Nowa klasa postaci - BANDYTA

Czy jesteś za wprowadzeniem do gry nowej klasy postaci - BANDYTA


  • W sumie głosujących
    24
Status
Zamknięty.
Bonusy:

W trakcie pojedynku jak i bitwy o fort gracz ma 10% szans na zadanie przeciwnikowi podwójnych obrażeń podczas jednego strzału.

W trakcie pojedynku jak i bitwy o fort gracz ma 10% szans na otrzymanie podwójnych obrażeń podczas jednego strzału.

Gdy punkty życia postaci spadną do 10% wpada on w szał bojowy, który daje mu bonus +10 do napadu i obrony podczas bitwy o fort.

Szansa na znalezienie przedmiotów podczas pracy wzrasta o 20%.

Ryzyko zranienia podczas pracy wzrasta o 5%
 
Trochę taki berserker, pomysł ciekawy, nie powiem, ale czy wejdzie to wątpie.
A szkoda, bo wejście nowych klas postaci (Wraz z automatyczną możliwością zmiany klasy postaci dla starych graczy) byłaby ciekawym wyjściem, gdzie naprawdę stare gry przeglądarkowe nawet po wielu latach istnienia tworzą nowe klasy postaci więc tutaj też by mogli.
 
Widac potencjal na fortach tylko pod full dowo a w pojedynkach ta szansa podwojnego strzalu jest totalnie bezsensowna.Bonus oparty na niczym.Gra bylaby bardziej wkurzajaca i zalezna od losowosci i glupiego farta.A tacy typowi pojedynkowicze pod bron strzelecka by plakali ze padli w 2 rundy bo dostali hita 2x po 500.Juz lepiej niech ma w pojkach np 10% szansy na hita/unik/ lub zaskoczenia.Ogolnie glupio dawac takie bonusy bandycie a zawadiaka nie ma boosta do pvp jako takich, ktore dawalyby przewage w trakcie samego pvp, wiec tu serio trzeba dac inny pomysl i dodac cos bardziej rozbudowanego do gierki.
 
Widac potencjal na fortach tylko pod full dowo a w pojedynkach ta szansa podwojnego strzalu jest totalnie bezsensowna.Bonus oparty na niczym.Gra bylaby bardziej wkurzajaca i zalezna od losowosci i glupiego farta.A tacy typowi pojedynkowicze pod bron strzelecka by plakali ze padli w 2 rundy bo dostali hita 2x po 500.Juz lepiej niech ma w pojkach np 10% szansy na hita/unik/ lub zaskoczenia.Ogolnie glupio dawac takie bonusy bandycie a zawadiaka nie ma boosta do pvp jako takich, ktore dawalyby przewage w trakcie samego pvp, wiec tu serio trzeba dac inny pomysl i dodac cos bardziej rozbudowanego do gierki.
Nie wypowiadam się na temat bonusów zawadiaki, gdyż to jest temat dotyczący innej klasy postaci... ale Fusek już kiedyś pisał, że trzeba odświeżyć wszystkie klasy i zawadiaka serio powinien dostać jakieś nowe bonusy.

Niemniej jednak, śpieszę wytłumaczyć, że w pojedynkach masz takie same szanse na trafienie przeciwnika z DWÓCH COLTÓW <przykładowy obrazek złego bandyty> jak również otrzymanie tyleż samo strzałów we własną postać, takie uroki pojedynkowania się bez jakiejkolwiek osłony. SZCZĘŚCIE dopisze szybszemu/ lepszemu (przecież ta gra to jest jedna wielka ruletka, już nie raz obrywałem strzały od o wiele słabszych przeciwników, można się czepiać algorytmów, jednak żadnego wpływu na nie jako gracze nie mamy).

Bitwy o fort.
Nawet jeżeli zrobisz się fulldowo Bandytą to i tak będziesz zadawał tak "na oko" 1k obrażeń. Czyli 3-4 razy w ciągu bitwy uda Ci się ustrzelić "kryta" za 2k+ szału nie ma :eek:, zawa nadal górą. A co do losowości to kurna tylko PePek ma cierpieć w tym burdelu ? :p (kryty dla zawa też są losowe)
 
Speedy jak mnie razi RAZI pisanie WIELKĄ LITERA I GRUBIANIE TEKSTU ,bo jestem debilem i NIE umiem czytać.

Co do bitew fortowych to szansa na podwójny strzał przy rozwiniętej postaci pod full dowodzenie jest o wiele lepsza niż kryt. Z tego względu, że ogarnięte full dowo zależnie od ulepszeń,umek oraz sektorówki bije od 1,5k do 2k na rundę. Gdzie strzelić kryta w osobę z HP powyżej 15k hp jest coraz ciężej ze względu na panującą modę. Niestety jest to kolejne udziwnienie, które skutecznie zniechęcałoby do chodzenia na bitwy fortowe mając normalne hp.

Do tego owa klasa jest z góry skazana na expienie, z racji drugiego "bonusu" fortowego co dodatkowo potęguje efekt, który opisałem wyżej.
 
Status
Zamknięty.