odrzucony NPC W PRZYGODACH

Czy jesteś za wprowadzeniem NPC do przygód w the west.???


  • W sumie głosujących
    13
  • Głosowanie zakończone .
Status
Zamknięty.
Screenshot_20231022_034257_com.android.chrome_edit_649930627679993.jpg
Moja propozycja jest jasna wprowadzenie NPC do przygód w the west.

UZASADNIENIE :
Jak wiadomo jeśli chodzi o przygody długo czeka się na rozgrywke.
Jest to spowodowane brakiem graczy i wieloma innymi czynnikami.
Moje rozwiązanie jest proste minimum czterech realnych graczy, od tego momentu odlicza się czas np. 2 minuty, jeśli nikt nie dołączy automatycznie NPC uzupełniają komplet.
Następnie sprawa wygląda tak NPC są automatycznie ustawiane w polu startu z innymi graczami. Docelowo zmierzają do zaznaczonych na czerwono kółkiem punktów Banku i Salonu. Za każdym razem kiedy NPC zostanie zabity on będzie zawsze po odrodzeniu docelowo zmierzał do tych miejsc.
Screenshot_20231022_040745_com.android.chrome_edit_651456726345385.jpg
Jeśli chodzi o szczegóły jeden ruch NPC na dojście do punktu docelowego drugi na oddanie zwykłego strzału do najbliższego przeciwnika z drugiej drużyny. Natomiast jeśli NPC jest na docelowym miejscu, i ma przeciwnika widocznego oddaje 2 strzały do niego ( zwykły strzał i wężowy strzał). To będą jedyne umiejętności NPC.
Większą uwaga realnych graczy będzie skupiona na wiatraku.
Takie rozwiązanie moim zdaniem bardzo by ułatwiło przygody w TW.
Oczywiście zostawiam tutaj wolne pole do dyskusji doprecyzowania pomysłu.
 

Załączniki

  • Screenshot_20231022_040745_com.android.chrome_edit_651456726345385.jpg
    Screenshot_20231022_040745_com.android.chrome_edit_651456726345385.jpg
    193,5 KB · Wyświetlenia: 0
Ja to bym poszedł jeszcze o krok dalej i uczynił przygody stricte rozgrywką single player z NPC. Przygody jako tryb multi player są kompletnie niegrywalne dla tej grupy graczy, którzy grają ten tryb bardzo okazjonalnie (np. do zadania) nieposiadający przepłaconego ekwipunku, który daje ogromną przewagę. Nie wspomnę o nadużyciach, w których jedna osoba grając dwoma kontami z różnych światów może ustawiać rozgrywkę pod jedną ze stron. To są przyczyny długiego oczekiwania w kolejce na rozgrywkę, bo w obecnej formule nikomu nie chce się grać tego trybu, dlatego uważam, że obecne przygody są do zaorania i zbudowania tej rozgrywki od nowa w jakiś sensowny sposób.
 

Krzysiek133

Blada Twarz
Zgadzam się z przedmówcą słabsi gracze nie chcą grać lub wychodzą bo po co mają grać z graczami który może cię zabić jednym czy dwoma strzałami. Rozgrywka nie ma podziału na biedniejsze eq o bogate eq a to w przygodach ma niestety kolosalne znaczenie
 
Ja to bym poszedł jeszcze o krok dalej i uczynił przygody stricte rozgrywką single player z NPC. Przygody jako tryb multi player są kompletnie niegrywalne dla tej grupy graczy, którzy grają
Zgadza się bardzo dobre posunięcie, jeśli NPC zostało dodane do pojedynków to powinni, wprowadzić je również do przygód.
To nie tylko ułatwienie do zadań, ale i robienie osiągnięć bo czekanie czasami na rozgrywke 20 minut lub więcej to jest męczarnia.

Zgadzam się z przedmówcą słabsi gracze nie chcą grać lub wychodzą bo po co mają grać z graczami który może cię zabić jednym czy dwoma strzałami. Rozgrywka nie ma podziału na biedniejsze eq o bogate eq a to w przygodach ma niestety kolosalne znaczenie
Do tego jak znajdą się mocniejsi gracze ludzie wychodzą co przedłuża czas rozrywki dlatego też tutaj się zgadzam z tym co napisałeś.

Podsumowując trzeba wprowadzić w tym sektorze ewidentną zmianę. Przykładowo powinny być okna 6ciu graczy do 10ciu. W tych oknach możemy sami ustawić czy chcemy grać człowiek lub NPC interpretacja dowolna. Bo patrząc na sytuację wszystko będzie dobre, aby rozgrywka szybko się odbyła, mnie osobiście dobija czas oczekiwania. Trzeba wziąć pod uwagę ż, e jak ktoś wychodzi z realnych graczy to automatycznie nie powinni szukać nowej rozgrywki. Tylko NPC z automatu zastąpił by gracza to też by skrócio czas oczekiwania.
@Patelkowa proszę o zainteresowanie się tym tematem sektorem przygód z góry dziękuję pozdrawiam.
 
<ocenzurowane>taki post o 4;30 to trzeba byc solidnym grajkiem, xdd przygody martwy projekcik od 2016 według changelog'ow, jeszcze boty chcą dodawać jak to tylko da możliwość perma farmienia sejfów xdd

jedynym rozwiazaniem jest odpalenie miedzynarodowego queue przygodowego, zeby dobieralo typow z innych marketow xd, ale obv ze tego nie wprowadza do 2025

//Moderacja
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

SmokerMartillo

Blada Twarz
Jest to jakiś pomysł na zmniejszenie czasu oczekiwania i danie możliwości rozgrywania przygód, ale taki NPC zawsze szybko by padał w danym miejscu i moim zdaniem źle wpisywałoby się to w rozgrywkę, która polega na uciekaniu/blokowaniu konkretnych stref. Do tego czy NPC zawsze miałby pierwszy ruch w kolejce? Bo jeśli tak to często ginęliby przez to inni gracze.

Zgodzę się z Fatmag, żeby otworzyć przygody na wszystkie wersje, może na zasadzie kraj kontra kraj. Lub, jak napisał Kamil - całkowicie przerobić ten tryb. Niedawno zacząłem grać w przygody i bez mocnego EQ i ulepszonego lassa Lucilli/Noży kucharza to nie ma co nawet próbować walczyć na wiatraku.
 
Jakby nie patrzeć coś trzeba tutaj ewidentnie ruszyć, czas oczekiwania jest najbardziej irytujący. Mało tego jak ktoś opuści rozgrywke to zaczyna się kółko graniaste w oczekiwaniu na następną przygodę.
 
@Blaz3j sluchaj @stif32 jest jaki jest każdy wie, ale ty i niektórzy czepiacie się byle kogo aby się dowartościować czy co? Jesteście dla mnie żałośni na tym forum, te atakowanie świadczy tylko o waszej słabości nic więcej. Po za tym miałeś czas na zagłosowanie jak widać większość graczy co zagłosowała była za wprowadzeniem tego pomysłu, nie ubolewam z tego powodu że pomysł nie poszedł dalej , akceptuje te zasady jakie tutaj panują jeśli chodzi o nowe propozycje .
Ja tylko wyrażam swoje zdanie masz z tym jakiś problem ?
 
Status
Zamknięty.
Do góry