Opcja "odzież pojedynkowa" i "odzień fortowa"

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser1887
  • Data rozpoczęcia

Podoba Ci się ten pomysł?

  • Tak,jestem za.

    Głosy: 54 87,1%
  • Nie, jestem przeciw.

    Głosy: 8 12,9%

  • W sumie głosujących
    62
Status
Zamknięty.

DeletedUser1887

Gość
Gość
Witam

W związku z nieuzasadnionym zamknięciem tematu o działaniu skryptu cloth-calc, który to skrypt w pewnych sytuacjach działa niepoprawnie (lepszy taki niż żaden) oraz oburzeniu się, że w ogóle ktoś śmie o tym skrypcie dyskutować, wnoszę o poprawkę polegającą na implementacji funkcji podobnej do "odzież robocza" który by wskazywał najlepsze ubrania i bronie do bitw fortowych oraz pojedynków uwzględniając bonusy zestawów.

Najpierw proponuje wdrożyć takie rozwiązanie, a potem mówić, że ten skrypt jest gorszy i zawiera błędy bo autorami są "gracze" a nie Innogames. Brak tej opcji świadczy o braku poważnego podejścia do tematu i problemu.

Kto jest za a kto przeciw?

ps. w tytule powinno być "odzież fortowa"
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
Nie jestem fortowcem ale jestem za. Zawsze jeśli chodzi o poprawę działania czegoś - mój głos jest na: Tak


PS Sam skrypt w porządku ale jak to bywa ma pewne niedociągnięcia, które na pewno można naprawić.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

KozaK69

Elitarny Tester
Poza odzieżą fortową zawsze przydatne są ubrania do najszybszej podróży czy regeneracji HP/energii oraz parę innych rzeczy ;)
Należy jednak zauważyć, że do fortu jeden woli ubrać się pod umiejki, a drugi pod HP, trzeci jeszcze pod coś innego. Z pojedynkami podobnie.


PS Kalkulator w grze w ogóle nie uwzględnia bonusu uroczego setu, więc też nie jest idealny ;) Z tego co się orientuję zostało to już zgłoszone do poprawki.
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser

Gość
Gość
Clothcalc nie uwzględnia uroczego. "Ubieracz" w oknie pracy pokazał z uroczego setu ciuchy.
 

DeletedUser1887

Gość
Gość
Poza odzieżą fortową zawsze przydatne są ubrania do najszybszej podróży czy regeneracji HP/energii oraz parę innych rzeczy ;)
Należy jednak zauważyć, że do fortu jeden woli ubrać się pod umiejki, a drugi pod HP, trzeci jeszcze pod coś innego. Z pojedynkami podobnie.


PS Kalkulator w grze w ogóle nie uwzględnia bonusu uroczego setu, więc też nie jest idealny ;) Z tego co się orientuję zostało to już zgłoszone do poprawki.

Umiejętności pod pojedynki czy forty to takie, które mają jakiś wpływ na wynik obrażeń, (na podstawie których wzór wykonuje obliczenia). HP nie ma na to wpływu, nawet w pomocy jest wypisane jakie umiejki są ważne. Full HP to wymysł fortowców na zasadzie: po co się uczyć, można przypakować i dam sobie jakoś radę. Akurat pod full HP skrypt pokazuje dobrze.
 
W kalkulatorze ingame na pewno powinny się znaleźć prędkość, max hp, regeneracja i rozbudowa miasta, bo o ile z odpowiednim zestawem ciuchów nie różni się rozbudowa od kasyna, to gdzieś na niższym poziomie set pielgrzyma może coś zmieniać. Pojedynki i forty mają sens tylko w formie zaznaczania odpowiednich umiejek i przypisywania im wagi (jak to ma miejsce obecnie w skrypcie db).

@Grextero: Ciuchy uwzględnia, ale nie bonus setowy, nie ma co gadać, już zgłoszone.
 

DeletedUser22743

Gość
Gość
Z tego co wiem skrypty nie są zakazane ale to chyba nie miejsce na rozprawianiu o ich działaniu i właściwościach :) Proponuję napisać do autorów danych skryptów aby te "błędy" naprawili :p
TW ma swoje a TW-DB swoje :p
 

DeletedUser25870

Gość
Gość
I gdzie te czasy, gdy fortowcy przed bitwą sprawdzali ekwipunek, coś jak w "Ostatnim Samuraju", tzn, jeszcze na kartkach liczyli co się przyda, a co akurat w tej bitwie, a może to założyć a to zdjąć ?

Przed bitwą były narady, która broń, jak tak ostatnio strzelała, jakie ciuchy, może ktoś coś ma. Miało to swój głęboki urok.

A teraz, fik, myk, kalkulator wyliczy.

Przydałby się jescze taki, który po 5 sekundach zakończy bitwę i poda kto wygrał, kto nie, ilu omdłało, ilu uciekło.

Ja jestem z czasów gdy było 4-5 setów i naprawdę liczenie na kartce dawalo przyjemność, teraz oczywiście kalkulator prac ma sens, ale może nie zawsze i nie do wszystkiego, pozwólmy też graczom TROCHĘ myśleć a nie tylko klikać...
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser31369

Gość
Gość
TAK, jak najbardziej! To by zaoszczędziło minuty na szukaniu w EQ najlepszych itów!
 
Status
Zamknięty.
Do góry