zaakceptowany Dalszy rozwój postaci

Dyskusja w 'Propozycje odnośnie gry' rozpoczęta przez użytkownika Ebola REKT is REAL, 11. Lip 2018.

Poleć tę stronę

?

Czy byłbyś usatysfakcjonowany z wprowadzenia takiego systemu w grze?

  1. Tak

    23 głos(ów)
    85,2%
  2. Nie

    4 głos(ów)
    14,8%
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Ebola REKT is REAL

    Ebola REKT is REAL

    Dołączył:
    25. Sty 2018
    Wiadomości:
    34
    Docenione treści:
    16
    Witam,
    Wiele razy spotkałem się z dyskusją na temat tego czy maksymalny poziom w grze zostanie zwiększony. Obecnie jestem skłonny powiedzieć, że taki czyn mógłby tylko zaszkodzić grze, ze względu na potężne bonusy od poziomów z setów, a także malejącą ilość graczy -> nowsi gracze szybko by się zniechęcali.
    Zatem wpadłem na pomysł, który jest jak najbardziej do zrealizowania, nie wpływałby znacząco na rozgrywkę, a także pozwalał nam rozwijać postać po przekroczeniu poziomu 150.
    Część graczy, którzy grali w tytuł Diablo 3 za pewne zrozumie dużo lepiej mój zamysł. Chodzi dokładniej o 'Paragon System' w tej grze, który pozwala nam rozwijać naszą postać dalej po osiągnięciu maksymalnego poziomu. Nasze punkty doświadczenia wpływają na otrzymywany dodatkowy poziom, który nie wpływa znacząco na grę, jest to tylko poziom, który daje nam możliwość rozwijania pewnych aspektów naszych postaci. Stąd pomysł, aby i tutaj wprowadzić podobny system. Za każdy poziom otrzymany, nasza postać mogłaby rozwijać jedną z umiejętności, jednak nie tych, które normalnie są dostępne do zmiany, a te, które oferują obecnie tylko premium oraz sety.
    Każda umiejętność powiedzmy działałby procentowo i byłby też maksymalny poziom na jaki taką umiejętność możemy podnieść.
    Mówię tutaj o takich statystykach jak:
    > Regeneracja
    > Szansa powodzenia
    > Szansa znalezienia przedmiotu
    > Prędkość
    > Punkty pracy (wszystkie prace)


    Oczywiście wpływa to na grę, jednak nasza postać po osiągnięciu nawet maksymalnego poziomu, będzie miała równe szanse w pojedynkach / bitwach fortowych z postaciami bez maksymalnego poziomu 'paragonu'.

    Opcja taka oczywiście urozmaiciłaby grę dla weteranów, a także rozwiązała problem dyskusji na temat zwiększenia maksymalnego poziomu postaci.


    Zapraszam do dyskusji, jest to tylko Idea, która może zostać dopracowana, nie wszystko z zawartych przeze mnie tutaj myśli działałoby oczywiście w taki sposób.
     
  2. Podbipięta

    Podbipięta

    Dołączył:
    7. Gru 2009
    Wiadomości:
    382
    Docenione treści:
    3
    na tak, fajny pomysl
     
  3. Fatmag

    Fatmag

    Dołączył:
    1. Kwi 2011
    Wiadomości:
    22
    Docenione treści:
    1
  4. vid guerr

    vid guerr

    Dołączył:
    23. Lip 2009
    Wiadomości:
    1.227
    Docenione treści:
    6
    Mega pomysł, w końcu przekroczyłbym prędkość 1 macha bez proszku :D
     
  5. Suchypl

    Suchypl

    Dołączył:
    20. Maj 2009
    Wiadomości:
    368
    Docenione treści:
    27
    dobre ale i tak nie wejdzie
     
  6. viksonZ

    viksonZ

    Dołączył:
    26. Lis 2011
    Wiadomości:
    1.157
    Docenione treści:
    80
    Średnie - zwisa mi więc nie glosuję bo nie mam jak oddać glosu :)
     
  7. fusek77

    fusek77 Zespół The West

    Dołączył:
    29. Gru 2008
    Wiadomości:
    1.831
    Docenione treści:
    78
    Już kiedyś ktoś pisał o paragonach z Diablo. Mi ostatnio przyszedł do głowy pomysł z drzewkami umiejętności.
     
    Skw4ra92 lubi to.
  8. Ebola REKT is REAL

    Ebola REKT is REAL

    Dołączył:
    25. Sty 2018
    Wiadomości:
    34
    Docenione treści:
    16
    Drzewo umiejętności niczym z Path of Exile? :D To byłoby ciekawe, ale równoznaczne z wejściem wersji 3.0
     
  9. Skw4ra92

    Skw4ra92

    Dołączył:
    21. Mar 2010
    Wiadomości:
    384
    Docenione treści:
    18
    @fusek77 napisałeś o tym gdzieś?
    ubierz to w słowa i na forum wrzuć :)
    bo oba pomysły są (mogą być) warte uwagi
     
  10. fusek77

    fusek77 Zespół The West

    Dołączył:
    29. Gru 2008
    Wiadomości:
    1.831
    Docenione treści:
    78
    Bardziej Skyrim lub Diablo II.

    W wolnej chwili ubiorę to w słowa i wrzucę na forum.
     
  11. * A *

    * A *

    Dołączył:
    1. Wrz 2017
    Wiadomości:
    31
    Docenione treści:
    14
    Pomysł FAJNY ale nowe pomysły to kupa nowych bugów i niedopracowań - mam dosyć, jestem na nie
     
  12. fusek77

    fusek77 Zespół The West

    Dołączył:
    29. Gru 2008
    Wiadomości:
    1.831
    Docenione treści:
    78
    §6) Błędy

    Gra nie jest finalnym produktem, jest nieustannie rozwijana, w związku z czym mogą pojawić się błędy.

    Ja jednak wolę by nad czymś nowym pracowali. Jeśli nic się w czymś jakimś produkcie nie dzieje, szczególnie takim jak gry, to one się graczom w końcu znudzą.
     
  13. Napoleon B.

    Napoleon B.

    Dołączył:
    11. Mar 2015
    Wiadomości:
    124
    Docenione treści:
    27
    Pomysł Fuska z drzewkiem umiejętności spodobał mi się. Tym bardziej, że d2 lubię. Dobrze skonstruowane drzewko byłoby świetną sprawą i byłoby co robić. Oczywiście w miare bilans musiałby być zachowany.
     
  14. * A *

    * A *

    Dołączył:
    1. Wrz 2017
    Wiadomości:
    31
    Docenione treści:
    14
    Każdy pomysł, który może rozwinąć i ulepszyć grę - to sprawa najwyższej wagi i powinna być szczególnie brana pod uwagę
    Niestety innogames jak już sie za coś bierze to robi to niedbale, bez ładu i składu na szybkiego
    Gdyby nie to to moja decyzja niemal od razu byłaby na TAK w tym temacie
    Ale jednak im bardziej sie wgłębiamy w bardzo poważne zmiany dochodzi czasami do tzw. kataklizmu - tj. bardzo poważnego błędu

    Pamiętacie cyrk? Każdy chciał zmian na lepsze - to tak zmienili, że w jeden dzień na Musco Robertekk nabił 27 kk niszcząc cieżką pracę Ksf w kwestii monotonnego wbijanie expa.

    A ten straszny błąd z hawajskim ROK po cyrku? Doprowadził do załamania rynku na Nawaho, kupa ludzi sie oburzyła, a support miał jeszcze wiekszą kupe do zbierania jak każdy narżnął nie wiadomo ile tych darmowych skrzyń z hawajskimi

    A co by było JEŚLI zaakceptuje się sprawę z drzewkiem umek (co b. mi sie to podoba pomysł) i stanie sie tragedia (a tego się obawiam właśnie) w postaci: nadmiaru umek, zjedzenie umek, rozwalenie czegoś na tle pvp bądź schrzanią sie przeliczenia dropów czy expa z prac i masa innych spraw

    Każdy by potem żałował zmiany bo nim wejdzie finalna zmiana w pełni ok - to nie obejdzie sie bez masy bugów
    Tak samo lęka mnie podniesienie expa - za duży damag na impach itd. Nie mam pojęcia co może nas spotkać i jakie problemy mogą nastąpić potem

    Ktoś powie zaraz - to bug naprawią - albo ukarają graczy jak mnie z hawajskim - a jaki mamy efekt po naprawieniu szkody? wystarczy odpalić targi na nawaho - zatrzesienie hawajskich po dziś dzień oraz kolekcjoner full prawie u każdej topki

    Takie poważne zmiany jak podniesienie expa, zmiana całkowita z drzewkiem umek są b. niebezpieczne i mogą wiele złego narobić

    Ja to sie zastanawiam czy kiedyś przyjdzie taki czas - z takim bugiem, że w jeden dzień ktoś narypie nagle 100-300 kk pinindzy - tylko tego jeszcze brakuje by kasowo ekonomie zrypać przez ciągłe zmienianie struktury tzw szkieletu już zbudowanego w The West.

    A mam dziwne wrażenie że bugów w ostatnim czasie jest za wiele
     
    Napoleon B. lubi to.
  15. viksonZ

    viksonZ

    Dołączył:
    26. Lis 2011
    Wiadomości:
    1.157
    Docenione treści:
    80
    Ja z kolei nie rozumiem po co na max lvlu jeszcze coś dodawać?
    Prawdziwa frajda jest przecież wtedy kiedy masz ten 150-ty poziom
    A nie Ciągle coś wbijać, kogoś gonić... (wystarczy, że co loterię praktycznie mamy zmiany w metagame)
    Tw już dziś oferuje wiele ścieżek rozwoju (resskille praktycznie za grosze)

    Jak was TW nudzi w obecnej postaci to robcie sobie roczne przerwy tak jak ja...
    (chociaż teraz jest rodo i już trzeba pilnować aktywności na koncie)
     
  16. fusek77

    fusek77 Zespół The West

    Dołączył:
    29. Gru 2008
    Wiadomości:
    1.831
    Docenione treści:
    78
    A dla mnie właśnie dobrze, jakby coś nowego weszło, ale ilu ludzi tyle opinii.
     
  17. aziks

    aziks Blada Twarz

    Dołączył:
    13. Maj 2017
    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    1
    Jestem na tak jednak nie wydaje mi się aby INNO wprowadziło bonusy lvl typu szybsza regeneracja itp. Są od tego nasze ukochane funkcje premium.Jednak jak najbardziej jest to dobry pomysł a powody typu zepsuje to balans są idiotyczne jeżeli ktoś poświęca czas i pieniądze na gre ma prawo być lepszy w porównaniu do nisko lvl postaci. Balans nie może być zniszczony przez błąd lub oszukiwanie.Zmiany są jak najbardziej na plus . A sprawa dotycząca jakości aktualizacji jak i eventów jest wam znana.Sam nie wydałem nawet talarka na premium i nie czuję się gorszy.A na ferment szkoda szczępić ryja forum nie jest od tego czujesz się oszukany piszesz do supportu.Pozdrawiam i liczę na zmiany na lepsze.
     
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.