Aktualizacja - dyskusja

Kristofer1995

Członek obsługi gry
Dzięki za odpowiedź, przydałyby się też odpowiedzi na inne pytania, ale Ty na nie nie jesteś w stanie odpowiedzieć. Możesz przekazać swojej przełożonej, że klienci firmy dla której pracuje czekają na odpowiedzi na parę pytań?
Drogi graczu staram się pomóc jak tylko mogę, jeśli pozostają pytania bez odpowiedzi najszybszą drogą do uzyskania wyjaśnień jest wiadomość bezpośrednio do supportu. Domyślam się, że ze względu na Pańskie wcześniejsze stanowisko w Firmie wie Pan jak napisać takowy ticket. Jeśli natomiast nie chętnie pomogę i wyjaśnię. Miłego wieczorku ok_:)
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
Drogi graczu staram się pomóc jak tylko mogę, jeśli pozostają pytania bez odpowiedzi najszybszą drogą do uzyskania wyjaśnień jest wiadomość bezpośrednio do supportu. Domyślam się, że ze względu na Pańskie wcześniejsze stanowisko w Firmie wie Pan jak napisać takowy ticket. Jeśli natomiast nie chętnie pomogę i wyjaśnię. Miłego wieczorku ok_:)
Droga pomocna dłoni

Ależ doskonale wiem jak działa support, a z uwagi na moje wcześniejsze stanowisko w obsłudze gry znam support o niebo lepiej niż Ty. Jednak od czegoś też jest forum, czyż nie? I chyba mam prawo do czekania na odpowiedź tutaj, nie będąc zmuszany do pisania w systemie support? Mam zatem rozumieć, że lepszą opcją jest napisanie przez kilkadziesiąt osób tocketow o tej samej treści, a uwierz mi tyle osób mogę znaleźć. Wtedy CM będzie zmuszona odpowiedzieć na każdy z nich osobno, zamiast zebrać z forum pytania i wpisać odpowiedzi w jednym poście?

Nic do Ciebie Kristofer nie mam, zaznaczyłem jedynie, że nie masz kompetencji by odpowiedzieć na pytania które się tu znajdują i jedynie CM będzie w stanie to zrobić, bo ma dostęp do informacji do których niekoniecznie pomocna dłoń ma dostęp.
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
Drogi graczu staram się pomóc jak tylko mogę, jeśli pozostają pytania bez odpowiedzi najszybszą drogą do uzyskania wyjaśnień jest wiadomość bezpośrednio do supportu. Domyślam się, że ze względu na Pańskie wcześniejsze stanowisko w Firmie wie Pan jak napisać takowy ticket. Jeśli natomiast nie chętnie pomogę i wyjaśnię. Miłego wieczorku ok_:)
Jednakże bardzo dziękuję Ci za radę, skorzystałem z tego by nie czekać nie wiadomo ile. Polecam KAŻDEMU zadawać pytania poprzez system supportu bezpośrednio do CM, z pewnością otrzymamy jakąś odpowiedź.

W całym TWT jest taki syf że przyjmują już jak leci....

No mnie przyjęli parę lat temu, więc już widać tę jakość :p
 
Ja tam nie muszę o nic pytać na każde pytanie jest taka sama odpowiedz. My nic tutaj nie możemy, przekażemy wyżej. Coś nie działa? Albo jest zepsute? Nic nie możemy z tym zrobić powiadomimy górę o błędzie. Śmiechu warte że ci co powinni mieć jakiś wpływ, wcale go nie mają.
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
To skoro omylnie wprowadzono, to poproszę zwrot produktów i przedmiotów które straciłem :X
Dzisiaj przypadkowo zauważyłem, że te zadania tak do końca nie zniknęły. Ja je tylko pobrałem, uwagi na to, że nagrodą są serca, a potem nie chciałbym specjalnie do supportu pisać po nie. Te zadania nadal mam pobrane, są w księdze zleceń ;)
 
są i wiszą jak nieszczęście poczekam do uruchomienia eventu jak mi nie zaliczy serduszek z zakonczonych to pewnie support będzie zasypany zgłoszeniami, no ale nie współczuję, nie moja wina.
 
Zwrot produktów nie będzie możliwy. W zadaniu zmieniła się jedynie data możliwości jego wykonania, także wykonane zadania nadal będą wykonane i będziesz mógł kontynuować wykonywanie zadań do miejsca gdzie zakończyłeś.

no i mi pasuje, zakladam ze te "wirtualne" (co je zdobyłem z zadanek) serduszka tez wpadną? czy trzeba bedzie sie łasić do supportu?
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
Zwrot produktów nie będzie możliwy. W zadaniu zmieniła się jedynie data możliwości jego wykonania, także wykonane zadania nadal będą wykonane i będziesz mógł kontynuować wykonywanie zadań do miejsca gdzie zakończyłeś.
I super, przynajmniej jasna odpowiedź.
Ale:
  • NOWOŚĆ: Gdy zdobędziesz cały zestaw ubrań, wszystkie przedmioty wrócą do puli ponownie.

Czy czasami podczas tego eventu nie miało pojawić się coś nowego? To jest ta nowość? Proszę przekazać przełożonemu, że nie jest to (dla mnie przynajmniej, ale sądzę, że nie tylko dla mnie, mogę się mylić) żadna nowość, tylko blokowanie zdobywania dalszych obligacji oraz serc przez twórców gry po zdobyciu całego setu. W święta i tak były te sety w torbach, więc można było je wylosować. Może jednak czepiam się wszystkiego, ale dla mnie ta "nowość" to typowy bubel. Zamiast pomyśleć o zmianie nagród, zwiększeniu puli nagród (znaczy więcej nagród w tym "prostokącie fortuny"), czy nawet dniu dwóch setów możliwych do wylosowania, dajecie możliwość wylosowania tego samego setu jak wszystkie elementy zostaną już przez nas raz zebrane.

Koperty z 1k czy 5k to chłam, mogliby wymyślić koperty z większą zawartością nawet 100k, bo jak ktoś zna realia gry to doskonałe sobie zdaje sprawę, że te 100k to i tak drobne. Pojemniki z większą ilością serc mogliby dać, oczywiście rzadsze występowanie w tej loterii, co jest oczywiste.

Wiele można byłoby wymyślić.
 
Do góry