Zakładając nawet 30 dni na 1 lvl co przy większym poziomie raczej bedzie nierealne jeżeli trzeba 400 mln na 205 lvl a 1.4 mld na 250... to wychodzi ponad 8 lat. Wiec niech się pierdolą w tym inno.Ogólnie wiem tyle, że logując się codziennie maksymalny czas wbijania poziomu to 50 dni. Przez taki czas wpadnie 100% z logowania. Dodatkowe czynności, jak prace/budowanie kościoła może ten proces skrócić od kilku do kilkunastu dni, w zależności od ilości zdobywanego expa oraz posiadanego poziomu. Dodatkowo mogą np. w trakcie loterii wpadać jakieś potki na expa 5%/10%. Myślę, że dałoby się robić 1 poziom w około 40 dni lub nawet mniej, ale robiąc takie wyliczenia trzeba by podejść do tego bardzo indywidualnie, bo u
To się może wbić szybciej niż się wydaje. Bonus z logowania będzie też odpowiednio większy, bo teraz wpada taki sam jak za 150 poziom. Na poziomach 200+ będzie już tak duży, że będzie stanowił główne źródło expa, bo to co się zrobi na pracach/kościele to będzie tylko pewnie jakaś część tego.![]()
Zostaną wprowadzone nowe lvl'e i co się zmieni? Odpowiem Ci. Nic się nie zmieni kościół dalej będzie budowany a pozostała rozgrywka czytaj forty pvp i przygody będą w dupie ale w sumie już są więc po staremu. Wystarczyło by na początek dodać do walk fortowych nagrody w postaci potek na expa ale jest za duże ryzyko że bitwy wtedy będą co 1h. Najlepszą opcją było by dodanie takich potek za pkt weterana wtedy chociaż przygody by ruszyły ale znowu tu jest problem bo wraz ze wzrostem poziomów wzrasta dmg broni. Po kilku takich rozgrywkach połowa stwierdzi że nie chce być mięsem armatnim. Pvp tu tylko można napisać ruletka. Jeśli to jest to nad czym pracowali 3lata to mogli tego wgl nie wypuszczać i zakopać tego zdechlaka na amen.Zgadzam się, dodatkowo bonusy ciuchów się zwiększą co wpłynie na szybsze wbijanie poziomów kościoła, a to z kolei na exp.
Ale są jeszcze niebieskie buteleczki
Nie rozumiem co niektórych. Od razu by chcieli nowy max lvl i potem znów narzekać, że nie ma co robić.
PO PROSTU GRAJCIE![]()
XDDD Co za dzban.No bo jak na 3 letnią pracę to rzeczywiście zbyt skromnie.
Ale przecież teraz też tak jest na przygodach, że połowa jest mięsem armatnim.Najlepszą opcją było by dodanie takich potek za pkt weterana wtedy chociaż przygody by ruszyły ale znowu tu jest problem bo wraz ze wzrostem poziomów wzrasta dmg broni. Po kilku takich rozgrywkach połowa stwierdzi że nie chce być mięsem armatnim.
Obecnie na przygody wchodzę tylko do zadań, bo mnie męczy granie lasso albo nóż, na początku fajnie się grało tylko na wsp, do czasu wprowadzenia braci WrightAle przecież teraz też tak jest na przygodach, że połowa jest mięsem armatnim.
Liczy się tylko lasso i noże szefa kuchni....
Najwyżej będą się liczyć jeszcze bardziej...
Nie zamierzam grać w to gowno i nie oczekuje ze ktos bedzie próbować zmienic moje zdanie...Zgadzam się, dodatkowo bonusy ciuchów się zwiększą co wpłynie na szybsze wbijanie poziomów kościoła, a to z kolei na exp.
Ale są jeszcze niebieskie buteleczki
Nie rozumiem co niektórych. Od razu by chcieli nowy max lvl i potem znów narzekać, że nie ma co robić.
PO PROSTU GRAJCIE![]()
Ja nigdzie nie napisałem, że to jest w porządku.A Ty chyba nie do końca kontaktujesz jezeli uwazasz ze nawet kilka dobrych lat na wbicie max lvl ciagle budując kościół czy inne gowna jest w porządku.
To nie grajcie - przymusu nie ma.I według Ciebie w co Ci "narzekajacy" mają grać? Już grzebanie w cudzym gownie jest ciekawsze niż granie w te gre, bo tam przynajmniej nie wiesz co znajdziesz, a tutaj jedyne co możesz spotkać to powtarzalność do usranej śmierci.
Tak, zamknięcie zdechlaka.nowe poziomy i prace to tylko początek większych zmian
Tak na serio HarJar kiedy ostatnio kąpałeś się,jedzie od ciebie szambem a ciągle grasz i płaczesz jak zbity pedofil ,padłeś ofiarą swojego gwałtu?Tak, zamknięcie zdechlaka.
A na serio to ile bigosu zjadłeś tego samego dnia przed 20:47?
Gra zakłada długotrwałe rywalizację,są przewidziane dopalacze do ekspaZakładając nawet 30 dni na 1 lvl co przy większym poziomie raczej bedzie nierealne jeżeli trzeba 400 mln na 205 lvl a 1.4 mld na 250... to wychodzi ponad 8 lat. Wiec niech się pierdolą w tym inno.
Odkryłeś napój za 1k obli no brawoNapoje nowego początku nie zmienią twojego sposobu głupoty![]()
jeśliby dodali potki na exp do sklepu mógłbyś za niecałe 8 tysięcy pln wbić instant 250 lv, co rozwiązałoby problem rywalizacji graczy, wygrałby ten który szybciej wyklika potki nim mu scrashuje westaNo dobrze. Nawiązując do podanych progów na forum bety przez węgierską CM Klar, o tutaj: https://forum.beta.the-west.net/index.php?threads/changelog-2-184.4277/post-45532
Czy Wyście ochujeli do reszty(czyt. osoby które choć palec przyłożyły do prac nad tą aktualizacją)? Ile osób pracowało przy tej aktualizacji? 5? 10? 15? Czy naprawdę nikt nie wpadł na pomysł, że można od 150 poziomu zrobić stały przeskok na kolejny poziom i totalnie odpada kwestia poszkodowanych osób przez dzienne logowania i potki zebrane na starych światach?
Przecież jedną decyzją można zachować rywalizację o topkę i ściganie się w poziomach, a nie obecny status quo.
Jak ja, gracz 2,5 letniego serwera mam w ogóle podjąć rywalizację z kimś ze starszego serwera? Przykład z brzegu, przez 5 dni logowań dostanę 500k expa, a topowy gracz każdego poprzedniego serwera na który będę mieć możliwość migracji od 1,3kk-1,4kk XD Przecież to się w pale nie mieści, że można coś aż tak spieprzyć bo dowolna grupa średnio-zaawansowanych inteligencją szympansów po krótkiej burzy mózgów by na to wpadła xD
Dziękuję, to tyle. Musiałem gdzieś wylać swoją frustrację.
Pozdrawiam,
Selfie