Obozy

Jak oceniasz mój pomysł?

  • Jestem za

    Głosy: 171 77,7%
  • Jestem przeciw

    Głosy: 49 22,3%

  • W sumie głosujących
    220
Status
Zamknięty.
Oglądając filmy o Dzikim Zachodzie nigdy nie zobaczymy, żeby jakaś banda rewolwerowców mieszkała sobie w jednym miasteczku. Najczęściej jeździli oni na swych wierzchowcach po dzikim zachodzie a nie mieszkali w miasteczkach!
Stąd wziął się mój pomysł, aby stworzyć obozy, które byłyby czymś w rodzaju miasta, ale miały by kilka zmian.

Budowa obozu
Obóz zbudować mógłby każdy kto miałby 200$ w wyznaczonym miejscu na mapie (podobnie jak miasto). Budowa trwała by 6 godzin i kosztowała by nas 60 punktów energii. Po zbudowaniu założyciel mógłby zapraszać innych graczy do obozu i go rozbudowywać:



Przenoszenie obozu
Obozy w przeciwieństwie do miast będzie można przenosić na inne miejsca przeznaczone do budowy obozu.
Takie przeniesienie kosztowało by tylko 100$ i 30 punktów energii i mogłoby dokonywane tylko przez założyciela obozu (100$ na przeniesienie pobierane było by nie z portfela założyciela, ale ze wspólnych składek). Takie przeniesienie trwało by 3 godziny i mogłoby być dokonywane raz w ciągu 48 godzin. wyglądało by to tak: Założyciel idzie na miejsce w którym chce mieć obóz i z kasy wspólnej pobiera 100$ na jego przeniesienie. Po 3 godzinach obóz znika ze starego miejsca, a pojawia się na nowym.

UWAGA!

Obozu nie będzie można przenieść w dowolna miejsce na mapie! Na samym początku będzie można go przemieścić jedynie o 4 mile! Ile to 4 mile?? Z pewnością niewielu z Was zna tę jednostkę, a więc przedstawię ją na mapie:



4 mile to odległość między dwoma, żółtymi kropkami, czyli na początku przenoszenie obozu byłoby mało opłacalne, ale wraz z rozbudową ratusza ta odległość zwiększałaby się o 4 mile, czyli na 2 poziomie ratusza będzie można przenieść obóz o odległość 2 razy większą niż tę zaznaczoną żółtymi kropkami. Na 10 poziomie ratusza obóz będzie można przenieść na odległość 40 mil!


Charakterystyczne cechy obozu.
(Kolorem NIEBIESKIM zaznaczone zostały alternatywne rozwiązania.)

1.Obóz nie "stałby" w jednym miejscu, a można było by go przenosić na inne miejsca przeznaczone do budowy obozu.

2. Obozy nie potrzebowały by grabarza by członkowie mogli się pojedynkować.

3. Obozy nie mogły by posiadać fortów, tylko miasta mogłyby je mieć. Jednak członkowie obozów mogli by uczęszczać na bitwy fortowe jako atakujący lub obrońcy, ale założyciel obozu nie mógłby wypowiedzieć bitwy o fort.

4. W obozach nie było by kościołów. LUB istniały by kapliczki, które miały by nieskończoność poziomów rozbudowy (podobnie jak kościół). Jednak kapliczki nie dało by się przenieść z obozem i zostawała by ona na jednym miejscu. Gracze, którzy w takim miejscu założą nowy obóz lub przeniosą swój obóz na miejsce w którym jest kapliczka, mieli by ją na poziomie, na jaki wcześniej ją rozbudowano.

5. W obozie znajdowały by się następujące budynki:



Ratusz- wraz z każdą rozbudową ratusza można przenosić obóz o 4 mile dalej. Maksymalny poziom: 10

Namioty mieszkalne- pełniły by funkcje budynków mieszkalnych. Maksymalny poziom: 3 (W takim obozie 50 osób się nie zmieści ;))

Koszary- Cóż! Sen w nich trwałby 10 godzin, a efekt byłby ten sem co 8 godzin w hotelu, ale cóż: na deskach się tak dobrze nie wyśpisz ;) LUB Sen trwałby KRÓCEJ niż w mieście, np. 6 godzin, a efekt byłby ten sam co po 8 godzinach snu w hotelu.
Maksymalny poziom: 5

Namiot przemytników- To było by połączenie krawca, rusznikarza i General Stone, ale z "małym" zastrzeżeniem! Przemytnicy oferowali by tylko szare ubrania i zardzewiałe rodzaje broni!! Nie oferowali by broni fortowych i wierzchowców! LUB Przemytnicy oferowali by tylko szare ubrania, ale wszystkie rodzaje broni (oczywiście z wyjątkiem broni szlacheckich)!
Maksymalny poziom rozbudowy: 15. Po osiągnięciu 10 poziomu u przemytnika oferowane są już tylko same bronie.

NP. na pierwszym poziomie otrzymalibyśmy szarą koszulę, dzban, krzemień, szarą chustkę na szyję i szare zniszczone buty.

Koniokrad- koniokrad byłby rarytasem obozu: oferowałby on wierzchowce o 50% taniej niż w General Stone! LUB Oprócz wierzchowców tańszych o połowę można by się zapatrzyć w przepisy, ale po cenie dwa razy większej!
Maksymalny poziom: 6 (1 wierzchowiec na poziom)

Schowek- schowek pełniłby rolę banku z takimi samymi zasadami jak bank w mieście. Opłaty bankowe były by jednak o 20% mniejsze niż w mieście! Czyli, zamiast 13% pieniędzy w baku na 1 lvl schowka gracz płaciłby tylko 10% wpłaconych pieniędzy!! Maksymalny poziom: 10

Do rozbudowy każdego z budynków potrzebowano by takich samych umiejętności jak do rozbudowy budynków w mieście i polegała by na tych samych zasadach. LUB Wymagane były by inne umiejętności np. wytrzymałość, dowodzenie, taktyka, sprawność manualna, zaskoczenie. A poziom trudności budowy byłby bardzo niski.

UWAGA!
Koniokrad oferowałby tanie wierzchowce tylko dla członków obozu! Gracze z zewnątrz musieli by płacić tyle samo ile w mieście czyli 1000$ za osła (w obozie osioł jest za 125$)

Przemytnicy oferowali by towary w normalnych cenach tylko dla członków obozu! Dla graczy z zewnątrz ceny były by wyższe czterokrotnie, czyli tak samo jak w mieście (szare niszczone buty kosztowały by 16$)

Schowek oferowałby niższe opłaty bankowe tylko dla członków obozu! Pozostali gracze dalej musieli by płacić 20% pieniędzy w banku!

Opuszczone obozu:
Obóz opuszczony byłby zaznaczony kolorem szarym i tak samo jak miasto mógłby zostać odrestaurowany za cenę budowy nowego obozu. Takie odnowione obozy mogły by być przenoszone tak samo jak inne.


Znaczenie obozów
Obozy były by stworzone głównie dla poszukiwaczy przygód i dla zawadiaków, ale każdy mógłby do nich wstąpić. Były one przystosowane głównie do tego by szybko zregenerować energię i by szybko wpłacić kasę w bezpieczne miejsce. Jest dużo zadań w których mamy przejść całą mapę znaleźć jakiegoś Georga i mu przynieść kilka produktów. Obozy rozwiązywały by ten problem, bo można by było przenieść się wraz z nim :) Pozwoliły by również stworzyć nowe strategia pojedynków i na pewno urozmaiciłby grę. Jednakże rozsądnie było by je wprowadzić na nowych światach, żeby zrównoważyć szansę ich i miast ;)


Podsumowanie

Plusy obozów:

+ Obozy można przenosić z miejsca na miejsce i pojedynkowicze mogą jeździć po całym świecie (dosłownie ;)) i mieć szybki odstęp do regeneracji sił i do wpłaty pieniędzy.

+ Koniokrad oferuje tanie koniki.

+ Wystarczy rozbudować przemytników by dostać od razu ubrania, bronie i naszyjniki.

+ Nie trzeba nic budować by móc się pojedynkować

+ Budowa jest tańsza i szybsza niż budowa miasta.

+ Opłaty bankowe są mniejsze niż w mieście (tylko dla członków obozu!)



Minusy obozów:

- Członkowie obozu nie mogą posiadać fortu.

- W obozach nie są dostępne lepsze ubrania i bronie. (do przedyskutowania)

- W obozie może mieszkać max 15 osób

- Koszary nie zapewniają takiego luksusu jak hotel, przez co odpoczynek jest mniej efektywny (do przedyskutowania)

- Rozbudowa jest trudniejsza, gdyż ratusz nie oferuje bonusów do rozbudowy (do przedyskutowania)

- W obozie nie było by kościoła, co zmuszało by graczy do wyprawy do miasta w celu modlitwy (do przedyskutowania)



Proszę o zagłosowanie w ankiecie i ewentualne uwagi/pytania w komentarzach :)
 
Ostatnia edycja:

Kamil0132

Gość
Gość
Były podobne tematy... może nie dosłownie takie jak ten, ale podobne;D Jeśli dobrze pamiętam mapkę coś takiego ma wejść, ale nie jestem pewien:p
 

Gregorius22

Gość
Gość
Zazwyczaj nie podobają mi się tego typu propozycje, ale ta...
Dopracowana, ładna grafika. Na tak.
 

panmiotelka3

Gość
Gość
Pomysł jest bardzo dopracowany z ładną grafiką i przypadł mi do gustu więc głos na tak
 

Adrian656

Blada Twarz
TAK fajna grafa jest dopracowanie ni i takie obozy to pomoc dla początkujących za cenę sprzedaży kupią konia jest GOOD:D
 

pedro1889

Gość
Gość
dobre

dlaczego od razu szare i zardzewiałe morze po prostu że nie: szlacheckie ,precyzyjne i.t.p


a tak w ogóle TAK:D
 
wyjasnienie

dlaczego od razu szare i zardzewiałe morze po prostu że nie: szlacheckie ,precyzyjne i.t.p


a tak w ogóle TAK:D
była by to przewaga nad miastami. Obozy są głównie dla pojedynkowiczów, którzy potrzebują szybko regenerować siły, szybkie koniki i szybko móc się pojedynkować :D Oczywiście to tylko PROJEKT. Wszystko mnożna w nim jeszcze zmienić!
 

Małolat123

Gość
Gość
Spoko pomysł:D
Ps. Masz napisane, że namioty mogą być na 3 poziomie max, a na grafice jest 4 :p
ale spoko i grafika i pomysl
na TAK! :)


Mam nadzieję, że przejdzie;)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Małolat123

Gość
Gość
haha:D
Paint 4 ever, nie? xD

Dobrze, że poprawiłeś to nie będzie już komplikacji ;)
 

szw10

Gość
Gość
No nie jestem przekonany. Nie widzę zbytnio sensu wprowadzania czegoś takiego.
I jeszcze zmień nazwę tego koniokrada. Głupio to brzmi. Może po prostu stajnia ? I jak może miec 10 poziomów, skoro koni jest tylko 5 ? Nie lepiej było by 5 poziomów ? Na każdym nowy koń.

Ogólnie jestem na takie malutkie tak
 
No nie jestem przekonany. Nie widzę zbytnio sensu wprowadzania czegoś takiego.
I jeszcze zmień nazwę tego koniokrada. Głupio to brzmi. Może po prostu stajnia ? I jak może miec 10 poziomów, skoro koni jest tylko 5 ? Nie lepiej było by 5 poziomów ? Na każdym nowy koń.

Ogólnie jestem na takie malutkie tak
Chociaż... Cóż jeśli konie mają być o 50% tańsze to niech budowa koniokrada będzie droga i pracochłonna! Kłusaka dostaje się na 10 lvl GS, a więc dostanie go na 6 lvl koniokrada byłoby dużym ułatwieniem ;)
 
Ostatnia edycja:

Małolat123

Gość
Gość
"Stajnia" to prędzej w mieście, jak coś:p ;)

A i co do Koszar. Tam chyba też powinien być mniejszy poziom maksymalny :p
(nie to, żebym się czepiał czy coś, bo pomysł ogólnie jest spoko, ale potrzeba chyba tej poprawki:p)
Mam rację?? ;)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
"Stajnia" to prędzej w mieście, jak coś:p ;)

A i co do Koszar. Tam chyba też powinien być mniejszy poziom maksymalny :p
(nie to, żebym się czepiał czy coś, bo pomysł ogólnie jest spoko, ale potrzeba chyba tej poprawki:p)
Mam rację?? ;)
dzięki za zwrócenie uwagi ;) spoko, przeoczyłem to :)koniokrad, przemytnicy: to wszystko nadaje klimat takiego obozu łotrów z Dzikiego Zachodu ;)
Można by jeszcze zamiast Ratusza dać np. namiot herszta albo coś takiego ;)
 

Małolat123

Gość
Gość
Z tym "namiotem herszta" to bym nie przesadzał, ale można w sumie coś w tym stylu dać:)
Pooglądaj trochę filmów o dzikim zachodzie to może coś podłapiesz:p
Haha;)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Ładnie wszystko opisane, ale:
- koni jest tylko 5 (koniokrad ma 10 poziomów)
- schowek nie powinien być na tych samych zasadach co bank w mieście, ponieważ nie powinno tam być opłaty za wpłacanie.

Ja jestem na tak.
 
Ładnie wszystko opisane, ale:
- koni jest tylko 5 (koniokrad ma 10 poziomów)
- schowek nie powinien być na tych samych zasadach co bank w mieście, ponieważ nie powinno tam być opłaty za wpłacanie.

Ja jestem na tak.
koniokrad ma 6 poziomów (bo jeszcze osiołek ;)) a co do schowka to myślałem o opłatach dla strażników, żeby pieniążki "na pewno" były bezpieczne ;)
 
Status
Zamknięty.