Raport The West 1/2014

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser1170
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser343

Gość
Gość
KANUTO konta zarobkowe czasu dużo nie wymagają masz konto na wszystkich światach zbierasz produkty w godzinnych pracach , czyli musisz wchodzić raz na 4 godziny i ja osobiście pomiędzy october a świąteczną loterią wyciągnąłem ponad 9kk bez żadnej spiny , całkowicie skupiając się na moim koncie na 1
 

DeletedUser5603

Gość
Gość
Właśnie dlatego wymiany między światami powinny być regulaminowo zakazane. Sam na tym korzystam ale widzę ile to szkody powoduje.
 
urozmaicenie gry przez wysokie levele - to pójście po najmniejszej linii oporu.
Ciekawie by było, jakby było więcej zadań, krótkotrwałych eventów, czasowych misji, lepszych pojedynków pvp i pve i innych zdarzeń.
W jednej grze przeglądarkowej, jest 350 poziomów i jakoś nikt nie narzeka a ludzie z chęcią go wbijają. A co do krótkich eventów ograniczonych czasowo to jestem na nie. Nie każdy tylko nołlajfi całymi dniami w TW. Niektórzy wyjeżdżają i później mają niezaliczone osiągnięcie.
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser182

Gość
Gość
to podniesienie lvlu jest TYLKO z mysla o starych graczach, dlaczego?? bo maja wbite duuuzo expa, jesli np gracze juz mieli ponad 20kk expa to progi jeszcze bardziej by zwiekszyli.....

Ja zawsze chętnie daję przykład niekwestionowanego króla mmo jakim jest WoW.
Zobacz jak tam było. Kiedyś maksymalny lvl był 60. W każdym dodatku, który wychodzi podnoszą lvl ( co rok, dwa lata). Co ma powiedzieć nowy gracz? Załamać ręce bo o ile wbicie 60 poziomu to jakiś tam wielki problem nie był to w najnowszym dodatku można zdobyć już 100 lvl a to już nie takie proste, zwłaszcza gdy zaczynasz od zera i nie dajesz postaci kolegom z Chin do wykoxania za kasę.
Wiadomo że podnoszenie poziomu jest dla starych graczy. Ile można siedzieć i gapić się w pasek postępu x/oo ? Praktycznie każda ostatnia aktualizacja była skierowana do nowych graczy.

Co do ilości 20KK expa, to ja myślę, że gracze (w szczególności nasi polscy) osiągną ten poziom szybciej, niż autorzy się spodziewają.
Ja obliczyłem, że wypadnę na 131 lvl a najlepszy gracz na moim świecie na 147. Mało co nie? Dla mnie mało, dla Niego mniej, mimo, ze i tak będzie musiał wbić jeszcze 1/3 tego co ma teraz.
Cieszę się, że znowu licznik ruszy, bo pamiętam jak miło wbijać kolejny poziom, zwłaszcza gdy już nie przeskakiwały o kilka jednego dnia :p Pamiętacie dawno dawno temu jak ktoś wbijał wysokie lvle to dostawał gratulacje na czacie a teraz co? Wbiłeś 120? Chcesz medal?
 
Dokładnie Onufry :) Ja się tam nie mogę doczekać wprowadzenia tej aktualizacji. Ta gra mi się strasznie znudziła mając już 120 lvl. Teraz przynajmniej będzie co robić. Fajne jest to, że wejdą kolejne nowe zadania :) W końcu jakieś utrudnienie do gry. Kiedyś szybko się zbierało set kolekcjonera. Teraz ile itemków będziemy musieli uzbierać żeby mieć ten zestaw :) W końcu czymś się zajmie w grze, bo większość ludzi którzy osiągnęli 120 lvl tylko bitwy,bitwy i jeszcze raz bitwy :)
 

DeletedUser182

Gość
Gość
Nie zapominajmy o instancjach. Jeżeli zrobią je porządnie, dadzą docelowo kilka bossów i bardzo unikatowy drop z bardzo małą szansą, to będzie co robić przez długie miesiące jak nie lata. Zacznie się zbieranie setów z instancji dla sojuszu, jak na porządne mmo przystało. (pod warunkiem, że nie popsują tego i nie tych wrzucą itemów do sklepiku po roku i oczywiście pod warunkiem, że dorobią jakieś elitarne sety dostępne tylko z instancji :p)
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
Ludzie 20kk exp dość szybko można wbić jeśli ktoś gra aktywnie i myśli przy tym :p

Dziennie koleś wbija nawet 100k exp, lata po pracach srebrnych i złotych gdzie dostaje po 170 exp za 15 sekund, nie wydaje brył, wydaje kase dolce na produkty pod herbaty i zmienia prace jak motywacja spada.

Kiedyś to się człowiek namęczył aż wbił ten 120 lvl, a teraz ?? Na nowym świecie mają już 120 lvl a nawet forty nie rozbudowane są :p

Jeśli chodzi o zadania to IG chyba upadło na głowę z tym że 2013 to rok zadań :D Ledwo quest się pojawił 2h i quest skończony :p Ograniczeniem było tylko czekanie na dany dzień :D Zadania też nie porywające 100exp lub 50 exp dostać na 120 poziomie w ktorym do queście brak um itemów itp to raczej jaj nie urywa :D

Dobrymi questami jakie są na TW to questy dla danej klasy postaci szkoda że nie jest to kontynuowana , Cyrk, Charlie w ktorym jak się nie mylę dali szalik +5obrony, to może +5 ataku teraz w innym trudnym queście.

Porażką IG było odblokowanie prac na danym poziomie co ułatwiło robienie questów kij że zagrożenie +98% i tak nie padnę więc pomału questa robie :p Wcześniej się wydawało bryły na questa żeby daną pracę odblokować więc tylko IG sobie w stope strzeliło.

Pytanie teraz czy wraz wprowadzeniem wyższych poziomów wprowadzą nowe bronie fortowe, bo nie oszukujmy się hp zostanie podniesione jeśli gracze skocza o te np 10 poziomów to mają dodatkowe 40 pkt PŻ czyli dla wojaków 600hp dla innych 400hp, 100 graczy na średniaku razy te 500hp to 50k hp więcej czyli gdy zmienią bonusy w ataku zabiora wytrzymałosc dadza inną to ubicie jednej ze stron będzie graniczyło z cudem ( biorę pod uwagę s10 ) prze wprowadzeniem bonusów i przewagi atakujących forty zazwyczaj zdobywało się przez flagę.

Kolejna sprawa absorpcja czyli jeszcze mniej obrażeń się zada.

Chodzi mi żeby bitwy nie wyglądały jak kiedyś na s10 gdy jedynym wyjściem na wygraną fortu była flaga a zbicie hp przeciwnika graniczyło z cudem ( dodam że hp wtedy były dośc wysokie)
 

DeletedUser23275

Gość
Gość
Cieszę się, że znowu licznik ruszy, bo pamiętam jak miło wbijać kolejny poziom, zwłaszcza gdy już nie przeskakiwały o kilka jednego dnia :p Pamiętacie dawno dawno temu jak ktoś wbijał wysokie lvle to dostawał gratulacje na czacie a teraz co? Wbiłeś 120? Chcesz medal?

Według mnie to winna nowego obecnego czatu...

Pytanie teraz czy wraz wprowadzeniem wyższych poziomów wprowadzą nowe bronie fortowe, bo nie oszukujmy się hp zostanie podniesione jeśli gracze skocza o te np 10 poziomów to mają dodatkowe 40 pkt PŻ czyli dla wojaków 600hp dla innych 400hp, 100 graczy na średniaku razy te 500hp to 50k hp więcej czyli gdy zmienią bonusy w ataku zabiora wytrzymałosc dadza inną to ubicie jednej ze stron będzie graniczyło z cudem ( biorę pod uwagę s10 ) prze wprowadzeniem bonusów i przewagi atakujących forty zazwyczaj zdobywało się przez flagę.

Wraz ze podniesieniem maksymalnego poziomu wzrasta dysproporcja między bonusami, które dają klasy postaci.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Wprowadzą nowe bronie fortowe już są na becie. I będą nowe konie, ale na razie nie maja prędkości o_O
 

DeletedUser18715

Gość
Gość
Ameryki nie odkryłeś, to w 1 dzień aktualizacji już było. Ciekawią mnie te konie i ich bonusy oraz prędkość. Czy będzie +200 ? :gwizd:
 

DeletedUser11019

Gość
Gość
A nie można byłoby zmodyfikować statystyk prac tak, aby były one "sprawiedliwe" względem punktów energii?

Przykład: Ochrona powozu pocztowego. Za 10 minutową pracę dostaję 109 pkt. doświadczenia zużywając 4 punkty energii, podczas gdy za 1 godzinną pracę dostaję 263 pkt. doświadczenia. Zużywając 3 krotnie więcej energii powinienem otrzymywać 327 expa. To samo tyczy się zarobku.
W drugą stronę czyli za 15s. pracę otrzymuję 79 expa. Zużywając 2 krotnie mniej energii powinienem dostać 54pkt. . Czy aby ta formuła wynagrodzenia nie byłaby lepsza? Dlaczego nie jest proporcjonalnie?
 

DeletedUser30593

Gość
Gość
A nie można byłoby zmodyfikować statystyk prac tak, aby były one "sprawiedliwe" względem punktów energii?

Przykład: Ochrona powozu pocztowego. Za 10 minutową pracę dostaję 109 pkt. doświadczenia zużywając 4 punkty energii, podczas gdy za 1 godzinną pracę dostaję 263 pkt. doświadczenia. Zużywając 3 krotnie więcej energii powinienem otrzymywać 327 expa. To samo tyczy się zarobku.
W drugą stronę czyli za 15s. pracę otrzymuję 79 expa. Zużywając 2 krotnie mniej energii powinienem dostać 54pkt. . Czy aby ta formuła wynagrodzenia nie byłaby lepsza? Dlaczego nie jest proporcjonalnie?


dokładnie tak powinno być, sam się zastanawiałem, dlaczego za 4 godziny pracy przykładowo dostaję 700 expa przy czym używając tyle samo energii na prace 15 sek (z motywacją cały czas 75+) dostaję 900/1000
 

DeletedUser11019

Gość
Gość
Ale zmiana na pewno lepsza niż ta, która jest aktualnie na becie. Przecież drop produktów też dałoby się przestawić. Wtedy można byłoby korzystać na równych "prawach" z 15s, 10min jak i 2 godz.
 

DeletedUser30278

Gość
Gość
Ale zmiana na pewno lepsza niż ta, która jest aktualnie na becie. Przecież drop produktów też dałoby się przestawić. Wtedy można byłoby korzystać na równych "prawach" z 15s, 10min jak i 2 godz.

Niestety się tak nie da, drop to nie to samo co exp.
Drop jest przecież odpowiednio pomniejszony tylko zawsze będzie tak że lepsze jest 120% niż 6 razy po 20%.
Niby to samo ale chyba każdy się przekonał że lepiej się wychodzi na dłuższej pracy.
Dlatego krótsze prace musiały być bardziej opłacalne względem expa bo w przeciwnym razie nikt by z tego nie korzystał.
Jak obniżą exp z prac 15 s to będą one tak samo często używane jak obecnie 10 minutowe - tylko do zadań.
Jak dla mnie w tej sytuacji mogą całkiem usunąć krótsze wersje i zostawić tylko godzinną, będą mieli radochę że jest "sprawiedliwie".
Tylko niech nie zapomną w ramach sprawiedliwości zmniejszyć expa z pojedynków i fortów które dają dużo więcej od prac.
 

DeletedUser24472

Gość
Gość
Exp z fortów to 4500 zakładając a tak na większości światów jest że jest tylko jedna bitwa dziennie.

Exp z pojedynkow jest dużo większy niż 4500 zakładając że atakuje się odpowiednie osoby a nie ludzi dla 30 expa.

Osoby które chodzą tylko i pracują mogą chodzić na forty jeśli chcą.
 
Status
Zamknięty.
Do góry