MISTRZOSTWA FORTOWE 2020

Status
Zamknięty.

DeletedUser33299

Gość
Gość
3x Mikstura nowego początku
5x 3 dniowy VIP
5x Pieróg z warzywami
5x Mikstura życia (75% punktów zdrowia)
5x Herbata Mate
3x Bomba - pułapka
1x Złoty list (250 obligacji)
1x Zestaw Tańczącego Martwego Jastrzębia (zestaw ubrań, broni i zaprzęg)
1x Zestaw Joaquina Murriety (zestaw ubrań, broni i zaprzęg)
1x Zestaw Livingstona (zestaw ubrań i zaprzęg) + zestaw broni Emiliano Zapaty
1x Zestaw Górskiego farmera (zestaw ubrań)
1x Precyzyjny jednostrzałowiec ^3 (44010003)
600x Napój wielkiej mądrości

będzie troche obli na kupienie itemków na energię spokojnie
 
Sety juz wybrali, ale graczy to nie spytaja jakie sety chcieliby nosic :p Kochane Inno
No chyba że Cmy z innych światów pytały się graczy a o nas zapomnieli :D
 

DeletedUser13329

Gość
Gość
Dali na mistrzostwa fortowe Jastrzębia i Górskiego, a zapomnieli o zestawie Zapaty?! :D

Czyli jednak uniki mniej skuteczne na fortach niż full HP!
To jeżeli IG widzi jak jest to dlaczego dalej uważają, że balans w grze jest OK i nie trzeba niczego zmieniać?
 

DeletedUser33299

Gość
Gość
Tylko dwa seciki? :O

Tak, pare problemów to stwarza i szukamy właśnie najlepszych rozwiązań np:
1)nie będzie dało się zrobić buildu pod abso,
2)gdy masz 105 osób brakuje 3 kompletów żeby zrobić 4 komplety setów murriety dla full dowo na ^3
strzelby zapaty^0 bardzo mało biją przez co żołnierze/boby żeby móc bić jakiekolwiek obrażenia przeciwnikom będą najprawdopodobniej nosili te jednostrzały^3 więc co wtedy z brońmi zapaty? 3 więcej ^3 dla full dowo? czy 27 razy ^1 dla tanków a reszta pjj? lub 11 ^2 dla bobów. (ogólnie celujemy w 5 full dowo - 2 na obronę 3 na atak- ale do ustalenia)
3)Ogólnie jeżeli jedynym setem dla tanków będzie livingstone'a to mamy +- 12,5k hp bobów i 23,5k żołnierzy ~127 abso a średnie obrażenia zapaty^0 to 345 a jednostrzałowca to 390, zakładając, że przeciwnicy nie są głupi i mają w sektorach full murrietę +180 obrażeń to obrażenia będą się wachały między 403 a 422 dla zapaty i między 313 a 572 jednostrzałowcem - średnie 413 dla zapaty i 442 dla PJ^3 (obrażenia dodatkowe z dowodzenia przy secie livingstone'a pomijalne)
więc mamy takie staty bez broni zakładając umki full hp i cechy 75 spr 75 zrę:
75mRu0Q.png
Bob 40% ataku/defa a żołnierz 11k hp więcej ofc i +18 defa na nieswojej baszcie i +7/7 za bombe
to średni atakujący(żołnierz/pp/zawa) ma 105 ataku bob 146

więc soldat na rogu ma 125 obrony =~40% przyjęcie 60% na unik
bob na rogu ma 170 obrony =~ 30% na przyjęcie 70% na unik

Przy 40 osobach strzelających w róg baszty dostanie w rundę około 16 trafień 24 uniki (może więcej hitów jak więcej bobów będzie miał zespół przeciwnika)
to 16*420(śr. obrażenia) daje 6720 hp straconych w rundę + licząc jednego kryta na rundę to daje 9k - stoi spokojnie 2 rundy z ~6k w zapasie - może wyłapać z 10-14 hitów więcej lub 2 kryty

Bob przy 40 osobach strzelających w róg dostanie 12 razy -> 5040 - też stoi 2 rundy z 2,5k w zapasie tylko licząc że żaden bob go nie trafi ani nie wyłapie kryta bo inaczej zostanie mniej.

To żołnierz chyba wychodzi lepiej z prawie podwójnym hp, bobów użyłbym max kilku do obrony b.b. ale nie o tym teraz.

Mając na obronie 30-35 osób online w fullhp które przy optymalnym rotowaniu mogą ustać 2 rundy każda(jeżeli będa dostawały maksymalny ostrzał, jeżeli przeciwnicy są na tyle głupi żeby atakować na krzyż na maluchu chowając się między baszty to każdy będzie dostawał po 25 hitów na rundę - każdy wystoi z 5 rund - obrona jest nie do wybicia xD)
Więc starczy ludzi na 60-150 rund bronienia się na basztach co jest więcej niż wystarczające(nawet więcej bo z każdą rundą może być mniej atakujących)

Tak więc będzie gorzej niż na ostatnim fortowym Gonzalesie XDD

Podsumowując: osoby które mają szansę być ofkami mogą spokojnie być posłane na obronę a atak najlepiej 100% online żeby była szansa cokolwiek ugrać.
+ przez mechanikę "obserwatorów" możemy mieć info o ustawieniu każdego ataku XD ( jeszcze pewniejsze ofki) - chyba że przeciwnik 100% online się przestawi w ostatnich sekundach - co my też będziemy musieli robić)

+trzeba zrobić symulację czy nie wystarczyłoby 4 ppków na fladze i 30 ofków ze strzałką na flagę i by wygrały obronę XDDD(pare online do trzymania baszt)

5) Natomiast żeby wygrać atak trzeba coś wymyślić i przetestować(najlepiej na naszym Gonzalesie - jeżeli Lenka będzie chciała pomóc nam wygrać)
Albo wysłać 30-40 zawadiaków na atak i liczyć na kryty(może obrońcy dostawaliby po 3-4 kryty na rundę? wtedy 3-6k więcej by im spadało na rundę zależy czy bobami graliby czy żołnierzami)
Albo 40 bobów na ataku?
Albo jakieś magiczne zagrania z flagą, nie mam pojęcia, zbieramy propozycje

Doublepost
Wojcieszy jeżeli możesz to skasuj ten post i wrzuć jego zawartość pod koniec pierwszej wiadomości w tym wątku,

Mam też dla was przetłumaczone ogłoszenie i regulamin(bo u nas chyba o tym zapomniano), nie wiedziałem jak przetłumaczyć te 2 jednoczesne bitwy nazwane "Circuit" - najbardziej pasowało objazd lub obieg (wybrałem to 2.)
Ogłoszenie:
IFBC3.png

Drodzy fortowcy,

ponad 2 lata temu mieliśmy nasze ostatnie Międzynarodowe Mistrzostwa Bitew Fortowych, z 17 zespołami biorącymi udział z całego świata! Tak jak słyszeliśmy oczekujecie trzeciej edycji!

To właśnie dlatego zdecydowaliśmy zorganizować kompletnie zmienione Międzynarodowe Mistrzostwa tego roku.

Po przemyśleniu nasza grupa specjalistów wprowadziła kilka nowych pomysłów aby tegoroczne mistrzostwa były jeszcze bardziej ekscytujące dla graczy, więc bez zdalszych zaległości przejdźmy do zasad Międzynarodowych Mistrzostw Bitew Fortowych 2020 - IFBC 2020.


Zasady można znaleźć tutaj:

Aby wziąć udział w mistrzostwach, musisz:

Założyć konto na naszym eventowym serwerze https://www.events.the-west.net/ - Niektórzy z was mogą mieć już tam konto. W takim przypadku nie trzeba rejestrować się po raz drugi.
Find a team.

do 22.03.2020

Turniej rozpoczyna się 06.04.2020 r. Od fazy przygotowawczej. Aby uzyskać więcej informacji na temat harmonogramu, sprawdź post z zasadami.

Mamy nadzieję, że zobaczymy się na polu bitwy.

Jakieś pytania? Zapytaj, a nawet podziel się opinią w naszym wątku dyskusyjnym.

Wasz zespół The West
ZASADY:
Drodzy fortowcy,

przedstawiamy wam zasady dotyczące Międzynarodowych Mistrzostw Bitew Fortowych 2020 - IFBC 2020.



1) OGÓLNE

1.a) Struktura Mistrzostw

Mistrzostwa zostaną podzielone na trzy etapy: Przygotowanie, Kwalifikacje i Turniej.
Faza przygotowawcza jest fazą wprowadzającą przeznaczoną dla gracza do stworzenia swojej postaci; Etap kwalifikacji jest fazą pośrednią, mającą na celu zakwalifikowanie drużyn, które będą rywalizować w ostatnim etapie: turnieju. Etap turnieju to faza, w której odbędzie się sam turniej.

1.b) Szacowany harmonogram
Poniższy harmonogram stanowi szacunkowy maksymalny czas trwania każdej fazy. Mistrzostwa nie powinny trwać dłużej niż 11 tygodni, jednak w przypadku, gdy liczba uczestników jest mniejsza niż wcześniej przewidywaliśmy, każdy etap może być ukończyczony w krótszym czasie.

Przygotowanie (tygodnie 1-2)
Kwalifikacje (tygodnie 3-5)
Turniej (tygodnie 6-10)
Finały (tydzień 11)

1.c) Harmonogram bitwy
Podczas całych Mistrzostw harmonogram będzie zawierał informacje o czasach, w których będą odbywać się bitwy oraz o drużynach i ich przeciwnikach. Bitwy zostaną ogłoszone 48 do 24 godzin przed ich rozpoczęciem. Zespół broniący będzie właścicielem fortu.
Przełożenie bitew jest możliwe, jeśli obie drużyny wyrażą na to zgodę. Bitwę można przełożyć o maksymalnie 12 godzin. Innymi słowy, po ogłoszeniu bitwy, jeśli obie drużyny wyrażą zgodę, bitwę można przełożyć do 12 godzin przed lub po wcześniej ogłoszonym czasie. Jednak zmiany tej należy dokonać co najmniej 24 godziny przed rozpoczęciem bitwy.
Przykład: twoją bitwę zaplanujemy na 12.10.2020 o godzinie 20:00, ale ten termin nie odpowiada członkom twojego zespołu. Chciałbyś, aby ta bitwa została przełożona. Kontaktujesz się z obsługą do 11.10.2020 najpóźniej o 20:00, prosząc ich o przełożenie bitwy na 13.10.2020 o 8:00.

1.d) Rozmiary fortów
W tegorocznej edycji rozważyliśmy zmianę dotyczącą wielkości fortów, o które będziesz walczyć. W przeciwieństwie do poprzednich edycji, w Mistrzostwach 2020 będziecie walczyli o małe forty.

1.e) System „obiegowy”
Kolejna znacząca zmiana w porównaniu z poprzednimi mistzostwami dotyczy organizacji bitwy. W tegorocznej edycji za każdym razem, gdy walczysz z drużyną przeciwnika, będą odbywać się jednocześnie dwie bitwy. Te dwie bitwy zostaną nazwane „obiegiem”.
W jednej z bitew Twoja drużyna będzie grała jako Atakujący, a w drugiej jako Obrońca. Oznacza to, że część twojej drużyny będzie grała jako Atakujący, a część jako Obrońca.
Przykład: każdy obieg składa się z dwóch bitew. Bitwa numer jeden (B1) i bitwa numer dwa (B2). W B1 drużyna Y będzie grała jako atakujący, a jako obrońca w B2. Z drugiej strony drużyna Z będzie grała jako obrońca w B1, a jako atakujący w B2. Gracze Drużyny Y wybrani do walki jako Atakujący będą uczestniczyć tylko w B1, a ci wybrani do gry jako Obrońcy wezmą udział tylko w B2. To samo dzieje się z Drużyną Z. Czy będziesz grał jako Atakujący czy jako Obrońca?

Rola
Bitwa 1
Bitwa 2
Zespół atakującyZespół JZespół D
Zespół broniącyZespół DZespół J




1.f) Wielkość zespołu
Aby móc zarejestrować się w Mistrzostwach, każda drużyna musi składać się z 95 do 105 graczy. Każdy obieg wymaga jednak, aby w bitwach uczestniczyło tylko 92 graczy. Drużyny zostanią podzielone na dwie części: atakujący i obrońcy. Będzie więc 50 atakujących i 42 obrońców w drużynie.
Każda zespół musi zadeklarować od 2 do 5 liderów. Wszelakie uzgodnienia (umowy czasowe, założenie miasta, ogólna komunikacja z organizacjami) będą wykonywane wyłącznie przez nich.
Oczywiście twoja drużyna może decydować, kto jest atakującym, a kto obrońcą przed każdym meczem. Nie muszą za każdym razem być tymi samymi graczami. Zalecamy jednak specjalizację w zespole.

1.g) Wersje językowe i liczba zespołów
IFBC 2020 jest otwarty na wszystkie wersje językowe gry. Zespoły z mieszanych państw są również dozwolone.
Nie ma również ograniczenia liczby zespołów uczestniczących w programie w zależności od danej wersji językowe ani zespołów z mieszanych krajów.

1.h) Ustawienia
Każdy gracz zaczyna na pierwszym poziomie i otrzymuje specjalnie przygotowaną skrzynię z przedmiotami, zestawami, wzmocnieniami i wszystkim, czego będzie potrzebować, aby rozpocząć konkurencję:

  • 3x Mikstura nowego początku
  • 5x 3 dniowy VIP
  • 5x Pieróg z warzywami
  • 5x Mikstura życia (75% punktów zdrowia)
  • 5x Herbata Mate
  • 3x Bomba - pułapka
  • 1x Złoty list (250 obligacji)
  • 1x Zestaw Tańczącego Martwego Jastrzębia (zestaw ubrań, broni i zaprzęg)
  • 1x Zestaw Joaquina Murriety (zestaw ubrań, broni i zaprzęg)
  • 1x Zestaw Livingstona (zestaw ubrań i zaprzęg) + zestaw broni Emiliano Zapaty
  • 1x Zestaw Górskiego farmera (zestaw ubrań)
  • 1x Precyzyjny jednostrzałowiec ^3 (44010003)
  • 600x Napój wielkiej mądrości


1.i) Waluta
Przez cały czas trwania mistrzostw wszystkie transfery dolarów w grze będą wyłączone.
Podczas całych Mistrzostw gracze będą mogli zobaczyć eventową walutę, jednak nie powinni w żaden sposób z niej korzystać;
Bryłki zakupione podczas IFBC 2020, które nie zostały wykorzystane w całości podczas Mistrzostw, można przenieść na konto główne Gracza.
Bryłki otrzymane podczas IFBC 2020, które nie zostały wykorzystane w całości podczas Mistrzostw, nie mogą zostać przeniesione na konto główne Gracza.
Przedmioty takie jak zestawy i broń zakupione podczas IFBC należy wykorzystywać wyłącznie w Mistrzostwach i nie można ich przenosić na konto główne Gracza.

1.j) Ograniczenia i zakazy mistrzostw
Interakcje
Handel między drużynami nie będzie dozwolony przez cały czas trwania Mistrzostw;
Handel w obrębie zespołu będzie dozwolony, ale zostaną nałożone limity cen;
Ustawianie pojedynków nie będzie dozwolone;
Zabrania się interakcji wszelkiego rodzaju między Obserwatorami a Graczami uczestniczącymi w Mistrzostwach, takich jak handel przedmiotami, pojedynki lub nawet przygody;

Brzydki język
Absolutnie zabrania się używania wulgarnego języka, obraźliwych wyrażeń i jakichkolwiek objaw braku szacunku. Nieprzestrzeganie tych zasad będzie karane cofnięciem punktów według uznania organizatora Mistrzostw.

1.k) Permanentne blokady
Nieprzestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, ogólnych warunków InnoGames lub jakichkolwiek zasad mistrzostw będzie karane permanentntnym banem gracza. W takim przypadku drużyna nie będzie w stanie zastąpić zbanowanych graczy, ale będzie mogła kontynuować mistrzostwo.

2) SYSTEM TRZECH ETAPÓW

2.a) Etap przygotowawczy Rozpoczyna się 06. kwietnia 2020 r

W tej początkowej dwutygodniowej fazie każdy gracz może zbudować swoją postać zgodnie z własnymi preferencjami i otrzymać następujące specjalne bonusy:

+ 5900% punktów doświadczenia podczas pracy
+ 300% prędkości

Istnieje natomiast premia do doświadczenia, możesz łatwo osiągnąć poziom 150, używając wszystkich mikstur mądrości, które otrzymasz w specjalnie przygotowanej skrzyni. (1.h Ustawienia)
Podczas etapu przygotowawczego każda drużyna założy swoje miasto, w którym każdy członek zespołu musi się znaleźć po etapie przygotowań. Opuszczenie miasta i dołączenie do niego po tym etapie jest niedozwolone.

2.b) Kwalifikacje rozpoczynające się 19 kwietnia 2020 r
W tej fazie przydzielone zespoły zostaną rozdzielone grupami. Dokładna liczba grup i liczebność grup zostanie podana po zapisaniu wszystkich drużyn, co powinno nastąpić najpóźniej do 29 marca 2020 r.
Drużyny będą ze sobą walczyć w grupie. Zwycięska drużyna każdego obwodu otrzyma punkty zgodnie z warunkami określonymi poniżej.
Najlepsze dwie drużyny z każdej grupy uzyskają prawo do przejścia do Fazy Turnieju.
Przykład: 24 drużyny zapisują się, więc możemy podzielić je na 6 grup po 4 drużyny. Przechodzą dalej 2 drużyny na grupę i 4 najlepsze trzecie (pod względem punktów)

2.c) Turniej Rozpoczynaja się około 10 maja 2020 r. - dokładna data zostanie ogłoszona podczas Mistrzostw
Po zakończeniu etapu kwalifikacji rozpoczyna się Turniej.


i)System „do dwóch wygranych”
Turniej odbędzie się w modelu „Best-of-three”. Każda drużyna rozegra 3 obiegi z tym samym przeciwnikiem. Będzie to nazywane „Meczem”. Drużyna z 2 na 3 zwycięstwa w obiegu zostanie uznana za zwycięską i przejdzie do następnego meczu. Uważa się, że drużyna wygrała mecz, gdy wygrywa co najmniej dwa z trzech obwodów - jako atakujący i jako obrońca.
Przykład: Drużynie Y udało się wygrać pierwszy i drugi obwód jako atakujący i jako obrońca, ale nie wygrał jako atakujący w trzecim obiegu. Ponieważ Drużyna Y wygrała 2 z 3 rund, idzie do przodu.

ii) System podwójnej eliminacji
W turnieju odbędzie się na zasadzie system podwójnego nokautu/podójnej eliminacji. Zostanie zorganizowany z „Drabinką wygranych” i „Drabinką przegranych”.
Wszystkie drużyny wystartują w tak zwanej „Drabince wygranych”. Zwycięzca meczu przechodzi normalnie w mistrzostwach.
Jednak przegrany tego meczu nie zostanie automatycznie wyeliminowany. Zespół przegranych zostanie przeniesiony do „Drabinki przegranych, gdzie będzie miał okazję zakwestionować drugie miejsce w Mistrzostwach.
W przypadku kolejnej porażki w meczu drużyna zostanie wyeliminowana z turnieju i od tego momentu dalsze pojedynki ani działania, które mogłyby wpłynąć na wciąż uczestniczące drużyny, nie są dozwolone.
Na końcu Turnieju zwycięzca Drabinki przegranych będzie walczył o drugie lub trzecie miejsce w finale.


2.d) Finały: pierwsze, drugie, trzecie miejsce
Podobnie jak w przypadku Turnieju, finały odbędą się w systemie do dwóch wygranych, więc tak jak w turnieju drużyna, która wygra 2 z 3 obiegów, zostanie uznana za zwycięską.
W finałach odbędą się dwa mecze: Pierwszy mecz w finale zostanie rozstrzygnięty między dwoma ostatnimi drużynami, które zostały w drabince wygranych, a drugi mecz w finale zostanie rozstrzygnięty między przegranym pierwszego meczu w finale i zwycięzca drabinki przegranych.
Pierwszy mecz finałów zadecyduje, która drużyna wygra pierwsze miejsce mistrzostw. Drugie i trzecie miejsce zostaną określone w kolejnym meczu pomiędzy przegranym w pierwszym meczu a zwycięzcą drabinki przegranych.
Przegrany pierwszego meczu finałów będzie walczył ze zwycięzcą drabinki przegranych. Zwycięzca tego meczu zajmie drugie miejsce w Mistrzostwach. Trzecie miejsce zajmie pozostała drużyna.

3) Przyznawanie punktów

Drużyna wygrywająca bitwę otrzyma trzy punkty, jeśli wygra zabijając każdego wroga, niezależnie od tego, czy gra jako atakujący, czy obrońca.
Drużyna wygrywająca bitwę otrzyma dwa punkty, jeśli wygra ją zdobywając flagę lub utrzymując fort przez 55 rund.

Jeden dodatkowy punkt zostanie przyznany ogólnemu zwycięzcy obiegu, zespołowi, który:

Wygra obie bitwy w obiegu - jako atakujący i obrońca
Wygra jedną bitwę w obiegu, gdy gra jako atakujący, zabijając każdego obrońcę, a drużyna przeciwnika zwyciężyła, zdobywając flagę.
Wygra we wcześniejszej rundzie niż jego przeciwnik, w przypadku gdy obie drużyny wygrały, zabijając wszystkich obrońców, grając jako atakujący
Wygra z większą liczbą ocalałych w ataku, w przypadku gdy obie drużyny wygrały, zabijając wszystkich obrońców, grając jako atakujący, a zwycięstwo było w tej samej rundzie.
Jeśli liczba ocalałych w ataku jest taka sama, drużyna z większą ilością punktów zdrowia pozostających w ataku otrzymuje dodatkowy punkt.
Wygra we wcześniejszej rundzie niż jego przeciwnik, gdy obie drużyny wygrały, zdobywając flagę drugiej drużyny
Zwycięża zostawiając mniej Obrońców, gdy obie drużyny wygrały zdobywając flagę drugiej drużyny, a zwycięstwo było w tej samej rundzie
Jeśli liczba ocalałych Obrońców jest taka sama, drużyna z mniejszą liczbą punktów zdrowia broniących się przeciwników otrzymuje dodatkowy punkt
Wygrywa jedną bitwę rundy, gdy gra jako obrońca, zabijając wszystkich atakujących, a drużyna przeciwnika zwyciężyła, utrzymując fort z czasem
Wygrywa we wcześniejszej rundzie niż jego przeciwnik, w przypadku, gdy obie drużyny wygrały zabijając wszystkich atakujących, grając jako obrońca
Wygrywa z większą liczbą ocalałych w przypadku, gdy obie drużyny wygrały, zabijając wszystkich atakujących, grając jako obrońca, a zwycięstwo było w tej samej rundzie
Jeśli liczba ocalałych jest taka sama, drużyna z większą ilością punktów zdrowia otrzyma dodatkowy punkt
Wygrywa jedną bitwę rundy z większą liczbą obrońców, którzy przeżyli, w przypadku gdy obie drużyny wygrały, utrzymując fort z czasem
Jeśli liczba ocalałych obrońców jest taka sama w obu drużynach, drużyna z mniejszą liczbą przeciwników atakujących otrzymuje dodatkowy punkt
Jeśli liczba ocalałych przeciwników atakujących jest taka sama w obu drużynach, drużyna z atakującymi przeciwnikami z mniejszą ilością punktów zdrowia otrzymuje dodatkowy punkt


DEFINICJA

BitwaPojedyncza bitwa fortowa obiegu.
ObiegBitwa nr. 1 oraz bitwa nr. 2
Mecz 3 obiegi
Zwycięzca bitwyZespół, który wygrywa bitwę, zdobywając flagę, zabijając przeciwnika lub broniąc fortu przez 55 rund.
Zwycięzca obieguZespół, który ma najwięcej punktów w obiegu.
Zwycięzca meczuZespół, który wygra 2 z 3 obiegów meczu.
Zwycięzca ogólnyGdy drużyna wygrała obie bitwy w obiegu lub wygrała jedną z bitew w trudniejszy sposób, na przykład zabijając wszystkich przeciwników.
ObserwatorzyUżytkownicy posiadający aktywne konta, którzy nie biorą udziału w Mistrzostwach.
 

DeletedUser13329

Gość
Gość
Czy Ty człowieku jesteś normalny?!

Genialna analiza, łap plusa :D
 
3x Mikstura nowego początku
5x 3 dniowy VIP
5x Pieróg z warzywami
5x Mikstura życia (75% punktów zdrowia)
5x Herbata Mate
3x Bomba - pułapka
1x Złoty list (250 obligacji)
1x Zestaw Tańczącego Martwego Jastrzębia (zestaw ubrań, broni i zaprzęg)
1x Zestaw Joaquina Murriety (zestaw ubrań, broni i zaprzęg)
1x Zestaw Livingstona (zestaw ubrań i zaprzęg) + zestaw broni Emiliano Zapaty
1x Zestaw Górskiego farmera (zestaw ubrań)
1x Precyzyjny jednostrzałowiec ^3 (44010003)
600x Napój wielkiej mądrości

Serio już nie mogli dać tyle pierogów i bombek żeby do końca mistrzostw starczyło?Amuletów nie widzę, chociaż to akurat można samemu uzbierać w dużych ilościach, ale jednak... Set górskiego to na kija tam bez broni?Jakby chociaz dali bronie to do ulepszenia by były.Ogólnie jak ktoś może to przekazać żeby zmienili pulę tych itemów co dostaniemy to by było git.A mamy w sumie 250 obli i można to w sumie wydać na chilli x4, ale czy się opłaca?
 
Dawanie bomb zawadiakom mija się z celem.Jedyni jacy będą to pewnie full dowo więc bomby nie są im potrzebne.To żołnierze czy właśnie boby na tej bombie skorzystają najbardziej, dzięki temu podniosą obrażenia z tych PJ i przy okazji zwiększąsię bonusy.Zawadiaka albo westernery albo na olejach za oble niech leci.No chyba że będzie tyle klikaczy co postarają się o to by były wizjery i bomby dla kadry w co wątpie, bo setu pod zbieranie nie dali :p
 

nanolotek

Blada Twarz
Jeżeli nie będziecie mieć kompletu doświadczonych graczy i jeżeli będzie można liczyć na waszą pomoc to ja bym się pisał na rozgrywkę.
 
(Jest jeszcze set Daltona za punkty weterana)
Szkoda, że drużyny mają na przemian atak/obrona, w takim formacie nikt nie wygra ataku każdy będzie miał build pod obronę.
W drugiej edycji było ciekawiej z eq każdy mógł wybrać 1 z 3 ekwipunków.(ale bez podjazdu do pierwszej edycji)
Żołnierze będą mieć po 25k hp a zawadiacy nie będą mieli Amisza ani Mosey

Handel w obrębie zespołu będzie dozwolony, ale zostaną nałożone limity cen;
Jakie limity cen?
 
Szkoda, że drużyny mają na przemian atak/obrona, w takim formacie nikt nie wygra ataku każdy będzie miał build pod obronę.
Żołnierze będą mieć po 25k hp a zawadiacy nie będą mieli Amisza ani Mosey

Murrieta > Amisz jak coś

Miło by było zobaczyć normalne fortowanie takie jak na ostatnim gonzalesie, a nie przepychanki w topce o to kto więcej pierdolnie ;) No ale co kto lubi
Walka błędów w dowodzeniu/wykonywaniu rozkazów oraz łut szczęścia to przecież kwintesencja fortów.
 
Status
Zamknięty.
Do góry