Ludzie 20kk exp dość szybko można wbić jeśli ktoś gra aktywnie i myśli przy tym
Dziennie koleś wbija nawet 100k exp, lata po pracach srebrnych i złotych gdzie dostaje po 170 exp za 15 sekund, nie wydaje brył, wydaje kase dolce na produkty pod herbaty i zmienia prace jak motywacja spada.
Kiedyś to się człowiek namęczył aż wbił ten 120 lvl, a teraz ?? Na nowym świecie mają już 120 lvl a nawet forty nie rozbudowane są
Jeśli chodzi o zadania to IG chyba upadło na głowę z tym że 2013 to rok zadań
Ledwo quest się pojawił 2h i quest skończony
Ograniczeniem było tylko czekanie na dany dzień
Zadania też nie porywające 100exp lub 50 exp dostać na 120 poziomie w ktorym do queście brak um itemów itp to raczej jaj nie urywa
Dobrymi questami jakie są na TW to questy dla danej klasy postaci szkoda że nie jest to kontynuowana , Cyrk, Charlie w ktorym jak się nie mylę dali szalik +5obrony, to może +5 ataku teraz w innym trudnym queście.
Porażką IG było odblokowanie prac na danym poziomie co ułatwiło robienie questów kij że zagrożenie +98% i tak nie padnę więc pomału questa robie
Wcześniej się wydawało bryły na questa żeby daną pracę odblokować więc tylko IG sobie w stope strzeliło.
Pytanie teraz czy wraz wprowadzeniem wyższych poziomów wprowadzą nowe bronie fortowe, bo nie oszukujmy się hp zostanie podniesione jeśli gracze skocza o te np 10 poziomów to mają dodatkowe 40 pkt PŻ czyli dla wojaków 600hp dla innych 400hp, 100 graczy na średniaku razy te 500hp to 50k hp więcej czyli gdy zmienią bonusy w ataku zabiora wytrzymałosc dadza inną to ubicie jednej ze stron będzie graniczyło z cudem ( biorę pod uwagę s10 ) prze wprowadzeniem bonusów i przewagi atakujących forty zazwyczaj zdobywało się przez flagę.
Kolejna sprawa absorpcja czyli jeszcze mniej obrażeń się zada.
Chodzi mi żeby bitwy nie wyglądały jak kiedyś na s10 gdy jedynym wyjściem na wygraną fortu była flaga a zbicie hp przeciwnika graniczyło z cudem ( dodam że hp wtedy były dośc wysokie)