Zmiany fortowe - dyskusja

Status
Zamknięty.
"W czasie testowania ustawień fortowych bitwy będą odbywać się kilka razy w tygodniu." - Jakiś jeden logiczny argument za rozwalaniem bitew na każdym świecie kilka razy w tygodniu?

Aby rozwalić te światy, które jeszcze mają jako-takie bitwy. Szkoda marnować czasu na wymysły, ale i równie wielka szkoda, że 90% graczy wybierze Gallifrey, a w nagrodzie fekalia w sreberku, zamiast postrzelać się na równym poziomie. Kto co woli, w końcu w dełesta grają ludzie wyłącznie dla fabuły.
 
Robotnik teraz zadaje tyle obrażeń co zawadiaka, gdzie zawadiaka wali w tym kryty, robotnik nie musi, bo przeważnie cały czas trafia.

Czas pokaże jak będzie wypadał zawadiaka oraz bob po zmianach jakie zostały wprowadzone. Kryty u zawadiaki właśnie są najśmieszniejszą rzeczą w bitwach według mnie. Możesz być topowym fortowcem który ustoi w pierwszej linii i ładnie postrzela jak na kogoś zbudowanego pod hp, a przychodzi na bitwę taki zawadiaka z niskim lv w słabym secie albo bez setu pod fort trafi parę razy i wejdzie u niego kryt w żołnierza dajmy z takimi 20khp i strzela za 2khp. Zawadiaka w secie pod hp oraz umkami rozdanymi pod trafianie jest według mnie jednym z lepszych postaci na bitwach fortowych.



Żołnierzowi również przydałoby się trochę zwiększyć bonus, jaki daje od dowodzenia innym, bo kiedyś bardzo wiele to znaczyło.
Zmniejszyć znaczenie dowodzenia, które miało zwiększać celowanie i unik, a nie zastępować celowanie i unik.

Według mnie bonus jaki daje żołnierz i tak jest mocny. Ustawienie pierwszej linii z bobów a za nimi wojaków daje bardzo bob w tym momencie bob jest bardzo mocny w tankowaniu strzałów w porównaniu do takiego wojaka. Głównie dlatego że ma o wiele mniej hp od żołnierza i kryty jakie bije w niego zawadiaka są mniejsze niż w takiego wojaka.

Stara szkoła może nie rozumieć.

Tak sobie myślę.. Może by tak poszukiwaczowi dać drugi bonus fortowy 15/30% więcej do posiadanej absorpcji?

Taki bonus dla ppka zrobi z niego to samo co pisałeś o bobie. Klase która jest strasznie mocna. Przykładowo set livinga z jazdą daje 115 abso z umkami dochodzi gdzieś do 125 abso licząc z bonusem premium po takiej zmianie ppk posiadał by około 160 abso. Czyli dość dużo, a do tego dochodzi jego już obecna pasywa czyli zostanie duchem. Co by wyglądało tak że stoi sobie, jak nie odpali się premka to mniej obrażeń dostaje a jak się odpali to dostanie dwa strzały i reszta to uniki. Ppk chyba od zawsze miał za zadanie trzymać sektorów żeby przeciwna drużyna nie mogła się poruszyć do przodu albo do tyłu. Czy też zostawienie jednego czy dwóch ppków na ewentualne sytuacje jak trzymanie flagi żeby atakujący gracze nie mogli z flagować albo na odwrót żeby atak mógł bezpiecznie zdobyć flagę.
 
Czas pokaże jak będzie wypadał zawadiaka oraz bob po zmianach jakie zostały wprowadzone. Kryty u zawadiaki właśnie są najśmieszniejszą rzeczą w bitwach według mnie. Możesz być topowym fortowcem który ustoi w pierwszej linii i ładnie postrzela jak na kogoś zbudowanego pod hp, a przychodzi na bitwę taki zawadiaka z niskim lv w słabym secie albo bez setu pod fort trafi parę razy i wejdzie u niego kryt w żołnierza dajmy z takimi 20khp i strzela za 2khp. Zawadiaka w secie pod hp oraz umkami rozdanymi pod trafianie jest według mnie jednym z lepszych postaci na bitwach fortowych.
A wyobrażasz sobie zawadiaków z usuniętym bonusem do zadawania obrażeń krytycznych? Zawadiaka był zawsze kontrą na tych full hp żołnierzy po 20/30k hp i ja np nie wyobrażam sobie gry bez tych krytów, gdzie przeciętny gracz zadaje 300/400 obrażeń.

