Drodzy Gracze!
Na niedzielne popołudnie przygotowaliśmy tłumaczenie ostatnio opublikowanego na dev-blogu wpisu. Życzymy przyjemnej lektury, a także zachęcamy do aktywnej dyskusji odnośnie planowanych zmian.
Po wprowadzeniu trzeciego pakietu zmian w systemie pojedynków, nadszedł czas aby skupić swoją uwagę gdzie indziej. Na chwilę obecną, naszym celem jest eliminacja wszelkich błędów jakie pojawiają się w grze, jednakże określiliśmy już następny ważny projekt - dostosowanie wzoru fortowego do obecnych realiów gry. Planujemy skupić się na pięciu kluczowych rzeczach:
Do tego pragniemy przywrócić stare podejście do fortów. Obecnie napastnicy mogą korzystać ze znacznej przewagi, ponieważ poprzez umieszczenie punktów cech w siłę, otrzymują zarówno punkty życia jak i wytrzymałość, co pozwala na rozmieszczenie punktów umiejętności w celowanie / wytrzymałość / unik. Oczywiście jest to niesprawiedliwe dla obrońców, gdyż ci muszą wybierać pomiędzy poszczególnymi umiejętnościami. Prowadzi to także do dziwnej tendencji w strategii fortowej, co wpływa na zwiększenie znaczenia zawadiaków oraz wykluczenia robotników (pomijając rozbudowę fortów).
Proste usunięcie tej przewagi powinno, przynajmniej w teorii, odwrócić serię tych niefortunnych zdarzeń. Mając to na uwadze, planujemy następujące zmiany:
Zmiany te oznaczają, że punkty życia oraz dowodzenie zostaną osamotnione w swojej kategorii cechy, natomiast sprawność oraz zręczność będą zawierać po dwie umiejętności fortowe. Spodziewamy się, że spowoduje to obniżenie średniej wartości punktów życia, a co za tym idzie również skrócenia czasu bitew fortowych.
Zmiany spowodują też pożądany wzrost przewagi atakującego nad obrońcą z powrotem w okolicach 1.2:1 - jednakże nie aż tak wysoko jak to miało miejsce pierwotnie.
Oczywiście, wszelkie istotne zmiany zostaną poddane licznym testom, zanim dotrą na lokalne światy gry. Mamy na uwadze również unikanie zakłóceń w trwających Mistrzostwach Fortowych, jednakże w międzyczasie pragniemy poznać Twoją opinię odnośnie planowanych zmian.
Tłumaczenie przygotował Bartosz86. W przypadku błędów, prosimy o kontakt.
Na niedzielne popołudnie przygotowaliśmy tłumaczenie ostatnio opublikowanego na dev-blogu wpisu. Życzymy przyjemnej lektury, a także zachęcamy do aktywnej dyskusji odnośnie planowanych zmian.
Po wprowadzeniu trzeciego pakietu zmian w systemie pojedynków, nadszedł czas aby skupić swoją uwagę gdzie indziej. Na chwilę obecną, naszym celem jest eliminacja wszelkich błędów jakie pojawiają się w grze, jednakże określiliśmy już następny ważny projekt - dostosowanie wzoru fortowego do obecnych realiów gry. Planujemy skupić się na pięciu kluczowych rzeczach:
- Poprawa równowagi pomiędzy atakującymi i obrońcami.
- Poprawa równowagi pomiędzy wszystkimi czterema klasami postaci.
- Utrzymanie, bądź też zmniejszenie szansy na bitwy trwające 55 rund.
- Zmniejszenie wpływu punktów życia.
- Doprowadzenie szansy na wygraną jak najbliżej stosunku 1:1.
Do tego pragniemy przywrócić stare podejście do fortów. Obecnie napastnicy mogą korzystać ze znacznej przewagi, ponieważ poprzez umieszczenie punktów cech w siłę, otrzymują zarówno punkty życia jak i wytrzymałość, co pozwala na rozmieszczenie punktów umiejętności w celowanie / wytrzymałość / unik. Oczywiście jest to niesprawiedliwe dla obrońców, gdyż ci muszą wybierać pomiędzy poszczególnymi umiejętnościami. Prowadzi to także do dziwnej tendencji w strategii fortowej, co wpływa na zwiększenie znaczenia zawadiaków oraz wykluczenia robotników (pomijając rozbudowę fortów).
Proste usunięcie tej przewagi powinno, przynajmniej w teorii, odwrócić serię tych niefortunnych zdarzeń. Mając to na uwadze, planujemy następujące zmiany:
- Atakujący będą wykorzystywać chowanie się zamiast wytrzymałości.
- Obrońcy będą korzystać z zakładania pułapek zamiast chowania się.
Zmiany te oznaczają, że punkty życia oraz dowodzenie zostaną osamotnione w swojej kategorii cechy, natomiast sprawność oraz zręczność będą zawierać po dwie umiejętności fortowe. Spodziewamy się, że spowoduje to obniżenie średniej wartości punktów życia, a co za tym idzie również skrócenia czasu bitew fortowych.
Zmiany spowodują też pożądany wzrost przewagi atakującego nad obrońcą z powrotem w okolicach 1.2:1 - jednakże nie aż tak wysoko jak to miało miejsce pierwotnie.
Oczywiście, wszelkie istotne zmiany zostaną poddane licznym testom, zanim dotrą na lokalne światy gry. Mamy na uwadze również unikanie zakłóceń w trwających Mistrzostwach Fortowych, jednakże w międzyczasie pragniemy poznać Twoją opinię odnośnie planowanych zmian.
Tłumaczenie przygotował Bartosz86. W przypadku błędów, prosimy o kontakt.