Aktualizacja - dyskusja

DeletedUser13329

Gość
Gość
Ogółem mówi się, że nie da się zwiększyć szansę na drop tego typu itemów, aczkolwiek jakby się człowiek uparł to trzerba byłoby przeprowadzić testy w kontrolowanych warunkach.

Tyle się mówi o równych szansach dla wszystkich w Weście (głównie pod kątem wprowadzenia ograniczeń na Gali), a jakoś IG nie widzi problemu z wprowadzaniem mini eventu, gdzie gracze okazjonalni (i to nawet tacy co klikają 24 godzinne pracki na dobę), nie mają żadnych szans na zebranie nawet połowy tych kłosów. Gdzie tu sens, gdzie logika?

Chyba jednak powinna być możliwość wspomagania się "powodzeniem" lub "znalezieniem", przecież po coś tą funkcjonalność wprowadzono do gry!? Ewentualnie niech wypada więcej niż jeden kłosa z pracek godzinnych (bądź niech szansa na wypadnięcie kłosów z takich pracek będzie większa, tak jak to ma miejsce z produktami).
 

DeletedUser33692

Gość
Gość
Ogółem mówi się, że nie da się zwiększyć szansę na drop tego typu itemów, aczkolwiek jakby się człowiek uparł to trzerba byłoby przeprowadzić testy w kontrolowanych warunkach.
ogółem sie tak mówi ale fakty są inne Fusek jako były członek* zespołu administracji dobrze wie że można pewnym rzeczom ułatwić życie na przykład znaleśc szybciej coś albo ,coś bardziej wartościowego pewnie o tym każdy wie ,ciekawostką jednak jest ze na tak zwanych wymarłych światach o których nie będę wspominał ten procent jest zmienny ,tam się zgarnia najlepsze nagrody za fryko ,by utrzymać pewną ilość graczy na danym serwie co go utrzymuje kosztem szaraków
Ktoś powie że partacze ! ma racje przestałem się czepiać zwykłych graczy a jak wiemy z systemem nie wygrasz ,kim jest system wszyscy wiemy! . co zrobi _?nie wiem ale wiem na co go stać jeśli czegoś chce
 

DeletedUser13329

Gość
Gość
Nie róbcie z gry jeszcze łatwiejszą niż jest XD, poza tym dropienie kłosów nie jest obowiązkiem.

Spoko, to może przestańmy płakać w tematach dotyczących wprowadzania limitów podczas eventowych bitew o Gali... bo przecież "Nie róbcie z gry jeszcze łatwiejszą niż jest XD".
 

DeletedUser33692

Gość
Gość
wprowadzaniem mini eventu, gdzie gracze okazjonalni (i to nawet tacy co klikają 24 godzinne pracki na dobę), nie mają żadnych szans na zebranie nawet połowy tych kłosów. Gdzie tu sens, gdzie logika?
po pierwsze masz już 150 dość dobrych nagród w porównaniu z tym szajsem co był wcześniej jaki sens jest dawać coś co wyklikasz w godzine i olejesz gre ,płacz polega na stronie oczekującego nagrody a system go tylko zachęca by w tej grze uczestniczył nie musisz klikac dwa tygodnie by zebrać wszystko możesz zająć sie czymś innym ,większość chciała by od ręki kody do tego wszystkiego i cieszyć sie wygraną .często wspomina się ze gra jest zbyt prosta ale jeśli podniesie się dla niej poprzeczkę to i tak znajdą sie przeciwnicy ,zian i nowości ,zastanówcie sie po co gracie i czy to lubicie i przy okazji przygotujcie portwele jeśli chcecie jeszcze coś znaczyć w tej grze bo to kres dobrej zabawy słuchania lamętów .zacznie się era gdzie IG zacznie zarabiać poważną kase a nie zbieraniem drobnych z THE WEST
GRACZE OKAZJONALNI TO MULTI NIEZADOWOLONE Z CZEGOŚ CZEGO NIE MOŻNA SPRZEDAĆ
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
A czy jest w planach dodanie kolejnych przepisów do rzemiosła w tym jeszcze roku? Wczoraj dobilem do maksa i już się nudzę ;)

Mogę nawet dać pare pomysłów odnośnie przepisów, które mam gdzieś na kompie ;)
Wojtek lub nessu połączcie te posty, z góry dziękuję ;) Tak jest Panie prezesie.

/połączono posty - Wojcieszy
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
A czy jest w planach dodanie kolejnych przepisów do rzemiosła w tym jeszcze roku? Wczoraj dobilem do maksa i już się nudzę ;)

Mogę nawet dać pare pomysłów odnośnie przepisów, które mam gdzieś na kompie ;)
W tym roku na pewno nie. Jak masz pomysły odnośnie przepisów, to zachęcam by je umieścić w dziale z propozycjami :)
 

DeletedUser33692

Gość
Gość
W tym roku na pewno nie. Jak masz pomysły odnośnie przepisów, to zachęcam by je umieścić w dziale z propozycjami :)
Panie Fusek! Gra nie sprowadza się do zadowolenia jednej osoby nawet jeśli jest to były administrator, który zgromadził wielki majątek pozwalający na zdobycie nowej poprzeczki w rywalizacji. Rzemiosła. Fusek jeśli czujesz się zmęczony i nie widzisz żadnych wyzwań na dzikim zachodzie to proponuje byś zaczął grę na nowym świecie Ohio i pokazał tam na co Cię stać! Będziesz miał szerokie pole don popisu i zobaczysz ile trwają zmagania dla szarego człowieka osiągnąć to wszystko
A czy jest w planach dodanie kolejnych przepisów do rzemiosła w tym jeszcze roku? Wczoraj dobilem do maksa i już się nudzę ;)
 
Zadanie Henry na wakacjach i książka kucharska jako nagroda.. Kupiłem cały set z wyprzedaży i w tym momencie nie bardzo mam co zrobić z drugą książką. Dało by się udostępnić ją do sprzedaży na targu?
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
Panie Fusek! Gra nie sprowadza się do zadowolenia jednej osoby nawet jeśli jest to były administrator, który zgromadził wielki majątek pozwalający na zdobycie nowej poprzeczki w rywalizacji. Rzemiosła. Fusek jeśli czujesz się zmęczony i nie widzisz żadnych wyzwań na dzikim zachodzie to proponuje byś zaczął grę na nowym świecie Ohio i pokazał tam na co Cię stać! Będziesz miał szerokie pole don popisu i zobaczysz ile trwają zmagania dla szarego człowieka osiągnąć to wszystko

Twoje drugie zdanie (bo pierwsze to tylko napisanie Panie Fusek!, tak to oddzielne zdanie) brzmi jakbym poprzez bycie w TWT zgromadził w grze wielki majątek, co nie jest prawdą, to też tak brzmi jakbym nie potrafił grać bez dostępu do narzędzi administracyjnych i bez otrzymywanych bryłek których było mało :D Po prostu widzę, że coraz więcej osob ma dostęp do nowych przepisów, a samo pytanie... retoryczne, bo raczej domyślałem się odpowiedzi.

Nie interesuje mnie gra na nowym świecie. Czemu? Znudziłoby mnie to i tyle.
Zmagania szarego człowieka by zdobyć to wszystko? Od wejścia mapy 2.0 czyli jakiś listopad bodajże 2012 gra stała sie banalnie prosta. Przed 2.0 gra była o wiele bardziej wymagająca i o wiele trudniejsza. Świadczy o tym przynajmniej to, że w praktyce na nowe przepisy się nie przygotowałem, w sensie nie nakupowałem produktow, a mogłem popytac na becie co trzeba do danych przepisów... nie, nie przygotowałem się i dobiłem do maxa wczoraj. Zaczynałem jako szarak w czasach gdy nie dało się, po prostu nie dało się w ciągu doby dobić 50 poziomu gry, bo maksymalny był wtedy 99... The West jest obecnie grą banalną i dlatego by mi się granie od zera znudziło. Jakbym grał na poważnie tak jak to robiłem jeszcze parę lat temu, mógłbym mieć taką potęgę handlową jak mają co po niektórzy tutaj, ale po co? To co robię jest wystarczające jak widać by maksować postać. Mógłbym pójść w budowanie czy grać w przygody by wymaksowac osiągnięcia, ale po co skoro mnie by to zanudziło na śmierć. Gram w to ponad 10 lat i wiem co to znaczy jak jest trudno ;) Spróbuj zagrać bez targu, bez czatów, bez wymian światowych, w eq nie setowym i w pracach odblokowywanych tylko przez pkt pracy to pogadamy ;)
 
Twoje drugie zdanie (bo pierwsze to tylko napisanie Panie Fusek!, tak to oddzielne zdanie) brzmi jakbym poprzez bycie w TWT zgromadził w grze wielki majątek, co nie jest prawdą, to też tak brzmi jakbym nie potrafił grać bez dostępu do narzędzi administracyjnych i bez otrzymywanych bryłek których było mało :D Po prostu widzę, że coraz więcej osob ma dostęp do nowych przepisów, a samo pytanie... retoryczne, bo raczej domyślałem się odpowiedzi.

Nie interesuje mnie gra na nowym świecie. Czemu? Znudziłoby mnie to i tyle.
Zmagania szarego człowieka by zdobyć to wszystko? Od wejścia mapy 2.0 czyli jakiś listopad bodajże 2012 gra stała sie banalnie prosta. Przed 2.0 gra była o wiele bardziej wymagająca i o wiele trudniejsza. Świadczy o tym przynajmniej to, że w praktyce na nowe przepisy się nie przygotowałem, w sensie nie nakupowałem produktow, a mogłem popytac na becie co trzeba do danych przepisów... nie, nie przygotowałem się i dobiłem do maxa wczoraj. Zaczynałem jako szarak w czasach gdy nie dało się, po prostu nie dało się w ciągu doby dobić 50 poziomu gry, bo maksymalny był wtedy 99... The West jest obecnie grą banalną i dlatego by mi się granie od zera znudziło. Jakbym grał na poważnie tak jak to robiłem jeszcze parę lat temu, mógłbym mieć taką potęgę handlową jak mają co po niektórzy tutaj, ale po co? To co robię jest wystarczające jak widać by maksować postać. Mógłbym pójść w budowanie czy grać w przygody by wymaksowac osiągnięcia, ale po co skoro mnie by to zanudziło na śmierć. Gram w to ponad 10 lat i wiem co to znaczy jak jest trudno ;) Spróbuj zagrać bez targu, bez czatów, bez wymian światowych, w eq nie setowym i w pracach odblokowywanych tylko przez pkt pracy to pogadamy ;)

Noo tu się zgodzę, już widzę ten płacz tych "graczy" z musco czy ohio jakby szukali skarbu 3 tygodnie do złotka :D
 

Wojcieszy

Papatki bobaski
Noo tu się zgodzę, już widzę ten płacz tych "graczy" z musco czy ohio jakby szukali skarbu 3 tygodnie do złotka :D
3 tygodnie? To farta miałeś... ja kiedyś miesiąc z tym stałem...
Gra za łatwa, ale to nie wina samego wydawcy, lecz graczy... są gry wymagające czasu, inteligencji, sprytu, ale nie są one tak popularne jak te łatwe (nie mówię że TW jest popularny :p)
Co do nowych przepisów, poczekajmy kilka lat, może dostaniemy nowe oops!
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
A sobie przypomniałem o tym, że chciałem sobie zrobic zestawienie ilu conajmniej graczy ma do swojej profesji nowe przepisy i już coś w nich podziałało (widzę to po tym, że mają albo powyżej 700 pkt, albo nauczonych przepisow więcej niż 35, to drugie nawet jest lepszym wyznacznikem). Tak więc wygląda to następująco:
na s1 jest 16 osób znających więcej niż 35 receptur, w tym jedna z maks pkt
s10 jest tych osób 12, ale jeszcze nikt nie ma maksa punktów
arizona 7 graczy, ani jeden z maks pkt
bf jedna osoba z więcej niż 35 nauczonymi przepisami (nie dziwota)
chey brak takich osób (nie dziwota)
dakota 1 osoba
huron 13 osób z nauczonymi więcej niż 35 przepisami, plus 3 osoby z maksem pkt
iro jedna osoba (nie dziwota)
jica 5 osób
klon 3 osoby
Luizjana 6 soób
musco 16 osób z minimum 36 przepisami w tym jedna z maks pkt
ohio 4 takie osoby

Nadal Ci się gra wydaje trudna skoro nawet na Ohio, świecie który powstał pare miesięcy temu są już osoby z nowymi przepisami, ba nawet wykorzystującymi je?
A co do złotka... jeden na s11 przed 2.0 szukał trzeciego klucza prawie rok... A kiedyś sobie na wszystkich serwerach gdzie grałem (prócz głownej postaci) zrobiłem resy pod handel (oczywiście po wejściu mapy 2.0) to klucze wpadały max w dwa dni, rekord to dosłownie kilka prac. A czemu na głównej nie zrobiłem reskilla pod handel? Bo będąc full zaskoczenie dropnąłem klucz, w czasach gdy najlepszy set pod wędrownego to był dżentelmen o ile dobrze pamiętam.
Więc co wy wiecie o trudności...

A jeśli mogę jeszcze coś dodać (proszę o ewentualne połączenie postów Wojtku lub Nessu). Domyślam się, że część graczy po prostu czeka z rozwojem rzemiosła. Jest teraz boom na przepisy to nawet te z ceną zakupu 700$ są na targu drogie, dochodząc nawet do kilkuset tysięcy. Tak samo ceny produktów wzrastają z uwagi na więsze zainteresowanie tych co teraz wbijają punkty rzemiosła. Gdyby mi się chciało czekać to tak bym zrobił, ale nie chciałem, wbiłem maks bo pojawiła się ku temu sposobność, inaczej mógłbym to sobie wbijać nawet parę miesięcy co napisałem komuś jeszcze parę dni temu.


Ten 5-minutowy okres edycji jest irytujący...
<3
/ połączono posty - Wojcieszy
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser6549

Gość
Gość
Pytanko małe
W treści aktualizacji jest informacja o nowym zadaniu z rzemiosła (super, cieszę się), jednakże mam pytanie:
Czy jest już ono dostępne do zrobienia? Czy wejdzie ono w późniejszym terminie? Gddyż nic o innym terminie tegoż zadania nie jest napisane w treści ogłoszenia :)
 

Wojcieszy

Papatki bobaski
Pytanko małe
W treści aktualizacji jest informacja o nowym zadaniu z rzemiosła (super, cieszę się), jednakże mam pytanie:
Czy jest już ono dostępne do zrobienia? Czy wejdzie ono w późniejszym terminie? Gddyż nic o innym terminie tegoż zadania nie jest napisane w treści ogłoszenia :)
Tak, zadanie jest dostępne, ale nie w saloonie i nie ma ograniczeń czasowych <<:-]
 
Ostatnia edycja:
Do góry