OFICJALNY TEMAT OFFTOPOWY v2

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser4691
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser13329

Gość
Gość
Przekonajcie mnie, że włączenie migracji na 2-3 światach zmieni coś w tej grze. Serio, czekam na merytoryczną odpowiedź, która będzie zawierać jakieś mocne argumenty. Tylko proszę konkrety, a nie coś w stylu "wydaje mi się, że dzięki temu będzie lepiej".

Tyle się nasłuchałem od was w dziale propozycje, że aż chętnie posłucham co macie do powiedzenia tylko i wyłącznie na ten konkretny, kontrowersyjny temat :)

PS: jeżeli jesteś trollem, to zachowaj trochę godności i idź marudzić gdzieś indziej.
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
Przekonajcie mnie, że włączenie migracji na 2-3 światach zmieni coś w tej grze. Serio, czekam na merytoryczną odpowiedź, która będzie zawierać jakieś mocne argumenty. Tylko proszę konkrety, a nie coś w stylu "wydaje mi się, że dzięki temu będzie lepiej".

Tyle się nasłuchałem od was w dziale propozycje, że aż chętnie posłucham co macie do powiedzenia tylko i wyłącznie na ten konkretny, kontrowersyjny temat :)

PS: jeżeli jesteś trollem, to zachowaj trochę godności i idź marudzić gdzieś indziej.

Ok to ja to widzę tak:
Możliwość migrowania bez włączania migracji na cały świat, tylko migracja danej postaci sprawi, że najpierw ruszą do migracji na bardziej aktywne światy Ci najbardziej aktywni gracze, często są to też Ci którzy kupją bryłki, a nawet wygrywają loterię i w to uderzam. Chyba się z tym ze mną zgodzisz, czyż nie?

Wyobraź sobie sytuację, gdzie jest kilku niezłych "donatorów" tej gry i każdy z nich chce walczyć o zestaw za wygranie eventu. Myślisz, o gra zarobi dużo hajsu za ich walkę. Być może tak bedzie, ale co jeśli będzie inaczej? Jeśli pojawi sie taki jeden, który będzie miał monopol na wygrywanie eventów? W końcu Ci co wydawali hajs zaczną odchodzić od tego, bo przecież nie dostają tego o co walczą, jest ktoś lepszy, który wyda więcej. I wtedy gra zacznie tracić, bo jeden gracz wygrywa eventy, to reszta nie miesza się do tych "zawodów" (co nie oznacza, że nie wydadzą pieniędzy w ogóle) i nie jest to jakaś tendencja, którą sobie wyśniłem, z ludzi których znam a co wydawali kiedyś dużo na eventy, teraz robia to mniej/lub w ogóle/lub już nie grają.

Jak widać Cheyenne nadal się utrzymuje pomimo włączonej migracji, s11 też sie długo trzymał, zatem należy sądzić, że koszty utrzymania serwerów nie są specjalnie wysokie, ale każda osoba rezygnująca z zakupu bryłek/zmniejszająca zakupy brylek jest stratą dla firmy. I jak widać opłaca im się utrzymywanie w praktyce martwych serwerów: patrz długa kasacja wymienionych wcześniej s11, cheyenne, czy w praktyce martwe światy bez migracji ja dla przykładu ari, bf, czy dakota. Opłaca im się jak widać utrzymywanie serwerów, bo raz nie kosztuje to najprawdopodobniej dużo pieniędzy, a po drugie ktoś na takim świecie jak Dakota wyda powiedzmy 500 złotych i może wygrać set, bo nie ma on tam godnego konkurenta (to tylko hipotetyczna sytuacja, a kwota 500zł nie jest jakoś wielka z tym ile gracze mogą wydawać na grę, a szczególnie Ci co eventy wygrywają).

I być może z tego modelu wychodzi IG.
 

DeletedUser13329

Gość
Gość
Ok to ja to widzę tak:
Możliwość migrowania bez włączania migracji na cały świat, tylko migracja danej postaci sprawi, że najpierw ruszą do migracji na bardziej aktywne światy Ci najbardziej aktywni gracze, często są to też Ci którzy kupją bryłki, a nawet wygrywają loterię i w to uderzam. Chyba się z tym ze mną zgodzisz, czyż nie?

Wyobraź sobie sytuację, gdzie jest kilku niezłych "donatorów" tej gry i każdy z nich chce walczyć o zestaw za wygranie eventu. Myślisz, o gra zarobi dużo hajsu za ich walkę. Być może tak bedzie, ale co jeśli będzie inaczej? Jeśli pojawi sie taki jeden, który będzie miał monopol na wygrywanie eventów? W końcu Ci co wydawali hajs zaczną odchodzić od tego, bo przecież nie dostają tego o co walczą, jest ktoś lepszy, który wyda więcej. I wtedy gra zacznie tracić, bo jeden gracz wygrywa eventy, to reszta nie miesza się do tych "zawodów" (co nie oznacza, że nie wydadzą pieniędzy w ogóle) i nie jest to jakaś tendencja, którą sobie wyśniłem, z ludzi których znam a co wydawali kiedyś dużo na eventy, teraz robia to mniej/lub w ogóle/lub już nie grają.

Jak widać Cheyenne nadal się utrzymuje pomimo włączonej migracji, s11 też sie długo trzymał, zatem należy sądzić, że koszty utrzymania serwerów nie są specjalnie wysokie, ale każda osoba rezygnująca z zakupu bryłek/zmniejszająca zakupy brylek jest stratą dla firmy. I jak widać opłaca im się utrzymywanie w praktyce martwych serwerów: patrz długa kasacja wymienionych wcześniej s11, cheyenne, czy w praktyce martwe światy bez migracji ja dla przykładu ari, bf, czy dakota. Opłaca im się jak widać utrzymywanie serwerów, bo raz nie kosztuje to najprawdopodobniej dużo pieniędzy, a po drugie ktoś na takim świecie jak Dakota wyda powiedzmy 500 złotych i może wygrać set, bo nie ma on tam godnego konkurenta (to tylko hipotetyczna sytuacja, a kwota 500zł nie jest jakoś wielka z tym ile gracze mogą wydawać na grę, a szczególnie Ci co eventy wygrywają).

I być może z tego modelu wychodzi IG.

Miałeś mnie przekonać do tego, że migracje naprawią Westa, a napisałeś dlaczego IG nie włącza migracji :D

Ponadto wychodzisz z założenia, że donatorzy wydają bryłki tylko podczas eventów... a zapominasz o super setach, które przydają się w pojedynkach i fortach (a tego na wymarłych światach nie ma).
Twoje argumenty są niewystarczające, postaraj się bardziej. <<:-]
 
Problemem aktualnych migracji jest fakt, że nie ma dokładnego nakierowania np. migracja tylko na dwa dane światy i z określoną datą zakończenia.
Jedynym aktualnie plusem migracji jest fakt, że osoby które naprawdę chcą pójdą sobie na lepszy świat.
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
Miałeś mnie przekonać do tego, że migracje naprawią Westa, a napisałeś dlaczego IG nie włącza migracji :D

Ponadto wychodzisz z założenia, że donatorzy wydają bryłki tylko podczas eventów... a zapominasz o super setach, które przydają się w pojedynkach i fortach (a tego na wymarłych światach nie ma).
Twoje argumenty są niewystarczające, postaraj się bardziej. <<:-]

I nie, nie wychodzę z założenia, że bryłki idą tylko podczas eventów. Natomiast jeśli mam iść Twoim tokiem myślenia, po tym co napisałeś, to gracze wydają bryłki tylko na eventy i sety z wyprzedaży, a jeszcze dochodzą premki postaci, dochodzi zakup umek i cech (jeśli takie są ustawienia serwera) skracanie prac, skracanie czasu podróży, wpłacanie do banku, odbieranie z targu i pewnie coś jeszcze o czym zapomniałem. jest wiele skladowych, jednakże sądzę, że najwięcej idzie na eventy/wyprzedaże bryłkowe, a potem na premium postaci, ale to tylko moje założenia, nie mam i nie miałem wglądu do tego ile pieniędzy idzie na daną rzecz na danym serwerze/markecie.

Jeśli 5 donatorów spotka się na jednym serwerze i jeden będzie wydawał więcej, bo go po prostu stać i chce to zrobić, to czy pozostała czwórka dalej będzie ładowała tyle samo hajsu na event? Nie, sądzę, że nie, bo i tak resztę zestawów można zdobyć w darmowy sposób, bez używania waluty premium. Wtedy chyba nie ma dla nich sensu wydawania hajsu na bryłki skoro i tak nie wygrają? Ktoś prawdopodobnie może być dalej uparty, ale jak przegra kolejny raz to naprawdę wątpię by bawił się dalej. Oczywiście wychodzę z tego założenia na podstawie tego co zaobserwowałem.
Może przekonasz mnie, że się mylę @speedy911 ;)

I nie, nie zapomminam o setach z wyprzedaży. Ale jeśli są one dostępne dla każdego to sądzę, że i tak Ci donatorzy kupią by mieć tak czy siak przewagę w grze, a broni za event tak nie zdobędziesz, musisz wygrać z resztą graczy. Poza tym można kupić go wszędzie i w każdej ilosci, jeśli IG nie postanowi inaczej, więc można sobie kupić i czekać na migrację a w tym czasie korzystać z przewagi nawet na wymarłych światach. Toć niektórzy zostali na s11 czy chey specjalnie by było im łatwiej wygrać loterię, a potem obie migrować już z eventowymi broniami ;) Ponadto bronie z eventów mają mnóstwo bonusów: exp, hajs, produkty, przedmioty, forty, itd. a te z wyprzedaży są bardziej wyspecjalizowane. I obie grupy przedmiotów (za wygranie eventów i z wyprzedaży) mają wady i zalety. Do wszystkiego bardziej przydają się te bronie za wygranie eventu, choć nie są topowe w wyspecjalizowanych sprawach (przykładowo bronie oficera unii wygrywają z większością broni za wygraie eventu) i odwrotnie: nie pójdziesz zbierać produktów w secie broni oficera unii jeśli w ekwipunku masz set za wygranie eventu z bonusem pod drop produktów.

Oczywiście, na pewno sety z wyprzedaży bryłkowych (tak je nazywam) przynoszą spodziewany zysk IG skoro takie się cyklicznie powtarzają, nie twierdzę, że nie. Aczkolwiek jak pisałem można je kupić wszędzie i w nieograniczonej ilości, a podczas eventu masz jeden zestaw za wygranie eventu i nawet jak z kim zremisujesz na punkty to możesz nie dostać tegoż zestawu (b następuje losowanie). Są one po prostu mocne, wszechstronne, można je wykorzystać w praktycznie każdej okazji jaka się w grze nadarza, a te z wyprzedaży już niekoniecznie. Dlatego wg mnie są w tym punkcie lepsze i mogą, aczkolwiek nie muszą, być bardziej popularne.

Dlatego według mnie posiadanie większej ilości serwerów jest dla IG bardziej opłacalne, skoro widać ile s11 się trzymało i ile chey się trzyma to utrzymanie serwerów nie musi być drogie. Więcej serwerów to więcej broni eventowych i więcej osób je zdobędzie, co za tym idzie więcej osób może wydawać bryłki na nie. Oczywiście to założenie teoretyczne, ale nie bez podstaw.

Doszło nawet do sytuacji, gdzie to osoby pytają się innych dotujących grę czy będą walczyć o nagrodę główną żeby nie wydawać na marne bryłek! Serio, są takie przypadki! I nie są one jednostkowe. Zatem widać, że ludzie chcą minimalizować wydatki.


Czy migrację są opłacane z punktu widzenia graczy? I tak i nie. Czemu? Zwiększy się ilość graczy na danym serwerze, przez co ceny mogą spaść, co uderzy w osoby wymieniające hajs po innych serwerach. Natomiast zwiększy to (czysto teoretycznie) ilość przedmiotow i produtów w obrocie na targu, ale tylko w obrębie serwera, więc tutaj jest zaleta dla samych graczy na danym serwerze. Dodatkowo mogą, choć nie muszą, ożywić się forty oraz pojedynki. Czemu nie muszą? Bo mogą gracze nie chcieć chodzić, choć na to jest niła szansa z powodu obligacji i tego, że w święta są wyprzedaże za obligacje, przez co ludzie mogą chcieć posiadać więcej obligacji w grudniu (nawet jak mają te 3k zawsze można kupić mate czy coś w ten deseń i przez to więcej zarobić hajsu z prac).

Dla graczy migracje to niewątpliwy plus, dla IG już niekoniecznie, wszystko zależy od wielu zmiennych. A o zmianach w grze, które mogłyby ożywić rozgrywkę, reaktywować zdychające od paru lat pojedynki i ledogorywające forty, ale nie o to chodzi więc rozwijać się nad tym nie będę.
 
Migracje same w sobie nie zmieniają zbyt wiele, bo za bardzo są rozciągnięte w czasie i jest za duża możliwość jeśli chodzi o światy na które możemy migrować. Jednak w jakimś stopniu utrzymują niektóre światy przy życiu oraz dają nielicznym szansę na odświeżenie rozgrywki.

Dlatego zauważalna zarówna dla graczy jak i dla wydawcy byłaby migracja polegająca na przymusowym zesłaniu kilku światów na jeden wybrany, najlepiej nowy(czyli idąc tokiem speediego włączenie migracji na 2-3 światach). Odświeżyłoby to rozgrywkę i ludzie na nowo zakładaliby miasta oraz sojusze. Przy aktualnej liczbie graczy śmiem twierdzić, iż to co napisał Fusek odnośnie ilości setów, które wylewałby się na rynek a ceny ich byłyby bardzo niskie jest błędne, ponieważ im więcej aktywnych graczy tym większe zapotrzebowanie, a im mniej światów tym mniejsza możliwość wymian - czyli więcej ludzi na danym świecie, mniej kont pod wymianę = wyższe ceny, trudniejsze ulepszanie. Co potencjalnie byłoby przyczyną zwiększonego bryłkowania podczas loterii - niekoniecznie pod wygraną, a tylko i wyłącznie po zdobycie potrzebnych setów(w małej ilości przypadków, ale to jakaś forma rekompensaty dla INNO za mniejszą liczbę ludzi bijących się o eventów, lecz wydaje mi się, że i tak ta rywalizacja byłaby o bardziej "portfelochłonna" niż teraz).

Większe skupienie graczy na jednym serwerze to możliwość powrotu na duże forty oraz istnienie więcej niż 2 sojuszy stricte fortowych. To też odświeżenie pojedynków, gdzie na wielu światach pojedynkowiczów jest za mało aby mogli oni wspinać się systematycznie w rankingu(na nowych światach jest jeszcze trudniej niż na starych). Stanowi to również zachętę dla ludzi, którzy wbijają tylko i wyłącznie aby zaklikać pracki raz czy dwa razy dziennie do zwiększenia czasu jaki poświęcają na grę. Jest wielu graczy na wymarłych serwerach, którzy z chęcią poklikaliby więcej gdyby tylko widzieli więcej ludzi wokół siebie.

Reasumując więcej ludzi równa się większe parcie na osiąganie satysfakcjonujących wyników dzięki czemu gracz spędzałby więcej czasu na grze aby doskonalić swoją postać oraz zdobywać więcej $$ na nowe,lepsze przedmioty, które dawałaby mu przewagę nad innymi oraz chętniej sięgałby po przedmioty za bryłki, które coraz częściej goszczą w shopie.

Moim zdaniem jest to sytuacja win-win. Zarówno gracze są zadowoleni jak i wydawca, który chce podtrzymać przy życiu grę o której nie myśli przyszłościowo, a jedynie chce ją trzymać przy życiu dla zysków.
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
Przy aktualnej liczbie graczy śmiem twierdzić, iż to co napisał Fusek odnośnie ilości setów, które wylewałby się na rynek a ceny ich byłyby bardzo niskie jest błędne, ponieważ im więcej aktywnych graczy tym większe zapotrzebowanie, a im mniej światów tym mniejsza możliwość wymian - czyli więcej ludzi na danym świecie, mniej kont pod wymianę = wyższe ceny, trudniejsze ulepszanie. Co potencjalnie byłoby przyczyną zwiększonego bryłkowania podczas loterii - niekoniecznie pod wygraną, a tylko i wyłącznie po zdobycie potrzebnych setów(w małej ilości przypadków, ale to jakaś forma rekompensaty dla INNO za mniejszą liczbę ludzi bijących się o eventów, lecz wydaje mi się, że i tak ta rywalizacja byłaby o bardziej "portfelochłonna" niż teraz).

Możesz mieć rację, ale nie wziąłeś chyba pod uwagę tego, że jest wyprzedaż w grudniu, a przynajmniej co roku jest, zatem gracze często chcą oszczędzić i kupić w grudniu za grosze, ewentualnie szukać okazji po odblokowaniu setów. Dlatego słusznie zauważyłeś i dodałeś słowo "potencjalnie" grudzień wg mnie weryfikuje to jak bardzo ludzie bryłkowali podczas loterii. Po co wydawać bryłki na loterię skoro w grudniu jest szansa na to, że dostanie się cały set ciuchów za 100k na targu bądź kilkaset obligacji zbieranych przez cały rok ;)

Ponadto wg mnie i z tego co zauważam, duża część osób ulepszających rzeczy najczęściej nie wchodzi powyżej 3 poziomu ulepszenia, nawet pomimo większej możliwości wymian między światami. Oczywiście jeśli sytuacja jest korzystna to zdarza im się wyżej ulepszyć, ale nie jest to zbyt częste zjawisko (parę osób zawsze się znajdzie i coś na 4 poziom ulepszy 1 czy 2 rzeczy z setu najczęściej jest to naszyjnik bądź kapelusz).

Także z mojego punktu widzenia i z takiej mojej można by to nazwać logiki, jeśli jest więcej bryłkujących niż jeden i któryś z nich ma większe możliwości finansowe niż reszta to po którymś razie w końcu bym odpuścił wiedząc, że i tak nie mam szans na komplet broni, a resztę setu zdobędę hadlując po odblokowaniu setów, bądź w grudniu. Nie ma co bryłek wydawać jeśli sytuacja nie jest dla danego gracza korzystna (korzystna w sensie zdobycia zestawu).
 
Tak sobie czytam, i jeśli obawa jest tylko o to że gracze zaczną odpuszczać możliwość zdobycia broni eventowych z powodu braku szans, dlaczego nie można by przydzielać chociażby 3 zestawy broni na każdy "duży" świat? Ilość zestawów będzie nadal bardzo ograniczona, i będą to bronie unikatowe. Szansa na zdobycie będzie większa i argument że gracze będą odpuszczać straci rację bytu. A to chyba jak narazie jedyny mający jakiś tam sens przeciwko migracji, jeśli niczego nie pominąłem?
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
Tak sobie czytam, i jeśli obawa jest tylko o to że gracze zaczną odpuszczać możliwość zdobycia broni eventowych z powodu braku szans, dlaczego nie można by przydzielać chociażby 3 zestawy broni na każdy "duży" świat? Ilość zestawów będzie nadal bardzo ograniczona, i będą to bronie unikatowe. Szansa na zdobycie będzie większa i argument że gracze będą odpuszczać straci rację bytu. A to chyba jak narazie jedyny mający jakiś tam sens przeciwko migracji, jeśli niczego nie pominąłem?

Na duży świat? Czemu tylko na duże? I jak kwalifikować duże? Obecnością dużej ilości postaci w rankingu czy ilością graczy aktywnych? Sam pomysł 3 broni ok, dla mnie do przyjęcia, ale oczywiście muszą być one stosunkowo słabsze od tej za wyższe miejsce, by miało to jakikolwiek sens.
 
Duże światy do dla mnie te powstałe podczas połączenie dotychczasowych ( "Jeden lub dwa "stare serwery" (powstałe podczas połączenie wszystkich istniejących dłużej niż załóżmy 4 lata) , nowy serwer co roku , migracja z nowego na stary odpalana automatycznie po upływie jakiegoś czasu - proponuję 3 lub 4 lata ( z moich obserwacji wynika że po takim czasie serwer zaczyna umierać)"). Biorąc pod uwagę tą wypowiedź duże = stare.

Myślę że to mogłyby być te same zestawy, aby nie dokładać nikomu pracy projektowaniem nowych, do 1 lub 2 miejsca można by ewentualnie dorzucić jakieś przedmioty już istniejące - obligacje, mniej popularny przedmiot aby jakoś zróżnicować nagrody.
 
Możesz mieć rację, ale nie wziąłeś chyba pod uwagę tego, że jest wyprzedaż w grudniu, a przynajmniej co roku jest, zatem gracze często chcą oszczędzić i kupić w grudniu za grosze, ewentualnie szukać okazji po odblokowaniu setów. Dlatego słusznie zauważyłeś i dodałeś słowo "potencjalnie" grudzień wg mnie weryfikuje to jak bardzo ludzie bryłkowali podczas loterii. Po co wydawać bryłki na loterię skoro w grudniu jest szansa na to, że dostanie się cały set ciuchów za 100k na targu bądź kilkaset obligacji zbieranych przez cały rok ;)

Ponadto wg mnie i z tego co zauważam, duża część osób ulepszających rzeczy najczęściej nie wchodzi powyżej 3 poziomu ulepszenia, nawet pomimo większej możliwości wymian między światami. Oczywiście jeśli sytuacja jest korzystna to zdarza im się wyżej ulepszyć, ale nie jest to zbyt częste zjawisko (parę osób zawsze się znajdzie i coś na 4 poziom ulepszy 1 czy 2 rzeczy z setu najczęściej jest to naszyjnik bądź kapelusz).

Także z mojego punktu widzenia i z takiej mojej można by to nazwać logiki, jeśli jest więcej bryłkujących niż jeden i któryś z nich ma większe możliwości finansowe niż reszta to po którymś razie w końcu bym odpuścił wiedząc, że i tak nie mam szans na komplet broni, a resztę setu zdobędę hadlując po odblokowaniu setów, bądź w grudniu. Nie ma co bryłek wydawać jeśli sytuacja nie jest dla danego gracza korzystna (korzystna w sensie zdobycia zestawu).

Należy zauważyć, że jeżeli chcemy grać na wysokim poziomie i nie odstawać od reszty to musimy uzupełniać oraz ulepszać nasze zestawy od razu po odblokowaniu handlu. Zgadzam się z tym, że większość graczy ulepsza przedmioty na +1 oraz 2, a ulepszenie na +3 jest zazwyczaj granicą, ponieważ ciężko jest zebrać większą ilość z racji małej ilości graczy na serwerze. I kolejny raz poruszasz temat eventówki od której uciekam, ponieważ wydaje mi się, że jest to temat sporny, jeżeli nawet ktoś jest wydać w stanie więcej bryłek na eventówkę to nie znaczy, że musi on ją wygrywać co i rusz.

Co do setów oraz ekonomii, która opiera się na nich. Aktualnie mamy 16 światów i duże grono graczy posiada konto na wszystkich lub na ich części. Czyli hipotetycznie podczas loterii jesteśmy w stanie uzbierać 16 zestawów 1 z setów, który nas interesuje. Przenosimy go w sposób pośredni lub bezpośredni na nasz ulubiony serwer i ulepszamy. Zakładając, że chcemy go ulepszyć na +3 brakuje nam 11 zestawów, które musimy dokupić. Wszystko odbywa się za "darmo", bo jedynie musimy wydać trochę $.

Teraz zakładając, że tych światów jest 5 to z automatu nasze możliwości dotyczące losowania podczas loterii w sposób darmowy są mocno ograniczone, produkujemy 3 razy mniej przedmiotów, a zainteresowanie danym setem na naszym świecie zakładając jest 3 razy większe. Czyli jeśli chcemy ulepszyć ten sam zestaw na +3 to musimy dokupić w tym momencie nie 11 zestawów, a 22 i to za wyższą cenę z racji zainteresowania. Nie dość, że rośnie popyt to spada podaż produktu i dlatego uważam, że niektórzy gracze w takiej sytuacji sięgaliby po bryłki aby zebrać nawet głupie czapki w większej ilości, a to licząc na zysk albo na właśnie ulepszenie. Tutaj zapewne chciałbyś się zapytać,a po co skoro zaraz wyjdzie lepszy zestaw? No, a po to żeby być lepszym, tak samo jak teraz. Dodatkowo wtedy ludzie chętniej sięgaliby po przedmioty za bryłki, które pojawiałby się w shopie z racji mniejszego dostępu do zestawów z loterii. Kwestia grudniowej wyprzedaży to tylko i wyłącznie doszlifowanie swojego ekwipunku i zdobycie ewentualnych braków, jeśli ktoś kolekcjonuje wszystkie zestawy.

Pominąłem teraz oczywiście fakt, iż rozgrywka prawdopodobnie byłaby o niebo lepsza, ponieważ gra na świecie gdzie na bitwach o duży/średni fort z 70% online to znacznie lepsze rozwiązanie niż gra na małych z 50% online. Przez co ludzie chętniej ulepszaliby swoje postacie. To samo tyczy się pojedynków, bo lepsza topka składająca się z 50 osób niż z 5.
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
Danielu, oczywiście przedstawiłeś swoje zdanie i jest ono bardzo interesująco wytłumaczone. Ale odpowiem najkrócej jak tylko mogę: Skoro według Ciebie ludzie bedą wydawali bryłki by
Czyli jeśli chcemy ulepszyć ten sam zestaw na +3 to musimy dokupić w tym momencie nie 11 zestawów, a 22 i to za wyższą cenę z racji zainteresowania. Nie dość, że rośnie popyt to spada podaż produktu i dlatego uważam, że niektórzy gracze w takiej sytuacji sięgaliby po bryłki aby zebrać nawet głupie czapki w większej ilości, a to licząc na zysk albo na właśnie ulepszenie. Tutaj zapewne chciałbyś się zapytać,a po co skoro zaraz wyjdzie lepszy zestaw?

Jak to ma się do tego, że od bardzo dawna wszystkie loterie mające w sobie set dla tego który zgromadzi największą ilość punktów, kończę na 2, 3, czy 4 miejscu? (naprawdę nie pamiętam loterii w której byłbym niżej). A na losowania nie wydaję bryłek, czasami jak nie mam na przekupienie to przekupię bryłkami, losować za bryłki nie losuję. Nie sądzę bym był w stanie zebrać tyle waluty eventowej by zdobyć przewagę nad tymi co nie dość że tę walutę zbierają i wydają to jeszcze korzystają w trakcie loterii z bryłek. No ale to jest ponownie moje myślenie życzeniowe i z miłą chęcią chciałbym to jakoś skonfrontować :)
 
Wynika to z tego, że mało graczy jest zainteresowanych eventówką i tak jak wspomniałeś, najczęściej "bryłkarze" dogadują się, kto ją zgarnia. Jest to niestety tendencja, która tyczy się starych światów. Na takim Ohio rywalizacja o broń eventową jest dużo bardziej zacięta niż na starych piernikach na których tych broni wyszło już kilka i kto chciał ją zdobyć to już ją ma(a te bronie są podobne). I wynika tylko i wyłącznie z tego, że te eventówki są słabe i nie opłaca się po nie bryłkować tylko lepiej poczekać na wyprzedaże pokroju Unii,Lucilli. Co nam daje taka broń? Prędkość,przygody,exp i drop, czyli jest useless w grze na wysokim poziomie.

Dlaczego osiągasz 2,3 czy tam 4 miejsce? Wynika to z tego, że jak ktoś nie jest zainteresowany eventówką to po prostu nie bryłkuje, bo zgarnie wszystkie sety za grosze. Opisałem to wyżej, mamy 16 światów i za darmo wylosujemy od groma przedmiotów. Wbijesz sobie ten 120 poziom na oktober i losujesz po 9 i 48k żeby nachapać się lepszych przedmiotów na których nam faktycznie zależy, a Ty jak mniemam ciśniesz darmówki oraz 1,5k + skracanie żeby jak najwięcej nabić lvl'i.

I nie wiem czy doczytałeś, ale podany fragment tyczy się loterii gdyby te światy zostały połączone,a nie loterii aktualnych.
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
Dodam tylko od siebie, że z punktu ekonomicznego jak to napisał @Pierwszy Nos wielu graczy ma tę eventówkę i nie potrzebują kolejnych gdzyż są podobne i się z tym zgodzę. Gdyby był szerszy wachlarz, powiedzmy na wielkanoc daliby topowe bronie pod pvp za wygranie eventu, na 4 ipca pod forty, a na oktoberfest pod... przygody/prace to już byłoby może nieco lepiej. Choć tutaj przeczę samemu sobie, bo pisałem wyżej, iż mogą być lepsze te wszechstronne. Jak widać zmieniłem nieco swoje zdanie, zdarza się każdemu. Mogliby w sumie dać pjedną taką rocznie wszechstronną a podczas innych eventów właśnie pod pvp i forty (a tu podłączyć bonusy pod przygody które i tak znajdują się w obecnych strzelbach).
Co by to dało? Daliby ciekawe bonusy, wyższe bonusy przede wszystkim, pod daną specjalizację co mogłoby sprawić, że Ci posiadający już jakiś zestaw za wygranie eventu pokusiliby się o następną, jeśli oczywiście przestali walczyć o kolejne zestawy.

Drugim wyjściem byłoby wrzucenie czegoś innego niż zestawu broni. Są one wałkowane od... 2013 roku bodajże i naprawdę warto byłoby pomyśleć nad czymś innym, a czasu IG ma na to sporo, gdyż kolejny event z wygraniem broni, o ile rozkład eventów bedzie taki sam jak rok temu, to wielkanoc 2020, to czasu mają a mają. Co mogłoby być zamiast? Przede wszystkim zaprzęg. Mogą być głosy sprzeciwu mówiące, że taki koleś z zestawe broni i zaprzęgiem byłby koksem wszędzie, prawda to jest prawda, a zmiany z pewnością najbardziej zauważalne byłyby podczas przygód, jeśli taki osobnik miałby i zaprzęg i bronie (o ile taki zaprzęg byłby robioy w stylu obecnych eventówek). Tylko właśnie, zaprzęg może być robiony inaczej, w sensie posiadać inne bonusy niż bronie, przede wszystkim nie miałby bonusu do ataku i obrony, wtedy różnicy by de facto nie było. A oczywiście miałby pewnie tai zaprzęg bonusy pod forty czy inne.
Inną propozycją byłby oczywiście zestaw ciuchów, ale z nim jest najgorzej, gdyż to wlaśnie ciuchy są najczęściej przez graczy ulepszane. Zatem trzeba byłoby zrobić ten zestaw naprawdę mocny, coś na poziomie setu na drugim poziomie ulepszania, czy nawet na trzecim by zachęcić graczy do walki o niego (choć i tak ktoś chciałby go mieć, to chodzi mi o większą rzeszę chętnych, tak użyłem tego brzydkiego słowa "rzesza"). Same zestawy mogłyby też być "pod wszystko" lub pod coś.

Takie tam myśli z rana... do tego nigdy nie potrafię napisać krótko i zwięźle.
 

DeletedUser33692

Gość
Gość
Ech, coś ostatnio słabo mi idą takie dyskusje, brawo zbijasz każdy mój argument, przekazuję "pałeczkę" i możesz tutaj rządzić :D
Piszesz spam za spamem i nadal masz wrażenie, że jeszcze rządzisz? Pozbyli się trola z administracji, a ten nadal się ślini i poci w nadziei, że ktoś zwróci na niego uwagę Fusek ogarnij się chociaż przy niedzieli, załóż kalosze i odwiedź jakiś pobliski kościół, może być nawet ten na dzikim zachodzie. :))
Miłej Niedzieli życzę Wszystkim ::P
Takie tam myśli z rana...
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
Tego nawet nie trzeba komentować, z ludźmi Twojego pokroju nie ma ensu wdawać się w dyskusję skoro nie potrafią słuchać i czytać ze zrozumieniem.
 

DeletedUser33692

Gość
Gość
Dla czego by nie zrobić na polskiej platformie językowej dobrego konkursu z dobrymi nagrodami?
Polacy to naród dumny nie lubi dobrych nagród, zadowoli się wszystkim nawet 25 obligacjami i puszką szpinaku, a jeśli dostanie do tego 3,5 k precli to sam sobie dokupi do nich browara w kuflu 2 litrowym, bo w takich się pije piwo na imprezach niemieckich w trakcie imprezy Oktoberfest
. Wariata wspomniała, że pula nagród jest ograniczona, ograniczenia na polskim markecie mogą być spowodowane jedynie tym, że najlepiej zarabia na siebie, dla tego nie liczcie na migracje światów, bo w tym temacie nawet Lenka Wam nie pomoże jako CM,
Pewnie nawet znudziło się jej, lub się wstydzi wspominać o tym do IG, że ludzie czegoś się domagają.
Wielu się zastanawia czemu inni dostają nagrody pokroju czarnej koperty 500 obligacji albo oferty promocji zakupu bryłek 500%+ o tym się nie mówi głośno, a nawet nasza kochana Etriel mnie zbyła odpowiedzią, że to jest przypadek, nie ma czegoś takiego jak przypadek w promowaniu towaru w tym wypadku chodzi o politykę marketingową gry, takie oferty są przypisane dla wszystkich graczy i większość graczy co opuściła grę na jakiś czas, a do niej powróciła poza logowaniu się z linka wysłanego od nich na nasz email z treścią .
>Twoje ognisko przygasa < i nie pij wody z rzeki po niżej nurtu rzeki, gdzie koń stał, bo mógł do niej nasikać!> Nie wszystko jest żartem w tym wierszu <
Oczywiście tego typu oferty nie są stosowane wielokrotnie, ale są przypisane dla każdego gracza Fakt, że Fusek przez całą swoją karierę nigdy z takiej oferty nie skorzystał świadczy jedynie o tym, że nigdy nie zostawiał gry na dłużej, niż trzy dni. Ktoś pewnie się zastanawia czemu to wszystko piszę, może dla tego, że większość oszukuje samych siebie i łudzi się jakimiś mrzonkami albo nadzieją na lepsze jutro? Gra jest naprawdę fajna i potrafi wciągnąć do zabawy, ale to jak się bawicie i jaką z tego macie satysfakcję jest indywidualna
Wystarczy, że każdemu dostarcza tę odrobinkę czegoś, czego tak naprawdę szukacie.
Z poważaniem kudłaty durnowaty Mozart jeszcze Gra.

Tak się bawią na innych Marketach nie kiszą w beczkach kapusty i nie odkładają puli nagród na <<<<koniec świata >>>


https://forum.the-west.it/index.php?threads/trova-il-mandante.31881/
:)):eek:
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
Oczywiście tego typu oferty nie są stosowane wielokrotnie, ale są przypisane dla każdego gracza Fakt, że Fusek przez całą swoją karierę nigdy z takiej oferty nie skorzystał świadczy jedynie o tym, że nigdy nie zostawiał gry na dłużej, niż trzy dni.
Miałem nie odpowiadać, bo masz jakieś uzależnienie chyba by do każdej możliwej dyskusji włączać mnie. No ale odpowiem, bo jak pisalem nieraz uwielbiam dyskusję, nawet z takimi ludźmi jak Ty:

Zostawialem grę, nie logowałem się, szczególnie jak gdzieś wyjeżdżałem i byłem zajęty innymi sprawami. Obecnie nie jest to aż tak potrzebne w chwili, gdy można logować się z telefonu.

Nieprawdą jest natomiast, że każdy gracz dostaje coś jeśli nie logował sie do gry od 3 dni (a tak wynika z Twojej wypowiedzi). Okres jest różny (Z tego co wiem), ale tak, jest szansa na czarny list z 500 obligacjami.
 

DeletedUser33692

Gość
Gość
Miałem nie odpowiadać, bo masz jakieś uzależnienie chyba by do każdej możliwej dyskusji włączać mnie. No ale odpowiem, bo jak pisalem nieraz uwielbiam dyskusję,

Najlepiej zaczepiać kogoś, kto lubi się wypowiadać publicznie i brakuje mu tej aureoli władzy! Tacy są wymowni i lubią bronić albo walczyć z wiatrakami jak Don ....;)

Pewnie nie czytałeś wszystkiego dokładnie ,zauważyłeś jedynie że pojawiło się w treści Fusek
może to działa jak płachta na byka ?


Oczywiście tego typu oferty nie są stosowane wielokrotnie, ale są przypisane dla każdego gracza
Tego nawet nie trzeba komentować, z ludźmi Twojego pokroju nie ma ensu wdawać się w dyskusję skoro nie potrafią słuchać i czytać ze zrozumieniem.
Zacznij sam czasami czytać co inni piszą, za nim zaczniesz się kolejny raz pocić ,a jeśli nie rozumiesz o czym piszę to prześpij się z tym i jak zrozumiesz to napisz coś co wszyscy zrozumieją w wieku od 16 lat do ,bez limitu ;-[
tak na marginesie tego Halowen takie oferty są przypisane dla wszystkich graczy i większość graczy co opuściła grę na jakiś czas, a do niej powróciła poza logowaniu się z linka wysłanego od nich na nasz email z treścią
 
Do góry