Czas odkryć nowe lądy

[..] Czemu nie potrafimy się cieszyć z tego co mamy ?
[..]
Bo generalnie to co mamy mamy od 10 lat i zaczęliśmy tym rzygać z 8 lat temu
[...]

Czytając poszczególne wątki, zauważyłem, że brakuje w niej sensownej dyskusji merytorycznej, bo lepiej komuś pokazać środkowy palec niż napisać coś sensownego[...]
Ale o czym tu merytorycznie dyskutować jeśli to i tak przyniesie absolutnie zero zmian? Jedyne co nam zostało na tym łez padole to się powyzywać
 
co do Nowych Światów dodałbym opcje,żeby Multi Konta lub Gracze którzy psują Atmosferę Gry nie mieli prawa wejścia na Nowy Świat

i przy Okazji do Nowych Światów dodałbym opcje do banowania Multi Kont zaraz po ich pojawieniu się

Thewest i Serwery umierają bo Wielu Dawnych Graczy, w tym Wielu Dawnych Weteranów wielu Dawnych Adminów odeszło z Gry a atmosferę Gry psuje HaraczJaracz który wszystkie serwery zawala swoimi Multi Kontami
 
Czytając poszczególne wątki, zauważyłem, że brakuje w niej sensownej dyskusji merytorycznej, bo lepiej komuś pokazać środkowy palec niż napisać coś sensownego, o ortografii już nie wspominam
Problem w tym, że dyskusja merytoryczna była prowadzona przez bardzo długi czas, mnóstwo pomysłów graczy zostało olanych, niektórzy nawet sami sie oferowali, że mogą coś nieodpłatnie zrobić i takich też olano. Problemem nie jest społeczność, problem to właściciel gry, który w pore nie zorientował sie, że ma świetny produkt, ale trzeba zbierać feedback od graczy i wdrażać to co chcą. Nie zrobiono nic, przez co w zasadzie tysiące graczy (tak, tysiące) odpuściło jakiekolwiek poświęcanie sie graniu bo gra straciła sens. Dlatego teraz jak ktoś widzi przykładowego John'a Hautera w 2023 roku i jego słuszne lub nie (staram sie nie oceniać) wnioski na temat gry to macha ręką i ma to generalnie gdzieś bo my (jako główny trzon graczy, którzy sie z grą zestarzali i mają teraz 23-30 lat) te same lub podobne wnioski i pomysły mieliśmy już lata temu w czasie jak nam zależało i jedyne co zrobiono to nas olano. Generalnie produkt nie będzie rozwijany co sam deweloper potwierdził, małe zmiany kosmetyczne typu dodanie osiągnięcia na 3 lata spania tylko pokazuje jak bardzo ludzie u sterów, którzy w normalnych warunkach sie nigdy tam nie powinni znaleźć mają pojęcie nawet nie o samej grze, a o tym jak badać potrzeby potencjalnej grupy odbiorców Twojego produktu. W samą grę nawet sie nie da grać bez skryptów bo liczba rzeczy, które są karkołomnie zrobione odstrasza i jedynym ratunkiem właśnie są te skrypty za które też i od niedawna banują xD
Nikt w to grać nie będzie bo gra nie oferuje nic dla nowego gracza, a Ci co grają to już chyba tylko czekają na to aż w końcu zamkną projekt i będzie można otworzyć szampana, że lenka straciła robote.

Pozdro i z fartem
 
2/2
Fakt jest taki, że gry przeglądarkowe odchodzą do lamusa, ale też nie można tego używać jako argument bo jestem w zasadzie pewny, że graczy mogłoby być 2-3 razy więcej gdyby tylko ktoś, kto ma realny wpływ na grę tego chciał, a nie tylko co miesiąc dostawał przelew i uważał, że wszystko jest okej. Moim zdaniem największy problem tej gry to komunikacja pomiędzy operatorem gry, a graczami. Ona w zasadzie w ogóle nie istnieje pomimo, że każdy market ma swojego CM i nawet nie ma co za to winić CM'ów bo to też nawet i od nich nie zależy. Staram sie oceniać realnie i zdaje sobie sprawę, że bycie CM'em to odbijanie sie od jednej i drugiej ściany.
Dla przykładu mogę powiedzieć, że uważam sie za dość aktywnego gracza, a nadal po już ponad miesiącu nie mam pojęcia czy zmiana z absorbcją była zamierzona czy to jakiś błąd. Nie ma żadnego komunikatu w tej sprawie. W grze w której wole spędzać czas w pierwszy dzień gdyby poleciał feedback od graczy, że coś nie działa albo są z jakiejś zmiany niezadowoleni bo grindowali eq przez długi czas albo kupowali np. letnie duchy a teraz są do wyrzucenia, to w pierwszy dzień po takiej fali informacji byłby oficjalny komunikat, że zdają sobie sprawe z problemu i już pracują nad jego rozwiązaniem i każdy byłby o tym poinformowany. Tutaj nadal nie mam pojęcia i jedyna możliwość komunikacji to support, ale tam też sie nic nie dowiesz bo najpewniej ktoś Ci wklei formułkę i sprawa załatwiona.
Spójrz też na to, że tutaj od lat nie ma czegoś takiego jak adaptowanie gry do zmieniających sie warunków (setów i coraz większej ilości umek)... Klasy postaci są stworzone na warunki gry z 2010 i na oko od tego czasu pomimo, że wprowadzono chyba z ponad setkę setów, które totalnie zmieniają oblicze tych bonusów i jedne są już zupełnie bezużyteczne, a drugie dają nieprawdopodobną przewagę w grze, nic nie zmieniono. Lenka w 2018 powiedziała, że będą zmieniać klasy postaci i nadal nic w tym temacie sie nie dzieje xD Granie jest totalnie wywrócone do góry nogami, jeszcze do niedawna mieliśmy sytuacje w której bardziej opłacalne było zakolejkowanie budowania i wyjście z gry niż pójście na bitwe i siedzenie na niej przez godzine bo exp cap był ustawiony na śmieszną ilość expa w porównaniu do tego ile trzeba na wbijanie poszczególnych poziomów, a pamiętam czasy jak bitwy to był główny przychód doświadczenia na postaci i każdy grał dla bitew bo one były najbardziej opłacalne i to też trzymało ludzi przy grze bo aktywność była większa. Jest po prostu w tej grze masa nierozwiązanych problemów przez które nie chce się w nią grać, ale już ludzie zmarnowali tyle czasu, że szkoda im odpuścić i to w zasadzie moim zdaniem jedyna motywacja do grania obecnie bo nie wyobrażam sobie sytuacji w której ta gra naprawdę sie komuś podoba i wolałby w nią grać niż w cs'a, lola czy fortnajcika.
 

DeletedUser2111233

Gość
Gość
Bardzo Ci dziękuję SELFIE, odkąd wertuję tutaj forum w poszukiwaniu informacji, to powiem szczerze, że jak na razie nie znalazłem drugiego tak obszernego i wartościowego komentarza, bardzo doceniam Twoją wypowiedź. Faktem jest, że o wielu rzeczach nie wiedziałem, pisząc swój poprzedni post w obecnym temacie. Nie wiem także, jak wyglądała gra w poprzednich latach, bo moja kariera zaczęła się 7 kwietnia, czyli około dwóch tygodni temu. Nie ukrywam, że ta gra ma bardzo pozytywny wydźwięk, bo jak nigdy dotąd zacząłem zgłębiać historię dzikiego zachodu. Jak na razie mam za sobą pierwszy event, który odebrałem pozytywnie i czekam na kolejne. Zdaję sobie sprawę, że moja fascynacja wynika z faktu, że dla mnie tutaj jest wszystko nowe i staram się zrozumieć osoby, które grają w tę grę po kilkanaście lat, choć to nie jest łatwe. Uważam, że zawsze jest jakaś nadzieja, że coś się zmieni, dziś ktoś powie, że nie a jutro stwierdzi, że jednak tak. Wspominasz, że gry przeglądarkowe odchodzą do lamusa, nie zgodzę się z tym, ponieważ wiele gier w tym te ze stajni InnoGames jest do tej pory rozwijana i ludzie grają, bo są proste i nie wymagają super sprzętu, żeby się pobawić. A dla ciekawych świata osób, mogą posłużyć jako podwalina do rozwijania umiejętności programowania, tworzenia grafiki czy animacji, a to też w pewnym sensie ciekawa sprawa. Pozdrowienia :)
 

kruK629

Członek obsługi gry
Niestety wiele propozycji które tutaj padło, ale nie zmienia się jedno opinie graczy praktycznie nie są brane pod uwagę. Może odniosę się do innej gry studia InnoGames FOE - tam poszła reklama i przede wszystkim aplikacja mobilna (według mnie to podstawa, gdyż wiele rzeczy możemy załatwić z poziomu telefonu (płatność, dowód osobisty itd.)). Reklamę FOE widzę co jakiś czas w TV, reklamę The-West nigdy, co pokazuje że chcą po cichu wyciszyć. Ludzie chcieli poświecić swój czas za darmo, to dostali kopa. Zresztą na pewno czego teraz gra potrzebuje do zmian to osiągniecia, dla których nawet rankingu niema - to już dużo świadczy.

Zamiast dokończyć zmiany fortowe to wykopali dół psując absorpcję i nagle przycichło.
Komunikacja, na forum - to tylko aby pisać że złamało się regulamin, dyskusji nie masz żadnej, bo wiadomo "wszystko" jest zgodne z polityką firmy.
 
Do góry