Dyskusja o evencie fortowym

DeletedUser32987

Gość
Gość
Można by zrobić osobny ranking dla każdej z postaci, byłoby sprawiedliwiej. Tylko nagród trzeba by było rozdać 4 razy więcej...
Zgadzam się z Tobą, nagrody dla 2/1 osoby z każdej klasy postaci, wtedy żadna z klasy postaci nie będzie pokrzywdzona
 
to tez nie bedzie sprawiedliwe. ktory pepek zbierze wiecej unikow/celnie strzeli: ten, ktory blokuje trawe, czy ten, ktory kampi na baszcie? ;)
 

DeletedUser31727

Gość
Gość
jakby patrzeć na takie niesprawiedliwości, to dla każdego gracza musiałby być oddzielny ranking, wtedy nikt nie czułby się pokrzywdzony
 
a jak to bedzie z rozdaniem nagrod? gracz wybiera jeden swiat, na ktory je dostaje (poza brylkami bo to wiadomo, ze przypisane do konta)? czy gracz moze wybrac jako odbierajace konto inne niz te, ktory nick wybral? np na s1 gram jako Bolek, i zapisałem się jako Bolek, ale nagrode chcialbym odebrac na s10 gdzie mam postac o nicku Lolek.
 

DeletedUser32573

Gość
Gość
to tez nie bedzie sprawiedliwe. ktory pepek zbierze wiecej unikow/celnie strzeli: ten, ktory blokuje trawe, czy ten, ktory kampi na baszcie? ;)
Ale przecież na jednej bitwie będziesz bronić, na innej atakować. Więc każdy chyba będzie miał takie same szanse prawda? Nie liczę oczywiście szczęścia, ekwipunku no i rozdanych pkt. cech i umiejętności.
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
a jak to bedzie z rozdaniem nagrod? gracz wybiera jeden swiat, na ktory je dostaje (poza brylkami bo to wiadomo, ze przypisane do konta)? czy gracz moze wybrac jako odbierajace konto inne niz te, ktory nick wybral? np na s1 gram jako Bolek, i zapisałem się jako Bolek, ale nagrode chcialbym odebrac na s10 gdzie mam postac o nicku Lolek.
Wybrałeś taki a nie inny nick ;) tylko na światach gdzie masz ten nick możesz nagrodę dostać ;) Nie wybierasz świata tylko nick, więc będziemy brali pod uwagę nick.

Jakiś tytuł w grze na forum będzie?
Nie, nie będzie. Przynajmniej ja nic o tym nie wiem ;)

Co do tych nagród: nie chcemy już mieszać, jeśli macie pomysły będziemy je brali pod uwagę przy kolejnych tego typu eventach.
 
20. Uczestnikom konkursu nie wolno:
o spać w hotelu powyżej 8h na dobę

A co jeżeli przykładowo poszedłem spać w nocy (od 1 do 9) i wchodze do gry np. o godzinie 13 i okazuje się, że ktos mnie omdlał. Czy wtedy mogę spać (automatycznie ustawia spanie) czy muszę przerwać i grac na hp jakim mam/ czy kupić coś na hp?\

A i czy koszary wliczają się do hoteli :p ?


6. Każdy uczestnik otrzyma postać z tą samą ilością cech (90 cech) oraz umiejętności (270 umiejętności).
Punkty będą już rozdane, czy sami bedziemy mogli rozdawać ?
 
ostatnie pytanie powala :D

aczkolwiek ten punkt jest niepokojący:
20. Uczestnikom konkursu nie wolno:
o spać w hotelu powyżej 8h na dobę

Czy to oznacza ze de facto musimy pracowac po 1h? bo przeciez nie bedzie na tym swiecie zbyt wielu dopalaczy do energii (poza wydatkiem brylek), wiec jesli ktos postanowi wyklikac 100 eny na 15s to pozniej musi stac na mapie, az nie minie kolejne 23 i pół godziny zeby mogl polozyc sie spac?
 
Pemol ostatnio na evencie było, że trzeba przerwać spanie po zalogowaniu jeżeli się już przespało 8 godz, podejrzewam że będzie teraz podobnie. Cechy i umiejętności raz możesz wybrać:p
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
20. Uczestnikom konkursu nie wolno:
o spać w hotelu powyżej 8h na dobę

A co jeżeli przykładowo poszedłem spać w nocy (od 1 do 9) i wchodze do gry np. o godzinie 13 i okazuje się, że ktos mnie omdlał. Czy wtedy mogę spać (automatycznie ustawia spanie) czy muszę przerwać i grac na hp jakim mam/ czy kupić coś na hp?\

A i czy koszary wliczają się do hoteli :p ?


6. Każdy uczestnik otrzyma postać z tą samą ilością cech (90 cech) oraz umiejętności (270 umiejętności).
Punkty będą już rozdane, czy sami bedziemy mogli rozdawać ?

możesz spać
Wliczają
nie będą rozdane, będziecie musieli sami rozdać i nie będzie można zrobić reskillu.
 
KsF z tym, że na gonzalesie licz się z tym iż mało kto będzie klikał i wbijał lvl, bo bez bryłek się tam nie da.
 
no nie da sie. nie bedzie dopalaczy z rozwinietego rzemiosla, nie bedzie zbieraczy, wiec jedynie to, na co sie wykorzysta obligacje oraz bryly. wieszcze nudny swiat bo co to za fun robic raz na kilka dni zadanie/bitwe oraz logowac sie aby zakolejkowac 4x1h
 

DeletedUser31727

Gość
Gość
Mistrzostwa świata tak wyglądały i jakoś nie były nudne
 

DeletedUser32707

Gość
Gość
Skoro to event fortowy, to po co ten zakaz snu powyżej 8h na dobę? Żeby było kogo tłuc w pojedynkach? Ja to po każdej bitwie bym robił reskill pod pvp, żeby tłuc wszystkich fortowców!!! No ale reskilli też nie można... Nie wiem w takim razie na co wydawać bryłki. :(
 

DeletedUser31727

Gość
Gość
Tam miales swoja postac ze 150, 3 wlasne setym (pozwalajace na wykonywanie kazdej pracki na srodku) i mozliwosc reskilli. Powaznie, najpierw pomysl, a pozniej palnij - bedziesz sprawial wrazenie mniejszego nieogara.
Ty pomyśl. Może i na ms były te sety i umożliwiały pracę na środku, lecz wykonywało ją niewiele osób bo większość przydzielona była do zbierania innych produktów ;)