[devblog] Zmiany w bitwach o fort

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser1170
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser24472

Gość
Gość
Problem jest w tym że oni mają gdzieś głosy ludzi .

Wracając do ludzi którzy będą się nastawiać na kitranie się z tyłu kosztem tanków to wszystko zależy od danego sojuszu. Albo będzie się takie osoby tolerować albo pozbywać.

Na fortach strzela cały sojusz i broni cały sojusz . Nie ma opcji że ktoś siedzi z tyłu całą bitwę i nawet gdy już tanki nie mają HP to taka osoba dalej próbuje się skitrać za nimi.

Co do bobów . Sam gram tą klasą i może nie jest tragicznie ale też nie są to te czasy gdy na własnej baszcie mogłem stać jakby tam postawiono jakiś bunkier.

Teraz 2-3 rundy na rogu baszty i żegnaj HP. Zdecydowanie twórcy poszli w tej grze pod expiarstwo. Chcieli zapewne zachęcić inne osoby do chodzenia na bitwy które są pod pvp lub inne aktywności.

Wyjdzie na to że może i przybędzie osób tyle że zostanie 20 koksów a reszta to expiarze będą.

//ocenzurowano nieprzyzwoite treści - Doko
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser5603

Gość
Gość
I do tego moim zdaniem powinno to dążyć. Może w końcu najlepszym sposobem zbudowania fortowca przestanie być pakowanie w HP wszystkiego co się da. Może w końcu na bitwach zacznie się coś dziać bo do tej pory jedyną sensowną taktyką było zebranie jak największego HP, ustawienie się naprzeciwko przeciwnika i czekanie kto pierwszy się wytrzaska z życia. Ja popieram wszystko co będzie szło w kierunku zniszczenia tanków i urozmaicenia taktyki.
 

DeletedUser30261

Gość
Gość
Może to i byłoby dobre, ale przez te zmiany expiarstwo i olewanie rozkazów to już będzie norma. Gdzie teraz już dzięki temu dowodzeniu to bardzo częsty przypadek, to w tej "nowej formule fortowej" będzie praktykowane na potęgę. Zmniejszy się ilość dowódców, bo przecież komu będzie się chciał "użerać" z takimi, co ciężko im tyłek ruszyć, a także nie każdy będzie miał czas by siedzieć godzinę przed bitwą i ustawiać wszystkich w najlepszej "formacji". Czyli bitwy staną się jednym wielkim burdelem.

Zamiast czegoś takiego lepiej naprawić te szanse na unik i trafienie w bitwach. Szansa na unik ponad 120, do strzelających 2 sektory, a na 10 strzałów 1 może 2 uniki. o_O
 

DeletedUser

Gość
Gość
W fortach jest tak samo jak w pojedynkach czyli loteria z unikami i trafieniami. Co z tego że masz 120 szans na unik skoro system losuje go z przedziału 1-120. Możesz mieć pecha i wszystko w ciebie wejdzie lub mieć fart i wszystkiego uniknąć.
 

DeletedUser

Gość
Gość
I do tego moim zdaniem powinno to dążyć. Może w końcu najlepszym sposobem zbudowania fortowca przestanie być pakowanie w HP wszystkiego co się da. Może w końcu na bitwach zacznie się coś dziać bo do tej pory jedyną sensowną taktyką było zebranie jak największego HP, ustawienie się naprzeciwko przeciwnika i czekanie kto pierwszy się wytrzaska z życia. Ja popieram wszystko co będzie szło w kierunku zniszczenia tanków i urozmaicenia taktyki.

A co jest alternatywą? kitranie się z tyłu ?

Taktyka zależy od dowodzącego, HP, słuchania rozkazów i ilości onlinów.

