jeszcze pewnie go ulepszać będzie można, nie jest to troszkę za bardzo p2w?
Tak, to jest p2w. Jak cały item shop.Czyli set do fortów, tylko za bryłki, jeszcze pewnie go ulepszać będzie można, nie jest to troszkę za bardzo p2w?
Czyli set do fortów, tylko za bryłki, jeszcze pewnie go ulepszać będzie można, nie jest to troszkę za bardzo p2w?
Po co wprowadzać nowe sety fortowe takie jak Zestaw Phoebe A. Mosey skoro będą gwałcone przez set Oficera Unii?
Wprowadzenie setu "Phoebe A. Mosey" jest dla tych, którzy zbierają sobie kasę na lepszy set od poprzedniego. A set Oficera jest dla typowych bryłkowiczów.Po co wprowadzać nowe sety fortowe takie jak Zestaw Phoebe A. Mosey skoro będą gwałcone przez set Oficera Unii?
Tak, opłacaWprowadzenie setu "Phoebe A. Mosey" jest dla tych, którzy zbierają sobie kasę na lepszy set od poprzedniego. A set Oficera jest dla typowych bryłkowiczów.
Porównaj sobie sety i zadaj sobie pytanie czy się opłaca wydać x bryłek na set by do zrobić na 1/2 ^ na 3 ^ to już lvl hard
Set "Phoebe A. Mosey" też jest dobrym setem połączeniu z ulepszonym lassem luci i jazdą Murriety.
To tak samo jak z mechanikami Williamsa... może nie najlepiej, ale jako takowięc gdzie balans
Chodziło mi o cały temat, zły link wkleiłem.
1. Nie widzisz niczego złego w 2 kolejnych setach pod dowo, gdzie będzie można wyciągać normalne strzały po 2k?
2. Brak dobrego zestawu dla tanka, nie oszukujmy się adams to jest 1:1 hombre z 2016. (Mamy 2019 jbc)
3. No i najzabawniejsze set officera będąc czymś pokroju złotej jazdy nie ma możliwości wystawienia na aukcję, a zjada ubranka Phoeba lekko, więc gdzie balans ?
Problem w tym, że jedyne co się w fortach zmienia to to, czy gracze mają zadawać większe, czy mniejsze obrażenia. Przez to przy każdym nowym secie i każdej zmianie albo obrywa się tankom, albo fortowcom full dowo. Raz każdy musi dawać wszystkie punkty w hp, innym razem tanki narzekają, że padają po salwie. Jeśli nie zostaną wprowadzone do fortów żadne innowacyjne mechaniki, to lepiej zostawić je w takim stanie, w jakim były na początku. Może wprowadzić np. mechanikę leczenia i dodać set medyka, dzięki któremu gracz będzie leczył sąsiada w bitwie? Albo mechanikę amunicji, która sprawi, że mocniejsze bronie będą miały mniej amunicji, przez co konieczne będzie wykorzystywanie ubrań dodających amunicję? Albo broń rozpryskową, która zadaje mniej obrażeń, ale kilku osobom obok siebie? Albo karabiny wyborowe, które pozwolą na celowanie w konkretnego gracza, ale będą strzelać rzadziej?