DeletedUser1170
Gość
Gość
Cześć wszystkim,
W ciągu ostatnich miesięcy nie było wielu interesujących rzeczy, jak wiecie zmieniliśmy ekwipunek, handlarza i rynek. Było parę problemów z grafiką, część była za mała, reszta ok. Teraz, tuż przed 1.35, myślę że wygląd ekwipunku, handlarza i rynku, które udało nam się uzyskać jest zadowalający. Stworzyliśmy dwa duże elementy gry - Sklep Union Pacific oraz dzienną listę zadań do wykonania.
Kolejną zmianą, która Was pewnie nie zainteresuje jest to, że teraz używam klawiatury z amerykańskim układem klawiszy do programowania (więc nowe funkcje będą dochodzić dłużej dopóki się do niej nie przyzwyczaję)
Temat handlarza Union Pacific jest również interesujacy, ale nie będę o tym dużo pisać, ponieważ jest już wiele dyskusji i informacji na forach. Zdecydowałem więc, że powiem i pokażę Wam coś, o czym jeszcze nie powinniście wiedzieć
W tym momencie tworzymy prototypy nowych map, miejcie na uwadze, że wszystko co Wam pokazuję jest tylko dowodem koncepcji i to, że z prototypów nic nie zostaje w pełnej wersji. Nic nie jest jeszcze skończone, a całą mapę planujemy na trzeci kwartał tego roku.
Trochę pustyni, już ją uwielbiam Wiem, że brakuje wielu detali, ale znacie mapę, która jest teraz i myślę, że wszystko co może być lepsze takie będzie
Na końcu mam dla Was bardziej techniczny screen z naszego prototypuu edytora mapy. Tak jak powiedziałem, mamy już kilka fajnych designów, ale jeszcze nie ma finalnej koncepcji i mogę tylko powiedzieć, że zmieni ona całą grę.
Oryginalny post ukazał się 06.02.12 na oficjalnym devblogu The Westa, autorem wpisu jest rainy, autorem tłumaczenia jest Doko. Wszelkie prawa zastrzeżone.
W ciągu ostatnich miesięcy nie było wielu interesujących rzeczy, jak wiecie zmieniliśmy ekwipunek, handlarza i rynek. Było parę problemów z grafiką, część była za mała, reszta ok. Teraz, tuż przed 1.35, myślę że wygląd ekwipunku, handlarza i rynku, które udało nam się uzyskać jest zadowalający. Stworzyliśmy dwa duże elementy gry - Sklep Union Pacific oraz dzienną listę zadań do wykonania.
Kolejną zmianą, która Was pewnie nie zainteresuje jest to, że teraz używam klawiatury z amerykańskim układem klawiszy do programowania (więc nowe funkcje będą dochodzić dłużej dopóki się do niej nie przyzwyczaję)
Temat handlarza Union Pacific jest również interesujacy, ale nie będę o tym dużo pisać, ponieważ jest już wiele dyskusji i informacji na forach. Zdecydowałem więc, że powiem i pokażę Wam coś, o czym jeszcze nie powinniście wiedzieć
W tym momencie tworzymy prototypy nowych map, miejcie na uwadze, że wszystko co Wam pokazuję jest tylko dowodem koncepcji i to, że z prototypów nic nie zostaje w pełnej wersji. Nic nie jest jeszcze skończone, a całą mapę planujemy na trzeci kwartał tego roku.
Trochę pustyni, już ją uwielbiam Wiem, że brakuje wielu detali, ale znacie mapę, która jest teraz i myślę, że wszystko co może być lepsze takie będzie
Na końcu mam dla Was bardziej techniczny screen z naszego prototypuu edytora mapy. Tak jak powiedziałem, mamy już kilka fajnych designów, ale jeszcze nie ma finalnej koncepcji i mogę tylko powiedzieć, że zmieni ona całą grę.
Oryginalny post ukazał się 06.02.12 na oficjalnym devblogu The Westa, autorem wpisu jest rainy, autorem tłumaczenia jest Doko. Wszelkie prawa zastrzeżone.