Raport The West 10/2013

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser1170
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser1170

Gość
Gość
Zmiany w walkach fortowych
Jednym z najczęściej poruszanych ostatnio tematów są bitwy fortowe i problemy z ich balansem. Wprowadziliśmy już kilka zmian, ale ani my, ani Wy - aktywni gracze - nie możemy być w pełni zadowoleni z tego, co zostało już zrobione. Z tego powodu chcemy kontynuować testy nowych wzorów i zmian w balansie rozgrywki na światach Publicznej Bety.
Dodatkową rzeczą, do której dążymy jest większa przystępność oraz zaangażowanie graczy w bitwy fortowe. Są one jedną z najciekawszych i najbardziej unikatowych rzeczy, jakie mamy. Czegoś podobnego nie ma w żadnej innej grze przeglądarkowej, więc chcemy zapewnić im należytą uwagę naszych graczy. Chcemy umożliwić początkującym łatwiejsze ich odnalezienie, a weteranów przekonać do aktywnego w nich uczestnictwa.
Więcej informacji o zmianach w walkach fortowych znajdziecie w tym wątku.

Instancje wieloosobowe
Nie udostępnialiśmy jeszcze żadnych informacji o instancjach multiplayerowych (IMP), większość z Was kojarzy je zapewne tylko z naszej tegorocznej Mapy Drogowej. Są one naprawdę wielką i fajną nowością bazującą na mechanice znanej z walk fortowych - tylko lekko zmienionej i bardziej elastycznej. Pracę nad nimi rozpoczęliśmy kilka tygodni temu.

Czym więc dokładnie są IMP?
Instancje Multiplayerowe są interaktywnymi, rozgrywanymi w czasie rzeczywistym przygodami, które mogą być przechodzone w trybie kooperacji przez małe grupy graczy. Planujemy więc między innymi polowanie na niedźwiedzie, napad na dyliżans lub walkę z gangiem bandytów. Wyobraźcie sobie fajnie wyglądającą mapę - taką, jak w bitwie o fort - z kilkoma niedźwiedziami sterowanymi przez komputer, które trzeba zabić, ale jednocześnie pilnować, by nie podeszły na zbyt bliską odległość. Innym przykładem może być broniony przez komputerowych przeciwników pociąg, powoli przejeżdżający przez mapę, a zadaniem graczy jest zatrzymanie go poprzez rozstawianie blokad na torach lub zabicie motorniczego. IMPy będą niezależne od pozostałych elementów gry, tak więc będzie można wziąć w nich udział w trakcie czekania na odnowienie energii lub zakończenie godzinnej pracy. Chcemy także umożliwić wspólne akcje graczom z różnych światów.
Pracujemy już nad edytorem map, grafiką i wyglądem okien, jednak żaden z tych elementów nie został jeszcze ukończony, tak więc do momentu, w którym będziecie mogli rozegrać pierwsze Instancje z pewnością musi minąć jeszcze kilka miesięcy. Więcej informacji na ten temat pojawi się za klika tygodni w Wigwamie Wodzów.

Pojedynki z przeciwnikami mającymi zero motywacji
Jest to kolejny problem, który występuje już od dłuższego czasu. Temat ten wielokrotnie powracał w wewnętrznych dyskusjach, jednak nigdy nie udało nam się znaleźć satysfakcjonującego rozwiązania. Uznaliśmy, że najwyższy czas coś zmienić. Na początek postanowiliśmy więc rozdzielić motywację do pojedynków z graczami od tej z NPC. Mamy świadomość, że to nie rozwiązuje problemu całkowicie, jednak z pewnością jest to krok naprzód. W przyszłości będziemy wprowadzać kolejne zmiany. Jednym z pomysłów jest automatyczna regeneracja motywacji do pełna każdej nocy. Rozwiązanie to ma swoje minusy - wiele wzmocnien stałoby się bezużytecznych, ale przede wszystkim znikła by naturalna blokada powstrzymująca zawadiaków od nieustannego pojedynkowania się. Niekoniecznie jest to coś złego, natomiast z pewnością byłaby to duża zmiana w mechanice gry,

Przyszłość pojedynków
Skoro już jesteśmy przy pojedynkach, to opowiem trochę o naszych pomysłach, które chcemy do nich wprowadzić. Pracowaliśmy nad prototypem interaktywnego systemu pojedynków z aktywnymi umiejętnościami do użycia w trakcie walki oraz specjalnymi, pojedynkowymi drzewkami umiejętności. Dodatkowo myśleliśmy o wprowadzeniu systemu pojedynków opartego na Arenach. Byłyby to jedyne miejsca na mapie, w których dozwolone byłyby pojedynki - poza nimi walki rozgrywać mogłyby się tylko za zgodą obu stron. Tak więc gracze, którzy nie chcą być atakowani i omdlewani byliby bezpieczni, a pojedynkowicze mieliby fajne miejsce, w którym zawsze byliby przeciwnicy. Żeby zrekompensować pojedynkowiczom utratę części celów, chcemy umieścić na mapie komputerowych przeciwników o różnych poziomach trudności, a także przemieszczających się bossów, których pokonanie przynosiłoby więcej punktów doświadczenia i szansę na otrzymanie rzadkich przedmiotów.
Opisane wyżej zmiany są na razie tylko wstępnymi projektami, ale planujemy dalej je rozwijać i w przyszłości zaimplementować w grze. Wymagają one jednak jeszcze dużej ilości pracy, a w związku z tym z pewnością nie nastąpią zbyt szybko.

Główny wątek fabularny
Mimo, że od startu gry dodaliśmy setki nowych zadań czujemy, że cały czas brakuje jej głównego wątku fabularnego, który przeprowadzałby gracza przez całą grę, opowiadając historię prowadzonej przez niego postaci. Jakiś czas temu rozpoczęliśmy więc nad nim pracę. Główny wątek będzie podzielony na 9 części, a każda z nich będzie odblokowywana po osiągnięciu odpowiedniego poziomu. Ostatnia część rozpoczyna się po awansie na poziom 91. Premierę pierwszej części planujemy na koniec października, a kolejne będą dodawane co kilka tygodni.

Inne nowości
- W wersji 2.07 planujemy wprowadzenie paska znajomych. Będzie to nowy element interfejsu wyświetlający znajomych, współmieszkańców i sojuszników. Z jego poziomu będzie można szybko otworzyć okno szeptu, wysłać telegram lub wycentrować ich na mapie.
- Pracujemy również nad koncepcją bezpośredniego handlu między graczami.
- W celu poprawienia wydajności naszego systemu zadań dodamy do części z nich nowe wymagania (takie jak ukończenie tutoriala, drugiej części serii Ocal Saloon lub osiągnięcie odpowiedniego poziomu).
- Pracujemy nad nowym, ciekawym i zabawnym eventem. Jesteśmy pewni, że Wam się spodoba :)

Pamiętajcie, że jest to tylko przegląd rzeczy, nad którymi pracują nasi developerzy. Na chwilę obecną większość z nich nie jest jeszcze ukończona, więc będą one podlegać jeszcze wielu różnym modyfikacjom.
Od dzisiaj pragniemy Was regularnie informować o postępach w pracach nad grą, ale będzie to możliwe tylko, jeśli będziecie szanować nas i to, nad czym pracujemy. Jesteśmy bardzo podekscytowani i czekamy na Wasze opinie!
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser16467

Gość
Gość
2 rzeczy się gryzą :D

Z jednej strony IG chce wypromować Forty jako najlepsza zabawa w TW, zmieniając wzory itp, ale z drugiej strony czytamy że w końcu chcą coś zrobić z pojedynkami dając przeciwników komputerowych bossów co jest plusem ale minusem to unikatowe przedmioty, pytanie co to za przedmioty ??

Więc jest pytanie w co pójdą gracze ?? Będą chodzili na bitwy dla 4,5k exp gdzie graczom na 120 lvl jest to nie potrzebne czy dla Obligacji, wiadomo pojedynkowicze też na bitwy się dostają biorąc pod uwagę małą ilość aktywnych graczy w TW pzrez tworzenie nowych to światów. Może gracz wybierze te unikatowe przedmioty ?? Jesli wie że dostanie się na bitwe to czemu nie zdobywać przedmioty ??

Moim zdaniem nie powinni dawać przedmiotów za pojedynek CHYBA !!! Że będą to zreczy ogólnodostępne ze sklepów miast.

O jednej rzeczy IG zapomniało moim zdaniem co zrobią z pojedynkami w kwestii lvl pojedynków ?? Teraz jak każdy wie bycie w top nic nie znaczy tylko tyle że za ciebie mają 5k exp a ty bijesz po 500 exp :D Kolejna kwestia ilość dostępnych graczy, gracz będący top 1 może wbić tyle lvl pojów że będzie miał dostępnych 8 graczy tylko, tylko dlatego że gra aktywnie !!!

Nie oszukujmy się Topka to aktywni gracze, um liczą się w 30% gdzieś. Przecież gracze mające ten sam lvl czyli np 120 mają takie same szanse co top 1 ,więc dlaczego jeden bije za 5k exp a drugi za 500 ?? To ma być nagroda za aktywną grę i bycie top 1 ?? Logiki tutaj nie widzę. Kolejna sprawa wiadomo że częściej trzeba atakować bo większość gra pasywnie, dlaczego gracz aktywny lata po mapie atakuje czasem wygra czasem nie dostaje m,arne exp a czasem rozdaje wysokie exp graczom któzy jedyne co robią to siedzą w pracy będąc pojedynkowiczem, różnica exp powinna być inna, obrońca powinien dostawać mniej exp niż atakujący promujmy grę aktywną a nie pasywną.

To tyle :D

Jeśli chodzi o forty wiadomo snajperzy odpadną kto będzie chciał chronić snajpera stojącego z tyłu całą bitwę ?? Jeśli przemdioty dają w pojach to w czasie bitwy też można znaleść skrzynię z przedmiotami :D

W końcu niech też coś zrobią ze sklepami w mieście nie oszukumy się nikt nie chodzi w zardzewiałej broni więc po co ona jest ??
 
"(...)systemu pojedynków opartego na Arenach (...) w którym zawsze byliby przeciwnicy(...)"

może i ciekawy pomysł, ale przy małej liczbie graczy raczej będzie słabo z tym zawsze, a boss na mapie przypomina trochę grę gladiatus :)


"- Pracujemy również nad koncepcją bezpośredniego handlu między graczami."

i to koniec dzikiego zachodu? pif paf
 

DeletedUser30593

Gość
Gość
2 rzeczy się gryzą :D

Z jednej strony IG chce wypromować Forty jako najlepsza zabawa w TW, zmieniając wzory itp, ale z drugiej strony czytamy że w końcu chcą coś zrobić z pojedynkami dając przeciwników komputerowych bossów co jest plusem ale minusem to unikatowe przedmioty, pytanie co to za przedmioty ??

Więc jest pytanie w co pójdą gracze ?? Będą chodzili na bitwy dla 4,5k exp gdzie graczom na 120 lvl jest to nie potrzebne czy dla Obligacji, wiadomo pojedynkowicze też na bitwy się dostają biorąc pod uwagę małą ilość aktywnych graczy w TW pzrez tworzenie nowych to światów. Może gracz wybierze te unikatowe przedmioty ?? Jesli wie że dostanie się na bitwe to czemu nie zdobywać przedmioty ??

Moim zdaniem nie powinni dawać przedmiotów za pojedynek CHYBA !!! Że będą to zreczy ogólnodostępne ze sklepów miast.

O jednej rzeczy IG zapomniało moim zdaniem co zrobią z pojedynkami w kwestii lvl pojedynków ?? Teraz jak każdy wie bycie w top nic nie znaczy tylko tyle że za ciebie mają 5k exp a ty bijesz po 500 exp :D Kolejna kwestia ilość dostępnych graczy, gracz będący top 1 może wbić tyle lvl pojów że będzie miał dostępnych 8 graczy tylko, tylko dlatego że gra aktywnie !!!

Nie oszukujmy się Topka to aktywni gracze, um liczą się w 30% gdzieś. Przecież gracze mające ten sam lvl czyli np 120 mają takie same szanse co top 1 ,więc dlaczego jeden bije za 5k exp a drugi za 500 ?? To ma być nagroda za aktywną grę i bycie top 1 ?? Logiki tutaj nie widzę. Kolejna sprawa wiadomo że częściej trzeba atakować bo większość gra pasywnie, dlaczego gracz aktywny lata po mapie atakuje czasem wygra czasem nie dostaje m,arne exp a czasem rozdaje wysokie exp graczom któzy jedyne co robią to siedzą w pracy będąc pojedynkowiczem, różnica exp powinna być inna, obrońca powinien dostawać mniej exp niż atakujący promujmy grę aktywną a nie pasywną.

To tyle :D

Jeśli chodzi o forty wiadomo snajperzy odpadną kto będzie chciał chronić snajpera stojącego z tyłu całą bitwę ?? Jeśli przemdioty dają w pojach to w czasie bitwy też można znaleść skrzynię z przedmiotami :D

W końcu niech też coś zrobią ze sklepami w mieście nie oszukumy się nikt nie chodzi w zardzewiałej broni więc po co ona jest ??


Żebyś się pytał ::DD:
Trochę myślenia nie zaszkodzi... Potrzebujesz set kolekcjonera, to zbierasz każdą broń, a nie tylko tą precyzyjną o_O To jest logiczne i chyba bardziej proste być nie może, gdyby tylko były prec. i zwykłe bronie w sklepach to jak zdobyłbyś strzelbę/pistolet kolekcjonera? :nie:

A już Doko pisał o "snajperach i chronieniu im 4 liter", wystarczy tylko czytać tematy.
Nagrody będą wyrównane, to znaczy, że snajper nie dostanie więcej expa i obligacji za stanie i nawalanie, niż koks z full hp który stoi i obrywa.
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
Żebyś się pytał ::DD:
Trochę myślenia nie zaszkodzi... Potrzebujesz set kolekcjonera, to zbierasz każdą broń, a nie tylko tą precyzyjną o_O To jest logiczne i chyba bardziej proste być nie może, gdyby tylko były prec. i zwykłe bronie w sklepach to jak zdobyłbyś strzelbę/pistolet kolekcjonera? :nie:

A już Doko pisał o "snajperach i chronieniu im 4 liter", wystarczy tylko czytać tematy.
Nagrody będą wyrównane, to znaczy, że snajper nie dostanie więcej expa i obligacji za stanie i nawalanie, niż koks z full hp który stoi i obrywa.

No widze że logika boli :D

Strzelba kolekcjonerska kiedy ją wprowadzili do TW ? Rozumiem że wraz ze zerdzewiałymi broniami ?? Nie

Więc argument Strzelby itp są dość słabe, tylko po to budujesz rusznikarza żeby mieć na bronie kolekcjonerskie ?? Ba nawet samymi prec i unikaty można by zrobić, nawet inaczej bez prec broni bo w tym raczej też nie chodzą gracze. Kiedyś chodzili gdy z bitew o skrzynki wypadały unikaty, gdy jednak skrzynki itp są ogólnodostępne to każdy lata w unikatach. Chodzi dokładniej jakbyś wiedział o zrobieniu czegoś żeby znów bronie z miasta były w cenie, najprostsza rzecz ?? Podniesienie lvl pod bronie. Gracz na 70 lvl lata z howdem w połowie gry lata w najlepszych setach. Nie powinnien być od 120 lvl, tak samo inne sety doci franki chingi od 100 nawet. Tak samo Unikaty powinny być na wyższym poziomie. Niby banał.

Jeśli chodzi o snajperów to jak będą mniejsze exp i obligacje jak napisałeś dla snajperów to po co ich robić ?? Co gracz pójdzie w snajpera żeby dostawać połowę tego co inni ?? Oleje bitwy i pójdzie w pojedynki :D
 

DeletedUser5603

Gość
Gość
Nie ma się czym podniecać. Już nie takie pomysły w mapach drogowych były przedstawiane a zrealizowano może 10% planów. Przebudowa pojedynków była już w mapie z 2010 czy 2011 roku i do tej pory nic się nie wydarzyło. Plany bardzo ambitne jednak jestem sceptyczny do do ich realizacji. INNO zwyczajnie brakuje konsekwencji w działaniu i zapewne krok po kroku wycofają się z tych zmian na rzecz zmiany grafiki na mapie.
 

DeletedUser24472

Gość
Gość
Na początku chcemy sprawić, że więcej graczy zaangażuje się w bitwy fortowe. Chcemy to osiągnąć poprzez zdejmowanie ograniczeń i umożliwienie łatwiejszego zapisywania się. Oto, co planujemy wprowadzić:
1)bycie członkiem miasta nie będzie już wymagane do wzięcia udziału w bitwie
2) chcemy dodać przycisk zapisujący na bitwę w podglądzie fortów
3) gracze nie muszą już być w forcie, żeby się zapisać na bitwę
4) walki sojuszu będą wyróżnione w podglądzie fortów
5) okno wyboru strony (atakujący/obrońca) będzie znacznie uproszczone
6)okno taktyki również będzie uproszczone i da lepszy podgląd na walkę
7)gracze zapisani na bitwę otrzymają nowe wzmocnienie z licznikiem odliczającym do rozpoczęcia bitwy i przypominającym o przejściu do fortu
8)godzinę przed bitwą zaczną się pojawiać przypomnienia o niej na czacie
9) będzie możliwość ustawienia mailowych przypomnień o bitwie

ad1 Nie Nie Nie walki są dla sojuszy zwiększy to ilości osób niechcianych na bitwach. Lepiej niech IG zajmie się ludźmi spoza sojuszy zapisujących się na bitwy i którzy psują bitwy tj. specjalnie idą na flagę gdy dany sojusz dąży do wybicia przeciwnika.
Ja wychodziłem z propozycją aby każdy obcy spoza sojuszu zapisując się otrzymywał krzyżyk który byłby równoznaczny z nie braniem udziału w bitwie nawet gdyby nie było kompletu. Tutaj gwiazdkujacy decydowałby czy ściągnąć takiego krzyża danej osobie i dopuścić ich do bitwy. Naprawdę sojusze wolą grać czasami nie mając kompletu niż mieć komplet uzupełniony expiarzami psującymi rozgrywkę.

ad2[ i ad3/B] Przecież już teraz sojusz który ma bitwę zapisuje się nie będąc w forcie.

ad4 Rozumiem że wyróżnienie bedzie polegało na czymś takim jak podpalony fort danego miasta czyli inny kolorek.

ad5 Co tu upraszczać już chyba prostsze być nie może , chyba że IG uważa że debile tu grają

ad6 Zobaczy się co wniesie ta poprawka

ad7 i ad8 Może się przydać zapominalskim

ad9 Nie wiem na co to komu

Podsumowując nie widzę tu znaczących plusów tylko takie kosmetyczne zmiany.
Minusem jest punkt 1 o czym wyżej napisałem . IG chce zachęcić innych ale przy okazji naraża się stałym uczestnikom .

Co do pozostałych zmian :

Instancje wieloosobowe
może wyjść z tego coś ciekawego co urozmaici grę.

Na temat pojedynków się nie wypowiadam bo mnie to nie interesuje .

Co do reszty niech wprowadzają w szczególności zmiana w handlu między graczami może ukróci nareszcie złodziejstwo. Choć tutaj to bardziej naiwność ludzi doprowadza do tego.
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
ad1

ad2[ i ad3/B] Przecież już teraz sojusz który ma bitwę zapisuje się nie .


Kanuciak tu chyba chodzi że gracze z poza soja np sojusznik nie będzie musiał podchodzić pod fort żeby się zapisać w ataku :D
 

DeletedUser1170

Gość
Gość
Jeśli chodzi o snajperów to jak będą mniejsze exp i obligacje jak napisałeś dla snajperów to po co ich robić ?? Co gracz pójdzie w snajpera żeby dostawać połowę tego co inni ?? Oleje bitwy i pójdzie w pojedynki :D
Napisałem, że system nagród zostanie dostosowany tak, by wynagradzał wszystkie role, a nie że nagrody dla snajperów zostaną obniżone. Równie dobrze można to osiągnąć poprzez zwiększenie nagród dla tanków.

Na chwilę obecną celem jest stworzenie zbalansowanego i zróżnicowanego systemu, który premiowałby współpracę różnych profesji, a nie graczy z największym HP. Dopiero, gdy to się uda, to będziemy myśleć nad sprawiedliwym systemem nagród, który promowałby wszystkie specjalizacje - na obecnym etapie jakakolwiek dyskusja na ten temat nie ma sensu.
 

DeletedUser24472

Gość
Gość
T proponuje szczególną uwagę poświecić budowniczym bo to jest jedyna klasa postaci która jest osłabiana non stop
 

DeletedUser182

Gość
Gość
@KANUTO a niech się zapisują jak chcą z miastem, bez, zdalnie na wszystko itd.
Od tego są gwiazdki.
Inna sprawa, że zdrajca powinien działać "nie wejdziesz bo nie" nawet jak są miejsca, ale to nie przejdzie, już to kiedyś proponowałem :/
 

DeletedUser1170

Gość
Gość
T proponuje szczególną uwagę poświecić budowniczym bo to jest jedyna klasa postaci która jest osłabiana non stop
Głównym przeznaczeniem budowniczego jest budowanie, nie walka. To tak samo, jakbyś narzekał, że zawadiacy nie mają bonusów do budowania, a żołnierze do szansy na przedmiot z pracy. Celem klas postaci jest wprowadzenie specjalizacji, dlatego każda z nich dostaje niewielki bonus do konkretnych aktywności. Jeśli chcesz dać wszystkim klasom takie same bonusy, to jaki jest ich sens? Główną zaletą tego systemu jest to, że każda postać - niezależnie od klasy - może zajmować się wszystkimi aktywnościami, jednak w niektórych radzą sobie nieznacznie lepiej.
 

DeletedUser24472

Gość
Gość
Głównym przeznaczeniem budowniczego jest budowanie, nie walka. To tak samo, jakbyś narzekał, że zawadiacy nie mają bonusów do budowania, a żołnierze do szansy na przedmiot z pracy. Celem klas postaci jest wprowadzenie specjalizacji, dlatego każda z nich dostaje niewielki bonus do konkretnych aktywności. Jeśli chcesz dać wszystkim klasom takie same bonusy, to jaki jest ich sens? Główną zaletą tego systemu jest to, że każda postać - niezależnie od klasy - może zajmować się wszystkimi aktywnościami, jednak w niektórych radzą sobie nieznacznie lepiej.


Znaczy ze co mam sobie skasowac postać ? Bo co tu teraz budować ? Sorry ale pojechałeś po bandzie.

Rozumiem idz sobie zakładać nowe miasto i tam je sobie buduj jak skończysz to wybuduj kolejne . A od pojedynków i forów trzymaj się z dala .



Onufry ja nie rozumiem jak to może nie przejść skoro to poprawia nastroje graczy którzy nie chcą "bawić " się w te walki fortowe z pewnymi osobami a są do tego zmuszane. Przez to są później wyzwiska na czacie może nie pochodzące pod ban ale jednak każdy wie o co i o kogo chodzi.

Przecież po to się zakładało sojusze żeby bawić się w pewnym gronie , a co za tym idzie na własnych bitwach mieć coś do powiedzenia przy wpuszczaniu gości. Każdy wie kto gra na fortach że z kompletami teraz ciężko jest.

I mi nie chodzi że wszystkich gości by się nie wpuszczało bo trzeba dawać komuś szanse lecz pewnych osób po prostu się nie toleruje . Choćby na BF najpierw ci fejków narobią a potem wpadają expić lub flagują psujac rozgrywkę.

Ja bym wprowadził jeszcze możliwość dawania kar w postaci czegoś takiego jak 48 godz odpoczynku od bitw. Te kary mogłaby dawać po bitwie osoba posiadająca Generała.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser16467

Gość
Gość
Głównym przeznaczeniem budowniczego jest budowanie, nie walka. To tak samo, jakbyś narzekał, że zawadiacy nie mają bonusów do budowania, a żołnierze do szansy na przedmiot z pracy. Celem klas postaci jest wprowadzenie specjalizacji, dlatego każda z nich dostaje niewielki bonus do konkretnych aktywności. Jeśli chcesz dać wszystkim klasom takie same bonusy, to jaki jest ich sens? Główną zaletą tego systemu jest to, że każda postać - niezależnie od klasy - może zajmować się wszystkimi aktywnościami, jednak w niektórych radzą sobie nieznacznie lepiej.

Ale nie zmienia to faktu że kalsa budowniczych nie jest atrakcyjna jak wojacy lub zawadiacy.

osoby idące w poje zazwyczaj wybierają wojaków bo maja hp i dowodzenie, lub zawadiaków bo motywacja szybciej leci i można bić z daleka.

Ppecy są wybierani pod zbieranie kasy i lepszych przedmiotów, bardzo potrzebni na bitach dzieki unikom i blokowania sektorów baszt, podobnie wojacy bo maja wysokie hp plus dowodzenie do bitew wieksze bonusy, zawadiacy bo krytyki, nawet na nowych swiatach można zaobserwować ilość zawadiaków.

A boby ?? Do fortów jakis tam bonusik, w pojach nic, do prac exp chyba jakieś. Więc jeśli boby są od budowania a nie np walk fortowych to czemu Ppecy są od walk fortowych ??

Moim zdaniem każda klasa postaci powinna mieć plus w każdej dziedzinie , np:

Boby to budowlancy zazwyczaj silni chłopi więc czemu w pojach nie mają bonusu to większych obrażeń mają siłę więc powinni bić mocniej lub być wytrwalsi przy pojedynkach.

Podobnie coś zrobić zfortami dla bobków nie ukrywajmy wojacy też mogą budować zawadiacy to samo mało kto patrzy się na mały bonus boba. Co bob ma robić budować i budować kościoły znudzi mu się i skończy grać.

Tak jak pisałem boby silni chłopy więc teraz wpadłem że powinni mieć coś do absorpcji żeby otrzymywać mniejsze obrażenia.

Bobów na bitwach jest bardzo mało bo nie mają żadnych mocnych bonusów, dlatego też ataki zazwyczaj idą z prawej strony.

Kolejna sprawa różne forty zrobić !!! Nie tylko 4 baszty 4 mury, te same kształty prostokąta. Niech będzie ciekawiej.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Głównym przeznaczeniem budowniczego jest budowanie, nie walka. To tak samo, jakbyś narzekał, że zawadiacy nie mają bonusów do budowania, a żołnierze do szansy na przedmiot z pracy. Celem klas postaci jest wprowadzenie specjalizacji, dlatego każda z nich dostaje niewielki bonus do konkretnych aktywności. Jeśli chcesz dać wszystkim klasom takie same bonusy, to jaki jest ich sens? Główną zaletą tego systemu jest to, że każda postać - niezależnie od klasy - może zajmować się wszystkimi aktywnościami, jednak w niektórych radzą sobie nieznacznie lepiej.

Do budowania i tak jest lepszy PP, bo ma więcej więcej umiejek z zadań (robotnik ma najmniej ze wszystkich klas postaci) i nie staje się w końcu zbędny, bo reszta jego premi jest wciąż przydatna. Dla robotnika który już zbudował miasto odpadają dwie z pięciu premii. Po osiągnięciu 120 poziomu odpada 3. - premia do doświadczenia. Kiedyś bonus bankowy był przydatny, bo pozwalał trzymać więcej kasy w banku, jednak teraz te 2% niewiele zmienia. Także bonus fortowy jest chyba najmniej przydatny - zwłaszcza, że przydaje się praktycznie tylko do obrony. Jeśli ktoś wybiera robotnika wiedząc z czym wiąże się ta klasa to zapewne robi to tylko po to aby rozbudować sobie miasto a potem zlikwidować postać. Prawdę mówiąc dziwię się, że INNO nic z tym nie robi bo też na tym traci - Chyba nikt nie kupi premii postaci dla robotnika skoro jego bonusy są bezużyteczne. Sam system wybierania klasy postaci na początku rozgrywki - kiedy nie wiemy wiele o grze jest IMO mocno nietrafiony - zwłaszcza gdy wciąż zmieniają się zasady rozgrywki, bonusy postaci, pojawiają się nowe zadania i przedmioty dla klas. Każda zmiana powoduje, że ktoś poczuje się oszukany przez grę. Ostatnio wprowadzono rzemiosło na takich samych zasadach po czym odblokowano wszystkie prace dla wysokopoziomowych postaci przez co bonusy do PP produktów z rzemiosła stały się zbędne.
 

DeletedUser30593

Gość
Gość
No widze że logika boli :D

Strzelba kolekcjonerska kiedy ją wprowadzili do TW ? Rozumiem że wraz ze zerdzewiałymi broniami ?? Nie

Więc argument Strzelby itp są dość słabe, tylko po to budujesz rusznikarza żeby mieć na bronie kolekcjonerskie ?? Ba nawet samymi prec i unikaty można by zrobić, nawet inaczej bez prec broni bo w tym raczej też nie chodzą gracze. Kiedyś chodzili gdy z bitew o skrzynki wypadały unikaty, gdy jednak skrzynki itp są ogólnodostępne to każdy lata w unikatach. Chodzi dokładniej jakbyś wiedział o zrobieniu czegoś żeby znów bronie z miasta były w cenie, najprostsza rzecz ?? Podniesienie lvl pod bronie. Gracz na 70 lvl lata z howdem w połowie gry lata w najlepszych setach. Nie powinnien być od 120 lvl, tak samo inne sety doci franki chingi od 100 nawet. Tak samo Unikaty powinny być na wyższym poziomie. Niby banał.

Jeśli chodzi o snajperów to jak będą mniejsze exp i obligacje jak napisałeś dla snajperów to po co ich robić ?? Co gracz pójdzie w snajpera żeby dostawać połowę tego co inni ?? Oleje bitwy i pójdzie w pojedynki :D

No widze że czytanie ze zrozumieniem boli :D



Napisałem (a przynajmniej Doko napisał), że będzie wyrównane, i nikt więcej od nikogo nie dostanie nagrody, za bycie snajperem a za bycie koksem.
Snajper więcej nie dostanie od koksa z hp- żeby nie było, że koksom się znudzi ochranianie tyłków snajperów, a ich będzie od groma, i co wtedy? Koksów będzie coraz mniej a snajperów coraz więcej, idiotyczny pomysł, żeby jednym dawać więcej a drugim mniej.
 
Status
Zamknięty.
Do góry