Bitwy o Gallifrey - dyskusja

Lenka222

Członek obsługi gry
Drodzy gracze,

chcemy aby bitwy były dla Was ciekawsze i urozmaicone. Równocześnie liczymy się z Waszym zdaniem. Dlatego też w tym temacie prosimy o wasze pomysły na bitwy, a dokładniej na podział na bitwach z ustawieniami niestandardowymi. Pamiętajcie, że nie każde ustawienie jest możliwe oraz nie każde można powtarzać równie często. Tworząc swoje pomysły możecie korzystać z następujących właściwości kont:
  • poziom postaci
  • rzemiosło
  • klasa postaci / lub jej brak
Wymagania można łączyć przykładowo
  • Zawadiacy powyżej 50 poziomu
  • Żołnierze będący znachorem
Z chęcią poznamy również propozycje nagród jakie chcecie zobaczyć na Gali.

Zapraszamy do dyskusji!
 
Lenka weź mi tutaj nie cuduj, daj tak żeby nowicjusze nie mogły wchodzić na gali. To wtedy będzie mniej mulciaków.
 
Nagrody od dawna są słabe, jak na standardy Galifrey... Pudełko energii, apteczka z potkami na HP, więcej obligacji to są dobre nagrody. Tak samo myślę że fajnie by było zobaczyć jakieś nagrody tematycznie związane z oktoberfestem np. worki z losowymi częściami zestawów z poprzednich eventów, czy nawet te kłosy co będą do zbierania :p
 
Komplety aktywnych graczy na Gali były by w porządku. Dodatkowe nagrody są zbędne i stworzyły patologię której nie da się już odwrócić.
Pula przedmiotów które TWT może zaoferować graczom za udział jest niepraktyczna, przestarzała i nie pasuje do obecnego stanu gry.
 

**** Ż ****

Gość
Gość
Gali to miejsce gdzie każdy ma prawo wejść. Nowy świat (np ohio) to masa ludzi gdzie niemal codziennie ktoś nowy się rejestruje.
Nie może być tak, że osoba która rozpoczyna swoją przygodę z westem ma automatycznie odebraną możliwość uczestniczenia na gali.
W takim ograniczeniu poziomowym to chyba z kwartał by nikt nie mógł grać na nowym serwie co zazwyczaj jest puszczany na maja
Nie chcecie multi? TO ICH NIE ZAKŁADAJCIE. Proste

W the west nie wiem czy zauważyliście, ale można już nas liczyć na palcach, zwłaszcza weteranów gry.
Jest nas coraz mniej wiec cudować nie ma za bardzo sensu. Takie ograniczenia to można se ustawiać jakby było z 40 k ludzi na rankingu a nie po 1 k na serwer i jeszcze bardziej uszczuplać gali chcecie? to chyba po 50 osób bedzie nie wspomnę o martwych serwach
 
a po co jakieś udziwnienia? jedyne z czym mógłbym się zgodzić to minimalny lvl postaci na gali bo ma to jako jedyne jakiś sens a poza tym reszta to głupoty które nie warto robić.
rozróżnienie na klasy i rzemiosło? jaki to ma cel.

zrozumiałbym jakby były to jeszcze jakieś rzeczy modyfikujące i zmieniające bitwe (podwójny dmg dla zawadiaków, dodatkowe hp dla żołnierzy czy inne rzeczy w tym stylu, problem też w tym że jest to niewykonalne ) jednak nie zamiast tego rozróżnienie że w ataku mają być kucharze zawadiacy a w obronie rymarze żołnierze.
 
Nagrody lepsze dawajcie ,co tam więcej zmieniać poza bugami.
Konkretne nagrody to jasna sprawa kasa,pudełko energii,apteczka,ratatuj z rybą,może skrzynie typu unikatowa wartościowa.Jest sporo fajnych przedmiotów,wystarczy wywalić z puli możliwych nagród śmieci i dorzucić coś fajnego.
 
Wystarczy, że będzie ograniczenie dla kont z niskimi poziomami. To co się dzieje na Gali podczas eventów jest totalną porażką.
Co do nagród, to już wszyscy wiemy, że IG nas nie rozpieszcza. Darujmy sobie zatem tę dyskusję, bo jak zwykle nic z tego nie wyjdzie.
 
Też jestem za tym aby pozostawić to tak jak jest. Pewnie nie jest idealnie, ale również nie odnajduję za dużego sensu w dzieleniu tego na klasy, rzemiosła itp. Chyba, że jako odskocznia od "codzienności" i okolicznościowo, ale na pewno nie na stałe. Co do poziomu postaci także raczej optuję za tym aby pozostało to bez zmian. Myślałem o jakimś niskim lvl na Gali np od 25, ale po chwili stwierdzam, że jednak to też nie. Niech to będzie dla każdego, a kto kombinuje/oszukuje i tak będzie robić to dalej w taki czy inny sposób. Nadal wierze, że może zdarzyć się nowy gracz, który akurat się zarejestrował, a chciałby postrzelać na forcie z nagrodami. Nie chciałbym aby zostało mu to odebrane, gdzie np musi dobić 50 lvl dopiero aby myśleć o Gali. Wiadomo dla jednego 50 lvl to śmiech i nabije raz-dwa, ale dla drugiego co rzadziej gra i nie ma tak swobodnego dostępu do tej gierki, może zająć to wbrew pozorom sporo czasu. Ale ja jestem "starej daty" raczej nie lubię zmian, dlatego mi odpowiada jak jest, co nie znaczy, że mam rację ;d . Do tego czasem patrzę trochę zbyt idealistycznie na życie, zdaję sobie sprawę, że mogą być nadużycia w postaci multi jak pewnie ma to miejsce dziś, ale taki już jestem i tak uważam :p .

Pozdrawiam ::P
 

Walter Nowotny

Blada Twarz
Ja byłbym za strzelaniem w plecy do swoich, zarówno na fortach jak i na przygodach. Po coś ten celownik jest :D Myślę, że byłoby to nad wyraz atrakcyjne. Można tez wstawić w roli obrońcy jednego z mopów, analogicznie takie samego mopa wcisnąć w atak. Druzyna zyskiwałaby morale, jeśli strzałem w plecy pozbywałaby się Władzi ze swoich. Zawadiacy mogliby strzelać tworząc obrażenia razy osiem, bo już dziś w ogóle nie wykorzystują faktu, że mają krytycze uderzenia, a żołnierze winni opowiadać bajki dziatwie szkolnej, czyli nowicjuszom. W ten sposób chroniliby się przeciwko krytykom. Poszukiwacze mogliby znikać, jak czeska księżniczka Arabella na ostatnim w kolejności dziejowej krzyżackim zamku, używając do tego świeżo zakupionych pierścieni INNO za co najmniej 4000 bryłek, a robole rzucaliby granaty rażące trzy pola jednocześnie, w domyśle najlepiej od razu dziewięć pól. Tak widzę ten zamtuz w nowej nowoczesnej formie
 
Gali to fajna sprawa, bo można czasami powalczyć na forcie nie prosząc o gwiazdkę każdy ma szanse się dostać.
Podnoszenie liwelu dla graczy niczego nie zmieni, bo ambitne multi są w stanie wbić 50 poziom w dwa dni co nie jest żadna tajemnicą fort na Gali jednak musi spełniać swoje przesłanie, bo gdzie indziej jak nie na Gali można eksperymentować co prawda nie popieram podziałów w Gali na profesje rymarza czy kucharza, bo to niczemu nie służy można jednak zrobić ankietę typu jaka walkę w tym tygodniu chcielibyście widzieć na Gali tak rozwiążą się problemy atrakcyjności Gali na co dzień, bo jak wiemy w trakcie eventów nie trzeba jej reklamować, jeśli chodzi o nagrody to mi wystarcza takie by pokryły koszta pogrzebu jak polegnę i bym mógł po bitwie ponownie grać aktywnie wiem, że nie podoba się to dla multi ale każdy ma swoje zdanie I;)
 
bez udziwnień na Gali, każdy kto chce i gdzie chce

lepiej się weźcie za zwykłe bitwy, forty i nagrody tam a nie za Galę... specjaliści....
 
Bitwy o Gallifrey dzielimy na trzy rodzaje:

I. Wyzwane przez graczy - to te, które nie mają obecnie większego sensu ::P

II. Wyzywane przez "adminów" w czasie bezeventowym
Kiedy Fusek dawał mega nagrody to przeważnie był komplet, przy obecnych słabych nagrodach kompletu nie ma, bo jagodziarzom nie chce się juz nawet wysyłać offków na bitwę.

III. Gali eventowe
Nagroda jaka by nie była, to i tak jest komplet bo dają walutę eventową, a jak gracz padnie to już w ogóle kosmos!

Przejdźmy do meritum. Gracze przychodzą na Gali tylko i wyłącznie po nagrody i exp (czasami po uniki do zadania). Na palcach jednej ręki można policzyć tych, którzy przychodzą sobie postrzelać dla zabawy (no może trochę przesadzam). Czy należy wprowadzać jakieś urozmaicenia? Oczywiście, że tak, ale nie za często i lepiej nie wydziwiać, im prościej tym lepiej (ale nie podczas eventów).

Największą zmorą Gali są oczywiście gracze offline. O ile w obronie to ma jeszcze jakiś sens, o tyle w ataku to tacy gracze tylko zawadzają.

!!!UWAGA WAŻNE!!!

Dlatego proponuję aby priorytetowo na Gali byli traktowani gracze z odpowiednią pozycją w rankingu fortowym (tak, mamy coś takiego, dla niektórych może być to wielkim zaskoczeniem). Co nam to da? Otóż rozwiązuje to wszystkie bolączki obecnego systemu. Zamiast "kto pierwszy ten lepszy", na bitwę dostaną się priorytetowo czynni fortowcy. A co z tymi co niby mają niskie poziomy? A kto im broni chodzić na bitwy w ciągu tygodnia? Chcesz otrzymać nagrodę to sobie na nią zapracuj!! I przechodzimy do najważniejszego - jagodziarzy I:). Czyli graczy z innych światów, którzy przychodzą na bitwy w celach zarobkowych. Dzięki mojemu rozwiązaniu będą oni raczej nisko w rankingu, a na pewno niżej niż niskolevelowcy z danego świata.
I wszystkie problemy zostaną rozwiązane, gra odżyje, a na prerii znowu pojawią się jednorożce... NIE!!!

PS: zadajmy sobie kolejne pytanie, chcecie nagradzać kogoś kto klika regularnie i sprawia, że karuzela się kręci, czy raczej tych którzy od czasu do czasu wbijają na bitwę, bo akurat dają nagrody? A może czas na zwiększenie limitów na Gali? Albo jakaś bitwa pocieszenia dla tych, którzy się nie dostali na główną potyczkę? Zaglądacie w ogóle na dział z propozycjami, tam jest przecież sporo pomysłów tego typu.
:))

Aaaaaaa.... a tak na koniec.

A nie możecie oddać raz na jakiś czas Gali w ręce graczy? Wybieracie dwa najlepsze sojusze na danym świecie i pozwalacie graczom dobierać sobie całą drużynę wedle własnych upodobań. Oczywiście robimy taką akcję nie częściej niż raz na kwartał. Gracze na forum w ankiecie decydują jakie sojusze będą stawać ze sobą w szranki. Proste i logiczne rozwiązanie, które może być ciekawym doświadczeniem dla tych, którzy nigdy nie brali udziału w tak dużych "dowodzonych" bitwach.

Co Wy na to?
B-)
 
A nie możecie oddać raz na jakiś czas Gali w ręce graczy? Wybieracie dwa najlepsze sojusze na danym świecie i pozwalacie graczom dobierać sobie całą drużynę wedle własnych upodobań. Oczywiście robimy taką akcję nie częściej niż raz na kwartał. Gracze na forum w ankiecie decydują jakie sojusze będą stawać ze sobą w szranki. Proste i logiczne rozwiązanie, które może być ciekawym doświadczeniem dla tych, którzy nigdy nie brali udziału w tak dużych "dowodzonych" bitwach.
Proponuje co drugie Gallifrey dla sojuszów fortowych,ale z ograniczeniami ilościowymi gdyż nie wszystkie miasta w sojuszach mają zamknięte tablice.
 
Nagrody za bitwę na Galifrey są mizerne toteż nie ma checi i motywacji by na nią przychodzić. Wg mnie miłym zaskoczeniem byłaby nagroda w postaci stalówki / koperta 100oup / jakąś ilość rzadszych produktów z prac / produktów z rzemiosła (potrzebne do zadań np: miód itp. ). Gracze sie przejedli pudełkami życia czy energii. A odnośnie wszystkich bitew i tak podniósłbym ilość doświadczenia.

Kolejna sprawa to mulciaki chodzące tylko "po nagrodę". Wg mnie należy wprowadzić cos w rodzaju pierwszeństwa dla typowego fortowca, biorąc dane np: z rankingu fortowego. Pozostałe miejsca owszem niech dopełniają "mulciaki".

Ponadto dla graczy ONLINE na bitwie Galifrey dobrym posunięciem byłoby danie im rang z automatu, tak aby mieli pierwszeństwo ruchu (waloryzacja graczy online).
 
Nagrody za bitwę na Galifrey są mizerne toteż nie ma checi i motywacji by na nią przychodzić. Wg mnie miłym zaskoczeniem byłaby nagroda w postaci stalówki / koperta 100oup / jakąś ilość rzadszych produktów z prac / produktów z rzemiosła (potrzebne do zadań np: miód itp. ). Gracze sie przejedli pudełkami życia czy energii. A odnośnie wszystkich bitew i tak podniósłbym ilość doświadczenia.

Kolejna sprawa to mulciaki chodzące tylko "po nagrodę". Wg mnie należy wprowadzić cos w rodzaju pierwszeństwa dla typowego fortowca, biorąc dane np: z rankingu fortowego. Pozostałe miejsca owszem niech dopełniają "mulciaki".

Ponadto dla graczy ONLINE na bitwie Galifrey dobrym posunięciem byłoby danie im rang z automatu, tak aby mieli pierwszeństwo ruchu (waloryzacja graczy online).
Niestety IG nie stworzyło narzędzi do takich działań... ale może kiedyś zrobią :)
 
Dlatego proponuję aby priorytetowo na Gali byli traktowani gracze z odpowiednią pozycją w rankingu fortowym (tak, mamy coś takiego, dla niektórych może być to wielkim zaskoczeniem). Co nam to da? Otóż rozwiązuje to wszystkie bolączki obecnego systemu. Zamiast "kto pierwszy ten lepszy", na bitwę dostaną się priorytetowo czynni fortowcy.
Kolejna sprawa to mulciaki chodzące tylko "po nagrodę". Wg mnie należy wprowadzić cos w rodzaju pierwszeństwa dla typowego fortowca, biorąc dane np: z rankingu fortowego. Pozostałe miejsca owszem niech dopełniają "mulciaki".
Tutaj od razu mogę powiedzieć, że nie ma możliwości, aby miejsca na bitwie były przyznawane wg rankingu fortowego. Nie mamy do tego narzędzi. Jedyne co możemy zrobić, to nałożyć ograniczenia wg klasy postaci, rzemiosła i poziomu.