Lenka222
Członek obsługi gry
Drodzy Fortowcy,
przedstawiamy Wam nowe zasady Międzynarodowych Mistrzostw Fortowych 2020 -IFBC 2020
1) Ogólne
Faza przygotowawcza jest fazą wprowadzającą przeznaczoną dla gracza do stworzenia swojej postaci. Etap kwalifikacji jest fazą pośrednią, mającą na celu zakwalifikowanie drużyn, które będą rywalizować w ostatnim etapie: turnieju. Faza turniejowa, będzie to część rozgrywki, podczas której odbędzie się główna część rozgrywki.
Tydzień 1-2 : Przygotowanie
Tydzień 3-5 : Kwalifikacje
Tydzień 6-10 : Turniej
Tydzień 11 : Finały
Przełożenie bitew jest możliwe, jeśli obie drużyny wyrażą na to zgodę. Bitwy można przewidzieć lub opóźnić w ciągu 12 godzin. Innymi słowy, po ogłoszeniu bitwy, jeśli obie drużyny wyrażą zgodę, bitwę można przełożyć na 12 godzin przed lub po wcześniej ogłoszonym czasie. Jednak zmiany tej należy dokonać co najmniej 24 godziny przed rozpoczęciem bitwy.
Przykład: twoją bitwę zaplanujemy na 12.10.2020 o godzinie 20:00, ale ten czas nie pasuje dla ciebie ani dla członków twojego zespołu. Chciałbyś, aby ta bitwa została przełożona. Kontaktujesz się z obsługą do 11.10.2020 najpóźniej o 20:00, prosząc ich o przełożenie bitwy na 13.10.2020 o 8:00.
Każda drużyna musi posiadać od 2 do 5 liderów. Każde działanie organizacyjne (umowy czasowe, założenie miasta, ogólna komunikacja z organizacjami) będą wykonywane wyłącznie przez nich.
W jednej z bitew Twoja drużyna będzie grała jako Atakujący, a w drugiej jako Obrońca. Oznacza to, że część twojej drużyny będzie grała jako Atakujący, a druga część jako Obrońca.
Przykład: każdy obwód składa się z dwóch bitew. Bitwa numer jeden (B1) i bitwa numer dwa (B2). W B1 drużyna Y będzie grała jako atakujący, a jako obrońca w B2. Z drugiej strony drużyna Z będzie grała jako obrońca w B1, a jako atakujący w B2. Gracze Drużyny Y wybrani do walki jako Atakujący będą uczestniczyć tylko w B1, a ci wybrani do gry jako Obrońcy wezmą udział tylko w B2. To samo dzieje się z Drużyną Z. Tak więc będziesz grał jako Atakujący czy jako Obrońca?
Przykład: Twoja drużyna zarejestrowała się w grupie od 95 do 105 graczy i jest teraz kompletna. 50 z 92 graczy zostało wybranych jako Atakujący, a pozostali 42 graczy zostali wybrani jako Obrońcy.
Nie ma również ograniczenia liczby zespołów uczestniczących w programie w zależności od wersji językowej. Nie ma też ograniczeń zespołów z mieszanymi wersjami językowymi.
Podczas całych Mistrzostw gracze będą mogli zobaczyć Walutę wydarzenia, jednak nie powinni w żaden sposób z niej korzystać;
Bryłki zakupione podczas Mistrzostw 2020, które nie zostały wykorzystane w całości podczas Mistrzostw, można przenieść na konto główne Gracza.
Bryłki otrzymane podczas Mistrzostw 2020, które nie zostały wykorzystane w całości podczas Mistrzostw, nie mogą zostać przeniesione na konto główne Gracza.
Przedmioty takie jak zestawy i broń zakupione podczas Mistrzostw należy wykorzystywać wyłącznie w Mistrzostwach i nie można ich przenosić na konto główne Gracza.
Handel w zespole będzie dozwolony, ale zostaną nałożone limity cen.
Ustawianie pojedynków nie będzie dozwolone przez cały czas trwania Mistrzostw.
Zabrania się interakcji wszelkiego rodzaju między obserwatorami a graczami uczestniczącymi w Mistrzostwach, takich jak handel przedmiotami, pojedynki lub nawet przygody.
2) SYSTEM TRZECH ETAPÓW
2.a. Etapy przygotowania
W tej początkowej dwutygodniowej fazie każdy gracz może zbudować swoją postać zgodnie z własnymi preferencjami i otrzymać następujące specjalne bonusy:
Tak czy inaczej otrzymasz bonus doświadczenia, pomagający w prosty sposób osiągnąć 150 poziom używając wzmocnień, które otrzymasz w specjalnie przygotowanej skrzyni.
2.b. Kwalifikacja
W tej fazie przydzielone zespoły zostaną rozdzielone grupami. Dokładna liczba grup i liczebność grup zostanie podana po zalogowaniu wszystkich drużyn, co powinno nastąpić najpóźniej do 29.03.2020.
Zespoły będą walczyć ze sobą w grupie. Zwycięska drużyna każdego obwodu otrzyma punkty zgodnie z warunkami określonymi poniżej.
Najlepsze dwie drużyny z każdej grupy uzyskają prawo do przejścia do fazy turnieju.
Przykład: 24 drużyny logują się, więc możemy podzielić je na 6 grup po 4 drużyny. Najlepsze 2 drużyny na grupę i 4 najlepsze z trzecich miejsc (najwięcej punktów) awansują.
2.c. Turniej
Po zakończeniu etapu kwalifikacji rozpoczyna się turniej.
i. Najlepszy z trzech system
Turniej odbędzie się w modelu „Najlepsze z 3”. Każda drużyna rozegra 3 tory z tym samym przeciwnikiem. Będzie to nazywane "meczem”. Drużyna z 2 na 3 zwycięstwa w obwodzie zostanie uznana za zwycięską i przejdzie do następnego meczu. Uważa się, że drużyna wygrała mecz, gdy wygrywa co najmniej dwa z trzech obwodów - jako atakujący i jako obrońca.
Przykład: Drużynie Y udało się wygrać pierwszy i drugi obwód jako atakujący i jako obrońca, ale nie wygrał jako atakujący w trzecim obwodzie. Ponieważ Drużyna Y wygrała 2 z 3 rund, więc awansuj.
ii. System podwójnego nokautu
W turnieju odbędzie się również system podwójnego nokautu. Zostanie on zorganizowany w "Zwycięskiej Grupie" oraz "Grupie Przegranych"
Wszystkie drużyny wystartują w tak zwanej "zwycięskiej Grupie". Zwycięzca meczu standardowo robi postęp w mistrzostwach.
Jednak przegrany tego meczu nie zostanie automatycznie wyeliminowany. Zespół przegranych zostanie przeniesiony do „Grupy Przegranych”, gdzie będzie miał okazję zawalczyć o ponowne dołączenie do Mistrzostw.
W przypadku kolejnej porażki w meczu drużyna zostanie wyeliminowana z turnieju i od tego momentu dalsze pojedynki ani działania, które mogłyby wpłynąć na wciąż uczestniczące drużyny, nie są dozwolone.
Do końca Turnieju zwycięzca "Grupy Przegranych" będzie walczył i drugie lub trzecie miejsce w finałach.
2.d. Finały: Pierwsze, drugie i trzecie miejsce.
Podobnie jak w przypadku Turnieju, finały odbędą się w systemie „Best-of-3”/ "Najlepszy z trzech", analogicznie do poprzedniego etapu, drużyna, która wygra 2 z 3 tur, zostanie uznana za zwycięską.
W finałach odbędą się dwa mecze: Pierwszy mecz w finale zostanie rozstrzygnięty między dwoma ostatnimi drużynami, które przetrwały w ramach grupy zwycięskiej , a drugi mecz w finale zostanie rozstrzygnięty między przegranym pierwszego meczu w finale i zwycięzcą Grupy przegranych
Pierwszy mecz finałów zadecyduje, która drużyna wygra pierwsze miejsce mistrzostw. Drugie i trzecie miejsce zostaną określone w kolejnym meczu pomiędzy przegranym w pierwszym meczu a zwycięzcą Grupy przegranych.
Przegrany pierwszego meczu finałów będzie walczył ze zwycięzcą Grupy przegranych. Zwycięzca tego meczu zajmie drugie miejsce w Mistrzostwach. Trzecie miejsce zajmie pozostała uczestnicząca drużyna.
3) Punktacja
DEFINICJE
przedstawiamy Wam nowe zasady Międzynarodowych Mistrzostw Fortowych 2020 -IFBC 2020
1) Ogólne
- a. Struktura Mistrzostw
Faza przygotowawcza jest fazą wprowadzającą przeznaczoną dla gracza do stworzenia swojej postaci. Etap kwalifikacji jest fazą pośrednią, mającą na celu zakwalifikowanie drużyn, które będą rywalizować w ostatnim etapie: turnieju. Faza turniejowa, będzie to część rozgrywki, podczas której odbędzie się główna część rozgrywki.
- b. Szacowany harmonogram
Tydzień 1-2 : Przygotowanie
Tydzień 3-5 : Kwalifikacje
Tydzień 6-10 : Turniej
Tydzień 11 : Finały
- c. Harmonogram bitwy
Przełożenie bitew jest możliwe, jeśli obie drużyny wyrażą na to zgodę. Bitwy można przewidzieć lub opóźnić w ciągu 12 godzin. Innymi słowy, po ogłoszeniu bitwy, jeśli obie drużyny wyrażą zgodę, bitwę można przełożyć na 12 godzin przed lub po wcześniej ogłoszonym czasie. Jednak zmiany tej należy dokonać co najmniej 24 godziny przed rozpoczęciem bitwy.
Przykład: twoją bitwę zaplanujemy na 12.10.2020 o godzinie 20:00, ale ten czas nie pasuje dla ciebie ani dla członków twojego zespołu. Chciałbyś, aby ta bitwa została przełożona. Kontaktujesz się z obsługą do 11.10.2020 najpóźniej o 20:00, prosząc ich o przełożenie bitwy na 13.10.2020 o 8:00.
Każda drużyna musi posiadać od 2 do 5 liderów. Każde działanie organizacyjne (umowy czasowe, założenie miasta, ogólna komunikacja z organizacjami) będą wykonywane wyłącznie przez nich.
- d. Rozmiary fortu
- e. System „Circuit”
W jednej z bitew Twoja drużyna będzie grała jako Atakujący, a w drugiej jako Obrońca. Oznacza to, że część twojej drużyny będzie grała jako Atakujący, a druga część jako Obrońca.
Przykład: każdy obwód składa się z dwóch bitew. Bitwa numer jeden (B1) i bitwa numer dwa (B2). W B1 drużyna Y będzie grała jako atakujący, a jako obrońca w B2. Z drugiej strony drużyna Z będzie grała jako obrońca w B1, a jako atakujący w B2. Gracze Drużyny Y wybrani do walki jako Atakujący będą uczestniczyć tylko w B1, a ci wybrani do gry jako Obrońcy wezmą udział tylko w B2. To samo dzieje się z Drużyną Z. Tak więc będziesz grał jako Atakujący czy jako Obrońca?
Rola | Bitwa 1 | Bitwa 2 |
Atakujący | Drużyna Y | Drużyna Z |
Obrońca | Drużyna Z | Drużyna Y |
- f. Wielkość drużyny
Przykład: Twoja drużyna zarejestrowała się w grupie od 95 do 105 graczy i jest teraz kompletna. 50 z 92 graczy zostało wybranych jako Atakujący, a pozostali 42 graczy zostali wybrani jako Obrońcy.
