[devblog] Zmiany w bitwach o fort

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser1170
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.
Dako - ale proszę nie mów o losowości w przypadku 20 kolejno następujących po sobie ataków w przeciągu 8-10 dni i identycznych, nędznych wyników w trafionych strzałach będąc na ataku. W takim wypadku nie ma mowy o losowości o której wspominasz.

Mało wytrzymałości (często za lvl), albo ja na umocnieniach, a może ktoś z obrońców się do bonusów przekonał... jeszcze odległość ma spore znaczenie.
zwykły pech po prostu. Inaczej się nie da wyjaśnić.
 

DeletedUser29693

Gość
Gość
All - ale błagam to jest sytuacja która nie dotyczy tylko mnie - jeżeli na bitwie o malucha, średnia nietrafionych jest ok 20 na 40 rund i dotyczy to 50 graczy to jest to chyba nieporozumienie a nie losowość.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Doko pisze prawdę, ale nie całą ::P:
Nie zmieniali wzoru, tylko zmienili losowość.
Losowanie przez komputer nie ma nic wspólnego z tradycyjnym rzucaniem kostką.
np : wykonujemy 6000 rzutów kostką k6 i szóstka powinna wypaść teoretycznie 1000 razy. W rzeczywistości wypada od 900 do 1100 razy.
Gdy takie samo losowanie przeprowadza komputer, szóstka może wypaść nawet tylko 10 razy.
IG opanowało to do perfekcji podczas wszystkich loterii, teraz wprowadzili to w bitwach ::(:
 

DeletedUser29693

Gość
Gość
Czyli udało im się dokonać niemożliwego - znaleźli sposób jak spieprzyć coś co świetnie funkcjonowało - widać że nigdy nie słuchali naszych komentatorów sportowych - ZWYCIĘSKIEGO SKŁADU / UKŁADU SIĘ NIE ZMIENIA!!!!
 

DeletedUser

Gość
Gość
Faktycznie problem losowości występuje o czym sam się często przekonuje. Dla przykładu podam, że na jednej z bitew w ataku podczas stania na trawie z szansą na trafienie wynoszącą ok 72 nie trafiałem do obrońcy stojącego na trawie w odległości 7 kratek. Później z odległości 30 kratek trafiłem 2 razy [na 3 oddane strzały] żołnierza na jego baszcie. Cóż wczoraj poczyniłem dość obszerne korekty w buildzie i efektem jest top 1 celnych na bitwie 38 trafień i 14 pudeł.

Cóż mi tam się podoba że chcą urozmaicić bitwy. Wyobraźcie sobie pojedynki z jednym dobrym buildem [nudno czyż nie?].
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser16834

Gość
Gość
Czyli udało im się dokonać niemożliwego - znaleźli sposób jak spieprzyć coś co świetnie funkcjonowało - widać że nigdy nie słuchali naszych komentatorów sportowych - ZWYCIĘSKIEGO SKŁADU / UKŁADU SIĘ NIE ZMIENIA!!!!

Hejty, hejty, same hejty. Jasny napisał dokładnie to, co chciałem, wreszcie na fortach będzie można tworzyć buildy, które będą radość sprawiać grającym, oraz poirytowanie przeciwnikom, a nie non stop losowość w bitwach.
 

DeletedUser24472

Gość
Gość
Takie cos mam na obronie grajac bobem z premka i innymi wzmocnieniami. A i tak atak mnie zmiata w 2 rundy
 

DeletedUser27769

Gość
Gość
Ja polecam zmniejszyć ilość siły, a dać w sprawność :) Chowanie się przyda się na obronie, a wytrzymałości i tak mamy za dużo bo wygrywać ataki jest o wiele łatwiej niż obrony. Dając w sprawność dostajemy też unik i niestety tracimy HP, ale myślę że warto :)
Osobiście mam build 60 sprawności i dowodzenia, reszta siła oraz HP i bardzo mi się on podoba :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jestem zdecydowanie ZA tym by zwiększyło się znaczenie bonusów a nie tylko ,,dawaj full HP" albo ,,Liczy się tylko hp". Zmniejszenie losowości strzałów i uników-no wreszcie się na coś przydadzą chowanie się/wytrzymałość. I wreszcie urozmaicą się buildy:np.60 chowanie 60 dowodzenie i 60 wytrzymałości z dawania w siłę.No i już jest w miarę dobry fortowiec. i np.Taki zawadiaka dając te 120 pkt w bonusy już łatwiej trafi w tanka siedzącego na baszcie.Natomiast system snajperów i tanków-To taki sobie pomysł .Teraz raczej polega to na tym że rzuca się na 1 linie tanków,jak ci tracą hp-wrzuca się inne klasy.Z tym chronieniem snajperów to nie do końca tak...czasami wysyła się pod skupiska koksów zawadiaków żeby naładowali krytyków.Ja natomiast mam z bonusami żołnierza:108 wytrzymałość 50 chowanie sie i 34 dowodzenia
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja osobiście liczę, że zmieni się ta losowość bo śmieszne jest gdy mając ponad 140 szans na trafienie z baszty pudłuje w poszukiwacza, który stoi na trawie w odległości kilku kratek ode mnie a z drugiej strony trafiam jak natchniony w ludzi na baszcie gdy sam znajduje się na trawce.

Mój build to oczywiście full celność czyli niemal full wytrzymałość.
 

DeletedUser27499

Gość
Gość
Nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu, chciałem podać konstruktywne uwagi ale stwierdzam, że to nie ma sensu, skoro tak czy siak po wprowadzeniu nowych broni, nowych setów i paru innych rzeczy z taką lekkością je bagatelizujecie.
Szansa na unik max 40%? pozdrawiam.
 

DeletedUser5603

Gość
Gość
Zgadzam się. Max. 40% na unik a jednocześnie 90% na trafienie powoduje że wszystkie bonusy można wyrzucić do kosza. Nadal jedynym sensownym buildem będą koksy
 

DeletedUser

Gość
Gość
Dokładnie,Wszystko ok zwiększenie znaczenia bonusów itp. Ale 40% szansy na unik?IG jaja sobie robi?!
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
Ja chciałbym dać jeden pomysł uwagę.

Chodzi o zapisywanie się na odległość moze to spowodować ilośc nie proszonych gości którzy zapiszą się na ostatnią chwilę i będa robili syf na czacie, tak można zablokować ale czy to rozwiązanie ?? Raczej nie. Dodałbym przerwe między zakończeniem się zapisywaia a bitwą, przykładowo za 5h konczy się czas na zapisanie na bitwę następnie mamy te 2-3 minuty żeby jeszcze dać gwiazdki i X.

Np jest 4-5 minut miedzy rozpoczaciem sie bitwy a 1 rundą w tym czasie kapitanowie generały powinni mieć możliwość dawania * jeszcze lub X.

Raczej nie wyobrażam sobie bitwy gdzie zapisało się mnóstwo obcych graczy spamujących na czacie gdzie są pisane rozkazy lub rozmowy między graczami.
 

DeletedUser24472

Gość
Gość
Ja właśnie dziwię się czemu IG ma taki problem z tym żeby to od gwiazdkujacych zalezało w 100 % kto się dostanie na bitwę a kto nie.

Już wiele razy pisałem , jeśli ktoś spoza sojuszu się zapisuje to automatycznie ma krzyżyk który pozbawia go udziału w bitwie nawet przy braku kompletu i tylko od gwiazdkującego zależy czy mu go ściągnie czy nie.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Kanuto - ten pomysł raczej nie przejdzie.

Byłoby dobrze, gdyby gracze z sojuszu tak jak teraz zapisywali na bitwę z rangą rekrut. Spoza sojuszu automatycznie mieliby kropkę, natomiast otrzymanie X od gwiazdkującego oznaczałoby nie wzięcie udziału w bitwie.
 

DeletedUser24472

Gość
Gość
Ale jeśli ktoś ci się zapisze na ostatnią chwilę to nie ma możliwości dania mu krzyza.
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
Ale jeśli ktoś ci się zapisze na ostatnią chwilę to nie ma możliwości dania mu krzyza.

Dlatego przez czas trwania przygotowania do 1 rundy te 4-5 minut jak etraz jest gwiazdkujący powinien mieć możliwość dawania dalej X * itp. Czy nieproszone osoby wejdą to zalezy od kompletu bedzie albo nie, ważne żeby nie dac im możliwości spamowania na czacie a nie na siłe blokując czat dla kapciów.
 

DeletedUser24472

Gość
Gość
Pomysł dobry Mumin ale nieproszone to znaczy ze nawet przy braku kompletu nie powinny się dostać. Czy taka osoba pomoże innym ? Da rotację ? Raczej nie wiec skoro nikt takich nie chce to niech idą sobie zbierać pomidory albo dalej fejkować.
 
Status
Zamknięty.
Do góry