Według mnie bonus jaki daje żołnierz i tak jest mocny. Ustawienie pierwszej linii z bobów a za nimi wojaków daje bardzo bob w tym momencie bob jest bardzo mocny w tankowaniu strzałów w porównaniu do takiego wojaka. Głównie dlatego że ma o wiele mniej hp od żołnierza i kryty jakie bije w niego zawadiaka są mniejsze niż w takiego wojaka.
Jasne że jest mocny, tylko czas nie stoi w miejscu. I każdą klasę przydałoby się wzmocnić, by nie było klas lepszych/gorszych.

Taki bonus dla ppka zrobi z niego to samo co pisałeś o bobie. Klase która jest strasznie mocna. Przykładowo set livinga z jazdą daje 115 abso z umkami dochodzi gdzieś do 125 abso licząc z bonusem premium po takiej zmianie ppk posiadał by około 160 abso. Czyli dość dużo, a do tego dochodzi jego już obecna pasywa czyli zostanie duchem. Co by wyglądało tak że stoi sobie, jak nie odpali się premka to mniej obrażeń dostaje a jak się odpali to dostanie dwa strzały i reszta to uniki. Ppk chyba od zawsze miał za zadanie trzymać sektorów żeby przeciwna drużyna nie mogła się poruszyć do przodu albo do tyłu. Czy też zostawienie jednego czy dwóch ppków na ewentualne sytuacje jak trzymanie flagi żeby atakujący gracze nie mogli z flagować albo na odwrót żeby atak mógł bezpiecznie zdobyć flagę.
Jakby zawadiace dał nieznaczny bonus do przebicia absorpcji, to również byłaby kontra na full abs.

Ale jak to mówią... Propozycje propozycjami, a Inno robi swoje :)

Pozdrawiam.
 

Lenka222

Członek obsługi gry
Dobry wieczór.
A ja mam nieco inne pytanie.

Kiedy poszukiwacz przygód zostanie nieco wzmocniony? :)
Kiedyś po aktualizacji oberwał robotnik, i stał się najgorszą klasą fortową.
Teraz robotnik dostał wzmocnienie aż nad to, oberwał za to poszukiwacz i uważam że szansa na włączenie bonusu poszukiwacza, powinna być nieco większa.
Bo jednak była to klasa do blokowania sektorów, a teraz co? bob budowniczy aka robotnik ubierze się pod full hp, rozda sobie umiejętności cel/unik gdzie ma za premium +50% więcej do uniku i cela w bitwie o fort, to jest to postać do wszystkiego. Robotnik teraz zadaje tyle obrażeń co zawadiaka, gdzie zawadiaka wali w tym kryty, robotnik nie musi, bo przeważnie cały czas trafia. Po wzmocnieniu robotnik dobrze operowany, może zastąpić zawadiakę i poszukiwacza przygód, a przecież nie o to chodzi :) Czasy się zmieniają, nowe zestawy, nowe bonusy dochodzą, nie proszę o osłabienie robotnika, tylko o zainteresowanie się pozostałymi klasami. Żołnierzowi również przydałoby się trochę zwiększyć bonus, jaki daje od dowodzenia innym, bo kiedyś bardzo wiele to znaczyło.
Zmniejszyć znaczenie dowodzenia, które miało zwiększać celowanie i unik, a nie zastępować celowanie i unik. :) Oczywiście to tylko moja opinia.
Fajnie że gra się rozwija, tylko niechajby tak za to, by każda klasa postaci znowu była wyjątkowa i unikatowa. To samo bonus do wydropienia produkt/przedmiotu u poszukiwacza powinien być odrobinę podniesiony. Bo teraz w tych nowych zestawach w jakich mamy, tej różnicy nie ma. BO wystarczy założyć jakiś zestaw itd, i mieć dużo większy bonus do dropu, który może mieć każda klasa.
Tak sobie myślę.. Może by tak poszukiwaczowi dać drugi bonus fortowy 15/30% więcej do posiadanej absorpcji?
To już sami przemyślcie.

Pozdrawiam.

Mamy w planach pracę nad zmianami w klasach postaci. Jednak obecnie zmieniamy typowo wzory fortowe. Wszelkie pomysły na ten temat są dla nas ważne i będziemy mogli wziąć je pod uwagę w odpowiednim momencie ;)
 
Formuła obrażeń nie została zmieniona. Zostanie ona zapewne dodana w przyszłości.
Zapewne w przyszłości możemy też oczekiwać
dekonet_404.png

Chociaż okazujemy swoje zdenerwowanie na różne sposoby, podkreślając na każdym kroku że jesteśmy przeciwni wobec prowadzonej przez wasz team polityki. Jesteśmy jednak cierpliwi bo inaczej by nas tu nie było, no ale wy bezustannie i to za każdym razem gdy próbujecie cokolwiek wdrożyć(czyt. spier.....ć) to Lenka wyciąga z rękawa obiecanki następnej łatki.

Dlaczego dostajemy na testy kolejne oplucie zamiast TESTOWAĆ WŁAŚCIWY PRODUKT, który chcecie... a napisze dodać bo DODAĆ formułę MOGLIŚCIE i tutaj pracodawca wam tego nie narzuca więc przedłużamy "głuchy telefon" żeby następny post o PARAAKTUALIZACJI posiadał więcej znaków...

Lenka, nasza CM - od momentu przejęcia sterów kolekcjonuje porażkę za porażką, których po raz setny przytaczać mi nawet głupio...

To się nadaje na książkę - "100 przykładów jak uśmiercić martwą grę"
 
Zapewne w przyszłości możemy też oczekiwać
dekonet_404.png

Chociaż okazujemy swoje zdenerwowanie na różne sposoby, podkreślając na każdym kroku że jesteśmy przeciwni wobec prowadzonej przez wasz team polityki. Jesteśmy jednak cierpliwi bo inaczej by nas tu nie było, no ale wy bezustannie i to za każdym razem gdy próbujecie cokolwiek wdrożyć(czyt. spier.....ć) to Lenka wyciąga z rękawa obiecanki następnej łatki.

Dlaczego dostajemy na testy kolejne oplucie zamiast TESTOWAĆ WŁAŚCIWY PRODUKT, który chcecie... a napisze dodać bo DODAĆ formułę MOGLIŚCIE i tutaj pracodawca wam tego nie narzuca więc przedłużamy "głuchy telefon" żeby następny post o PARAAKTUALIZACJI posiadał więcej znaków...

Lenka, nasza CM - od momentu przejęcia sterów kolekcjonuje porażkę za porażką, których po raz setny przytaczać mi nawet głupio...

To się nadaje na książkę - "100 przykładów jak uśmiercić martwą grę"
Oj tam rachelku narzekasz.
Dajmy na to jesteś właścicielem sieci dziesięciu sklepów. No i realizujesz swoje wizje, plany, zmieniasz towar, ceny, zatrudniasz pracowników.. W każdym sklepie jeden pracownik stoi jako szef nad innymi, który pilnuje by twój projekt był wdrażany jak należy, by klienci byli dobrze obsłużeni a w sklepie był porządek.. No i zdarza się, że w gazetce cena za piwo to 1zł i przychodzi jakiś kaziu i kłóci się z kasjerką o cenę piwa.. Kasjerka udaje się do kierownika sklepu, że klient jest niezadowolony itd. Kierownik wie że niewiele może w tej sprawie zrobić, gazetka co prawda była dana, ale Ty jako właściciel sklepów zmieniłeś zdanie, i że piwo będzie po cenie regularnej. Teraz kasjerka musi wysłuchiwać bluzgów pod jej adresem, a kierownik sklepu świecić oczami i usprawiedliwiać twoje pomysły i wizje..

Jeśli nie rozumiesz o co mi chodzi, to Ci powiem że czasami ani CM, ani GM nie ma wpływu na to, co jest wprowadzane do gry. Producent coś daje, a ewentualne pomyje wylewa klient (gracz) na TWT (obsługę) gdzie winowajcy i pomysłodawcy się nie oberwie wcale.
Nie znam nikogo z TWT więc nie jestem do nich stronniczo nastawiony, po prostu wyciągam wnioski :) Bo wiem jak to działa.
Jakbym nie wiedział, też bym pewnie jęczał hehe :D Także wiesz. :D wg. mojej wizji, a też byłem kilka lat temu wrogo nastawiony do tych różnych nowości, przewidywałem że gra zostanie wyłączona w 2020. Nie została. :DDD A więc bawimy się dalej Cowboys pif_paf

Pozdrawiam państwa i życzę miłego czwartku. ::P:uuu)
 
