FAQ - Support czyli Pytanie do Administracji

Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
SUPPORT CZYLI PYTANIE DO ADMINISTRACJI
(ticket system)

Do czego służy funkcja Supportu?
Support jest miejscem kontaktu graczy z Administracją Gry. Każdy gracz mający jakiś problem, sugestie czy wątpliwości dotyczące The Westa może podzielić się nimi z osobami opiekującymi się grą. Za pośrednictwem pytania do administracji można również zgłaszać przypadki łamania Regulaminu przez innych graczy.

Należy pamiętać o tym, by do Supportu zwracać się tylko w uzasadnionych przypadkach. Odpowiedzi na najczęstsze pytania i problemy graczy oraz ważne informacje dotyczące gry znajdziesz na forum oraz Pomocy.

W jaki sposób skontaktować się z Administracją?
Aby skorzystać z pomocy Supportu należy wejść w
ustawieniawj2.png
a następnie
pomoccp2.png



Pojawi nam się poniższe okno:
tickets1op8.png


1 – Jest to lista wszystkich ticketów (zapytań) skierowanych przez nas do administratorów.

2- W tym okienku wybieramy świat gry, oraz rodzaj pytania jakie chcemy zadać. Naciskamy OK i zadajemy pytanie:
tickets2jd9.png


FAQ zaakceptowane przez Opiekuna Projektu
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry