Aktualizacja - dyskusja

DeletedUser33420

Gość
Gość
Jak zwykle Inno w formie, jestem w głębokiej pupie z rzemiosłem bo jeden ze składników który robi ktoś inny jest zablokowany do handlu

dokładniej to chodzi mi o Notatnik produkowany przez rymarza i potrzebny do bomby pułapki dla kowala
 

DeletedUser1404

Gość
Gość
Nawóz
+100 Punktów pracy
+30% szansy znalezienia
Trwanie: 8 godz
przepis dla kucharza ...całe inno
 

DeletedUser33692

Gość
Gość
Drodzy Gracze,

w związku ze zmianami jakie zeszły w strukturze zespołu obsługi gry, tabela podziału światów została zaktualizowana.

Pozdrawiam,
Lenka

Ponieważ niektórzy z członków naszej społeczności nie są zorientowani w strukturze organizacyjnej naszego zespołu, podaję poniżej kilka przydatnych informacji wraz z objaśnieniami.

Community Manager (CM)
- Opiekun projektu. Naczelna osoba opiekująca się wszystkimi elementami polskiego projektu gry. Stanowisko to zajmuje Etriel.

Opiekun Forum
- Osoba sprawująca opiekę nad forum. Stanowisko to zajmuje Lubrzan. Podlegają mu wszyscy supermoderatorzy i moderatorzy. Od decyzji opiekuna forum można się odwołać wyłącznie do CM.

Marshall - Osoba sprawuję opiekę nad supportem. Stanowisko to zajmuje Szeryf Cień. Od decyzji Marshalla można się odwołać wyłącznie do CM.

Szeryf (S) - Osoba sprawująca opiekę nad światem gry. Osoba ta posiada większe prawa administracyjne niż Zastępca Szeryfa.

Zastępca Szeryfa (ZS) - Osoba administrująca światem gry. Pomocnik Szeryfa.

Pomocna Dłoń (PD) - Osoba udzielająca odpowiedzi w systemie supportu. Brak praw administracyjnych na światach.

Supermoderator
- Moderator globalny, sprawuje opiekę nad moderatorami.

Moderator - Osoba zajmująca się moderowaniem forum.

Testmoderator
- Osoba znajdująca się na okresie próbnym z aspiracjami na moderatora forum.

Skryba - osoba zajmująca się tworzeniem Wiki The West. Opiekę nad Skrybami i całością Wiki sprawuje Pretorianin.

Redaktor - osoba zajmująca się tworzeniem Dziennika The West. Opiekę nad redaktorami i całością Dziennika sprawuje Lenka222.

Ścieżka odwołań forum: supermoderator -> Opiekun Forum -> CM
Ścieżka odwołań gra: wszystkie odwołania rozpatruje wyłącznie CM


Podział obowiązujący od 19 sierpnia 2019 roku.
Screenshot_17.png

ja nic z tego nie rozumiem ?

Community Manager (CM) - Opiekun projektu. Naczelna osoba opiekująca się wszystkimi elementami polskiego projektu gry. Stanowisko to zajmuje Etriel.

Posty połączono i edytowano - Wojcieszy
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
ja nic z tego nie rozumiem ?
Pozwól zatem, że wytłumaczę. Tak jak Lenka napisała "(...) w związku ze zmianami jakie zeszły w strukturze zespołu obsługi gry, tabela podziału światów została zaktualizowana." Jak możesz zauważyć, tabela faktycznie się zmieniła. Zniknęły z niej osoby, których już w teamie nie ma, za to pojawiły się te, które w międzyczasie dołączyły do obsługi supportu. Do tabeli został również dodany świat Ohio.
Jeśli zaś chodzi o pozostałe informacje, to gdy Lenka będzie miała chwilę czasu, to również je zaktualizuje.
 

DeletedUser33692

Gość
Gość
Pozwól Wariata, że nic nie wspomnę mało mnie interesuje kto jaki świat obsługuje liczy się jak to robi i jak się odnosi do graczy, a tabela zawiera co/? Co się zmieniło, bo widzę CM szeryfa zastępce pomocna dłoń, która widzę od lat, może Sukna się doczeka awansu, ale kto kim jest? W tej tabeli widzę szeryfa jego zastępce pomocna dłoń i post, że Etriel jest głowno dowodzącym zamieszania tylko o co tu chodzi?
PS nic nie piłem dziś.
może nie tą tabele przeglądałem a moze powiniśmy poczekac do aktualizacji .po aktualizacji dopiszesz że Wojcieszy awansował na kogo już wiemy
Community Manager (CM) - Opiekun projektu. Naczelna osoba opiekująca się wszystkimi elementami polskiego projektu gry. Stanowisko to zajmuje Etriel.
 
Pozwól Wariata, że nic nie wspomnę mało mnie interesuje kto jaki świat obsługuje liczy się jak to robi i jak się odnosi do graczy, a tabela zawiera co/? Co się zmieniło, bo widzę CM szeryfa zastępce pomocna dłoń, która widzę od lat, może Sukna się doczeka awansu, ale kto kim jest? W tej tabeli widzę szeryfa jego zastępce pomocna dłoń i post, że Etriel jest głowno dowodzącym zamieszania tylko o co tu chodzi?
PS nic nie piłem dziś.
może nie tą tabele przeglądałem a moze powiniśmy poczekac do aktualizacji .po aktualizacji dopiszesz że Wojcieszy awansował na kogo już wiemy
Community Manager (CM) - Opiekun projektu. Naczelna osoba opiekująca się wszystkimi elementami polskiego projektu gry. Stanowisko to zajmuje Etriel.
Masz nad tabelką wyjaśnione, kim jest szeryf, zastępca, pomocna dłoń. Najniżej w hierarchii jest pomocna dłoń, najwyżej szeryf. Dzięki tej tabelce wiesz jakie osoby obsługują dane światy, czyli kto na jakim świecie siedzi w supporcie i kto z jakiego świata może Ci odpisać na ticketa lub rozpatrzyć affront.
Do zmiany jest jeszcze informacja, że CM jest etriel oraz wykreślenie fragmentu o Marshallu i Opiekunie forum. Reszta jest aktualna, więc jakie informacje byś tam chciał jeszcze zobaczyć?
 

DeletedUser33692

Gość
Gość

Etriel
doradca.png
ZESPÓŁ THE WEST

DOŁĄCZYŁ:
13. LIS 2012
WIADOMOŚCI:
1.788
DOCENIONE TREŚCI:
100
Ponieważ niektórzy z członków naszej społeczności nie są zorientowani w strukturze organizacyjnej naszego zespołu, podaję poniżej kilka przydatnych informacji wraz z objaśnieniami.

Community Manager (CM)
- Opiekun projektu. Naczelna osoba opiekująca się wszystkimi elementami polskiego projektu gry. Stanowisko to zajmuje Etriel.

Opiekun Forum
- Osoba sprawująca opiekę nad forum. Stanowisko to zajmuje Lubrzan. Podlegają mu wszyscy supermoderatorzy i moderatorzy. Od decyzji opiekuna forum można się odwołać wyłącznie do CM.

Marshall - Osoba sprawuję opiekę nad supportem. Stanowisko to zajmuje Szeryf Cień. Od decyzji Marshalla można się odwołać wyłącznie do CM.

Szeryf (S) - Osoba sprawująca opiekę nad światem gry. Osoba ta posiada większe prawa administracyjne niż Zastępca Szeryfa.

Zastępca Szeryfa (ZS) - Osoba administrująca światem gry. Pomocnik Szeryfa.

Pomocna Dłoń (PD) - Osoba udzielająca odpowiedzi w systemie supportu. Brak praw administracyjnych na światach.

Supermoderator
- Moderator globalny, sprawuje opiekę nad moderatorami.

Moderator - Osoba zajmująca się moderowaniem forum.

Testmoderator
- Osoba znajdująca się na okresie próbnym z aspiracjami na moderatora forum.

Skryba - osoba zajmująca się tworzeniem Wiki The West. Opiekę nad Skrybami i całością Wiki sprawuje Pretorianin.

Redaktor - osoba zajmująca się tworzeniem Dziennika The West. Opiekę nad redaktorami i całością Dziennika sprawuje Lenka222.

Ścieżka odwołań forum: supermoderator -> Opiekun Forum -> CM
Ścieżka odwołań gra: wszystkie odwołania rozpatruje wyłącznie CM


Podział obowiązujący od 19 sierpnia 2019 roku.
Screenshot_17.png


Ostatnio edytowane: 3. Paź 2018
ja bym chciał wiedzieć kto w tej chwili jest CM ???????

jeśli coś aktualizujecie to umieszczajcie to we właściwym miejscu

Post edytowany - Wojcieszy
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Jak zwykle Inno w formie, jestem w głębokiej pupie z rzemiosłem bo jeden ze składników który robi ktoś inny jest zablokowany do handlu

dokładniej to chodzi mi o Notatnik produkowany przez rymarza i potrzebny do bomby pułapki dla kowala
Notatnik, podobnie jak nity i atrament, będzie można wystawiać na targ. Poprawka ma być wgrana w najbliższyn czasie.

EDIT: Poprawka została wgrana, wspomniane przedmioty można wystawić na targ.
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser33692

Gość
Gość
Drodzy Gracze,

w ostatnim czasie doszło do kilku zmian w zespole.

