jak już jedziemy bez trzymanki to może każdemu świecącemu przedmiotowi nadać klasę RARE ITEM
- możliwość ubrania go od 1 poziomu
- usunąć drop zależny od jego wartości
- podwyższyć cene sprzedaży bez min-max ustalając jednolitą wartość itemu
- ustawić drop rate dla tych itemów jednolity DLA KAŻDEJ PRACKI np. 0,5% szansy na znalezienie
- żadne wzmocnienie ma ma wpływu na drop
- każdy item posiada indywidualny bonus
np. Brzytwa Figara
wymagany poziom ubrania: 1lvl
32-48 Obrażenia
+ 3 celowanie
+ 3 sprawność manualna
+BONUS (+20% pieniędzy, +10% doświadczenia, -20% punkty życia, -10% prędkość)
View attachment 2798
PODSUMOWUJĄC - DLA TWÓRCÓW GRY TO BY BYŁA ŻYCIOWA ZMIANA, PO KTÓREJ MUSIELIBY USUNĄĆ GIERKE STWIERDZAJĄC SAMEMU ŻE JEDNAK BĘDZIE MAGIK ROBIONY BO REJCZEL IDEA JAK BUM BUM W POMPEJACH
ps.
jest jak jest