DeletedUser24472
Gość
Gość
Do budowania i tak jest lepszy PP, bo ma więcej więcej umiejek z zadań (robotnik ma najmniej ze wszystkich klas postaci) i nie staje się w końcu zbędny, bo reszta jego premi jest wciąż przydatna. Dla robotnika który już zbudował miasto odpadają dwie z pięciu premii. Po osiągnięciu 120 poziomu odpada 3. - premia do doświadczenia. Kiedyś bonus bankowy był przydatny, bo pozwalał trzymać więcej kasy w banku, jednak teraz te 2% niewiele zmienia. Także bonus fortowy jest chyba najmniej przydatny - zwłaszcza, że przydaje się praktycznie tylko do obrony. Jeśli ktoś wybiera robotnika wiedząc z czym wiąże się ta klasa to zapewne robi to tylko po to aby rozbudować sobie miasto a potem zlikwidować postać. Prawdę mówiąc dziwię się, że INNO nic z tym nie robi bo też na tym traci - Chyba nikt nie kupi premii postaci dla robotnika skoro jego bonusy są bezużyteczne. Sam system wybierania klasy postaci na początku rozgrywki - kiedy nie wiemy wiele o grze jest IMO mocno nietrafiony - zwłaszcza gdy wciąż zmieniają się zasady rozgrywki, bonusy postaci, pojawiają się nowe zadania i przedmioty dla klas. Każda zmiana powoduje, że ktoś poczuje się oszukany przez grę. Ostatnio wprowadzono rzemiosło na takich samych zasadach po czym odblokowano wszystkie prace dla wysokopoziomowych postaci przez co bonusy do PP produktów z rzemiosła stały się zbędne.
Jest dokładnie tak jak napisałeś .
Można sobie porównać premie postaci.
Klasa postaci: Poszukiwacz przygód
Szansa na znalezienie produktu podczas pracy wzrasta o 10%. - nadal sie przydaje
Szansa na znalezienie przedmiotów podczas pracy wzrasta o 10%.- nadal się przydaje
Możesz spać bezpłatnie w obcym hotelu do jego 2 poziomu.- niepotrzebne
Ryzyko zranienia podczas pracy spada o 10%. - nadal się przydaje
Poczynając od 2. trafienia w ciągu jednej rundy bitwy o fort, masz 25% szans, aby przez resztę tej rundy ani razu nie zostać trafionym.-nadal się przydaje
Bonusów premki 4/5
----------------------------------------------------------------------
Klasa postaci: Zawadiaka
Twoja prędkość na mapie wzrasta o 10%. - przydaje się
Motywacja do pojedynkowania się wzrasta 40% szybciej.- przydaje się
Dostajesz 10% więcej pieniędzy za pojedynek. - takie sobie
W bitwie o fort masz 10% szans na zadanie trafienia krytycznego. Takie trafienie zadaje dodatkowe obrażenia w postaci 10% maksymalnej liczby punktów życia. - przydaje się
Możesz się pojedynkować w promieniu 15 minut marszu bez konieczności podróżowania.- przydaje się
Poprzez trening percepcji, możesz zobaczyć w menu pojedynków jaką broń oraz umiejętności z ubioru posiadają przeciwnicy. - przydaje się
Bonusów premki 5,5/6
------------------------------------------------------------------------
Klasa postaci: Żołnierz
Za każdy punkt umiejętności przydzielony na punkty życia otrzymujesz dodatkowo 5 punktów życia. - przydaje się
Poziom potrzebny do użycia danej broni jest obniżony o 3 poziomy.- mało przydatny
Otrzymujesz premię w pojedynkach 50% na umiejętność - Taktyka.- przydaje się
W bitwie o fort zwiększasz umiejętność dowodzenia swoją i swoich czterech sąsiadów o 25% własnego dowodzenia.- przydaje się
Bonusów premki 3,5/4
te pół za broń tylko dla mniejszych leveli
------------------------------------------------------------------------
Klasa postaci: Robotnik
Otrzymujesz 5% punktów doświadczenia więcej za wykonywanie każdej pracy.- tylko dla mniejszych leveli
Płacisz o 2% mniejszą opłatę bankową. - tylko dla mniejszych leveli
Otrzymujesz premię przy rozbudowie miasta od 5% posiadanych punktów umiejętności.- nieprzydatna
Motywacja do budowy budynków w mieście wzrasta 10% szybciej.-nieprzydatna
W walce o fort, bonus twojego sektora jest powiększony o 30%.- przydatny ale kiedyś nie z nowymi wzorami
Bonusów premki 1,5 / 5
Na upartego można dociągnąć do 2 co i tak jest beznadziejnym wynikiem w stosunku do innych klas postaci.