Opłacalność gry pepekiem

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser6549
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser1404

Gość
Gość
bieganie po mapie to sobie sam ulepsz do swojej postaci nie do pp wymyślasz
 

DeletedUser13329

Gość
Gość
Ja proponuję usunąć dla PPka darmowy hotel i zamiast tego dać 100% prędkości po mapie(z premką 200%).

Drop produktów i itemów podnieść do 20% (40% z premką).

Obecny bonus blokowania sektorów zostawić jak jest.

Dać drugi bonus fortowy - 0,4 abso na poziom postaci (0,8 z premką).

Jakby PPk miał takie bonusy, to moim zdaniem nie byłby już pokrzywdzony i z drugiej strony w żadnym przypadku przesadzony.

Prędkość to dobry pomysł, bardzo przydatna umiejętność przez pierwsze kilkadziesiąt poziomów w grze, później do zastąpienia przez sety.
Abso połączone z "czapką niewidką" to już przesada, gdyż taki gracz będzie mógł jeszcze dłużej blokować strategiczny sektor, a to może wpłynąć znacząco na całą rozgrywkę (patrz też ostatnie mistrzostwa fortowe gdzie bitwy były nie przegrywane!! właśnie dzięki sili pepka).
 

DeletedUser13329

Gość
Gość
Sorry, że piszę post pod postem, ale mnie olśniło i nie chcę łączyć dwóch różnych tematów.

Wiecie jaki jest problem z klasami postaci? Otóż po osiągnięciu konkretnego poziomu niektóre z bonusów tracą na znaczeniu (hotel u PePka!)

A gdyby tak wprowadzić od 100 lvl możliwość wymiany bonusów na inne? Zaktualizować je wedle własnych potrzeb! (oczywiście później do zmiany za bryłki :p)

Wystarczy stworzyć listę ciekawych bonusów do wyboru i voilà, mamy konkretne ulepszenie w grze, które zadowoli wszystkich graczy, a IG zostanie obsypane kwiatami i konfetti.

Im większa różnorodność w grze tym jest ona ciekawsza.

Zostawiam to tutaj do przemyślenia.

Pozdro!
 

DeletedUser33505

Gość
Gość
jak dla mnie powinno to tak wyglądać:

drop produktów 20/40% bo w sumie 10% to po prostu za mało a drop itów jest useless przez same itemy które wypadają więc czemu by tych dwóch bonusów nie połączyć

dodatkowe 10/20% zysków pieniężnych/expa z pracy. pytacie pewnie czemu? otóż pepek jest postacią stworzoną do pracek co widać po bonusach które są useless więc wpadłem na pomysł aby nadal to zostawić ale bonusy dać lepsze. dlatego zamiast ryzyka można by dać lepsze pieniądze lub exp z prac

mniejsza opłata bankowa o dajmy na to 2%. wiem że to ma już bob ale nie miałem lepszego pomysłu czym można by zastąpić useless skill do hoteli

dodatkowa absorpcja co lvl na bitwy fortowe. dajmy na to 0.5 na lvl. raczej dobrze to zastąpi ten poprzedni bonus do fortów który jest jaki jest. taki bonus nie jest jakoś mega przesadzony ani jakiś mega useless więc nadawałby się na pepeka
 

DeletedUser6549

Gość
Gość
Sorry, że piszę post pod postem, ale mnie olśniło i nie chcę łączyć dwóch różnych tematów.

Wiecie jaki jest problem z klasami postaci? Otóż po osiągnięciu konkretnego poziomu niektóre z bonusów tracą na znaczeniu (hotel u PePka!)

A gdyby tak wprowadzić od 100 lvl możliwość wymiany bonusów na inne? Zaktualizować je wedle własnych potrzeb! (oczywiście później do zmiany za bryłki :p)

Wystarczy stworzyć listę ciekawych bonusów do wyboru i voilà, mamy konkretne ulepszenie w grze, które zadowoli wszystkich graczy, a IG zostanie obsypane kwiatami i konfetti.

Im większa różnorodność w grze tym jest ona ciekawsza.

Zostawiam to tutaj do przemyślenia.

Pozdro!

To jest dobry pomysł, coś podobnego przedstawił bodajże vid. Tylko czy wtedy różnice pomiędzy klasami się nie rozmyją? Ale pomysł wart przemyślenia. Ewentualnie dać możliwość by jedynie dwa bonusy można byłoby zmieniać. Dwa wskazane przez twórców, na pewno nie fortowy, bo większość zmieniłaby się w zawadiaków :D

Zachęcam rzecz jasna do tworzenia tematów odnośnnie innych klas, gdyż ja jako grający pepekiem prawie cały czas po prostu nie chcę się wypowiadać na temat, który nie jest mi dość bliski.


jak dla mnie powinno to tak wyglądać:

drop produktów 20/40% bo w sumie 10% to po prostu za mało a drop itów jest useless przez same itemy które wypadają więc czemu by tych dwóch bonusów nie połączyć

dodatkowe 10/20% zysków pieniężnych/expa z pracy. pytacie pewnie czemu? otóż pepek jest postacią stworzoną do pracek co widać po bonusach które są useless więc wpadłem na pomysł aby nadal to zostawić ale bonusy dać lepsze. dlatego zamiast ryzyka można by dać lepsze pieniądze lub exp z prac

mniejsza opłata bankowa o dajmy na to 2%. wiem że to ma już bob ale nie miałem lepszego pomysłu czym można by zastąpić useless skill do hoteli

dodatkowa absorpcja co lvl na bitwy fortowe. dajmy na to 0.5 na lvl. raczej dobrze to zastąpi ten poprzedni bonus do fortów który jest jaki jest. taki bonus nie jest jakoś mega przesadzony ani jakiś mega useless więc nadawałby się na pepeka

Skoro chcesz skasować drop przedmiotów to wtedy wg mnie zwiększyć produkty na 25/50%

Hajs z prac proszę bardzo jestem za ale 15/30% bo sety i tak przebijają to bez problemu.

Mniejsza opłata... tą najwięszą ilość hajsu ogarnięci gracze i tak trzymają na targu.

Bonus fortowy... dla mnie abs spoko, ale w dodatku z bonusem do chowania się i zakładania pułapek. Czemu? Poszukiwacz przygód to taki traper przemierzający prerię i czasami musi sobie radzić bez pożywienia kupionego w miastach. Zatem musi potrafić polować, a te dwie umiejętnosci chyba są podstawą, a dodatkowo wzmocniłoby to jego pozycję na bitwach. Sądzę, żę 20 czy 25% bez premki by wystarczyło (bob ma chyba 20 do uniku i celowania więc czemu pepkowi czegoś nie dać?). Ewentualnie zamiast abso dać właśnie ten bonus do chowania i pułapek.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry