FAQ - Włamanie na konto, utrata konta, nieudana próba odzyskania hasła

Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
W przypadku włamania na konto należy:

  1. Napisać ticket do supportu (Aby napisać ticket wejdź na stronę lub wybierz w grze "Ustawienia"->"Pomoc").
  2. Opisać na jakiej podstawie stwierdzono włamanie (np. sprzedany ekwipunek).
  3. Zaznaczyć jeżeli korzystało się z kafejki internetowej, szkoły itp.
  4. Oczekiwać na odpowiedź administratora.

W przypadku kradzieży konta należy:

  1. Należy stworzyć tymczasowe konto by móc korespondować z supportem.
  2. Napisać ticket do supportu (Aby napisać ticket wejdź na stronę lub wybierz w grze "Ustawienia"->"Pomoc").
  3. W zgłoszeniu proszę zamieścić:
  • nick konta skradzionego.
  • adres e-mail który został użyty podczas rejestracji konta skradzionego.
  • Gdy administrator stwierdzi że konto należało do Ciebie pomoże Ci je odzyskać, próby wyłudzenia będą odpowiednio karane.


W przypadku utraty hasła do konta należy:

  1. Proszę skorzystać z formularza odzyskiwania hasła
  • Jeżeli adres e-mail nie zgadza się z tym podanym podczas rejestracji postępuj jak w przypadku kradzieży konta.
  • Jeżeli nie pamiętasz adresu e-mail bądź go utraciłeś a nie dokonałeś wcześniej zmiany, nie jesteśmy w stanie Ci pomóc.


PAMIĘTAJ:
  • Zapoznaj się z Bezpieczeństwo konta oraz FAQ - Bezpieczeństwo i stosuj się do tego.
  • Twoim zadaniem jest udowodnienie nam że jesteś właścicielem konta.
  • Podanie nieprawidłowego adresu e-mail, nie zgadzającego się z kontem powoduje zablokowanie rozmów do czasu podania prawidłowego.
  • Czekaj cierpliwe, administratorzy też mają własne życie.

FAQ zaakceptowane przez administrację
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry