DeletedUser
Gość
Gość
W przypadku włamania na konto należy:
W przypadku kradzieży konta należy:
W przypadku utraty hasła do konta należy:
PAMIĘTAJ:
FAQ zaakceptowane przez administrację
- Napisać ticket do supportu (Aby napisać ticket wejdź na stronę lub wybierz w grze "Ustawienia"->"Pomoc").
- Opisać na jakiej podstawie stwierdzono włamanie (np. sprzedany ekwipunek).
- Zaznaczyć jeżeli korzystało się z kafejki internetowej, szkoły itp.
- Oczekiwać na odpowiedź administratora.
W przypadku kradzieży konta należy:
- Należy stworzyć tymczasowe konto by móc korespondować z supportem.
- Napisać ticket do supportu (Aby napisać ticket wejdź na stronę lub wybierz w grze "Ustawienia"->"Pomoc").
- W zgłoszeniu proszę zamieścić:
- nick konta skradzionego.
- adres e-mail który został użyty podczas rejestracji konta skradzionego.
- Gdy administrator stwierdzi że konto należało do Ciebie pomoże Ci je odzyskać, próby wyłudzenia będą odpowiednio karane.
W przypadku utraty hasła do konta należy:
- Proszę skorzystać z formularza odzyskiwania hasła
- Jeżeli adres e-mail nie zgadza się z tym podanym podczas rejestracji postępuj jak w przypadku kradzieży konta.
- Jeżeli nie pamiętasz adresu e-mail bądź go utraciłeś a nie dokonałeś wcześniej zmiany, nie jesteśmy w stanie Ci pomóc.
PAMIĘTAJ:
- Zapoznaj się z Bezpieczeństwo konta oraz FAQ - Bezpieczeństwo i stosuj się do tego.
- Twoim zadaniem jest udowodnienie nam że jesteś właścicielem konta.
- Podanie nieprawidłowego adresu e-mail, nie zgadzającego się z kontem powoduje zablokowanie rozmów do czasu podania prawidłowego.
- Czekaj cierpliwe, administratorzy też mają własne życie.
FAQ zaakceptowane przez administrację
Ostatnio edytowane przez moderatora: