Bitwy fortowe między miastami

Jak pomysł?

  • Podoba się

    Głosy: 13 52,0%
  • Dobry tylko pomysł, dwóch ataków zamiast zwykłego ataku/obrony

    Głosy: 2 8,0%
  • Nie podoba się

    Głosy: 10 40,0%

  • W sumie głosujących
    25
Status
Zamknięty.
Na wzór bitew na centralu, proponuję stworzyć bitwy między miastami. Różnice jednak by były, niektóre dość znaczne:

1. Bitwa odbywa się na mapie małego fortu.
Baszty 3 poziomu, dają 25% więcej premii umocnień, ale nie dają premii za klasę postaci (4 jednakowe baszty)
Brama rozbudowana maksymalnie, murek maksymalnie, "domki" minimalnie.

2. Jedna drużyna zaczyna grę z lewej strony (sektory 6 i 7), druga drużyna z prawej strony (sektory 1 i 2) http://www.westforts.com/s/ykQ
Celem jest wybicie przeciwnika lub potrzymania flagi w 5 rund. Jeśli upłynie czas bitwy (55 rund), obie drużyny przegrywają bitwę.

3. Składem jednej drużyny może być tylko jedno miasto; gracz musi mieć tygodniowy staż w mieście i przyjść na miejsce (proponuję postawić jakiś mały forcik na centralu)

4. Jest 50 miejsc na stronę (tyle ile może posiadać miasto). Nie ma rang.

5. O kolejności ruchu i strzału decyduje dowodzenie i kolejne umiejki (tak jak w normalnych bitwach osoby z tego samego sojuszu i rangi). Drużyny ruszają się równocześnie, nie jedna po drugiej.

6. Liczenie bonusów:
-dowodzenie, celowanie i unik jak w zwykłych bitwach fortowych
-gracz otrzymuje premię z wytrzymałości gdy znajduje się na trawie
-gracz otrzymuje premię z chowania gdy znajduje się na umocnieniach lub w środku fortu; z uwagi na popularność full siły ponad chowanie po wejściu na mur staty gracza mogą spaść.

7. Nagrody za bitwę to:
-standardowe doświadczenie (do 4500)
-UP przyznawane jedynie za osiągnięcia (max 10), udział i zwycięstwo (po 1). Do tego podobnie jak do centralnego proponuję jakieś drobiazgi, ponadto u najlepszych graczy nagrody dodatkowe.
Można z tego również zrobić jakiś turniej miast.

8. Inicjacja bitwy
Ciężko jest określić jak zacząć takie bitwy... czy zaproszenie na konfrontację, czy podanie do szeryfa świata, czy wyzwanie jakiegoś miasta. Jakie mogą być różnice między miastami. Liczę na waszą pomoc; ciężko jest większy pomysł opracować całkowicie samodzielnie.
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser24472

Gość
Gość
Fajny pomysł ale jak chcesz wyegzekwować ,że gracz musi mieć jakiś tam staż w mieście.

A jak ktos mu powie sorry ale masz za mały staż a i tak przyjdzie.

Ogólnie podoba mi się ale ilośc bitw byłaby bardzo duża bo sporo miast pewnie by sie zgłosiło.
 

DeletedUser28235

Gość
Gość
Też mi się podoba ten pomysł. AllofThem widziałeś nasz projekt "Korea" na Iroquois? Opisałem go na forum ogólnym Iroquois. Mniej więcej to jest to o czym mówisz, ale walczyliśmy 2 miasta na 2 miasta ;)

Myślę, że taki turniej cieszył by się sporym powodzeniem, ustawić coś na kształt drabinki. Do tego zrobić tak by każde miasto musiało zagrać ze sobą atak i obronę. Miesiąc zabawy gwarantowany. :p
 

DeletedUser

Gość
Gość
Osoba bez stażu odgórnie nie może zapisać się na bitwę. Ma to zapobiec lataniu między miastami, najemnikom etc.

jak masz zamiar "sprawdzać staż" ? bo nie wydaje mi się że jest to gdzieś przechowywane na tyle długo aby dało się to skutecznie sprawdzić
 
jak masz zamiar "sprawdzać staż" ? bo nie wydaje mi się że jest to gdzieś przechowywane na tyle długo aby dało się to skutecznie sprawdzić

Podobnie jak jest 48 godzin zakazu pojedynków po omdleniu, tak będzie zakaz wcześniej niż tydzień po wstąpieniu na bitwy międzymiastowe.
Ale odczepcie się od tej kwestii... zawsze będzie można ją zedytować. Nie ten fragment jest pomysłem
 

DeletedUser16974

Gość
Gość
To ja bym jeszcze wyłączył możliwość zdobycia flagi np do 40 rundy, bo wiesz co będzie się działo od samego początku? Jeden rozkaz FLAGA !
 
To ja bym jeszcze wyłączył możliwość zdobycia flagi np do 40 rundy, bo wiesz co będzie się działo od samego początku? Jeden rozkaz FLAGA !

Zasady pierwszeństwa uczynią z tych bitew niezłą rzeźnię. Osoby z wysokim dowodzeniem będą pierwsze zdobywać flagę, ale także potrzebują krycia. A tego zawsze może zabraknąć, gdy na fladze jest skupiony cały ostrzał. Efekt podobny jakbyś dzisiaj podczas bitwy wszedł na flagę i był jedyny, gdy obrońcy mają zajęte całe prawe umocnienia.
 

DeletedUser31457

Gość
Gość
Mała mapa fortowa jest i tak za duża na pojedynki między miastami
 
Zdecydowanie na nie. Brakuje ludzi na fortach a wy chcecie dodać bitwy o miasta? Bez sensu. No chyba że powstałby świat gdzie nie ma fortów, wtedy jak najbardziej. W przeciwnym razie jestem przeciw.
 
Status
Zamknięty.
Do góry