Oj tam rachelku narzekasz.
Dajmy na to jesteś właścicielem sieci dziesięciu sklepów. No i realizujesz swoje wizje, plany, zmieniasz towar, ceny, zatrudniasz pracowników.. W każdym sklepie jeden pracownik stoi jako szef nad innymi, który pilnuje by twój projekt był wdrażany jak należy, by klienci byli dobrze obsłużeni a w sklepie był porządek.. No i zdarza się, że w gazetce cena za piwo to 1zł i przychodzi jakiś kaziu i kłóci się z kasjerką o cenę piwa.. Kasjerka udaje się do kierownika sklepu, że klient jest niezadowolony itd. Kierownik wie że niewiele może w tej sprawie zrobić, gazetka co prawda była dana, ale Ty jako właściciel sklepów zmieniłeś zdanie, i że piwo będzie po cenie regularnej. Teraz kasjerka musi wysłuchiwać bluzgów pod jej adresem, a kierownik sklepu świecić oczami i usprawiedliwiać twoje pomysły i wizje..

Jeśli nie rozumiesz o co mi chodzi, to Ci powiem że czasami ani CM, ani GM nie ma wpływu na to, co jest wprowadzane do gry. Producent coś daje, a ewentualne pomyje wylewa klient (gracz) na TWT (obsługę) gdzie winowajcy i pomysłodawcy się nie oberwie wcale.
Nie znam nikogo z TWT więc nie jestem do nich stronniczo nastawiony, po prostu wyciągam wnioski :) Bo wiem jak to działa.
Jakbym nie wiedział, też bym pewnie jęczał hehe :D Także wiesz. :D wg. mojej wizji, a też byłem kilka lat temu wrogo nastawiony do tych różnych nowości, przewidywałem że gra zostanie wyłączona w 2020. Nie została. :DDD A więc bawimy się dalej Cowboys pif_paf

Pozdrawiam państwa i życzę miłego czwartku. ::P:uuu)
Jesteśmy marketem testowym
Dostajemy info o aktualizacji, nowy wzór blablablabla
Gracze zakasują rękawy testując to na manwerach i najbliższych bitwach po czym zgłaszają że formuła obrażeń nie działa i dopiero wtedy dostajemy informacje zwrotną że takowej nie wprowadzili.
Informacja o osobnych testach funkcji obrażeń została upubliczniona 22 lipca na forum bety a nie chcesz mi chyba wmówić że nasza administracja o tym wcześniej nie wiedziała?
1596121823791.png
 

Lenka222

Członek obsługi gry
Jesteśmy marketem testowym
Dostajemy info o aktualizacji, nowy wzór blablablabla
Gracze zakasują rękawy testując to na manwerach i najbliższych bitwach po czym zgłaszają że formuła obrażeń nie działa i dopiero wtedy dostajemy informacje zwrotną że takowej nie wprowadzili.
Informacja o osobnych testach funkcji obrażeń została upubliczniona 22 lipca na forum bety a nie chcesz mi chyba wmówić że nasza administracja o tym wcześniej nie wiedziała?
View attachment 2785

Informację dodaliśmy, gdy tylko byliśmy pewni, że zmiany u nas się pojawią. Polska została wybrana, ponieważ właśnie Wy jesteście najbardziej aktywni fortowo. Dzięki temu będziemy mogli zobaczyć jak działają zmiany na szerszą skalę, wraz z graczami nie tworzącymi postaci specjalnie pod testy fortów. Wasza opinia jest dla nas bardzo ważna.
 
Co wyciągniecie z Gali gdzie chodzą osoby które nie chodzą regularnie na bitwę, tylko wysyłają offka na gali i tyle ich było widziane. Szczerze więcej mozna wyciągnąć informacji z normalnych bitw na martwych światach niż na Gali. Bo dowo stoi na basztach i expi a gracze w hp lecą od razu na pierwszą linię i próbują nałapać jak najwięcej uników. Gdzie dowo strzela celnie bo celuje w osoby bez setu czy na niskim lv, a osoby w hp dostają od tych ludzi co nie mają setu i są na bitwie tylko po nagrodę. Można to testować w sposób mniej niszczący to co tworzą gracze w samej grze.
 

Deleted User - 2079329

Gość
Gość
Informację dodaliśmy, gdy tylko byliśmy pewni, że zmiany u nas się pojawią. Polska została wybrana, ponieważ właśnie Wy jesteście najbardziej aktywni fortowo. Dzięki temu będziemy mogli zobaczyć jak działają zmiany na szerszą skalę, wraz z graczami nie tworzącymi postaci specjalnie pod testy fortów. Wasza opinia jest dla nas bardzo ważna.
a to dosc zabawne, bo na forum bety mówią że polskie serwery są mało aktywne
 
Chcialbym zlozyc zapytanie, czy po to sa te "testy zmian fortowych na gali" aby na Pensylwanii KenMultiBlock ze swojego glownego mulciaka operacjon76 podpapal 5 innych fortow w tym samym czasie, co sie z reszta dzieje nie po raz pierwszy od kiedy 'testujemy na gali' ::}
 
Przecież Gallifrey jest od tego by słabi gracze mogli chociaż zobaczyć "co to są forty" bo przecież na normalne bitwy się nie dostaną.
A przecież o to wszyscy jęczą że na bitwach nie ma ludzi...

To ja wam powiem tak:

Egoizm.
Czołowe sojusze formują się ze starych światów, na każdym nowym świecie to samo. "mam taki sojusz więc jestem bogiem tej gry a ty słaby leszczu nie znasz się na grze, słaby z ciebie dowódca" itd. Ciągle wyścig o to kto będzie pierwszy. W tym rzecz, że i na takich przyjdzie bat. Zrobią migrację na ten świat o który krew bijecie innym byleby pozbawić ich wiary że można inaczej. Ktoś ostatnio do mnie napisał, co mnie zaintrygowało. Że cieszę się z małych rzeczy w tej grze, zapomnianych już, że ciągle u większości jest napinka o topkę itd. Migracja przyjdzie, wejdą 150lvl na ten świat, zwalą was z topki na top 30, i po co to?
To właśnie czołowe sojusze zabijają światy, nie dając żadnych szans słabszym sojuszom, demoralizując potem ich szeregi że to leszcze, niedorajdy itd, bo "nie wygrali bitwy" albo bo nie mają ludzi... Pomyślcie.. Dużo tracicie, gdy nie będziecie musieli mieć wszystkich fortów na serwerze? dużo stracicie jak za wszelką cenę będziecie ich bronić przed słabszymi? To teraz tak: Kiedy porażka goni porażkę, człowiek traci wiarę. Wiarę w to że tym razem mu się uda. Swoim egoizmem, bo chcecie być jedynym dominium na serwerze, psujecie sobie sami grę. Bo jeśli wszystkie sojusze stracą wiarę na to, że są w stanie wyrwać wam jakiś fort, że są w stanie wygrać bitwę, a nie wypowiadać na pewną porażkę, to wówczas takie sojusze się reformują na sojusze non-fortowe, i gdy zostanie w końcu tylko wasz sojusz, wtedy nie będziecie mieli z kim walczyć, nie będzie bitew o fort, bo nikt nie będzie wam wypowiadał na pewną porażkę.
Jeśli w końcu zostaną dwa silne sojusze fortowe na serwerze, wtedy na bitwę można liczyć, z tym że jeśli oba sojusze liczą na "jakość a nie ilość" wtedy będziecie mieć walki 15 na 20 i będzie płacz i zgrzytanie zębami, że świat jest martwy, że potrzebna migracja.. No to macie migrację :) Zapominacie tylko, że świat w którym nie ma bitew o fort, nie musi być wcale martwy :) Po prostu ludzie mają was gdzieś, i nie będą wam dawać darmowego expa.
Inna sprawa, to zastanawia mnie tylko (bo wiele czytałem na forum itd) i na przykład za zapraszanie znajomych jest do wyboru 10 itemów, ale nie mogą to być ani skrzynie, ani rzeczy eventowe... Żeby się nie czepiać, jak to jest że w westlotto MOŻNA wygrać JEDEN ITEM który MOŻE BYĆ zarówno SKRZYNIĄ jak i EVENTOWYM? np ktoś wygrywa item, wybiera skrzynię itemów, które dodatkowo są itemami eventowymi. To po co w takim razie kogokolwiek zapraszać do gry? No właśnie.

Powiedzmy że piszę trochę nie na temat, ale komuś otworzy to oczy.
Jednocześnie chciałbym podkreślić, że ja do nikogo nic nie mam :)

Pozdrawiam,
Kacper
 
Status
Zamknięty.
Do góry