FAQ - maile aktywujące.

Status
Zamknięty.
Z powodu powtarzających się problemów z korespondencją do graczy używających Onetu, prosimy o zapoznanie się z najczęściej zadawanymi pytaniami i odpowiedziami na nie.


- Wyślecie mi kod aktywujący?
- Kod został wysłany na podany przy rejestracji adres.


- Ale nie mam go.
- Proszę zmienić email na inny niż Onet (zalecany jest gmail).


- Ale ja mam mail tylko z Onetu.
- To sobie proszę założyć nowy, to nic nie kosztuje.


- Jak mam to zrobić?
- Wejdź tutaj: http://www.the-west.pl/?page=confirm_email i w odpowiednie miejsce (w dolnej części) wpisz swój nick, hasło, oraz nowy adres a następnie kliknij przycisk poniżej.


- Zmieniony. Dalej nie mam.
- Trzeba ponownie wejść w http://www.the-west.pl/?page=confirm_email by wpisać (tym razem w górnej części) swój nick i kliknąć przycisk pod nim.


- Nic z tego, dalej nie przychodzi.
- To musi potrwać kilkanaście minut, cierpliwości.


- Trwa już pół dnia...
- Email jest błędnie wpisany, proszę poprawić.


- Na pewno jest dobrze wpisany!
- Maile z reguły nie zaczynają się od 'www.', ani tym bardziej nie mają formy typu 'http://www.kowalski@gmail.com'. Różne 'formuły' tego rodzaju należy wpisać tylko wtedy jeśli faktycznie taki jest login w mailu.
- Konta na Gmail maja domenę gmail.com, a nie gmail.pl, google.pl, google.com, czy jeszcze inne.
- Pomiędzy tak zwaną 'małpą' (czyli znakiem '@') a 'gmail' nie ma żadnych kropek.
- Za 'com' też nie ma.
- Spacje w poprawnym adresie email też raczej nie występują.
- Przykłady poprawnych adresów: bryfft@plemiona.pl, kosimus@gmail.com itd.
- W adresach można używać DUŻYCH liter, ale znaków narodowych, jak np. ę, ó, ą, ś, ł, ż, ź, ć, ń już raczej nie.


- A nie możecie po prostu podać mi tego kodu?
- Nie, ponieważ następnym razem znowu będą problemy.


- Nie umiem zmienić maila... Mam tylko 6 lat.
- Proszę poprosić kogoś znajomego o pomoc.


- A wy mi nie możecie założyć maila?
- Nie.


- Przeczytałem(am) to wszystko, zastosowałem(am) się do wniosków, które wyciągnąłem(am) z lektury, na The-West jest już wpisany poprawny adres z Gmail, poprosiłem(am) o ponowne przesłanie kodu, poczekałem(am) pół godziny, ale dalej nic.
- OK, proszę napisać pytanie do administracji.
 
Status
Zamknięty.