Nowe przepisy

Dyskusja w 'Propozycje odnośnie gry' rozpoczęta przez użytkownika fusek77, 3. Wrz 2019.

Poleć tę stronę

?

Powinny wejść do gry?

  1. Tak

    66,7%
  2. Nie

    8,3%
  3. Nie mam zdania

    25,0%
  1. fusek77

    fusek77

    Dołączył:
    29. Gru 2008
    Wiadomości:
    2.079
    Docenione treści:
    211
    Ostatnio weszły nowe przepisy, część (w tym i ja) wbili już maksymalną ilośćś punktów, stąd moj pomysł na nowe przepisy. Ale, jest jedno ale. To co ttuaj wrzucę powstało w mojej głowie prawie 2 lata temu, oczywiście jak jeszcze byłem w teamie. Rzecz jasna zostało to przekazane wyżej. W tym zestawieniu są też przepisy ktore do dzisiaj nie doczekały się bonusów, a sądzę że mieć powinny. Przepisy są głównie po angielsku, ale nie sądzę by był to jakiś wielki problem dla Was, a ja robiąc to mialem na uwagę po prostu łatwiejsze ewentualne późniejsze wdrożenie tegoż do gry ;)

    Kucharz polowy (field cook)
    obfite śniadanie (Instructions: Plentiful breakfast) (new recipe)
    jug, 5x oranges, 7x raw egg jar, pan, 5x wood,
    tinderbox, 3x ham, whiskey
    Bonus:
    +30 aiming
    +30 dodging
    numer of uses: 10


    Kucharz polowy (Instructions: Field cook)
    posiłek z ogniska (meal from a bonfire)(new recipe)
    5x wood, 5x coal, tinderbox, 10x potatoes, jug of water,
    2x T-Bone-Steak
    Bonus:
    +200 Labor points
    +40% more money from jobs and duels
    Duration: 8h


    Rymarz (Master Saddler)
    skórzany namiot (Instructions: Leather tent) (new recipe)
    10x leather, 5x buffalo skin, 3x leather covering,
    3x filling,
    Bonus:
    energy bonus: 50%
    work motivation increase: 30%


    Rymarz (Master Saddler)
    indiańska sakwa (Instructions: Indian bundle)
    10x leather strap, 5x tanned leather, 5 beaver skin,
    10 buffalo skin,
    Bonus:
    Speed: +1000%
    Number of uses: 10


    Znachor (tonic peddler)
    rytualna maska (Instructions: Ritual mask)
    3x wood, 5x leather strap, 5x berries, 5x blueberries, 3x coal, 2x flax fiber, mix fine dubbin
    Bonus:
    +200 Labor points
    +30% more experience from jobs, duels, and fort batlles


    Znachor (tonic peddler)
    Nalewka z owoców leśnych (Instructions: Forest fruit liqueur)
    3x vodka, 10x berries, 5x blueberries, 4x sugar
    Bonus:
    Health point bonus: 35%
    energy bonus: 25%


    Kowal (blacksmith)
    gwintowana lufa (Instructions: Threaded barrel)
    5x lead, 10x coal, 5x iron rod, 2x sledge hammer,
    Bonus: +40-60 damage in duel
    number of uses: 3


    Kowal (blacksmith)
    Scalone naboje (Instructions: integrated rounds)
    2x iron rod, 3x hammer, 2x Illuminating ammo,

    Bonus: Damage in fort battles 30-100
    Multiplayer Attack 7
    Multiplayer Defense 7
    Number of uses: 7


    Tu są te które nie mają bonusów.


    Rymarz (Master Saddler)
    Wiązanie notatnika (Instructions: Bind a notebook)
    leather covering, paper
    Bonus:
    +30% more experience from jobs, duels and fort battle,
    +100 labor points
    Duration: 8h


    Rymarz (Master Saddler)
    Wytworzenie wędrownego powozu (Instructions: Build a travellig carriage)
    Wagon wheel, Coach part, Flax fiber
    Speed: +350%
    Active waytime shortening: 30%
    Number of uses: 10


    Kucharz polowy (field cook)
    Sok z kaktusa (Instructions: mix cactus juice)
    Knife, 2x Sugar, 2x oranges, jug of water
    Bonus:
    +20 dodging
    +20 aiming
    Number of uses:5
    Energy bonus +25%


    Znachor (Tonic Peddler)
    Uzdrawiająca lalka (Instructions: health puppet)
    Resin, Pair of compasses, leather strap, flax fiber
    Bonus:
    Health point bonus: 50%


    Co sądzicie? :)
     
    speedy911 lubi to.
  2. Ken Block

    Ken Block

    Dołączył:
    20. Cze 2019
    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    7
    Bonusik do expa tylko dla kucharzy :O I niech tak zostanie
     
  3. fusek77

    fusek77

    Dołączył:
    29. Gru 2008
    Wiadomości:
    2.079
    Docenione treści:
    211
    A z jakiego powodu tylko dla kucharzy?
     
  4. Ken Block

    Ken Block

    Dołączył:
    20. Cze 2019
    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    7
    Chcesz expa, bo jesteś rymarzem ;)
     
  5. fusek77

    fusek77

    Dołączył:
    29. Gru 2008
    Wiadomości:
    2.079
    Docenione treści:
    211
    No na Huronie jestem rymarzem, to prawda, ale co mi po expie? Czy inni gracze będą to kupować? Być może, ale czy mi się zwróci? Ani trochę. Rzemiosło się nie zwraca (chyba, że wszystkie produkty dam dropisz). Poza tym przy obecnych nowych przepisach rymarz został kompletnie olany, dostał najgorsze przepisy, wpoec może w kolejnych dać mu coś lepszego?
     
  6. Ken Block

    Ken Block

    Dołączył:
    20. Cze 2019
    Wiadomości:
    39
    Docenione treści:
    7
    Drinki po 200k sellam, więc mi się opłaca :D Rymarz od zawsze był razem ze znachorem najlepszym wyborem, to teraz czas na zmianę :p
     
  7. fusek77

    fusek77

    Dołączył:
    29. Gru 2008
    Wiadomości:
    2.079
    Docenione treści:
    211
    Rymarz ma dobre jedynie schowki, a nawet już teraz został pokonany przez kowala. Rymarz był pragktycznie najgorszą profesją, produkty pod speeda nic nie są warte przy obecnych setach. Śpiwory dawałyby radę gdyby bonus był ze dwa razy większy. Nie wiem skąd wymysł, że rymarz najlepszy ale patrząc po całości, po wszystkich przepisach to od zawsze króluje znachor i Kowal.
     
  8. Fatmag

    Fatmag

    Dołączył:
    1. Kwi 2011
    Wiadomości:
    133
    Docenione treści:
    58
    Wytłumaczysz w czym od zawsze króluje kowal?
     
  9. fusek77

    fusek77

    Dołączył:
    29. Gru 2008
    Wiadomości:
    2.079
    Docenione treści:
    211
    Po pierwsze on jako pierwszy mial przedmioty zwiększające obrażenia na bitwach fortowych (w czasach kiedy one królowały), a teraz dostał dodatkowo dwa kolejne wykluczające rymarza z interesu. A do tego jako jedyny ma (moge się mylić) wzmocnienia pod obrażenia w pojedynkach, więc tu ma typowy monopol. Plus odebrał rymarzowi posiadanie najlepszego przedmiotu pod prędkość, bo łęk czy inne przegrywają z latarnią, która ma jeszcze inne, całkiem dobre bonusy.
     
  10. Fatmag

    Fatmag

    Dołączył:
    1. Kwi 2011
    Wiadomości:
    133
    Docenione treści:
    58
    Od 4 lat rymarz ma schowki, które były najlepszym fortowym wzmocnieniem. Dodatkowo jestem pewny, że więcej osób używa łęków i śpiworów częściej niż kamieni polerskich i latarni.
     
    mariusz-11 i speedy911 lubią to.
  11. fusek77

    fusek77

    Dołączył:
    29. Gru 2008
    Wiadomości:
    2.079
    Docenione treści:
    211
    Jakoś nikt kupować łęków nie chce i to od dawna, bo bonusy są śmiesznie słabe, sety po prostu dają dużo prędkości i przez to wysokośc bonusu z łęku za bardzo nie pomaga. Połowę mapy przechodzę o kilkanaście sekund szybciej z łękiem niż bez, co czyni łęk przedmiotem bezwartościowym. Spiwory... tak samo... mało kto chce kupić. Gdzieś tak od początku roku mmiałem może 3-4 wiadomości czy mam śpiwory na sprzedaż ;)

    Edit:
    Łęk bardziej spawdza się do odnawiania motywacji niż do zwiększenia prędkości poruszania się po mapie, ale ta czy siak wiadomości o możliwej sprzedaży łęków nie dostałem od dawna
     
  12. jk377

    jk377

    Dołączył:
    30. Kwi 2018
    Wiadomości:
    139
    Docenione treści:
    59
    ale przecież teraz nikt nie używa rzeczy pod prędkość bo po prostu z takimi itemami jak książka kucharska czy koń szpiegowski nie opłaca się tego kupować. a jak potrzebujesz w ekstremalnych przypadkach speeda aby w ostatniej chwili dotrzeć do jakiegoś miejsca lub pozbierać itemy szybko z targu to ludzie biorą proszek ze skorupy żółwia który trwa jakieś 10 minut... zaś łęk i latarnia to kolejne useless itemy których nie warto kupować bo są lepsze zamienniki zaś jeśli chodzi o pvp to tak naprawde kowal ma monopol bo ma chociażby oprócz kamieni polerskich tańsze zamienniki które dają obrażenia pod pvp a cała reszta itemów z innych profesji daje prędzej bonusy do hp energii czy motywacji.
     
    speedy911 lubi to.
  13. Pierwszy Nos

    Pierwszy Nos

    Dołączył:
    20. Lip 2013
    Wiadomości:
    71
    Docenione treści:
    64
    Jeżeli ktoś uważa, że produkty pod prędkość są useless to równie dobrze można założyć, że wszelkiego rodzaju polerskie i dżemy są o kant dupy potłuc. Kto w dzisiejszych czasach robi pojedynki i jeszcze używa dopałek gdzie zadane obrażenia liczy się w tysiącach, a nie tak jak kiedyś w setkach gdzie czasami o wygranej decydowało głupie 20 obrażeń.
    Warto wspomnieć, że każda profesja powinno charakteryzować się czymś, tak jak to teraz jest, kowal ma swoje dopalacze pod obrażenia, rymarz pod prędkość, a znachor pod energię.

    Rymarz tak jak i kowal nachapał się za czasów swojej świetności, czas na zmianę. Nikt nie widzi, że kucharz, który zawsze odstawał od reszty i służył tylko jako profesja do wyrobienia dzbanków z wodą zyskał nieco - ale wciąż za mało moim zdaniem, ponieważ jego nowe przepisy są mocno "sytuacyjne" - drink tylko do expa, a jedyną rzeczą, która się przyda zawsze jest nawóz - gdzie rymarz ma coś podobnego i będą oni konkurować ze sobą, co minimalizuje szansę na zyski.

    Zresztą zapewne za pół roku dojdą kolejne przepisy dobijające 850 punktów i wszystko może się zmienić.
     
    emiksjot i Fatmag lubią to.
  14. fusek77

    fusek77

    Dołączył:
    29. Gru 2008
    Wiadomości:
    2.079
    Docenione treści:
    211
    A z tą ilością to raczej zależy od tego jak ktoś ma uożoną postać pod pojedynki.
    Ogółem zgodzę się co do tego co napisałeś, jednakże będąc rymarzem mogę powiedzieć, że niewiele można było na nim zarobić ;)
     
  15. Pierwszy Nos

    Pierwszy Nos

    Dołączył:
    20. Lip 2013
    Wiadomości:
    71
    Docenione treści:
    64
    Przykładem na to, że na rymarzu dało się zarobić jest pawpawpawel z naszego kochanego Hurona. Handlował głównie łękami,lejcami oraz śpiworami i raczej nie narzekał na słaby zarobek :) Dodam, że wtedy rymarzy było bardzo mało przez co można było pozwolić sobie na wyższe ceny produktów. Po wprowadzeniu schowków zmonopolizował sobie rynek i czerpał na pewno z tego tytułu spore zyski.

    Da się? Da się.

    Podejrzewam, że nadal na wyżej wspomnianych produktach można zarobić, wiadomo, że rynek nie jest tak chłonny jak kiedyś, bo graczy jest mniej, a zapotrzebowanie coraz niższe z uwagi na set pod prędkość, proszki z mini wydarzeń czy też pudełka energii z niedzielnych bitew, ale tragedii na pewno nie ma.

    Śmiem twierdzi, iż łatwiej jest zarobić na nich niż na bombach czy wizjerach na które trzeba zużyć odpowiednie 35 i 25 produktów przez co koszt produkcji jest bardzo wysoki i ciężki do oszacowania. Spotkałem się z opiniami, że wizjer za 10k to skok na kasę, bo on w tej cenie dostanie 3 schowki także ten tego... :DDD
     
    speedy911 lubi to.
  16. fusek77

    fusek77

    Dołączył:
    29. Gru 2008
    Wiadomości:
    2.079
    Docenione treści:
    211
    No na schowkach na pewno, ale jak pisałem, w tym roku miałem dosłownie pare pytań czy mam śpiwory na sprzedaż, więc... a o łęki to ktoś pytał się może w poprzednim roku...
    No tak... to tak jak ja bym sprzedawał swoje zbroje dla wierzchowców za 10k jak nie więcej bo produktów też trochę trzeba na to... sama nowoczesna zbroja potrzebna do niego stała na huronie po 10-15k od sztuki :D

    Temat jest jednak odnośnie nowych przepisów, więc zapraszam do komentowania tychże pomysłów/dodawania swoich ;) może IG wprowadzi ;)
     
  17. HondzianNs1

    HondzianNs1

    Dołączył:
    30. Kwi 2015
    Wiadomości:
    250
    Docenione treści:
    22
    Cena wytworzenia(jak ceny wrócą do normy):
    Wizjer - 10k
    Bomba - 20k
    Schowek - 5k

    Co do nowych przepisów to brakuje mi przedmiotu które będzie dawał bonusy fortowe jak i spory bonus expa.
     
  18. pawpawpawel

    pawpawpawel

    Dołączył:
    14. Lut 2013
    Wiadomości:
    49
    Docenione treści:
    6
    Jestem na tak, ale oczywiście subiektywne ilości podane przez fuska do wyważenia. I na ten przykład zamiast dokładać jakieś bonusy nie wiem gdzie, to mogliby zmienić bonus zbroi wierzchowca.

    @ pinokio
    ja najwięcej na schowkach zarobiłem jak były potrzebne w zadaniu (za pierwszym takim przypadkiem). Nie wiem czy od razu, ale na pewno po mistrzostwach konsekwentnie sprzedawałem schowki wyłącznie dla sojuszu w miarę po kosztach (spytaj swoich [del]mu[/del] zbieraczy czy chcą dropić lotosy poniżej 3k). Dużo więcej zarobiłbym sprzedając podstawowe produkty wtedy, kiedy są potrzebne do zadań.

    jak ktoś uważa, że nowe wzmocnienia są za drogie, to niech:
    -1 tydzień zbiera sam na nie produkty
    -kolejny tydzień zbiera np szklanki, gazety, kamienie i sprzeda to po cenie rynkowej
    -przeliczy jedno i drugie i przyjdzie odszczekać to co twierdził wcześniej
     
    Ostry.. i speedy911 lubią to.