Atak po godzinie

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser30593
  • Data rozpoczęcia

Dobra propozycja?

  • Tak.

    Głosy: 39 70,9%
  • Nie. (UZASADNIJ)

    Głosy: 16 29,1%

  • W sumie głosujących
    55
Status
Zamknięty.

DeletedUser30593

Gość
Gość
Przejdźmy od razu do propozycji.
Pisząc w temacie "atak po godzinie" mam na myśli taką sytuację.
Przykładowo:
Gracz A atakuje gracza B, gracz A przegrywa kilkoma obrażeniami, więc chce się zrewanżować.
Musi jednak poczekać 1 godzinę, aby móc zaatakować ponownie.
W tym czasie postanawia ustawić pracę X i do kolejki, od razu dodać pojedynek z tym graczem.
Jednak nie może, musi najpierw odczekać godzinę, a potem dopiero będzie mógł nacisnąć na przycisk pojedynku, nie zależnie od tego co ustawimy do kolejki, czy hotel i od razu chcemy pojedynek czy 2 prace po godzinę i wtedy pojedynek, musimy poczekać i dopiero wtedy możemy zakolejkować następny pojedynek z tym graczem
Propozycja-
Jeżeli pojedynkowaliśmy się z graczem przed chwilą i ustawimy godzinę pracy, możemy po ustawieniu jej do kolejki ustawić także pojedynek bez czekania godziny, przecież godzina minie w czasie robienia pracy.
I trzeba też dodać do tego blokadę, żeby nie było, że gracz ustawi pracę potem pojedynek i kasując pracę z kolejki może od razu bez czekania zaatakować po raz kolejny.


spróbować zawsze można ;)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Ciekaw jestem tylko czy uda się zrobić tak aby nie dało się kasować pracy przed rozpoczęciem pojedynku. Wydaje mi się, że gdyby to było takie proste to już by istniało.
Suma czasu jaki zajmowałyby prace i podróż przed pojedynkiem musiałaby być równa lub większa od czasu przez jaki nie możemy zaatakować gracza. To oznacza, że nie mogłoby być możliwe nie tylko przerywanie prac, lecz także skracanie czasu podróży.
Do tego dochodzi to, że pojedynkowicze mieliby duże ułatwienie w nękaniu graczy, szczególnie ci, którzy mają automatyzację.

A skoro możliwe byłoby planowanie ataków przed końcem blokady to może jeszcze możliwe byłoby planowanie prac zanim zdobędziemy energię? Np. mamy 0 energii ale śpimy w hotelu więc możemy sobie ustawić po tym śnie tyle prac ile zregeneruje nam 8-godzinny sen w hotelu.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser30593

Gość
Gość
właśnie myślałem nad energią, ale nie wiem, czy byłoby to wykonalne...
można by dodać to samo z omdleniami, od ostatniego omdlenia minęło 40 godzin, i chcesz resztę spędzić w hotelu, a potem zaatakować znowu, i jak wyżej można ustawić hotel a potem pojedynek.
 

DeletedUser30794

Gość
Gość
Pomysł dobry tylko jak ktoś wyzej mowił czy da sie to zrobić ? pif paf
 

DeletedUser30593

Gość
Gość
da się, ale to już wyższe skryptowanie lepiej zostawić technikom.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie wziąłeś pod uwagę tego, że podczas tej godzinny cel może się przemieścić np. na drugi koniec mapy i co wtedy?
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ciekaw jestem tylko czy uda się zrobić tak aby nie dało się kasować pracy przed rozpoczęciem pojedynku. Wydaje mi się, że gdyby to było takie proste to już by istniało.

Akyrat jest to dość proste, zwyczajnie to czy pojedynek może się odbyć zostawało by obliczone w momencie dojścia do przeciwnika - tak samo jak obecnie jest ze sprawdzeniem czy przeciwnik jest w hotelu oraz czy ma się wymaganą ilość energie do pracy. Jestem właściwie pewien, ze takie "sprawdzenie" czy pojedynek może się odbyć jest już w grze. Przykładowo obecnie można zaplanować dwa pojedynki z jednym graczem jeden po drugim, jednak po zakończeniu pierwszego drugi się nie odbędzie - nie chce mi się tego sprawdzać, ale jestem pewien, ze tak jest. Ten komunikat to pewnie element obsługi błędów.
 

DeletedUser24472

Gość
Gość
Trochę odświeżę temat i wyjdę z propozycją aby gracz który zaatakuje nie mógł chować się do hotelu tzn. może sobie tam iść ale i tak będzie można go dosięgnąć.

Sam nie jestem pod pvp ale zauważyłem jak dużo jest cwaniaczków którzy wybierają osoby pod pvp ubrane pod prace albo też są łatwym celem fortowcy, jagodziarze po czym zmykaja do hotelu.

Dlatego tez proponuje aby osoba która zaatakuje nie mogła potem się chować przez powiedzmy 2 godz. Niech mają dreszczyk emocji że po swoim ataku mogą zostać skarceni przez innych.
 

DeletedUser343

Gość
Gość
Trochę odświeżę temat i wyjdę z propozycją aby gracz który zaatakuje nie mógł chować się do hotelu tzn. może sobie tam iść ale i tak będzie można go dosięgnąć.

Sam nie jestem pod pvp ale zauważyłem jak dużo jest cwaniaczków którzy wybierają osoby pod pvp ubrane pod prace albo też są łatwym celem fortowcy, jagodziarze po czym zmykaja do hotelu.

Dlatego tez proponuje aby osoba która zaatakuje nie mogła potem się chować przez powiedzmy 2 godz. Niech mają dreszczyk emocji że po swoim ataku mogą zostać skarceni przez innych.

przecież jest juz 40 minut
 
Status
Zamknięty.
Do góry