Aktualizacja - dyskusja

DeletedUser23283

Gość
Gość
Jednym słowem aktualizacja miała wprowadzić nowe zadanie (którego nie ma) i poprawić przedmiot którego chyba nikt nie używa. Brawo. Super aktualizacja. W taki sposób to możecie w bardzo krótkim czasie dobić do wersji 2.99 :p
Swoją drogą mamy wersję gry która nawet nie jest włączona na becie. To widzę już nie tylko forty są testowane na serwerach pl. :D
 

DeletedUser1404

Gość
Gość
czy w czasie wprowadzania aktualizacji nie pochrzaniono prędkości poruszania sie po mapie ?



coście znowu napszytkali ?
 

DeletedUser23283

Gość
Gość
Jeszcze jedna sprawa. Oprócz tego że nie ma zadania które miało być to również szansa powodzenia jaką daje ten przedmiocik również nie jest zmieniona :p Zmienił się tylko numerek wersji gry. No coś niesamowitego. Tyle roboty wykonane i nikt nawet nie podziękował :D
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
@Podbipięta no cóż, skrypty mogą nie być zgodne z dzisiejszą aktualką, dlatego takie rzeczy mogą wypływać.
@ZIMApl Co do zadania to informacja została przekazana dalej ;) czekamy na odpowiedź kiedy zostanie usunięta usterka.
@boski60011 sprawdziłem u siebie na huronie i zmiany żadnej nie zauważyłem.
 

DeletedUser19312

Gość
Gość
Usuwanie postaci
Usuwanie starych postaci nie powinno już zajmować dużo czasu.

co to znaczy? że nie powinno zajmować dużo czasu? lol?
wiem, że są problemy żeby w ogóle postać, a raczej konto, z wybranego świata usunąć.
a ja tu czytam, że nie będzie zajmować dużo czasu?

/usunięto nieodpowiednią część- Lenka222
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Lenka222

Członek obsługi gry
Usuwanie postaci z konkretnego świata jest możliwe, tak samo jak usunięcie konta z gry (które to wiąże się z usunięciem postaci ze światów). Przed aktualizacją występowały problemy z terminem kasacji konta, czasami trwało to powyżej deklarowanych 5 dni. Obecnie problem nie powinien już występować.
 

DeletedUser19312

Gość
Gość
nie? to czemu konto na s10 wisi mi już prawie miesiąc i nie mogę go usunąć? =]
i nie chodzi mi o czas oczekiwania...
 

Lenka222

Członek obsługi gry
W celu kasacji konta należy włączyć kasację w ustawieniach i odczekać 5 dni, następnie zalogować się na konto i potwierdzić kasację. Logowanie przed upływem 5 dni powoduje zaniechanie kasacji. Jak pisałam wcześniej występowały problemy z kasacją i trwała ona czasami powyżej 5 dni, aktualizacja naprawiła ten problem.
 

DeletedUser5373

Gość
Gość
jak zwykle widać nieudolnośc Pani Etriel. skoro aktualicacja weszła skopana to przynajmniej mogła nas poinformowac w komunikacie jakimś a nie jak zawsze ma na daleko w 4 literach.za co ona bierze te pieniadze.to jakas kolejna kpina z graczy.Zero profesjonalizmu.
Onufry ja Cie błagam Wróć ...
 
Aktualizacja jak zwykle po byku. Śmiech przez łzy.
A wgl "aktualizacja"- szumnie powiedziane - nie znacie znaczenia słow od tego zacznijmy
Wy dajecie co najwyżej łatki :D
 
Ja chciałabym się dowiedzieć, co z błędem zadania Świątecznego :) Minął przeszło miesiąc i tak jak część osób nie mogę się cieszyć z nagrody jaką były dwie cechy.
Ponadto może Support powie coś więcej o prędkości, a nie lakoniczne "sprawa jest weryfikowana".
 
ja się pytam gdzie jest mój kamień (broń fortowa) która miałem a która mi zabraliscie bo ? Bo tak chceliscie ? Co wam to przeszkadzało ? To był item strikte kolekcjonerski a wy mi go zabraliscie jak złodzieje jakieś nie informujac o niczym nawet rano w atakualce nic nie pisało na ten temat ...
Chce spowrotem swój kamień fortowy a jak nie to chce za niego jakis inny item o wartosci KOLEKCJONERSKIEJ a nie jakieś szmatławce ktore wy dajci.

Człowiek się meczy wymienia skupuje dalej wymienia żeby całe eq zebrać a wy sobie cyrki robi cie , to może zabierzcie bronie eventowe wszystkim osobą które je posiadają skoro już tak kraść chcecie
 

DeletedUser19312

Gość
Gość
W celu kasacji konta należy włączyć kasację w ustawieniach i odczekać 5 dni, następnie zalogować się na konto i potwierdzić kasację. Logowanie przed upływem 5 dni powoduje zaniechanie kasacji. Jak pisałam wcześniej występowały problemy z kasacją i trwała ona czasami powyżej 5 dni, aktualizacja naprawiła ten problem.
Dziękuję Lenta za instrukcje jak usunąć konto z wybranego świata.
Przydały by się one jednak wewnątrz TWT, bo nie wszyscy wiedzą, że taka możliwość wgle istnieje :X

Wracając do meritum,
doskonale wiem jak przebiega proces kasacji postaci, jak również, że były 2 błędy z tym związane.
Brawo, 1 może rozwiązaliście - ponad 5, zamiast 5 dniowy okres oczekiwania na kasację. (jest postęp 50% za Wami).
A macie pojęcie o 2 błędzie?
 

Lenka222

Członek obsługi gry
A czy wykonałeś wszystkie kroki koniecznie do kasacji konta, po aktualizacji wczorajszej? Powinna ona naprawić błąd.
 

DeletedUser19312

Gość
Gość
Tak Lenko.
S10 mam już od jakiegoś czasu zdezaktywowany, tylko nie idzie go usunąć.
 
Do góry