- g. Uczestniczące wersje językowe i liczba zespołów.
Nie ma również ograniczenia liczby zespołów uczestniczących w programie w zależności od wersji językowej. Nie ma też ograniczeń zespołów z mieszanymi wersjami językowymi.
- h. Ustawienia
- 3x Mikstura nowego początku
- 5x 3 dni VIP
- 5x Pieróg z warzywami
- 5x Mikstura życia (75% punktów zdrowia)
- 5x Herbata Mate
- 3x Bomba - pułapka
- 1 x Złoty List (250 obligacji)
- 1 x Zestaw Tańczącego Martwego Jastrzębia (zestaw ubrań, broni i zwierząt)
- 1 x Zestaw Joaquina Murriety (zestaw ubrań, broni i zwierząt) (zestaw pod obrażenia)
- 1 x Zestaw Roberta R. Livingstona (Zestaw ubrań oraz zwierzęcia) + Bronie Emiliano Zapaty (Tank set)
- 1 x Zestaw górskiego farmera (Zestaw ubrań)
- 1 x Zestaw bimbrownika (Zestaw ubrań)
- 1 x Precyzyjny jednostrzałowiec na poziomie 3 (ID 44010003)
- 600 x Napój wielkiej mądrości
- i. Waluta
Podczas całych Mistrzostw gracze będą mogli zobaczyć Walutę wydarzenia, jednak nie powinni w żaden sposób z niej korzystać;
Bryłki zakupione podczas Mistrzostw 2020, które nie zostały wykorzystane w całości podczas Mistrzostw, można przenieść na konto główne Gracza.
Bryłki otrzymane podczas Mistrzostw 2020, które nie zostały wykorzystane w całości podczas Mistrzostw, nie mogą zostać przeniesione na konto główne Gracza.
Przedmioty takie jak zestawy i broń zakupione podczas Mistrzostw należy wykorzystywać wyłącznie w Mistrzostwach i nie można ich przenosić na konto główne Gracza.
- j. Ograniczenia i zakazy mistrzostw:
- Interakcje
Handel w zespole będzie dozwolony, ale zostaną nałożone limity cen.
Ustawianie pojedynków nie będzie dozwolone przez cały czas trwania Mistrzostw.
Zabrania się interakcji wszelkiego rodzaju między obserwatorami a graczami uczestniczącymi w Mistrzostwach, takich jak handel przedmiotami, pojedynki lub nawet przygody.
- Wulgarny język
- k. Permanentny ban
2) SYSTEM TRZECH ETAPÓW
2.a. Etapy przygotowania
W tej początkowej dwutygodniowej fazie każdy gracz może zbudować swoją postać zgodnie z własnymi preferencjami i otrzymać następujące specjalne bonusy:
- +5900% punkty doświadczenia podczas pracy
- +300% prędkość
Tak czy inaczej otrzymasz bonus doświadczenia, pomagający w prosty sposób osiągnąć 150 poziom używając wzmocnień, które otrzymasz w specjalnie przygotowanej skrzyni.
2.b. Kwalifikacja
W tej fazie przydzielone zespoły zostaną rozdzielone grupami. Dokładna liczba grup i liczebność grup zostanie podana po zalogowaniu wszystkich drużyn, co powinno nastąpić najpóźniej do 29.03.2020.
Zespoły będą walczyć ze sobą w grupie. Zwycięska drużyna każdego obwodu otrzyma punkty zgodnie z warunkami określonymi poniżej.
Najlepsze dwie drużyny z każdej grupy uzyskają prawo do przejścia do fazy turnieju.
Przykład: 24 drużyny logują się, więc możemy podzielić je na 6 grup po 4 drużyny. Najlepsze 2 drużyny na grupę i 4 najlepsze z trzecich miejsc (najwięcej punktów) awansują.
2.c. Turniej
Po zakończeniu etapu kwalifikacji rozpoczyna się turniej.
i. Najlepszy z trzech system
Turniej odbędzie się w modelu „Najlepsze z 3”. Każda drużyna rozegra 3 tory z tym samym przeciwnikiem. Będzie to nazywane "meczem”. Drużyna z 2 na 3 zwycięstwa w obwodzie zostanie uznana za zwycięską i przejdzie do następnego meczu. Uważa się, że drużyna wygrała mecz, gdy wygrywa co najmniej dwa z trzech obwodów - jako atakujący i jako obrońca.
Przykład: Drużynie Y udało się wygrać pierwszy i drugi obwód jako atakujący i jako obrońca, ale nie wygrał jako atakujący w trzecim obwodzie. Ponieważ Drużyna Y wygrała 2 z 3 rund, więc awansuj.
Rola | Bitwa 1 | Bitwa 2 |
Atakujący | Drużyna Y | Drużyna Z |
Obrońca | Drużyna Z | Drużyna Y |
Rola | Bitwa 1 | Bitwa 2 |
Atakujący | Drużyna Y | Drużyna Z |
Obrońca | Drużyna Z | Drużyna Y |
Rola | Bitwa 1 | Bitwa 2 |
Atakujący | Drużyna Y | Drużyna Z |
Obrońca | Drużyna Z | Drużyna Y |
ii. System podwójnego nokautu
W turnieju odbędzie się również system podwójnego nokautu. Zostanie on zorganizowany w "Zwycięskiej Grupie" oraz "Grupie Przegranych"
Wszystkie drużyny wystartują w tak zwanej "zwycięskiej Grupie". Zwycięzca meczu standardowo robi postęp w mistrzostwach.
Jednak przegrany tego meczu nie zostanie automatycznie wyeliminowany. Zespół przegranych zostanie przeniesiony do „Grupy Przegranych”, gdzie będzie miał okazję zawalczyć o ponowne dołączenie do Mistrzostw.
W przypadku kolejnej porażki w meczu drużyna zostanie wyeliminowana z turnieju i od tego momentu dalsze pojedynki ani działania, które mogłyby wpłynąć na wciąż uczestniczące drużyny, nie są dozwolone.
Do końca Turnieju zwycięzca "Grupy Przegranych" będzie walczył i drugie lub trzecie miejsce w finałach.
2.d. Finały: Pierwsze, drugie i trzecie miejsce.
Podobnie jak w przypadku Turnieju, finały odbędą się w systemie „Best-of-3”/ "Najlepszy z trzech", analogicznie do poprzedniego etapu, drużyna, która wygra 2 z 3 tur, zostanie uznana za zwycięską.
W finałach odbędą się dwa mecze: Pierwszy mecz w finale zostanie rozstrzygnięty między dwoma ostatnimi drużynami, które przetrwały w ramach grupy zwycięskiej , a drugi mecz w finale zostanie rozstrzygnięty między przegranym pierwszego meczu w finale i zwycięzcą Grupy przegranych
Pierwszy mecz finałów zadecyduje, która drużyna wygra pierwsze miejsce mistrzostw. Drugie i trzecie miejsce zostaną określone w kolejnym meczu pomiędzy przegranym w pierwszym meczu a zwycięzcą Grupy przegranych.
Przegrany pierwszego meczu finałów będzie walczył ze zwycięzcą Grupy przegranych. Zwycięzca tego meczu zajmie drugie miejsce w Mistrzostwach. Trzecie miejsce zajmie pozostała uczestnicząca drużyna.
3) Punktacja
- Zwycięska drużyna otrzyma trzy punkty, jeśli wygra walkę, nokautując wszystkich graczy przeciwnej drużyny, niezależnie od tego, czy gra jako atakujący, czy obrońca.