Do zespołu supportu powróciła Sunka Wakan, która obecnie pełni funkcję Zastępcy Szeryfa.

W najbliższym czasie do zespołu wiki dołączy Ebola Rekt is Real. Natomiast do zespołu forum dołączy lares szkodnik.

W ostatnim czasie zespół opuścili KZI, szeryf.cien oraz fusek77. Dziękujemy za wsparcie i pracę jaką wykonaliście na rzecz projektu.

Pozdrawiam,
Lenka222

, kto kim jest zazwyczaj dowiadujemy się wcześniej drogą poczty pantoflowej, ale nie o to mi chodziło, błędem było udostępniać informacje na poście Etriel z tabela podziału obowiązków, można to żle odczytać, bo jak wiemy Etriel pełni już tylko funkcje doradcy, CM stanowisko pełni kto inny, ale to tez wiemy szkoda, że z przyzwyczajenia idziemy na łatwiznę i piszemy tam, gdzie jest wygodniej.jeszcze raz przytoczę ostatnie informacje gdzie sie pojawily i czy czytajac caly post człowiek wie o co chodzi ?nie ma tam żadnych przekreśleń ,
jeśli coś aktualizujecie to umieszczajcie to we właściwym miejscu
 
to jest jakiś żart z tym rzmiosłem ? https://prnt.sc/ovih1h żeby wbić 750 pkt tzreba grać 200 dni ? i co dalej ? co z resztą przepisów ? kolejne 5 lat ?
Nie 750, tylko 700 (wiem, czepiam się), ale to i tak przesada.
Wszystkie cztery profesje mają jeden przepis, z którego przedmiot można wytworzyć raz na tydzień (chodzi o ten dający +500% regeneracji, zostało to uaktualnione na wiki) oraz jeden przepis, z którego przedmiot można wytworzyć raz na 4 dni. O ile ten pierwszy nie wydłuża nam możliwości rozwoju rzemiosła, bo równocześnie możemy zdobywać punkty z dwóch innych instrukcji, o tyle ten drugi... tak jak napisałeś, na samej szabli 200 dni. Sprawa została zgłoszona i czekamy na odpowiedź. Jak tylko będzie wiadomo, czy doszło do błędu, czy też nie, to dam znać (albo ktoś inny) i zamieszczę też odpowiednie informacje przy przepisach na wiki.
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
Super, że weszły nowe przepisy, naprawdę extra, ale
Zanim zacznę to pragnąłbym przedstawić swój punkt widzenia na rzemioslo:
Według mnie im dalej tym itemy powinny być potężniejsze, no bo nie oszukujmy się, przeznaczam kupę hajsu i czasu na szukanie/ dropienie produktów/przepisów i na poziomie powiedzmy 750 pkt mam robic item który łudząco podobny jest do tego który jest na powiedzmy 500? To tak jakby grając magiem w jakiejś grze na 200 poziomie dotać czar "kula ognia", samemu mając w repertuaże jakąż pożogę, ścianę ognia, armageddon (jak w Wormsach, kto grał ten wie :D). Gdzie tu logika?

Zacznijmy może od wspólnych mianowników każdej z profesji, czyli blokady czasowej przy wytwarzaniu danych przedmiotów. Po co? Już raz to zostało wprowadzone i nie bylo pozytywnych reakcji ze strony graczy...ale nawet... nie lepiej np. zwiększyć różnice punktowe pomiędzy przepisami? Powiedzmy rożnica punktowa pomiędzy przedmiotami to 200 pkt z czego ostatnia setka byłaby robiona przy "zielonej" szansie na punkt. Już to byłoby lepszym rozwiązaniem przynajmniej w mojej opinii, bo tak to jest to dle mnie sztuczne przedłużanie procesu wbijania maksymalnej ilości punktów rzemiosła.

Teraz drugi wspólny mianownik, czyli produkt dający 500% regeneracji. Serio, jedna godzina takiego bonusu? Nie za mało? Szczególnie jeśli brać pod uwagę to, iż produkt można wytwarzać raz na tydzień. Chcesz sobie zrobić taki powiedzmy maraton w westa na 6-8h z taką regeneracją to musisz najpierw dwa miesiące wytwarzać sobie produkt, chyba że będą one możliwe do sprzedaży, ale nawet jeśli cena pewnie będzie niebotyczna ;) Jak dla mnie niski bonus na który trzeba tydzień czekać, ale podkreślam to tylko moja opinia.

Teraz zajmę się tym co różni wzystkie profesje. Wyłączam to o czym już pinapisałem, plus te produkty których statystyk nie ma (pewnie to te, które bedą potrzebne do zadania) oraz te zawierające kartę kolekcjonerską. Zajmę się tylko tymi co dają jakieś statystyki.

Rymarz dostał następujące itemy (nie będę podawać nazw tylko same statystyki, nawet nie będe zagłębiał się w to ile produktów trzeba, same statystyki)

+4 Charyzma
+20 Zaskoczenie
+10 Handel
Użyć: 3

Brak slów... Widząc dzisiejsze sety... statystyki powinny być ze 3-4 razy większe i na jakieś 10-20 razy więcej użyć MINIMUM by ten przedmiot przedstawiał jakąkolwiek wartość. Przedmiot ten jest bardzo podobny do wytrzymałej kabury, która daje +4 Sprawność (tyle samo co w tym nowym), +20 handel (tyle samo co w nowym) +10% zwiększenie motywacji do pojeynków (to zamiat 10 handlu) użyć: 5 (tu ma więcej). Więc ten nowy item wygląda jak kopia wytrzymałej kabury...

Kolejny item:
30% szansy znalezienia
30% regeneracji
Trwanie 8h
I to jest całkiem niezłe, nie powiem, ale nadal... ratatuj o wiele wiele lepsze i to naprawdę sporo lepsze. Zmniejszyc nieco przewagę ratatuj nad tym itemem (ale nadal jakaś przewaga w końcu ratatuj nie dostaje się od tak), to może byłby sensownijeszy.

No i trzeci item:
200% prędkości
5 użyć
No ten item to woła o pomstę do nieba. Co to jest 200% na 5 użyć... W praktyce nic. Tu nawet nie ma co pisać. Wychodzi na to, że najlepszy item dający prędkość ma kowal, item to latarnia, która daje 300% prędkości do tego regeneruje po 20% hp i 20% motywki pod pvp... Ok, jest trudny do wytworzenia, ale nadal kowal wygrywa ;) I tak nie powiem, że rymarz królował pod forty do wejścia tychże przepisów, też trochę brak sensowności... Jeśli dobrze się zastanowić i pokombiować to każda profesja może mieć item dający wzmocnienie obrażeń na forty.
Ogółem ocena rymarza... 3-4/10

To teraz kucharz polowy, pierwszy item
+2 Sprawność
+10 Dowodzenie
+120 Punktów pracy
Użyć: 3

Slabe, bo 3 użycia, ale nadal lepsze od tego co dostał rymarz.
Kolejny item
+200 Punktów pracy
+20% Doświadczenie z prac, pojedynków i bitew fortowych
Trwanie: 4 godz

I to jest całkiem fajny item, nie powiem, można całkie ciekawie go wykorzystać w pracach, ale wg mnie powinno być ni 4 a 8h tak jak w kolejnym nowym itemie od kucharza
+100 Punktów pracy
+30% szansy znalezienia
Trwanie: 8 godz

Idealny produkt dla kogoś kto chce sobie podropić co nieco, kucharz całkiem nieźle zyskał na tej aktualizacji, choć przyznam, że powinni mu dać jakiś item regenerujący motywacje. Tak więc kucharz jakieś 6-7/10

Teraz znachor, pierwzy item:

+10% Regeneracja
Trwanie: 8 godz.

Dupy nie urywa, ale i tak wolałym to niż to co dostał rymarz. Jakby dali 20/30% byłoby o wiele wiele lepiej.

Kolejny item
+100% Punkty życia
+100% Energia
+20% Motywacja do pracy

Item 100/10... najlepszy w mnie item obecnie dodany do rzemiosła. Co tu duzo mówić znachor samym tym itemem wygral wg mnie rywalizację z kowalem.

Ostatni item znachora
50 Handel
+20% Szansa powodzenia
+20% Pieniądze z prac i pojedynków
Trwanie: 8 godz.

Nie jest zły taki 5-6/10 całkiem ciekawy dla tych co sobie siedzą w handlu
Ogólna ocena 9.9/10 (nie dam 10/10 przez item do regeneracji)


No to teraz kowal:
Pierwszy item
+2 Zręczność
+20 Celowanie
+10 Zakładanie pułapek
Użyć: 3

Słabe, po prostu słabe, lepiej by było gdyby zrobili taki item, pod umki, ale pojedynkowe, i do tego dodali trochę obrażeń do pojedynku.


Kolejny item:
+7 Atak (Bonus do bitew fortowych)
+7 Obrona (Bonus do bitew fortowych)
+40-60 Obrażenia (Bonus do bitew fortowych)
Użyć: 5


Kolejny item
+50-70 Obrażenia (Bonus do bitew fortowych)
+7 Multiplayer atak
Użyć: 5

Ding Ding Ding!!! Kowal z najlepszymi wzmocnieniami pod forty.
Ocena 9/10

Także widać tutaj jak bardzo rymarz dostał w swoje cztery litery.
 
Do góry