2 dni premium zostały przyznane. Nagroda, czy sposób na wyciągnięcie brył od graczy?

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser31727
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser6549

Gość
Gość
Nie zrozumiałeś mnie Patryk. Ci co dzisiaj się dostali na walkę, na którą nie mogliście wejść dostaną rekompensatę jutro, w ciągu dnia. Gallifrey jest czymś dodatkowym dla reszty.
 

DeletedUser32707

Gość
Gość
Liczę na porządną rekompensatę, bo nie dość że bawiliście się z jica z 30 minut to nadal premki nie ma.
Zarówno na iro jak i na jica bitwę ładnie zepsuliście. Na jednym świecie offy poleciały na flagę przez co bitwa trwała kilka rund. Nie piszcie, że to ich wina, bo to przez Was nie mogli się zalogować. Z kolei na jica niektórzy popadali przez tą przerwę, a potem musieli siedzieć 40 minut i patrzeć jak reszta sobie strzela. Nic przyjemnego.

Jak już ktoś wcześniej wspomniał, od dawna ważne bitwy są rozgrywane wieczorem, mogliście się za to zabrać od rana.
 

DeletedUser32957

Gość
Gość
Jestem tylko ciekaw, dlaczego nie ma jeszcze VIP'a na Jica? Mógłby ktoś to naprawić?
 
Takie pytanko. Jeśli będę miał poniżej 200 brył, to nie mam się o co martwić? A jeśli miną te dwa dni (plus Jica) to później sama z siebie się nie załączy, nawet mimo zaznaczenia?
 

DeletedUser30412

Gość
Gość
Mówcie co chcecie, ale dla mnie to chęć wyciągnięcia bryłek ze światów. Jeśli tak nie jest to proszę o jasną deklarację, że w przypadku osób, które nie były aktywne w czasie przyznania bonusu, wszystkie bryłki związane z automatycznym przedłużeniem premium zostaną zwrócone. W przeciwnym razie można domniemywać, że taka była intencja.
Wyobraźcie sobie, że w banku (osobiście nie loguję się do swojego codziennie, a tylko od czasu do czasu) dostalibyście jakąś opcję powiedzmy na 7 dni za darmo, a później przedłużałaby się Wam o kolejny miesiąc już za jakąś kwotę, jeśli nie zaznaczycie że jej nie chcecie przedłużać. Brzmi podobnie?
Etriel - chciałabyś, aby co chwila bombardowały Cię w życiu takimi prezentami firmy z których usług korzystasz? Abyś codziennie musiała sprawdzać czy któraś właśnie nie przyznała Ci czegoś ekstra, co jest fajne, ale za co za parę dni rozpocznie się naliczanie opłat?
Wystarczy prosta deklaracja "w przypadku automatycznego przedłużenia opcji premium dla osób które nie były aktywne wszystkie bryłki zostaną zwrócone" i prezent pozostanie prezentem :)
Fusek77 - czym innym jest napisanie, że możecie przeprosić, a czym innym faktyczne przeproszenie; przeczytałem jednak każdy post w temacie i choć z pewnym poślizgiem doczytałem się przeprosin - brawo Ty.

I zróbcie coś z wyglądem mojej rangi, no chyba że tylko w mojej przeglądarce wygląda ona jak link.
 
Dełest nie jest pierwszym i ostatnim tego typu przedsiębiorcą...
Ubezpieczenia - lubią przedłużać, zazwyczaj ukrywają gdzieś w umowie
Internet, telefon - to samo. Przy telefonie zwłaszcza darmowe usługi na 1/3 msc a później płatne po dychu (granie na czekanie, nielimitowane na stacjonarne etc)
Banki - też dadzą niby darmową kartę, ale gdzieś w wielostronicowej umowie okazuje się że bezpłatna tylko na pewnych warunkach.

To samo dełest... zgodnie z umową (OWU pozwala nadawać i zabierać wszystko zgodnie z zasadą niedźwiedzi "Widzimisie" i "Wydajemisie"), ale etyka leży i kwiczy.

Nikła szansa, że to błąd programisty (wartość domyślna to true zamiast false), bo już po pierwszych wtopach na pewno by się do tego dokopali i zmienili.
Po prostu ktoś mądry wykalkulował (nie tylko w IG, ale także w podanych przykładach), że wydojona kasa da więcej zysku, niż strat wygeneruje wściekłość ograbionych (na zasadzie domniemanej zgody) klientów.
 
//coś się stało z opcją edycji?

Pragnę jeszcze przypomnieć, że jakiś czas temu jakiś geniusz postanowił dać bryłki jako domyślną walutę w sklepie premium. Kolejny dowód na mentalność IG. Wtedy chyba nikomu się nie udało nic ugrać i bryły w plecy. Głównie stalówki kupowane niemal na pamięć.
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
Jeśli ktoś straci bryłki nieopatrznie niech skontaktuje się z supportem.
 
Czyli mogę śmiało zawiadomić sojusz, że jak ktoś kiedyś kupił stalówkę czy coś innego za bryłki mimo chęci kupienia jak zawsze (za UP), to może pisać do supportu i otrzyma zwrot bryłek (tracąc przy tym odpowiednio tyle samo UP)?
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
Mi chodzi tylko o tą sytuację. Nie wiem, jak to się tyczy starych zakupów ( do tego dochodzi jeszcze to jak bardzo stare były to zakupy). Ponadto czy przedmiot kupiony został już zużyty, czyli jak w wypadku stalówki - otwarty. Itp.
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
ok a co jezeli juz zerzarlo bryły
Nie powinno "zeżreć" bryłek, gdyż bonus kończy się jutro, a nie dzisiaj. Jednakże jeśli uważasz, że zniknęły, prosimy o kontakt z supportem.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Ponury.Grabarz

Elitarny tester
http://prntscr.com/dpd723
za rozszyfrowanie o co chodzi administracji jest jakaś nagroda ? :D
Na cheyenne 1 saloon tak wyglada, ale nad saloon 2 juz pomyslano troche lepiej
9b5784373bbc477ba8a77b085447f612.png


Btw. Mozna? Mozna
 

DeletedUser7971

Gość
Gość
Ja straciłem 2400 bryłek. Już kiedyś odznaczałem wszystkie automatyczne przedłużenia bonusów.
Nie podoba mi się takie Wasze działanie.
 
Status
Zamknięty.
Do góry