- Zwycięska drużyna otrzyma dwa punkty, jeśli wygra walkę, zdobywając flagę lub trzymając fort w ciągu 55 rund.
- Dodatkowy punkt zostanie przyznany ogólnemu zwycięzcy rundy, zespołowi, który:
- Wygrywa obie bitwy w rundzie, jako atakujący i obrońca;
- Wygrywa jedną bitwę w rundzie, gdy gra jako atakujący, zabijając każdego obrońcę, a drużyna przeciwnika zwyciężyła, zdobywając flagę drugiej drużyny, gdy gra również jako atakujący.
- Wygrywa we wcześniejszej rundzie niż jego przeciwnik, w przypadku, gdy obie drużyny wygrały, zabijając wszystkich obrońców, grając jako atakujący.
- Wygrywa z większą liczbą ocalałych w ataku, w przypadku gdy obie drużyny wygrały, zabijając wszystkich obrońców, grając jako atakujący, a zwycięstwo było w tej samej rundzie.
- Jeśli liczba ocalałych w ataku jest taka sama, drużyna z większą ilością punktów zdrowia pozostających w ataku otrzymuje dodatkowy punkt .;
- Wygrywa we wcześniejszej rundzie niż jego przeciwnik, gdy obie drużyny wygrały, zdobywając flagę drugiej drużyny.
- Wygrywa z najmniej żyjącymi Obrońcami, gdy obie drużyny wygrały zdobywając flagę drugiej drużyny, a zwycięstwo było w tej samej rundzie;
- Jeśli liczba ocalałych Obrońców jest taka sama, drużyna z najniższymi punktami zdrowia przeciwników otrzymuje dodatkowy punkt;
- Wygrywa jedną bitwę rundy, gdy gra jako obrońca, zabijając wszystkich atakujących, a drużyna przeciwnika odniosła zwycięstwo, utrzymując fort z czasem;
- Wygrywa we wcześniejszej rundzie niż jego przeciwnik, w przypadku gdy obie drużyny wygrały zabijając wszystkich atakujących, grając jako obrońca;
- Wygrywa z większą liczbą ocalałych w przypadku, gdy obie drużyny wygrały, zabijając wszystkich atakujących podczas gry jako obrońca, a zwycięstwo było w tej samej rundzie;
- Jeśli liczba ocalałych jest taka sama, drużyna z większą ilością punktów zdrowia otrzyma dodatkowy punkt;
- Wygrywa jedną bitwę rundy z większą liczbą obrońców, którzy przeżyli, w przypadku gdy obie drużyny wygrały, utrzymując fort z czasem;
- Jeśli liczba ocalałych obrońców jest taka sama w obu drużynach, drużyna z mniejszą liczbą przeciwników atakujących otrzymuje dodatkowy punkt;
- Jeśli liczba ocalałych przeciwników atakujących jest taka sama w obu drużynach, drużyna z atakującymi przeciwnikami z mniejszą ilością punktów zdrowia otrzymuje dodatkowy punkt.
DEFINICJE
Bitwa: | Jedna bitwa z obwodu. |
Obwód: | Zarówno bitwa 1, jak i bitwa 2. |
Mecz: | 3 obwody. |
Zwycięzca bitwy: | Drużyna wygrywa bitwę zdobywając flagę, zabijając przeciwnika lub broniąc fortu przez określoną ilość rund. |
Zwycięzca obwodu: | Zespół, który ma najwięcej punktów w obwodzie. |
Zwycięzca meczu: | Zespół, który wygra 2 z 3 obwodów meczu. |
Ogólny zwycięzca | Gdy drużyna wygrała obie bitwy w rundzie lub wygrała jedną z bitew w trudniejszy sposób, na przykład zabijając wszystkich przeciwników. |
Obserwatorzy | Użytkownicy z aktywnymi kontami, którzy nie uczestniczą w Mistrzostwach. |