Chciałem spróbować zdobyć osiągnięcia za karty kolekcjonerskie z cyrku. Wczoraj i dzisiaj były obie karty w drugiej (zielonej) kategorii. Zrobione jakieś 250-300 losowań w cyrku, efekt? Trzy przedmioty z tymi kartami kolekcjonerskimi (jednej kategorii, drugi rodzaj nie wpadł) to po pierwsze, po drugie max 30 itemów z zielonej kategorii, jedna z niebieskiej, zero z żółtej (czy złotej). Naprawdę rozumiem, jakiś poziom trudności być musi, ale:
1) około 1% szansy na drop tych itemów, to już większe szansę mam w zdrapkach lotto na wygranie sumy, która jest wyższa niż koszt zdrapki
2) żadnego itemu z żółtej kategorii na tyle losowań? Jeden z niebieskiej i max 30 z zielonej? Biorąc pod uwagę koszt losu (25 obligacji/bryłek) jest śmieszną ilością.
Nie mówię, że ma dropić jak głupie, ale w tej chwili wydanie nawet 20k obligacji/bryłek nie gwarantuje choćby zdobycie tych dwóch osiągnięć, a umówmy się nie każdy tyle obligacji ma, a za te osiągnięcia dostaniemy łącznie 10k$, które mogę zdobyć w kilka minut klikania w odpowiedniej pracy z odpowiednim eq i wzmocnieniami. Naprawdę rozumiem trudność, ale tu to jest śmiech na sali, a już nagrody za to zakrawają na słaby dowcip w stylu "facet się uczesał i przypomniał sobie, że jest łysy"
Zatem proponuję:
1) obniżyć koszty losu do 10 obligacji/bryłek
2) przeniesienie tych przedmiotów do pierwszej kategorii
3) wymuszenie w kodzie by one były codziennie do wylosowania (ale tutaj albo połączyć z pierwszym albo z drugim punktem)
4) udostępnienie tych przedmiotów do sprzedaży
(Nie muszą być wybrane wszystkie naraz, ale dwa z nich razem jak najbardziej)
Gdyż na ten momemt korelacja nagrody za te osiągnięcia z trudnością ich zdobycia sprawia, że kompletnie nie opłaca się tego zrobić, a ja to zrobiłem bo mogłem, miałem 20k obligacji i efekt jest taki, że mam to gdzieś.