Jak Doko napisał na początku, teraz najważniejsze jest HP. To jest dobre, bo jasne są kryteria dla gwiazdkujących i jest to jedyna umiejętność, która się do niczego nie przydaje ::)):
Fortowcem ma się być z wyboru a nie z przypadku ::)):
 
Trochę zmieniając temat... świetny ten pomysł z fortami bez konieczności dochodzenia i bycia w mieście. Wprowadźcie natychmiast, a nie czekać przez czas długi nieokreślony na to, by był wraz z tą wzorową rewolucją
 

DeletedUser24472

Gość
Gość
Trochę zmieniając temat... świetny ten pomysł z fortami bez konieczności dochodzenia i bycia w mieście. Wprowadźcie natychmiast, a nie czekać przez czas długi nieokreślony na to, by był wraz z tą wzorową rewolucją

Jeśli ma być uczestnictwo w bitwach bez przynależności do miasta to jest to wielka pomyłka.

Chcesz walczyć dołącz do jakiegoś sojuszu.
 

DeletedUser16834

Gość
Gość
Jeśli ma być uczestnictwo w bitwach bez przynależności do miasta to jest to wielka pomyłka.

Chcesz walczyć dołącz do jakiegoś sojuszu.

Dokładnie! Tacy ludzie i tak będą w większości dostawać X. Albo wgl nastąpi wyludnienie z miast, bo fortowcy będą uciekać, by ich nie atakowano.
 
bitwy sparingowe dla zbieraczy to świetny pomysł. Bo pewnie będą bitwy na sojusze i sparingowe. A protekcję za brak miasta pewnie zniosą. I tak nie problem załatwić sobie 48h.
 

DeletedUser19235

Gość
Gość
Dokładnie! Tacy ludzie i tak będą w większości dostawać X. Albo wgl nastąpi wyludnienie z miast, bo fortowcy będą uciekać, by ich nie atakowano.

Nie wrzucajmy wszystkich do jednego worka , a co z tak zwanymi handlarzami ? Jestem handlarzem bez miasta i nie chce być atakowanym co jest równoznaczne z brakiem możliwości atakowania (pvp) oraz brak przywileju korzystania z bitw fortowych.Będą musieli to jakoś usprawnić albo zostawić tak jak jest.
 

DeletedUser24472

Gość
Gość
Nie wrzucajmy wszystkich do jednego worka , a co z tak zwanymi handlarzami ? Jestem handlarzem bez miasta i nie chce być atakowanym co jest równoznaczne z brakiem możliwości atakowania (pvp) oraz brak przywileju korzystania z bitw fortowych.Będą musieli to jakoś usprawnić albo zostawić tak jak jest.

A jaki problem założyć sobie swoje miasto albo dojść do takiego dla "handlarzy"
 

DeletedUser23283

Gość
Gość
Kanuto jest problem bo założenie swojego miasta trwa 8h i pozera chyba 80 energii a po codziennym dołączaniu i opuszczaniu miast okres przymusowej bezdomności się cały czas wydłuża. Chociaż wg mnie brak potrzeby przynależenia do miasta aby brać udział w bitwach pomysłem trafionym nie jest. Tak samo jak zapisywanie na odległość dla wszystkich. Będzie się robił niepotrzebny tłum.
 

DeletedUser30267

Gość
Gość
Jeśli już zmieniacie bitwy fortowe to zróbcie ukłon w stronę dowodzących i obok nicku w trakcie bitwy niech będzie jego ranga.
Taka zmiana pewnie nie zabierze dużo czasu a dla dowodzącym będzie dużo łatwiej ustawiać ludzi w trakcie bitwy.
 
Jeśli chodzi o bezmiastowych fortowców: Proponuję by przez 72 godziny dołączyli oni do możliwych do zaatakowania. Sami też by mogli atakować. Ale Inno swoje zasady i tak wymyśli.
 

DeletedUser30593

Gość
Gość
Jeśli chodzi o bezmiastowych fortowców: Proponuję by przez 72 godziny dołączyli oni do możliwych do zaatakowania. Sami też by mogli atakować. Ale Inno swoje zasady i tak wymyśli.

jeżeli w ogóle to wprowadzą, a na to szansa jest jak dropnięcie całego setu za losowanie free ;)
 

DeletedUser28785

Gość
Gość
Wpierw jak najbardziej bezsensowna zmiana systemu walk premiująca tylko atak

Teraz kolejne badziewie.. No cóż IG zawsze miało gdzieś graczy i tak będzie tym razem.. Coraz mniejsza przyjemność z bitew fortowych...

Nie zaskoczy mnie jak za niedługo wprowadzą możliwość budowania tuneli, pozwalających uciec w trakcie bitwy z fortu.
 

DeletedUser24472

Gość
Gość
Niebieski tunele już są dostępne tyle że tylko dla bobów.

A jak już wprowadzą pomysł walki bez dochodzenia do fortu to zaraz będzie pewnie i podpalanie na odległość.

Z bitw fortowych zrobią manewry i po zabawie.
 

DeletedUser28785

Gość
Gość
Kanuto właśnie tego się obawiam.. Nie dość że wszystkie klasy traca na znaczeniu (chodzi mi o obligację) a zyskuje tylko jedna klasa. To za niedługo będą też i naloty dywanowe..

Aż się nie mogę doczekać co wprowadzą potem za zmiany we wzorze, jak już do uników mają się liczyć pułapki.. może pływanie + fosa do tego.

A taktyki na bitwach? Ok to jestem w stanie zrozumieć.. bo i tak bitwy to taktyka dowodzącego.. Kiedyś musiał dowodzący atakiem kombinować by zdobyć fort, teraz trzeba kombinować jak go obronić. A jeżeli dojdzie pomysł z tankami + snajperzy.. to coraz bardziej przypomina mi to podział na lepszych i gorszych.. jak w eventach w grach MMO, tylko że tam najlepsze itemy dostają tanki, którzy tankują przeciwnika a nie ci, którzy stoją i walą z dalszego zasięgu.

Naprawdę nic mnie nie zdziwi. Gra tak jak wcześniej tylko i wyłącznie zwrócona pod zarobek. A co mają gracze do powiedzenia to IG ma gdzieś. Cudny RP tam mają.

Przepraszam, że nowy post, ale jest to pytanie do Doko

Czy były już na tą chwilę wprowadzane jakieś zmiany do celności lub czy były jakieś korekty w obecnym wzorze bitewnym?

Dlaczego pytam. Ponieważ dzisiejsze ataki to jest parodia. Mimo przewagi HP, która wg wzoru daje ogromną przewagę w czasie bitwy atakowi, ponad 70% strzałów atakujących to pudła. Nie było tak nigdy od czasu nowego wzoru.

//połączone posty - Doko
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser1170

Gość
Gość
Przepraszam, że nowy post, ale jest to pytanie do Doko

Czy były już na tą chwilę wprowadzane jakieś zmiany do celności lub czy były jakieś korekty w obecnym wzorze bitewnym?

Dlaczego pytam. Ponieważ dzisiejsze ataki to jest parodia. Mimo przewagi HP, która wg wzoru daje ogromną przewagę w czasie bitwy atakowi, ponad 70% strzałów atakujących to pudła. Nie było tak nigdy od czasu nowego wzoru.

Na światach live od 3.07 br. nie były wprowadzane żadne zmiany we wzorach fortowych. Obowiązujące w tej chwili wzory znajdują się tutaj.

Jak wiadomo, w chwili obecnej w walkach fortowych duże znaczenie ma współczynnik losowości, a co za tym idzie sytuacje w rodzaju 70% pudeł mogą się zdarzać. Opisane w pierwszym poście zmiany we wzorach mają na celu to zmienić, tak więc zachęcam do testowania ich na otwartej becie.
 

DeletedUser29693

Gość
Gość
Dako - ale proszę nie mów o losowości w przypadku 20 kolejno następujących po sobie ataków w przeciągu 8-10 dni i identycznych, nędznych wyników w trafionych strzałach będąc na ataku. W takim wypadku nie ma mowy o losowości o której wspominasz.
 
Status
Zamknięty.
Do góry