[devblog] Rozpocznijmy nowy rok na devblogu

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser1170
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser1170

Gość
Gość
Cześć wszystkim,
W ciągu ostatnich miesięcy nie było wielu interesujących rzeczy, jak wiecie zmieniliśmy ekwipunek, handlarza i rynek. Było parę problemów z grafiką, część była za mała, reszta ok. Teraz, tuż przed 1.35, myślę że wygląd ekwipunku, handlarza i rynku, które udało nam się uzyskać jest zadowalający. Stworzyliśmy dwa duże elementy gry - Sklep Union Pacific oraz dzienną listę zadań do wykonania.


Kolejną zmianą, która Was pewnie nie zainteresuje jest to, że teraz używam klawiatury z amerykańskim układem klawiszy do programowania (więc nowe funkcje będą dochodzić dłużej dopóki się do niej nie przyzwyczaję) :D


Temat handlarza Union Pacific jest również interesujacy, ale nie będę o tym dużo pisać, ponieważ jest już wiele dyskusji i informacji na forach. Zdecydowałem więc, że powiem i pokażę Wam coś, o czym jeszcze nie powinniście wiedzieć :)



W tym momencie tworzymy prototypy nowych map, miejcie na uwadze, że wszystko co Wam pokazuję jest tylko dowodem koncepcji i to, że z prototypów nic nie zostaje w pełnej wersji. Nic nie jest jeszcze skończone, a całą mapę planujemy na trzeci kwartał tego roku.





Trochę pustyni, już ją uwielbiam :D Wiem, że brakuje wielu detali, ale znacie mapę, która jest teraz i myślę, że wszystko co może być lepsze takie będzie :)




Tu mamy trochę gór, miast i miejsce, gdzie tereny zielone przechodzą w pustynię.



Na końcu mam dla Was bardziej techniczny screen z naszego prototypuu edytora mapy. Tak jak powiedziałem, mamy już kilka fajnych designów, ale jeszcze nie ma finalnej koncepcji i mogę tylko powiedzieć, że zmieni ona całą grę.


Oryginalny post ukazał się 06.02.12 na oficjalnym devblogu The Westa, autorem wpisu jest rainy, autorem tłumaczenia jest Doko. Wszelkie prawa zastrzeżone.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Bardzo fajne mapki. Tylko coś za mało trawki na tym technicznym screenie... Ogólnie bardzo ciekawa, ale doróbcie te trawkę :D
 

DeletedUser18469

Gość
Gość
Ach te góry :) Szczerze mówiąc to wygląda to pięknie.
 
Ciekawe, jak ta przeróbka mapy wpłynie na szybkość jej ładowania, bo będzie z pewnością większa ostrość i ten czas może się wydłużyć...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ciekawe, jak ta przeróbka mapy wpłynie na szybkość jej ładowania, bo będzie z pewnością większa ostrość i ten czas może się wydłużyć...

Chciałem poruszyć ten temat. Z pewnością będzie trochę narzekania na forum, ale cóż ... :)

Grafika ładnie wygląda, ciekawe jak będzie się sprawować w grze.
 

DeletedUser

Gość
Gość
No grafika ładnie wygląda.
Poprawić parę detali etc. i będzie o wiele ładniejsza grafika ;)
 

DeletedUser25442

Gość
Gość
Ładnie to wygląda :D Ale taka grafika będzie nieźle mulić na słabych kompach...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ciekawie się zapowiada. A cała mapa się powiększy ?

 

DeletedUser19750

Gość
Gość
Super,te góry to normalnie bajka :)

@up zgadzam sie z koncepcją trawy ::):
 

DeletedUser

Gość
Gość
xxx

Ogólnie super pif paf Szkoda tylko, że moje łącze jest tragiczne, już teraz ledwo daje radę :kak: Fajnie by było jakbyście pomyśleli o kliencie którego można było by zainstalować na komputerze. Pozdrawiam
 

DeletedUser

Gość
Gość
Czy ktoś zauważył, że postać Der Kevina jest większa od budynków?

Trzeba popracować nad proporcją (nie tylko postaci) i powinno pasować... A jeśli chodzi o słabe łącza graczy to jest na to sposób w postaci grafiki na dysku gracza... Jeszcze można zrobić 2 lub 3 wersje dla graczy ze słabszymi komputerami...

Edit:
Ciekawym pomysłem jest zrobienie pogniecionej mapy, jako mapy świata, ale danie tak wielu szczegółów powoduje, że traci ona na realności...
Proponuję stworzyć grafikę typu magicznego obrazu, który z portretu lub z krajobrazu (podczas logowania się) zmienia się w świat widziany z góry (efekt, jakbyśmy byli bogami i sterowalibyśmy przez obraz jakąś postacią na Dzikim Zachodzie)... Z boków ramy obrazu mogłyby wychodzić stare kartki, a na nich byłoby menu...
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Mnie też się podoba,
dodałbym tylko tyle że skoro już zmieniacie mapę to żeby jej kształt przy okazji zmienić tak aby odzwierciedlał kształt|kontur Stanów Zjednoczonych lub całej Ameryki Północnej.
Żeby kontury mapy były konturami jak mówię USA lub Ameryki Północnej z naniesionymi na nia miastami i całą resztą:)



 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser22197

Gość
Gość
Dzisiaj wprowadzili nowy system rozdawania Obligacji
Poprawiło się i to bardzo,teraz to ma sens:)
 

DeletedUser26589

Gość
Gość
Bardzo ciekawe mapki lecz mało mi tutaj zieleni troszkę.
To bardziej urozmaiciłoby światek.
 

DeletedUser22197

Gość
Gość
Wygląda to teraz tak

scaled.php


Teraz za samo bycie online możemy otrzymać 4 Bony,z tego co widzę to na dużych fortach można dociągnąć do 20 za jedną walkę.

Jak dla mnie to nareszcie zaczyna mieć sens ::):

Najciekawsza jest jednak metoda testowania adminów:)

Zaatakowali dziś dwa forty ruskich,jeden atak wypadł normalnie,przybyli w 22 osoby i jak jeden mąż polegli

To ich chyba wkurzyło bo na następnej walce jeden z adminów miał coś takiego

http://clip2net.com/page/m55258/24416038

I z takim cackiem ruszyli prosto na nas,było mniej więcej tak

http://clip2net.com/page/m55258/24415716

Wbrew logice wygraliśmy,choć atak miał celność niemal 100%,a każdy obrywał po 1000 obrażeń od każdego...

Podobno Milano chce wyposażyć wszystkich niemców w cos takiego ::D:
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry