Na wzór bitew na centralu, proponuję stworzyć bitwy między miastami. Różnice jednak by były, niektóre dość znaczne:
1. Bitwa odbywa się na mapie małego fortu.
Baszty 3 poziomu, dają 25% więcej premii umocnień, ale nie dają premii za klasę postaci (4 jednakowe baszty)
Brama rozbudowana maksymalnie, murek maksymalnie, "domki" minimalnie.
2. Jedna drużyna zaczyna grę z lewej strony (sektory 6 i 7), druga drużyna z prawej strony (sektory 1 i 2) http://www.westforts.com/s/ykQ
Celem jest wybicie przeciwnika lub potrzymania flagi w 5 rund. Jeśli upłynie czas bitwy (55 rund), obie drużyny przegrywają bitwę.
3. Składem jednej drużyny może być tylko jedno miasto; gracz musi mieć tygodniowy staż w mieście i przyjść na miejsce (proponuję postawić jakiś mały forcik na centralu)
4. Jest 50 miejsc na stronę (tyle ile może posiadać miasto). Nie ma rang.
5. O kolejności ruchu i strzału decyduje dowodzenie i kolejne umiejki (tak jak w normalnych bitwach osoby z tego samego sojuszu i rangi). Drużyny ruszają się równocześnie, nie jedna po drugiej.
6. Liczenie bonusów:
-dowodzenie, celowanie i unik jak w zwykłych bitwach fortowych
-gracz otrzymuje premię z wytrzymałości gdy znajduje się na trawie
-gracz otrzymuje premię z chowania gdy znajduje się na umocnieniach lub w środku fortu; z uwagi na popularność full siły ponad chowanie po wejściu na mur staty gracza mogą spaść.
7. Nagrody za bitwę to:
-standardowe doświadczenie (do 4500)
-UP przyznawane jedynie za osiągnięcia (max 10), udział i zwycięstwo (po 1). Do tego podobnie jak do centralnego proponuję jakieś drobiazgi, ponadto u najlepszych graczy nagrody dodatkowe.
Można z tego również zrobić jakiś turniej miast.
8. Inicjacja bitwy
Ciężko jest określić jak zacząć takie bitwy... czy zaproszenie na konfrontację, czy podanie do szeryfa świata, czy wyzwanie jakiegoś miasta. Jakie mogą być różnice między miastami. Liczę na waszą pomoc; ciężko jest większy pomysł opracować całkowicie samodzielnie.
1. Bitwa odbywa się na mapie małego fortu.
Baszty 3 poziomu, dają 25% więcej premii umocnień, ale nie dają premii za klasę postaci (4 jednakowe baszty)
Brama rozbudowana maksymalnie, murek maksymalnie, "domki" minimalnie.
2. Jedna drużyna zaczyna grę z lewej strony (sektory 6 i 7), druga drużyna z prawej strony (sektory 1 i 2) http://www.westforts.com/s/ykQ
Celem jest wybicie przeciwnika lub potrzymania flagi w 5 rund. Jeśli upłynie czas bitwy (55 rund), obie drużyny przegrywają bitwę.
3. Składem jednej drużyny może być tylko jedno miasto; gracz musi mieć tygodniowy staż w mieście i przyjść na miejsce (proponuję postawić jakiś mały forcik na centralu)
4. Jest 50 miejsc na stronę (tyle ile może posiadać miasto). Nie ma rang.
5. O kolejności ruchu i strzału decyduje dowodzenie i kolejne umiejki (tak jak w normalnych bitwach osoby z tego samego sojuszu i rangi). Drużyny ruszają się równocześnie, nie jedna po drugiej.
6. Liczenie bonusów:
-dowodzenie, celowanie i unik jak w zwykłych bitwach fortowych
-gracz otrzymuje premię z wytrzymałości gdy znajduje się na trawie
-gracz otrzymuje premię z chowania gdy znajduje się na umocnieniach lub w środku fortu; z uwagi na popularność full siły ponad chowanie po wejściu na mur staty gracza mogą spaść.
7. Nagrody za bitwę to:
-standardowe doświadczenie (do 4500)
-UP przyznawane jedynie za osiągnięcia (max 10), udział i zwycięstwo (po 1). Do tego podobnie jak do centralnego proponuję jakieś drobiazgi, ponadto u najlepszych graczy nagrody dodatkowe.
Można z tego również zrobić jakiś turniej miast.
8. Inicjacja bitwy
Ciężko jest określić jak zacząć takie bitwy... czy zaproszenie na konfrontację, czy podanie do szeryfa świata, czy wyzwanie jakiegoś miasta. Jakie mogą być różnice między miastami. Liczę na waszą pomoc; ciężko jest większy pomysł opracować całkowicie samodzielnie.
Ostatnia edycja: