Listy gończe PEŁNE OPRACOWANIE

  • Rozpoczynający wątek bukimi
  • Data rozpoczęcia

Wprowadzić listy gończe?

  • Tak (lub "tak ale z poprawkami")

    Głosy: 226 98,3%
  • Nie

    Głosy: 4 1,7%

  • W sumie głosujących
    230
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Hej!

Przysiadłem trochę przy Photo Filtre i mam pomysł z projektem.

Wiem że już się pojawiał ale bardziej jako idea a ja chciałem stworzyć coś bardziej "kompletnego"

W ankiecie jest tylko TAK i NIE - poprawki proszę zgłaszać jako TAK, bo pomysł na pewno będzie ulepszany. Wszelkie uwagi mile widziane!

A więc po kolei:

- Każdy gracz może wyznaczyć maksymalnie 5 listów gończych
- W odpowiednim oknie wybiera gracza oraz nagrodę za jego pokonanie
- Wyznaczający pozostaje anonimowy
- Można zastrzec, że nagroda trafi do kogoś tylko jeśli "poszukiwany" omdleje
- Przy spełnieniu warunków (wygrana lub omdlenie - nagroda automatycznie trafia jako "gotówka" do zwycięzcy)
- Za wyznaczenie płaci się w momencie wyznaczanie a nie odbioru nagrody
- Można anulować list gończy ale dostaje się jedynie 1/4 wpłaty z powrotem (aby uniknąć używania tego jako banku!)
- Nagrody można sprawdzać w profilu danego gracza lub w rankingu
- Istnieje możliwość powiązania w przyszłości pomysłu z budynkiem szeryfa (1 list gończy na 1 poziom rozbudowy)
EDIT: nagrody nie otrzymuje się jeśli to poszukiwany zaatakował nas i przegrał. "Łowca głów" musi być osobą atakującą... Tylko w ten sposób listy gończe faktycznie zwiększą liczbę ataków na wybranego gracza...

Projekt po kolei pokazujący elementy propozycji:

UMIEJSCOWIENIE OKNA Z WYBOREM LISTÓW GOŃCZYCH (czemu tam ma być tylko "pojedynek"?)
wanted2k.jpg


OKNO WYZNACZANIA LISTÓW GOŃCZYCH (podobne do menu zaproszeń)
wanted3h.jpg


PROFIL POSTACI Z OBECNĄ NAGRODĄ

EDIT: Dodałem podział na nagrody zwykłe i za omdlenie. Jako że jest taki podział przy wyznaczaniu, musi być sposób by się dowiedzieć jaka część nagrody jest do zdobycia w jaki sposób. Całość nagrody to kwota "poszukiwany" a liczba w nawiasie to nagroda do zdobycia za pojedynek BEZ omdlenia


Informacje w prostokącie pojawiały by się po najechaniu myszką na kwotę nagrody. Osobno na zwykłą, osobno na tą w nawiasie.
(tak jak obecnie pojawia się po najechaniu na elementy takie jak punkty pracy, motywacja itd)

wanted1q.jpg


Informacja w przypadku zwykłej nagrody (bez omdlenia) - pokazana w nawiasie w profilu postaci
wantedinfo.jpg


RANKING "TOP WANTED" - wiemy kto jest najcenniejszy :)
W związku z aktualizacją gry projekt rankingu uległ zmianie. >>KLIK by go obejrzeć<<
wanted4t.jpg


WYNIK WALKI Z POSZUKIWANYM
wanted5.jpg


EDIT - dodane RAPORT O WYZNACZENIU NAGRODY NA NASZĄ GŁOWĘ
raportys.jpg


raporcikmini.jpg


A więc głosujemy! Przy cytowaniu proszę cytować tylko ten fragment do którego masz uwagi żeby nie kopiować obrazków co cytatów...
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser182

Gość
Gość
Bardzo fajny pomysł i wykonanie, ale najpierw handel między graczami. Dlaczego ? Dlatego, że to co proponujesz to prosty sposób na przekazywanie gotówki między multikontami. Jak będzie handel, to nie będzie kombinowania z nagrodami. (będzie w handlu :p)

multiA wyznacza nagrodę 1000$ za multiB, multiC zabija multiB w ustawianej walce. Pieniądze przekazane z multiA na multiC. Konfiguracje różne można tworzyć.
 

DeletedUser

Gość
Gość
5 listów to trochę za dużo, dobrze było by 2. A jak wykonasz pare zleceń to dostajesz rangę np. 3 wykonane zlecenia = żółtodziób, 50 = regulator, 200 = łowca głów. To by znacznie urozmaiciło grę. Aha przydałaby się opcja 'tylko dla przyjaciół' czyli ktoś pobiera zlecenie, a ty musisz to zaakceptować, żeby nie było takiego przypadku, że masz wyzaczone 2 listy gończe na pana x i pana y. Pan x wykańcza pana y, a ty musisz zapłacić swojemu wrogowi.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Bardzo fajny pomysł i wykonanie, ale najpierw handel między graczami. Dlaczego ? Dlatego, że to co proponujesz to prosty sposób na przekazywanie gotówki między multikontami. Jak będzie handel, to nie będzie kombinowania z nagrodami. (będzie w handlu :p)

multiA wyznacza nagrodę 1000$ za multiB, multiC zabija multiB w ustawianej walce. Pieniądze przekazane z multiA na multiC. Konfiguracje różne można tworzyć.

Nie zgadzam się do końca. multiA, multiB i multiC miałyby ten sam nr IP więc atakowanie się nazwajem byłoby łatwym do wykrycia łamaniem regulaminu.

A jeśli ktoś ma zmienne IP? To nawet dziś może "dawać sie okraść" swojemu alter-ego...
To samo dotyczy dogadywania się kolegą...

Poza tym nie jest to "prosty sposób" . Konto A musiałoby być bogate (czyli również dobrze rozwinięte), drugie konto musiałoby być dość dobre w walce ale tylko na tyle żeby czasem nie mieć za wysokiego poziomu pojedynków względem konta C (czyli w praktyce wszystkie trzy konta musiałyby być rozwijane)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser7098

Gość
Gość
Można by też dać jakiś maksymalny limit nagrody w zależności od poziomu pojedynków.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Po pewnym czasie w kasie miejskiej zalegają pieniądze za drobne zakupy. Może by tak dodać opcję "wyznaczenia nagrody z kasy miasta".
 

DeletedUser

Gość
Gość
Nie spodziewałem się że będzie 100% na tak.

EDIT: A jednak ktoś złośliwie popsuł statystyki i się nie przyznał! :p

Jestem zaszczycony :D

Co do poprawek to chyba faktycznie dobry by był limit nagrody od jednego gracza na jeden list gończy albo do ustalonej kwoty (500$) albo do poziomu pojedynków np 10xpoziom pojedynków wyznaczanego. Czyli by mogły być wtedy w praktyce maksymalnie 500-900$ od 1 gracza...
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
To jak myślicie? Ile powinien wynosić limit na nagrodę za czyjąś głowę?

10 x poziom pojedynków wyznaczanego?
I chyba się przyda limit że jeden list gończy jeden gracz na tego samego gracza można dać tylko raz na tydzień. (miesiąc?)
(wtedy nie byłoby codziennego przelewania komuś gotówki)

I macie jeszcze jakieś pomysły jak ograniczyć wykorzystywanie tego przez multikonta?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Niech multikonta sobie robią jak ktoś wyznacza nagrodę za innego z tym samym ip to dostaje bana. Tylko jakby cię np. wkurzył brat to na niego byś nie mógł nagrody wyznaczyć. (chyba że w kafejce xD)
 

DeletedUser

Gość
Gość
można by było jeszcze coś takiego że premia postaci czyli że np.zawadiaka może przyjąć 5 listów gończych w tygodniu(a inne klasy tylko 4) albo że bob może wystawić 6 listów(inni 5) ale jestem na tak
 

DeletedUser

Gość
Gość
Kolejny dobry pomysł ale jestem za max 2 listami gończymi:)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ale właściwie czemu tak ograniczać ilość wystawianych listów gończych?

Moim zdaniem 5 to rozsądna liczba jeśli ktoś ma kasę to czemu ma nie móc tyle wyznaczyć.

Poza tym liczę na to że kiedyś 1 poziom szeryfa = 1 list gończy dostępny dla jego mieszkańców...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Bardzo dobry pomysl - jestem wpelni za :)

Onufry przynajmniej bedziesz mial robote:p a wkoncu wylapywanie multakow szczegolnie takich co pushuja jest dosc latwe nawet na prymitywnych panelach:)
A jak macie braki kadrowe zawsze mozecie poszezyc szeregi;-)

Naprawde rozruszaloby to gre, juz czuje ze mialbym kilka listow zapewnionych na mur beton;-)
 

DeletedUser2043

Gość
Gość
Dawno nie widzialem tak rozsadnego i rzetelnie wykonanego projektu. Niestety skoro juz o tym mowa to mam kilka kwestii, ktore przy okazji powstaja.

1. jesli mamy listy goncze to przykladowo na jednego gracza moze nagle (w jednej godzinie, jednym dniu) zebrac sie powiedzmy 10 listow. Moze nawet wiecej jesli to jakas "gwiazda" jest. Co wtedy ? Bedzie jakies okienko rozwijane w ktorym pojawi sie lista ? jesli gracz "A" ma na sobie 10 listow to nawet jesli bedzie tylko polowa z nich z opcja "uspij mnie" wyjdzie na to ze potrzeba 10-11 dni aby te listy z uspieniami wykonac. Wiadomo ze na jedno uspienie i 48h "A" wypada z obiegu. Co w takim wypadku ? wyjdzie na to ze listy zalegaja... a wcale nie jest powiedziane ze w tym tygodniu nie zjawia sie nastepne listy goncze. Skoro tylko 2 ? 3 ? 5 ? listow mozna przyjac to jak te listy rozdzielisz ? Jesli bedzie kilka u pana "A" ale kazdy na inna kwote, wiadomo ze zostana wybrane najpierw te najdrozsze.. Jesli tak jak zostalo zaproponowane kwota zalezy od lvlu walk naszego celu czyli pana "A" to wychodzi na to ze pozbawiamy sie konkurencji. Na przyklad mnie zalezy aby uspic pana "A" nieporownywalnie mocno i co ? Ktos tam kto wlasnie z nim przegral wstawi oferte ktos kto ma jakas wojne miast wstawi oferte.... O nie ! Zdecydowanie moja zadza likwidacji "A" jest najwieksza... Chcialbym aby moje zlecenie bylo atrakcyjniejsze. Stac mnie na to. Jesli od poziomu walk to na swiecie pierwszym list gonczy nie przekroczy 1100-1200$ i to za najwieksze lvle pojedynkowiczow tego swiata. Ja chce dac 3 tysiace...

Dalej mamy propozycje rankingu zleceniobiorcow. Dlaczego nie moze byc rankingu zleceniodawcow ? bardzo chetnie majac gotowke wezme udzial w takowym. Z cala pewnoscia nie tylko ja. taki ranking moze polegac tez nie tylko na wysokosci nagrody za zlecenia. Tu byloby troche idiotycznie. Mozna dac ranking na podstawie wysokosci vel trudnosci wykonania danego listu. (wiem ze i to idioci szybko zniwecza ale to juz nie moja wina).

Co do samego systemu..

Zdecydowanie limit listow na danego gracza lub podzial na wartosci nagrod o ktorym pisalem lub system przedawnienia sie listu jesli nikt go nie przyjmie w danym czasie... Z usypieniami bedzie w takim momencie klopot. Ewentualnie czas na wykonanie listu gonczego. Dlaczego nie mozna dac 3 tysiace jesli wyrok zostanie wykonany w 10 godzin od daty wystawienia. To dopiero bylaby gradka dla "specjalistow". Jak nie wykonane zlecenie w danym czasie to sie kasuje z listy zleceniobiorcy i moim zdaniem dodatkowo powinien w takim przypadku tracic 12 lub 24 punkty energii. To zapobiegnie "czyszczenia listow przez znajomych, cwaniakow, zlosliwcow i cala cholote jaka byla jest i bedzie. Przykladowo wyznacze na pana "A" list za moje 3k z opcja uspij w 10h i jakis kumpel pana "A" wezmie zlecenie tylko po to by je trzymac, aby nikt inny go nie wykonal... bedzie krotko mowiac chronil pana "A". W tym momencie kara w energii lub powiedzmy uniemozliwienie przyjecia kolejnego zlecenia przez 48h jest idealna.

Takie oto pytania sugestie uwagi przemyslenia mam po przeczytaniu tego watku.

Zaznaczam ze pisze na zywo dlatego tez przepraszam za wszelkie bledy literowki i zapewne chwilami zbyt szybki tok myslenia oraz przeskakiwanie w watkach...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Albo jeśli się pobierze zlecenie i się go nie wykona, płaci się połowe sumy którą miałeś dostać. Miałeś dostać 200$, nie pobijesz gościa płacisz 100$
 

DeletedUser

Gość
Gość
Dawno nie widzialem tak rozsadnego i rzetelnie wykonanego projektu. Niestety skoro juz o tym mowa to mam kilka kwestii, ktore przy okazji powstaja.

1. jesli mamy listy goncze to przykladowo na jednego gracza moze nagle (w jednej godzinie, jednym dniu) zebrac sie powiedzmy 10 listow. Moze nawet wiecej jesli to jakas "gwiazda" jest. Co wtedy ? Bedzie jakies okienko rozwijane w ktorym pojawi sie lista ? jesli gracz "A" ma na sobie 10 listow to nawet jesli bedzie tylko polowa z nich z opcja "uspij mnie" wyjdzie na to ze potrzeba 10-11 dni aby te listy z uspieniami wykonac. Wiadomo ze na jedno uspienie i 48h "A" wypada z obiegu. Co w takim wypadku ? wyjdzie na to ze listy zalegaja... a wcale nie jest powiedziane ze w tym tygodniu nie zjawia sie nastepne listy goncze. Skoro tylko 2 ? 3 ? 5 ? listow mozna przyjac to jak te listy rozdzielisz ? Jesli bedzie kilka u pana "A" ale kazdy na inna kwote, wiadomo ze zostana wybrane najpierw te najdrozsze..

Tu źle zrozumiałeś pomysł. Ograniczenie nie dotyczy odbioru nagród tylko ich wystawienia. Może się zdarzyć że w ciągu godziny jeden gracz "nazbiera" 10 listów gończych na siebie.

Przykład: 10 osób, jedna po drugiej, wyznacza nagrodę 100$ za gracza X
Gracz X staje się "poszukiwany" za kwotę 1000$ co widać w jego profilu i rankingu
Ktokolwiek go uśpi odbiera całość za jednym zamachem czyli całe 1000$

Dzięki temu częściej atakowani będą "atrakcyjniejsi" gracze czyli ci, przy których widnieje spora kwota. Są gracze których nie sposób uśpić (żołnierze z masą taktyki) więc pokonanie takiego pewnie by się wiązało z dużą nagrodą.

Dalej mamy propozycje rankingu zleceniobiorcow. Dlaczego nie moze byc rankingu zleceniodawcow ? bardzo chetnie majac gotowke wezme udzial w takowym. Z cala pewnoscia nie tylko ja. taki ranking moze polegac tez nie tylko na wysokosci nagrody za zlecenia. Tu byloby troche idiotycznie. Mozna dac ranking na podstawie wysokosci vel trudnosci wykonania danego listu. (wiem ze i to idioci szybko zniwecza ale to juz nie moja wina).

Można dać taki ranging analogicznie jak w przypadku rankingu umiejętności - dodać listę wyboru - "przełącznik" między "najcenniejsze cele" a "najhojniesi szeryfowie" czyli między tym ile kto jest wart a tym ile kto w sumie wystawił.


Co do samego systemu..

Zdecydowanie limit listow na danego gracza lub podzial na wartosci nagrod o ktorym pisalem lub system przedawnienia sie listu jesli nikt go nie przyjmie w danym czasie... Z usypieniami bedzie w takim momencie klopot. Ewentualnie czas na wykonanie listu gonczego. Dlaczego nie mozna dac 3 tysiace jesli wyrok zostanie wykonany w 10 godzin od daty wystawienia. To dopiero bylaby gradka dla "specjalistow". Jak nie wykonane zlecenie w danym czasie to sie kasuje z listy zleceniobiorcy i moim zdaniem dodatkowo powinien w takim przypadku tracic 12 lub 24 punkty energii. To zapobiegnie "czyszczenia listow przez znajomych, cwaniakow, zlosliwcow i cala cholote jaka byla jest i bedzie. Przykladowo wyznacze na pana "A" list za moje 3k z opcja uspij w 10h i jakis kumpel pana "A" wezmie zlecenie tylko po to by je trzymac, aby nikt inny go nie wykonal... bedzie krotko mowiac chronil pana "A". W tym momencie kara w energii lub powiedzmy uniemozliwienie przyjecia kolejnego zlecenia przez 48h jest idealna.

Można dać limit że jedno zlecenie jeden gracz może odebrać tylko co 48 godzin. Gdy w tym czasie pokona innego "poszukiwanego" zamiast "odebrałeś nagrody w sumie:" pojawi się napis "Musisz odczekać x godzin do następnego zlecenia". Jednak nie jestem pewny czy jest sens wprowadzać taki limit. Czemu dobry łowca głów nie miałby odebrać 10 listów gończych po 150$ każdy w ciągu 2 dni? Z tego żyje i to by napędzało całą tą "machinę" wojenną :rolleyes:

Jednocześnie nie popieram przedawniania listów gończych. Jak list gończy jest to jest. Na Dzikim Zachodzie "poszukiwanym" nie zostawało się na dzień czy tydzień tylko na amen. Dzięki temu dobrze broniący się poszukiwany może uzbierać dużą łączną sumę za swoja głowę a to będzie motywowało kolejnych "łowców głów" do ataku.

Nie jestem pewny co do ochrony gracza A przez gracza B. Po pierwsze uśpienie kogoś trudno nazwać chronieniem go. Wystawiającemu list gończy przecież o uśpienie chodzi. O odebranie energii oraz uniemożliwienie walk swojemu celowi. Więc kolega może jednocześnie wyświadczyć przysługę komuś, kto list gończy wystawił. Po drugie - nasz "kolega" musiałby pochodzić z innego niż nasze miasto (nie można atakować się nawzajem w 1 mieście) i mieć odpowiedni poziom pojedynków. To dodatkowe utrudnienie więc spodziewam się że niewiele osób by z tego korzystało...

Albo jeśli się pobierze zlecenie i się go nie wykona, płaci się połowe sumy którą miałeś dostać. Miałeś dostać 200$, nie pobijesz gościa płacisz 100$

Listów gończych nie trzeba by "pobierać". Nagrodę - sumę wszystkich nałożonych na pokonanego gracza listów gończych - dostawałoby się automatycznie przy wykonaniu zlecenia (najpewniej przy uśpieniu gracza).
Dzięki temu panowałby "wolny rynek" i konkurencja - kto kogo pierwszy dopadnie :D
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser2043

Gość
Gość
bukimi przynam sie szczerze ze ostatnim swoim postem vel odpowiedzia na moj post mnie rozbawiles. Ujme to tak: Przeczytaj jeszcze raz co napisalem i daj odpowiedz :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
bukimi przynam sie szczerze ze ostatnim swoim postem vel odpowiedzia na moj post mnie rozbawiles. Ujme to tak: Przeczytaj jeszcze raz co napisalem i daj odpowiedz :)

Przeczytałem jeszcze raz i podtrzymuję moje stanowisko :D
Tzn odpowiedź ;)

Nie ma problemu z ilością listów gończych. Limit 5 listów gończych oznacza że gracz może wyznaczyć 5 listów a nie przyjąć 5 listów.

Czyli biedny pobity budowniczy może wskazać 5 graczy i np każdemu dać nagrodę po 100$. Tymczasem każdy może wykonywać tyle zleceń ile chce - właściwie każdy atak może się kończyć odebraniem nagrody.

Kumulacja listów przez 48 godzin uśpienia? Wątpię żeby się uzbierały jakieś niewiarygodne kwoty na jednego gracza przez 2 dni (szczególnie jak w międzyczasie nikomu nie podpada). A jak się uzbiera? No to będzie miał problem jak się obudzi bo od razu znowu na niego będą polować :D

EDIT: Dodałem zasadę że nagrody nie otrzymuje się jeśli to poszukiwany zaatakował nas i przegrał. Łowca głów musi być osobą atakującą... Tylko w ten sposób listy gończe faktycznie zwiększą liczbę ataków na wybranego gracza...

PS. Zostaje problem rozróżnienia ile nagrody jest za pobicie a ile za uśpienie (widzimy "400$") ale ile z tego dostaniemy jeśli kogoś nie uśpimy? Ale już mam pomysł i dodam to do projektu graficznego tylko teraz nie mam czasu...
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Co tu dużo, świetne :) Żeby było więcej tak dokładnie opracownych pomysłów...

Ale coby spamu nie robić, to może jednak administracja wzięłaby sprawy w swoje ręce i np. przedstawiła pomysł ekipie InnoG. Bo niby wszyscy się zgadzają, ze warto to wprowadzić, ale takie suche posty w stylu "super pomysł, mam nadzieję, że to wprowadzą" nic nie dają. Przez forum przewija sięmnóstwo fajnych propozycji, ale giną, bo nie dostają wsparcia od TWT. Na forum angielskim najlepsze propozycje są przesyłane do IG, to dlaczego na naszym forum ma tak nie być? Co my, gorsi?
 

DeletedUser

Gość
Gość
moze pomysl juz padl ale czy scigany nie powinien dostac informacji o wyznaczeniu nagrody za jego glowe(kto wyznaczyl) i czas na wykonanie zlecenia powinien wynosic 48h?

1) Wyznaczanie jest anonimowe dlatego, że wyznaczać często będą budowniczowie, słabi gracze, itp a szkoda żeby się dodatkowo nastawiali na zemstę...
2) Listy NIE MOGĄ mieć daty ważności - gdyby tak było to nikt by ich nie wyznaczał oraz nikt by nigdy nie osiągnął większej, zachęcającej sumy jako poszukiwany...


======================


Rozwiązałem problem z dwoma rodzajami nagród.

Listy gończe można dodawać za pokonanie gracza X lub za omdlenie gracza X.
Tymczasem w profilu postaci widniała tylko jedna kwota (suma tych dwóch rodzajów)

Ale dobrze by było wiedzieć ile dostaniemy tylko za wygranie a nie za omdlenie bo niektórych może być ciężko "uśpić".

Teraz w oknie profilu postaci pojawiają się dwie kwoty:
- całość (wypłacana gdy "uśpimy" danego gracza)
- obok w nawiasie nagroda "zwykła" - do wzięcia "od ręki" gdy tylko pokonamy danego gracza

Żeby uniknąć pomyłek i niezrozumienia po najechaniu myszką pojawiałyby się odpowiednie okna pomocy z informacją opisującą o co chodzi (tak jak teraz przy motywacji, szczęściu itd)

Zmiany można obejrzeć na pierwszej stronie wśród projektów graficznych

Przy okazji proszę o ewentualne sugestie co do treści tych pojawiających się informacji (czy są wystarczająco jasne)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry