dyskusja Bitwy o Gallifrey

Czy podoba Ci się pomysł

  • Tak

    Głosy: 35 97,2%
  • Nie

    Głosy: 1 2,8%

  • W sumie głosujących
    36
Status
Zamknięty.
Wiadomo że nie każdy pała sympatią do innych ale na walce typowo eventowej można sobie darować i rozdawać gwiazdki według ustalonych kryteriów (poziom, online itd.). Poza tym było by z 5 takich osób powiedzmy przez co nawet jak jedna kogoś nie lubi, to inna jej da ^
Znam ludzi, popatrz na Ohio, 2 osoby nie mówiąc już o 5 zrobią bałagan ( chociażby ilość gwiazdek), z pewnością będzie faworyzacja swojego sojuszu
 
Pomysł zapożyczony z Holenderskich serwerów jednakże moim zdaniem ma sens o ile taka bitwa nie będzie odbywała się co tydzień czy dwa, bo wtedy stanie się to nudnym strzelaniem do botów :) Również Wam jako administracji ode chce się grania co tydzień bitew po minimum 13 razy na 1 czy 2 kontach jednocześnie.

Jeżeli NPC te mają mieć pokręcone statystyki i faktycznie stanowić zagrożenie, a nasza wygrana zależałaby od taktycznego podejścia do tematu to nie widzę innej opcji niż zagwarantowanie topce fortowców z danego świata dostania się na ową bitwę.
Powtarzaliście nam, iż nie ma możliwości ustawienia oraz stworzenia filtru( chociaż to banalne dla programisty), który przepuszczałby ludzi zgodnie z ich rankingiem fortowym i w przypadku gdy gracze zapisują się na jedną stronę barykady, a Wy i tak już poświęcacie sporo czasu na ogarnięcie takiej bitwy to moglibyście sami we własnym zakresie rozdać rangi tutaj wydaje mi się, iż najlepszym sposobem byłoby danie top 140/150 fortów x3 ^, a top 280/300 ^. Dla sprawnego umysłowo człowieka to robota na 30 min, 2 godziny przed bitwą wystarczyłoby zaciągnąć sobie te top 300 rankingu do excela i weryfikować z listą zapisanych, godzinę przed bitwą nie rozdawać już nic, kto się zapisze z topki tuż przed bitwą po prostu będzie stratny.
Zaburza to wtedy ideę Gallifreya jako fortu/bitwy dla każdego, lecz w ten sposób traficie do graczy, którzy nie przychodzą tylko po głupie pudełka czy fajerwerki, a chcą naprawdę postrzelać. Ponadto Wam będzie łatwiej oszacować jak mocne postacie musicie zbudować na dany moment aby były dla nas wyzwaniem, ponieważ podczas losowych zapisów istnieje zbyt duże rng jeśli chodzi o poziom,uzbrojenie oraz ogólne rozgarnięcie graczy.

Jeszcze dorzucają coś od siebie to jeżeli byłaby to walka topka vs npc to fajnie by było gdyby wprowadzić element rywalizacji między światami, dorzucić jakieś nagrody światowe - chociażby 10% dropu na 24h dla świata, która najszybciej Was ubije.
 

Lenka222

Członek obsługi gry
Pomysł zapożyczony z Holenderskich serwerów jednakże moim zdaniem ma sens o ile taka bitwa nie będzie odbywała się co tydzień czy dwa, bo wtedy stanie się to nudnym strzelaniem do botów :) Również Wam jako administracji ode chce się grania co tydzień bitew po minimum 13 razy na 1 czy 2 kontach jednocześnie.

Jeżeli NPC te mają mieć pokręcone statystyki i faktycznie stanowić zagrożenie, a nasza wygrana zależałaby od taktycznego podejścia do tematu to nie widzę innej opcji niż zagwarantowanie topce fortowców z danego świata dostania się na ową bitwę.
Powtarzaliście nam, iż nie ma możliwości ustawienia oraz stworzenia filtru( chociaż to banalne dla programisty), który przepuszczałby ludzi zgodnie z ich rankingiem fortowym i w przypadku gdy gracze zapisują się na jedną stronę barykady, a Wy i tak już poświęcacie sporo czasu na ogarnięcie takiej bitwy to moglibyście sami we własnym zakresie rozdać rangi tutaj wydaje mi się, iż najlepszym sposobem byłoby danie top 140/150 fortów x3 ^, a top 280/300 ^. Dla sprawnego umysłowo człowieka to robota na 30 min, 2 godziny przed bitwą wystarczyłoby zaciągnąć sobie te top 300 rankingu do excela i weryfikować z listą zapisanych, godzinę przed bitwą nie rozdawać już nic, kto się zapisze z topki tuż przed bitwą po prostu będzie stratny.
Zaburza to wtedy ideę Gallifreya jako fortu/bitwy dla każdego, lecz w ten sposób traficie do graczy, którzy nie przychodzą tylko po głupie pudełka czy fajerwerki, a chcą naprawdę postrzelać. Ponadto Wam będzie łatwiej oszacować jak mocne postacie musicie zbudować na dany moment aby były dla nas wyzwaniem, ponieważ podczas losowych zapisów istnieje zbyt duże rng jeśli chodzi o poziom,uzbrojenie oraz ogólne rozgarnięcie graczy.

Jeszcze dorzucają coś od siebie to jeżeli byłaby to walka topka vs npc to fajnie by było gdyby wprowadzić element rywalizacji między światami, dorzucić jakieś nagrody światowe - chociażby 10% dropu na 24h dla świata, która najszybciej Was ubije.

Bitwa na pewno nie odbywałaby się co tydzień - dwa. Licząc bardzo optymistycznie to potrzebujemy tydzień na odbycie bitew na każdym serwerze. Co już wiem, że byłoby nie wykonalne. Nie codziennie będziemy w stanie zebrać ekipę do sterowania NPC. Dlatego przez podaniem Wam grafiku musimy jako TWT ustalić kto, kiedy może uczestniczyć w bitwach. Chcę, aby bitwy odbywały się losowo, a nie w kolejności numeracji serwerów. Sądzę, że będzie to lepsze rozwiązanie gdy rozbijamy bitwy na dłuższy okres czasu.

Nagrody na koniec rywalizacji są ciekawym pomysłem. Muszę jednak je skonsultować co możecie otrzymać.

Co do gwiazdek temat jest ciężki. Przegadam z teamem nasze oficjalne stanowisko i odpowiem Wam pod koniec przyszłego tygodnia.
 
Dla Lenki nie ma rzeczy niemożliwych, a słowo nic nie znaczy, więc nie dziwcie się ;)

Przykład - Dziennik The West:

2.10.2019
"
Właśnie dziś powracamy do Was z nowym Dziennikiem The West. Postanowiliśmy pozostać przy nazwie Dziennik, chociaż obecnie wydania będą ukazywały się raz w tygodniu, w każdy poniedziałek.

W nowym dzienniku, w zależności od tygodnia, znajdziecie różne kategorie artykułów. Co tydzień planujemy dodać cztery różne artykuły, tak aby każdy znalazł coś dla siebie. "

Tak powinno być :
7.10 - 4 artykuły
14.10 - 4 artykuły
21.10 - 4 artykuły
28.10 - 4 artykuły
4.11 - 4 artykuły
11.11 - 4 artykuły
18.11 - 4 artykuły

Razem: 7 wydań ( 28 artykułów).

Tak było:
21.10 - 4 artykuły ( spóźnienie o 14 dni)
4.11 - 3 artykuły (spóźnienie o 21 dni)
18.11 - 1 artykuł (spóźnienie o 28 dni)

Razem: 1 pełnie + 2 niepełne wydania ( 8 artykułów).

Po co dyskutować z niekompetentną osobą której słowo nic nie znaczy?

Podawałem inne przykłady jednak tą sprawę każdy zainteresowany może sobie sprawdzić.
 
Moim zdaniem zamiast robić te bitwy dla wszystkich, te powinny być skierowane dla samych weteranów. Mamy już Gali które są dla wszystkich, dając dodatkowe profity z multikont tylko pogarszacie problem który i tak jest już spory i nie jest nic w tej kwestii robione(Jak z całą resztą). Jedyną wadą tego wyboru są nowe światy gdzie jest sporo osób ale mało miejsc . Nic nie jest czarne albo białe każde rozwiązanie ma swoje wady i zalety. Zwłaszcza jeśli rozwiązanie jest kierowane w wiele sytuacji i do wielu warunków panujących na światach. Jednak zamiast dawać szansę każdemu powinno się zapewnić miejsca osobom które coś wniosą do tych bitew, zamiast zapychać wolne miejsca osobami które nic nie wnoszą do zabawy oprócz stania w miejscu przez całą bitwe z nadzieją że dostaną nagrodę a potem ją wymienią za $ na innym świecie. Oczywiście te bitwy powinny być wymagające a nie dziecinnie proste jak każda inna zabawa w tej grze. I do tego nagrody powinny być proporcjonalne do trudności tychże bitew.

Jednak zamiast ustalać od razu zasady, powinniście najpierw przetestować te bitwy i na podstawie wyników dostosować zasady na nich panujące. Nic nie musi być perfekcyjne od razu.
 
Dla Lenki nie ma rzeczy niemożliwych, a słowo nic nie znaczy, więc nie dziwcie się ;)

Przykład - Dziennik The West:

2.10.2019
"
Właśnie dziś powracamy do Was z nowym Dziennikiem The West. Postanowiliśmy pozostać przy nazwie Dziennik, chociaż obecnie wydania będą ukazywały się raz w tygodniu, w każdy poniedziałek.

W nowym dzienniku, w zależności od tygodnia, znajdziecie różne kategorie artykułów. Co tydzień planujemy dodać cztery różne artykuły, tak aby każdy znalazł coś dla siebie. "

Tak powinno być :
7.10 - 4 artykuły
14.10 - 4 artykuły
21.10 - 4 artykuły
28.10 - 4 artykuły
4.11 - 4 artykuły
11.11 - 4 artykuły
18.11 - 4 artykuły

Razem: 7 wydań ( 28 artykułów).

Tak było:
21.10 - 4 artykuły ( spóźnienie o 14 dni)
4.11 - 3 artykuły (spóźnienie o 21 dni)
18.11 - 1 artykuł (spóźnienie o 28 dni)

Razem: 1 pełnie + 2 niepełne wydania ( 8 artykułów).

Po co dyskutować z niekompetentną osobą której słowo nic nie znaczy?

Podawałem inne przykłady jednak tą sprawę każdy zainteresowany może sobie sprawdzić.
Każdy ma wywalone na ten dziennik, kogo to interesuje jak to 10 osób na krzyż czyta XDD.
 
Postacie NPC byłby bardzo mocne, ponieważ byłoby ich zdecydowanie mniej niż graczy.
mocne czyli 80k hp czy mocne tak, że tylko zawadiacy full dowo będą mogli w nie trafić?

nie wiem czy łatwo będzie wyważyć build takich celowo przegiętych postaci, żeby wygrana graczy nie była zbyt prosta, ani nie była niemożliwa, a jak znam wasz zapał do testowania czegokolwiek przed oddaniem graczom, mogę sobie już wyobrazić jak to będzie wyglądać xd

pomysł dobry, ale jestem pełen obaw co do wykonania
 

Lenka222

Członek obsługi gry
No właśnie XD przecież nawet NPC jest skrótem od non-playable character co oznacza w prostym tłumaczeniu postać, którą nie można grać :DDD
Nasze NPC mają grywalne postacie. Np. Henry z saloonu posiada swoją grywalną wersję. O to się nie martwcie ;)

mocne czyli 80k hp czy mocne tak, że tylko zawadiacy full dowo będą mogli w nie trafić?

nie wiem czy łatwo będzie wyważyć build takich celowo przegiętych postaci, żeby wygrana graczy nie była zbyt prosta, ani nie była niemożliwa, a jak znam wasz zapał do testowania czegokolwiek przed oddaniem graczom, mogę sobie już wyobrazić jak to będzie wyglądać xd

pomysł dobry, ale jestem pełen obaw co do wykonania
obecnie jeszcze nie mamy opracowanego schematu. Musi być to wyważone odpowiednio. Jeśli masz jakieś propozycje to daj nam znać.
 
Ale wiecie, że każdy serwer ma inną siłę przebicia i jak dacie taką samą drużynę przeciwko graczom z Ohio, Nawaho czy s1 to wynik takiej walki będzie najprawdopodobniej "różny". Nie da się tego niestety balansować biorąc pod uwagę średnią z bitew na rożnych światach.
 

Ken Block

Członek obsługi gry
Ale wiecie, że każdy serwer ma inną siłę przebicia i jak dacie taką samą drużynę przeciwko graczom z Ohio, Nawaho czy s1 to wynik takiej walki będzie najprawdopodobniej "różny". Nie da się tego niestety balansować biorąc pod uwagę średnią z bitew na rożnych światach.
Ohio ma większą siłę przebicia, niż dakoty i inne cmentarzyska xd
 
Ale wiecie, że każdy serwer ma inną siłę przebicia i jak dacie taką samą drużynę przeciwko graczom z Ohio, Nawaho czy s1 to wynik takiej walki będzie najprawdopodobniej "różny". Nie da się tego niestety balansować biorąc pod uwagę średnią z bitew na rożnych światach.
Chcemy, aby te bitwy były ciekawe więc szczegóły dotyczące umiejek, ustawienia postaci w forcie czy też użytych wzmocnień nie zostaną nigdzie opublikowane. Równocześnie będą mogły różnić się między światami.
 
Nie sądzę aby na dłuższą metę, ktoś kto siedzi na wolontariacie, za każdym razem ogarniał (najprawdopodobniej na podstawie kilku ostatnich potyczek) jak powinna wyglądać drużyna na konkretny świat. Bitwy będą odbywać się też ze zbyt małą częstotliwością, co jeszcze bardziej utrudni prowadzenie jakichkolwiek statystyk porównawczych. Tego nie da się zrobić przy obecnym stanie osobowym w TWT... bez czynnego udziału graczy do pomocy, ta inicjatywa padnie szybciej niż się wam wydaje.

Zamiast robić bitwy losowo, zróbcie ranking światów pod względem siły fortowej i zacznijcie wprowadzać tę rozgrywkę od światów najsłabszych, a kończcie na najmocniejszych. Wiadomo, że pierwsze bitwy będą raczej średnio udane, jednak z każdą kolejną będzie coraz lepiej. Na koniec i tak wyjdzie, że wystarczy utworzyć 2-3 teamy NPC (taki trochę podział poziomów trudności na łatwy, średni i trudny), które wystarczą aby ogarnąć wszystkie światy.

Tworzenie zespołu specjalnie na każdy świat będzie zbyt problematyczne i czasochłonne.

Trzeba zadziałać tak jak to się robi podczas losowań zespołów w rozgrywkach sportowych. Dzielimy światy na 3 koszyki i jeżeli jakiś świat będzie odstawał, to albo awansuje i będzie się bił z zespołem trudniejszym, albo zostanie "zdegradowany" i w następnej bitwie zmierzy się z łatwiejszym przeciwnikiem.

Zamiast zmieniać skład drużyny NPC pod każdy ze światów (a mamy ich 14) zmieniajcie ten skład tylko pod kątem danego poziomu trudności.

W skrócie:
TWT na początek tworzy dwie drużyny NPC (mocną i słabą).
Rozgrywamy kilka bitew i sprawdzamy siłę każdego ze światów, równocześnie wprowadzamy ulepszenia w drużynie NPC.
Jeżeli będzie taka potrzeba tworzymy dodatkowo drużynę NPC o średnim poziomie trudności.
Po dwóch pełnych seriach na wszystkich światach, dzielimy je na trzy koszyki pod względem siły fortowej.
Następnie już tylko powielamy schemat i jeżeli jest taka potrzeba to wprowadzamy kosmetyczne zmiany z drużynach NPC i rotujemy światami między tymi poziomami trudności.

Porównując to do piłki nożnej, będziemy mieli trzy klasy rozgrywkowe.
 
Status
Zamknięty.