Raport The West 10/2013

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser1170
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser24472

Gość
Gość
Do budowania i tak jest lepszy PP, bo ma więcej więcej umiejek z zadań (robotnik ma najmniej ze wszystkich klas postaci) i nie staje się w końcu zbędny, bo reszta jego premi jest wciąż przydatna. Dla robotnika który już zbudował miasto odpadają dwie z pięciu premii. Po osiągnięciu 120 poziomu odpada 3. - premia do doświadczenia. Kiedyś bonus bankowy był przydatny, bo pozwalał trzymać więcej kasy w banku, jednak teraz te 2% niewiele zmienia. Także bonus fortowy jest chyba najmniej przydatny - zwłaszcza, że przydaje się praktycznie tylko do obrony. Jeśli ktoś wybiera robotnika wiedząc z czym wiąże się ta klasa to zapewne robi to tylko po to aby rozbudować sobie miasto a potem zlikwidować postać. Prawdę mówiąc dziwię się, że INNO nic z tym nie robi bo też na tym traci - Chyba nikt nie kupi premii postaci dla robotnika skoro jego bonusy są bezużyteczne. Sam system wybierania klasy postaci na początku rozgrywki - kiedy nie wiemy wiele o grze jest IMO mocno nietrafiony - zwłaszcza gdy wciąż zmieniają się zasady rozgrywki, bonusy postaci, pojawiają się nowe zadania i przedmioty dla klas. Każda zmiana powoduje, że ktoś poczuje się oszukany przez grę. Ostatnio wprowadzono rzemiosło na takich samych zasadach po czym odblokowano wszystkie prace dla wysokopoziomowych postaci przez co bonusy do PP produktów z rzemiosła stały się zbędne.

Jest dokładnie tak jak napisałeś .
Można sobie porównać premie postaci.
Klasa postaci: Poszukiwacz przygód

Szansa na znalezienie produktu podczas pracy wzrasta o 10%. - nadal sie przydaje
Szansa na znalezienie przedmiotów podczas pracy wzrasta o 10%.- nadal się przydaje
Możesz spać bezpłatnie w obcym hotelu do jego 2 poziomu.- niepotrzebne
Ryzyko zranienia podczas pracy spada o 10%. - nadal się przydaje
Poczynając od 2. trafienia w ciągu jednej rundy bitwy o fort, masz 25% szans, aby przez resztę tej rundy ani razu nie zostać trafionym.-nadal się przydaje

Bonusów premki 4/5
----------------------------------------------------------------------

Klasa postaci: Zawadiaka

Twoja prędkość na mapie wzrasta o 10%. - przydaje się
Motywacja do pojedynkowania się wzrasta 40% szybciej.- przydaje się
Dostajesz 10% więcej pieniędzy za pojedynek. - takie sobie
W bitwie o fort masz 10% szans na zadanie trafienia krytycznego. Takie trafienie zadaje dodatkowe obrażenia w postaci 10% maksymalnej liczby punktów życia. - przydaje się
Możesz się pojedynkować w promieniu 15 minut marszu bez konieczności podróżowania.- przydaje się
Poprzez trening percepcji, możesz zobaczyć w menu pojedynków jaką broń oraz umiejętności z ubioru posiadają przeciwnicy. - przydaje się

Bonusów premki 5,5/6

------------------------------------------------------------------------

Klasa postaci: Żołnierz

Za każdy punkt umiejętności przydzielony na punkty życia otrzymujesz dodatkowo 5 punktów życia. - przydaje się
Poziom potrzebny do użycia danej broni jest obniżony o 3 poziomy.- mało przydatny
Otrzymujesz premię w pojedynkach 50% na umiejętność - Taktyka.- przydaje się
W bitwie o fort zwiększasz umiejętność dowodzenia swoją i swoich czterech sąsiadów o 25% własnego dowodzenia.- przydaje się

Bonusów premki 3,5/4

te pół za broń tylko dla mniejszych leveli

------------------------------------------------------------------------

Klasa postaci: Robotnik

Otrzymujesz 5% punktów doświadczenia więcej za wykonywanie każdej pracy.- tylko dla mniejszych leveli
Płacisz o 2% mniejszą opłatę bankową. - tylko dla mniejszych leveli
Otrzymujesz premię przy rozbudowie miasta od 5% posiadanych punktów umiejętności.- nieprzydatna
Motywacja do budowy budynków w mieście wzrasta 10% szybciej.-nieprzydatna
W walce o fort, bonus twojego sektora jest powiększony o 30%.- przydatny ale kiedyś nie z nowymi wzorami

Bonusów premki 1,5 / 5

Na upartego można dociągnąć do 2 co i tak jest beznadziejnym wynikiem w stosunku do innych klas postaci.
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
No widze że czytanie ze zrozumieniem boli :D



Napisałem (a przynajmniej Doko napisał), że będzie wyrównane, i nikt więcej od nikogo nie dostanie nagrody, za bycie snajperem a za bycie koksem.
Snajper więcej nie dostanie od koksa z hp- żeby nie było, że koksom się znudzi ochranianie tyłków snajperów, a ich będzie od groma, i co wtedy? Koksów będzie coraz mniej a snajperów coraz więcej, idiotyczny pomysł, żeby jednym dawać więcej a drugim mniej.

Człowieku widzę że za mną biegasz od tematu to tematu z głupimi tekstami.

Po 1 odnoszę się do raportu IG a nie to co ktoś gdzieś pisał. Po drugie niby nagrody mają być wyrównane a z drugiej strony wypisujesz w 2 postach że snajper więcej od koksa nie dostanie. Czyli jak w końcu będzie zdecyduj się. Będzie dostawał mniej czy będzie to zależało od różnych czynników co spowoduje że nagrody będą równe dla obu klas fortowych. Co mam na myśli ?? Koksy nagrody za unikanie strzałów itp a snajperzy za celne trafienia i obrażenia.

Fakt faktem snajperzy prawa bytu i tak mieć nie będą na bitwach, biorąc pod uwagę że bitwy najczęściej odbywają się na maluchach i średniakach to miejsca dla takich nie starczy i zawsze będą nazywani expiarzami.

Najlepiej jakbyś w ogóle do mnie nie pisał :D
 

DeletedUser1170

Gość
Gość
Klasa postaci: Robotnik
Otrzymujesz 5% punktów doświadczenia więcej za wykonywanie każdej pracy.- tylko dla mniejszych leveli
Płacisz o 2% mniejszą opłatę bankową. - tylko dla mniejszych leveli
Otrzymujesz premię przy rozbudowie miasta od 5% posiadanych punktów umiejętności.- nieprzydatna
Motywacja do budowy budynków w mieście wzrasta 10% szybciej.-nieprzydatna
W walce o fort, bonus twojego sektora jest powiększony o 30%.- przydatny ale kiedyś nie z nowymi wzorami.
Fakt, że 5% doświadczenia nie ma żadnego znaczenia po 120 levelu, jednak przy setkach godzin prac potrzebnych do osiągnięcia lvl capu jest to bardzo cenny bonus.
Jeśli jednak uważasz, że 2% mniejsza opłata bankowa jest niepotrzebna, to najprawdopodobniej nigdy nie wpłacałeś większych kwot do banku. Przy cenach endgame'owych przedmiotów dochodzących do 3-4M ten bonus to przynajmniej kilkadziesiąt tysięcy dolarów więcej.

Kolejne dwa bonusy są związane z budowaniem (głównym zadaniem budowniczych), tak więc nie wiem czemu uznajesz je za bezużyteczne. To one sprawiają, że bob jest najskuteczniejszą klasą do wznoszenia budynków i nawet dodatkowe umiejętności poszukiwacza nie czynią go lepszym budowniczym.

To, że bob nie jest najlepszą postacią w fortach wcale nie oznacza, że jest niegrywalną - po prostu jego zalety ujawniają się przy innych aktywnościach.

Fakt faktem snajperzy prawa bytu i tak mieć nie będą na bitwach, biorąc pod uwagę że bitwy najczęściej odbywają się na maluchach i średniakach to miejsca dla takich nie starczy i zawsze będą nazywani expiarzami.

Przy docelowych wzorach każdy sojusz będzie musiał korzystać z obu typów fortowców, w przeciwnym wypadku to on nie będzie miał prawa bytu. Wymusi to stosowanie nowych taktyk i odpowiedni podział ról w sojuszu.
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
Fakt, że 5% doświadczenia nie ma żadnego znaczenia po 120 levelu, jednak przy setkach godzin prac potrzebnych do osiągnięcia lvl capu jest to bardzo cenny bonus.
Jeśli jednak uważasz, że 2% mniejsza opłata bankowa jest niepotrzebna, to najprawdopodobniej nigdy nie wpłacałeś większych kwot do banku. Przy cenach endgame'owych przedmiotów dochodzących do 3-4M ten bonus to przynajmniej kilkadziesiąt tysięcy dolarów więcej.

Kolejne dwa bonusy są związane z budowaniem (głównym zadaniem budowniczych), tak więc nie wiem czemu uznajesz je za bezużyteczne. To one sprawiają, że bob jest najskuteczniejszą klasą do wznoszenia budynków i nawet dodatkowe umiejętności poszukiwacza nie czynią go lepszym budowniczym.

To, że bob nie jest najlepszą postacią w fortach wcale nie oznacza, że jest niegrywalną - po prostu jego zalety ujawniają się przy innych aktywnościach.



Przy docelowych wzorach każdy sojusz będzie musiał korzystać z obu typów fortowców, w przeciwnym wypadku to on nie będzie miał prawa bytu. Wymusi to stosowanie nowych taktyk i odpowiedni podział ról w sojuszu.

Oj oj w złą stronę idziesz :D

1. Wpłaty do banków teraz gracze po prostu nie ściągają kwot z targu, a gdy mają dużą ilość kasy to wystawiają produkt za X kwote i cene minimalną żeby kase mieć w produkcie na targu a gdy będzie potrzeba wypłacą sobie :D

2. kwestwia bonus do doświadczenia przy obecnym systemie opłaca się robić 15 sekundowe prace niż 1h. Exp zazwyczaj jest wbijany z fortów lub z pojedynków. Ale tu nie chodzi o czas wbicia lvl, na 120 poziomie jest to mu już nie potrzebne tak samo w momencie budowany miast miasto powstanie nawet bez bobów. Czyli co budujemy 120 wbijamy i kasujemy konta :D

Bob jest najsłabszą klasą postaci, a powinnien być 1 z 4 najlepszą. Czyli żeby gracze mieli wybór żeby każda klasa postaci była potrzebna podczas bitew bo to jest cel TW bitwy fortowe.

Wyjaśnię:

Ppeki są od blokowania sektorów/
Wojacy od otrzymywania obrażeń w 1 linii czyli koksy tanki itp ( dają również bonus ze swojego dowodzenia)
Zawadiacy- zwani expiarze zadający krytyki bez których bitwy wygrać się nie da w 55 rund :D
Boby ??- mają jakiś bonus , w bitwach używani tylko żeby stali na swojej baszcie bo najczęsciej ataki sąz prawej tylko dlatego że bobów jest mniej i łatwiej wybić bobową niż wojaków na swojej baszcie.

Wzory wzorami ale popatrz na ranking um , mało kto siedzi w chowaniu się nie móiąc o wytrzymałości albo nawet w dowodzeniu wszystko mają z setów lub dali z 100 pkt na bonus wciąż hp wygrywa z bonusami.

Teraz można gdybać jak to będzie wyglądało. Czy w ogóle cokolwiek coś zmienią i jak to zrobią.

Póki co powinni wytrzymałość na SM zmienić jak to am miejsce na becie chyba. A problem dalej będzie jeśli chodzi o snajperów bo zawsze będą traktowani jak expiarze którzy stoją na tyłach taka mentalność i tak zostanie.
 

DeletedUser24472

Gość
Gość
Fakt, że 5% doświadczenia nie ma żadnego znaczenia po 120 levelu, jednak przy setkach godzin prac potrzebnych do osiągnięcia lvl capu jest to bardzo cenny bonus.
Jeśli jednak uważasz, że 2% mniejsza opłata bankowa jest niepotrzebna, to najprawdopodobniej nigdy nie wpłacałeś większych kwot do banku. Przy cenach endgame'owych przedmiotów dochodzących do 3-4M ten bonus to przynajmniej kilkadziesiąt tysięcy dolarów więcej.

Kolejne dwa bonusy są związane z budowaniem (głównym zadaniem budowniczych), tak więc nie wiem czemu uznajesz je za bezużyteczne. To one sprawiają, że bob jest najskuteczniejszą klasą do wznoszenia budynków i nawet dodatkowe umiejętności poszukiwacza nie czynią go lepszym budowniczym.

To, że bob nie jest najlepszą postacią w fortach wcale nie oznacza, że jest niegrywalną - po prostu jego zalety ujawniają się przy innych aktywnościach.



Przy docelowych wzorach każdy sojusz będzie musiał korzystać z obu typów fortowców, w przeciwnym wypadku to on nie będzie miał prawa bytu. Wymusi to stosowanie nowych taktyk i odpowiedni podział ról w sojuszu.

To wytłumacz mi co mam budować na 120 lev ? Może trumnę sobie ;;)
Prawda jest taka że na nowych światach boby są wybierane rzadko.
Co do kasy to kto zwraca uwagę na jakieś tysiące przy milionach na koncie .

Może napiszesz jakie zalety boba ujawniają się przy tych tajemniczych aktywnościach na fortach?

Nowy wzór i co żołnierze koksy zostaną , zawadiacy zrobią się na snajperów , poszukiwacze będą nadal potrzebować tego HP do bloczenia sektorów i znów pojawia się pytanie co z budowniczymi?
Krytyków ponad tysiac nie będą zadawać a i HP dochodzące do 8 k w najlepszym scenariuszu też nie czyni z niego koksa pełną gębą .
Aprzy braku premium które po moich wyliczeniach i tak jak Azon napisał jest po prostu nieopłacalne w zakupie .
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
bonus do absorbacji byłby ciekawym rozwiązaniem dla robotników(no bo wsunie to już nie są boby :p).tylko czy to nie zachwieje równowagi i czy pp się nie wkurzą, że mają gorzej? administracja mówi że wybrałeś postać to graj ale co z osobami co grają z przed aktualki fortowej ja wybrałem robotnika dawno temu i ten bonus do fortów nie był jakimś polepszeniem warunków obecnie najlepsza postać to chyba zawadiaka bo na pvp najszyciej się expi(są też prace 15s ale to czasochłonne) więc przy nim nasze 5% nic nie daje a na fortach robi furorę w domage
 

DeletedUser

Gość
Gość
Bardzo mnie zaciekawił pomysł tych "mini wyzwań" nazywane przez Inno IMP.
Byłoby bardzo fajnie gdyby liczyły się w nich inne umki niż w fortach i pojedynkach oraz jakby nie było tak, że jeden wzór do wszystkich "scenariuszy"
tylko, aby to był różnorodne . Nie obraziłbym się gdyby PP i Bob był w tym dobry żołnierz średni, a zawadiaka odstawiony na boczny tor ::)): . Ja proponuje zlikwidować bonus zawadiaki na 15 min od razu pojedynek gdyby do gry wszedł, by ten system arenowy i zastąpić to czymś bardziej dopasowanym (mam nadzieje że ta arena będzie dopasowana do dzikiego zachodu i byłoby to jakim miastem gdzie pojedynki zaczynają się o 12:00 w samo południe, a nie np. koloseum made in china ::P: )
 

DeletedUser

Gość
Gość
co do tych instatncji to w przykładzie podam to polowanie na niedźwiedzie. Powinni zlikwidować prace(polowanie na grizly) i w zadaniu kazali by uczestniczyć w instancji a zwycięstwo powinno zależec od pp w zwyklej pracy polowanie na grizlly. Czyli pousuwać kilka prac i zrboić z nich instancje. Pomysł suchego z napadem na bank mógłby być przykładem jednej instancji :)
 
co do tych instatncji to w przykładzie podam to polowanie na niedźwiedzie. Powinni zlikwidować prace(polowanie na grizly) i w zadaniu kazali by uczestniczyć w instancji a zwycięstwo powinno zależec od pp w zwyklej pracy polowanie na grizlly. Czyli pousuwać kilka prac i zrboić z nich instancje. Pomysł suchego z napadem na bank mógłby być przykładem jednej instancji :)

tylko pytanie czy graczom będzie chciało się pracować w tym polowaniu tylko w celu uzyskania produktów? chyba że będzie ich dużo więcej niż po zwykłej pracy

praca napad na pociąg, powóz itp. też będą przynosić tylko produkty? też trochę bez sensu chyba - no może dadzą obligacje...

"Wyobraźcie sobie fajnie wyglądającą mapę - taką, jak w bitwie o fort - z kilkoma niedźwiedziami sterowanymi przez komputer, które trzeba zabić, ale jednocześnie pilnować, by nie podeszły na zbyt bliską odległość."

jakie korzyści to wniesie?


http://forum.the-west.pl/showthread.php?p=468083#post468083 moja propozycja jednak wnosi trochę coś innego :) tu liczy się hp, energia i jest aktywną częścią gry :) pojedynki, 48h itd.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Jestem budowniczym na 120 poziomie. Miasto rozbudowane na full. Tylko kościól.
To ja mam już do końca grania w TW chodzić do kościoła? I go rozbudowuwać?
Krew mnie zalewa gdy czytam takie wpisy -

Głównym przeznaczeniem budowniczego jest budowanie, nie walka. ................

Gdy stawałem się budowniczym, te kilka lat temu, to budowniczy był bardzo poszukiwanym. Byłem wtedy młodym graczem i zostałem przekonany abym był budowniczym. A teraz co? Kicha? Kopa w cztery litery? Nawet z żoną można się rozwieść a z budowniczym nie! Na dzikim zachodzie rewolwerowiec raz był szeryfem a innym razem mordercą. Ale budowniczy do końca świata? Zróbcie coś z budowniczym.
 

DeletedUser1170

Gość
Gość
JGdy stawałem się budowniczym, te kilka lat temu, to budowniczy był bardzo poszukiwanym. Byłem wtedy młodym graczem i zostałem przekonany abym był budowniczym. A teraz co? Kicha? Kopa w cztery litery? Nawet z żoną można się rozwieść a z budowniczym nie! Na dzikim zachodzie rewolwerowiec raz był szeryfem a innym razem mordercą. Ale budowniczy do końca świata? Zróbcie coś z budowniczym.

Co stoi na przeszkodzie w pójściu w pojedynki, forty lub zadania? Zajęcia się craftingiem, zbieraniem osiągnięć? Możesz się zajmować czym chcesz, po prostu będziesz miał mniejsze od innych klas bonusy, tak samo jak inne klasy nie mają Twoich bonusów do rozbudowy.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Zmieniając charakterystykę gry oraz bonusy postaci, powinno się umożliwić graczom ponowny wybór postaci z zachowaniem obecnego stanu rozwoju postaci (lvl, osiągnięcia, itd.). I niech nikt nie wyjeżdża z pomysłem, to zacznij grać od nowa, bo to nie o to chodzi, by po każdej aktualizacji gry, zaczynać od nowa.
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
Co stoi na przeszkodzie w pójściu w pojedynki, forty lub zadania? Zajęcia się craftingiem, zbieraniem osiągnięć? Możesz się zajmować czym chcesz, po prostu będziesz miał mniejsze od innych klas bonusy, tak samo jak inne klasy nie mają Twoich bonusów do rozbudowy.

A co stoi na przeszkodzie dodać w końcu dla boba jakiś nowych bonusów i innym klasom ?? Gracz przy wyborze klasy postaci powinien spędzić z 10 minut żeby być pewny czego chce, a nie widzi boba jego bonus to od razu wybiera zawadiake lub wojaka.

Ty od razu jesteś na nie jak większość Modów Adminów na sugeste pomysły graczy co powoduje że nic do IG nie trafia :D Potem same bugi wprowadzają i muszą naprawiać tak jak z bonusem wytrzymałości dając atakowi przewage nawet nie skonsultowali to z graczami a problemów by nie było.

Bob jak pisałem może dostać bonus do pojedynków jako osoba silna budowniczy noszący młoty cegły itd powinien mieć mocną rękę czyli siłę, więc dodatkowe obrażenia, Ppek jako osoba zakładająca pułapki itp potrafi zaskoczyć każdą zwierzynę i zapolować na nią czyli powinien dostać do pojów dodatkowe zaskoczenie.

Wtedy gracz się zastanowi co wybrać , Ppeka który ma zasko więc może ładnie kogoś obić ale ma małe hp itp, wojaka z hp z taktyką,zawadiake z motywacja i z aatkiem z daleka,może boba ktory jak walnie to typ dostanie taki cios że więcej nie podejdzie ??

Nic nie szkodzi dać im bonus to nic nie kosztuje to nie zachwieje grą, ba więcej osób możliwe że pójdzie w te pojedynki. Przy obecnych setach wzmocnieniach itp każdy może budować , patrzac na motywacje itp a bob osiada wszystkie bonusy związane z miastem i jego budową.

Z takim podejściem to każdego pytania sugesti graczy ta gra nigdy znów się nie wybije poza inne gry i dalej żeby się utrzymać będzie musiała robić loterie co 2 miesiące a kiedyś co 2 tyg.
 
bob miał kiedyś 40% bonusu. Wtedy koksił. Gdy miał 30 to już była odpowiednia równowaga. Ale od lipca atak jest wiele silniejszy i bobom oberwało się najbardziej. Żołnierz 5k HP i bonusy jest o wiele silniejszy od boba 5k HP i bonusy, jeśli obaj stoją na bobach. A jeśli zejdą na trawę to różnica bardzo dotkliwa.

Premka boba się zmieniła w trakcie gry, co widać. Premki boba nie kupuje znaczna część bobów, która by chętnie kupiła na starszych zasadach.

Tymczasowe odzyskanie 40% premii boba zrównoważyłoby częściowo tą klasę.
 

DeletedUser182

Gość
Gość
tak jak z bonusem wytrzymałości dając atakowi przewage nawet nie skonsultowali to z graczami a problemów by nie było.

O ile sobie przypominam to były testy na becie. No sorry, że z Tobą się nikt nie skonsultował, ale nie jest to możliwe, aby zapytać każdego o zdanie. Jest beta, są testy każdej praktycznie zmiany, na poziomie bety jest wszystko oceniane. Pokaż mi grę, w której przed wprowadzeniem zmiany producent konsultuje się z każdym lub prawie każdym graczem. Nie da się. Weź jeszcze jedno pod uwagę, co gracz to inny pomysł. Twój pomysł będzie taki, mój inny a 10 kolejnych napisze jeszcze 10 innych pomysłów. Wzór fortowy niepotrzebnie był w ogóle ruszany moim zadaniem a czemu został ruszony, bo gracze narzekali, że liczy się tylko HP a jak nie masz HP to nie dostaniesz się na fort. Zauważ również, że zmiany w mechanice nigdy proste nie są. O ile do nowego wyglądu czy innych mniejszych zmian można się prosto przyzwyczaić (na początku na 2.0 każdy narzekał, teraz już większość nie ma problemu z nowym wyglądem) o tyle każda zmiana we wzorze, czy to fortowym czy pojedynkowym niesie ze sobą ryzyko. Oczywiście Tobie się może wydawać, że wszystko jest poste, że masz gotowy przepis na sukces, ale uwierz mi, że tak nie jest i zbalansowanie elementów w każdej grze typu mmo wymaga czasu i masy aktualizacji. Weź przykład takiego potentata jak Blizzard ich WoW. Przecież tam na początku zrobili jedną klasę postaci strasznie OP (szamana). Każdy brał szamana bo on po prostu rządził w PvP. Sporo czasu minęło zanim go zbalansowali. L2, początki, chyba do 3 kroniki, OP mroczny elf wiz. Ta sama sytuacja. W końcu to zbalansują, bo faktycznie obecnie atak to bez dowodzenia offami można wygrać :gwizd:
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
Ja wiem że jest Beta, się dziwie że nie zauważyli takiego błędu. Może tam niema odpowiednich osób :p

Nie trzeba pytać każdego z osobna jakaś ankieta mała , gdzie gracze będą p[isac minusy plusy, na becie dośc mało polaków jest może inne narody mają problemy z mysleniem co da wytrzymałość w ataku :D

To że dali bonusy to dali ale nie zmieni to pozycji hp, w dalszym ciągu patrzy się na hp,a bonusy gracze biorą z setów.

To że trudno wprowadzić itd to pewnie tak jest nie znam się.

Narzekali gracze którzy chcieli robić wszystko czyli dzieciaki które chciały się pojedynkować zbierać jagódki a przy okazji chodzić na bitwy i zgaranić exp stojąc na tyłach, to koksom się nie spodobało takie coś i dowodzacy narzucali full hp.

Tak samo teraz mogą narzucić full dowodzenie to koks nie wejdzie :D

Teraz zrobią mocne bonusy i co się zmieni ?? Nic dojdą bonusy hp wysokie zostanie. Gracze wciąż będą narzekać że się nie dostają, taka mentalność Polaka czemu ja mam staćw 1 linii osłaniać typka z 1,2k hp który sobie bezpiecznie strzela nabija obligacji exp a ja się modle żeby krytyki nie wpadły i dostać rote, gdy koksom hp się skonczy to co tenz 1,2k hp będzie mnie osłaniał ?? Oczywiście że nie.

Ja zawsze byłem żeby było kilka kierunków w TW bitwy czyli poświecenie pojów prac na korzyść HP, pojedynki, zbieracze itp. Czy IG myśli że gracz wywali się w chowanie się plus cel full żeby trafiać ?? Nie pójdzie w pojedynki full zrecznosc lub sprawność i cel plus unik,czyli pojedynkowicze zostaną snajperami.

Co to spowoduje że koksy będą się buntować, a gracz mając wybór full hp czy snajper wybierze snajpera czyli pojedynkowicza który cały dzien bił graczy a potem na luzie bez hp wpadnie na bitewke.

Jak to pogodzić ?? Może zmianą um liczącą się pod bonusy i celność.

Np. teraz full dowodzenie to ogromne obrazenia i ładne bonusy, ale bez hp.
Koks to wiadomo full hp plus bonusy z setów

Gracz full dowodzenie niema możliwosci pojedynkowania się więc musi wybierać, to samo zrobić ze snajperami albo czesto trafiać ale nie móc się pojedynkować.

Nie ułatwiajmy gry robiać 2-3 klasy fortowe a nawet bulidy w TW. Niech będzie więcej wyborów.

No i znów napiszę bonusy bobów zmienić, IG chce zarobić tak ?? no chce. Loteriami tylko na co narzekają gracze ?? To czemu nie dać takich bonusów bobom żeby mogli wykupywać premki postaci zawsze to kasa w keiszeni bez wkładania reki w kieszen :D Miasta stoją bob ma premke wykupić po co na 120 lvl ? Wojak kupuje bo ma hp i taktyke plus dowodzenie, czyli poje i forty, Ppek kupuje bo lepsze przemdioty i premka w fortach, zawadiaka kupuje zeby walic krytyki i atakowac z daleka, a bob ?? To raczej jest łatwe do zrealizowania niż system fortowy.

To moje zdanie oczywiście grajac już tyle lat dowodząc koalicja itp coś tam zauważyłem i się dziele z wami :D

CZyli 2 pieczenie przy jednym ogniu boby zadowolone i IG też bo zarobią na premkach
 

DeletedUser5603

Gość
Gość
Co to spowoduje że koksy będą się buntować, a gracz mając wybór full hp czy snajper wybierze snajpera czyli pojedynkowicza który cały dzien bił graczy a potem na luzie bez hp wpadnie na bitewke.

No to w czym problem? Koksy i tak kontrolują forty, najwyżej nie będą wpuszczać na bitwy ludzi którzy nie odpowiadają wymaganemu profilowi umek. Więc albo się ktoś dopasuje albo zapomni o bitwach. Bez koksów snajperzy nie mają racji bytu i każdy o tym wie. Może wystarczy zmienić system nagród np. dodatkowa obligacja za każde 1k przyjętych obrażeń żeby pogodzić wszystkich? Wtedy zwyczajnie bardziej będzie się opłacało być koksem niż snajperem. Sam łażę jako snajp po bitwach i pałętając się gdzieś z tyłu ubrany w WM z brobią NB regularnie jestem w top 3 zadanych obrażeń i 20 UOP za bitwę podczas gdy inny tyrają całą bitwę w pierwszej linii i dostają o wiele mniej. Dodam że moja postać nie ma nic wspólnego z fortami, typowy jagodziarz. Na pewno jest więc tutaj coś nie tak.
 

DeletedUser182

Gość
Gość
Tanki są, dps są, powiedzmy że PP to support. Z boba zrobić healera :D Absurd oczywiście, chociaż ciekawie by było :D
 

DeletedUser16467

Gość
Gość
Bardziej był kierował zmiany wzorów itp w strone wspólnej bitwy gdzie każda osoba gra dla innej czyli gry zespołowej.

Wojacy będąc pod full dowodzenie zadają po 750 obrażeń nawet to samo inne klasy ale to zawadiacy będący w full dowodzenie są zazwyczaj nazywani expiarzami itp dlaczego ?? Bo gra pod siebie nie gra dla ogółu , bo zadaje duże obrażenia ?? kazdy takie może zadawać. Wojak ma ten plus że ma +50% ( z premką) bonusu dowodzenia sobie i sąsiadom czyli 4 osobom daje połowe dowodzenia swojego ja zaobserwowałem że jest to nawet przy 730 dowodzeniu +14 pkt do ataku i obrony. Czyli wojak full dowodzenie to nie expiarz a pomaga innym graczom np taki gracz może stać w 2 linii i dawać 1 linii dodatkowe pkt do unikata obrażeń to jest gra zespołowa.

robiąc snajperów którzy nie pomagają osobom z boku to gra pod siebie.

Tym bardziej jak snajperami zostaną pojedynkowicze. Więc pytanie po co robić coś co i tak nie wejdzie na bitwe chyba że brak kompletu będzie a biorąc pod uwagę że często bitwy odbywają się na maluchach to raczej nie powalczy.

Ja bym szedł w kierunku gry zespołowej jeśli chodzi o forty wtedy gdy 1 gracz da coś drugiemu jest szansa że nie tylko koksy full hp będą się liczyć a też inne rodzaje fortowców odpowiedzialnych za inne rzeczy.

Jednym zdaniem namieszać w bitwach tak żeby każda klasa była mocna w pewnej dziedzinie fortowej. Różne forty nie tylko prostokątne. Bonusy dla bobów żeby gracz miał ciekawy wybór przy wybieraniu klasy postaci.

Tylko nie mówcie mi że bonus dla boba czyli mocniejsze ciosy to głupi pomysł :p Bob siłacz więc cios musi mieć mocny, proste i logiczne :D
 

DeletedUser24472

Gość
Gość
Co stoi na przeszkodzie w pójściu w pojedynki, forty lub zadania? Zajęcia się craftingiem, zbieraniem osiągnięć? Możesz się zajmować czym chcesz, po prostu będziesz miał mniejsze od innych klas bonusy, tak samo jak inne klasy nie mają Twoich bonusów do rozbudowy.

Co ty się tej rozbudowy doczepiłeś ludzie ci piszą że mają 120 lev to co mają budować ?
Nam chodzi o to że bonusy bobów nie dają w tej chwili nic osobom które grają budowniczymi na 120 lev bo po
1. nie ma co budowac
2. Exp na 120 levelu nie jest potrzebny bo kolejnych poziomów ani widu ani słychu
3.Motywacja do budowy miasta także nie jest potrzebna bo odnosi się do pkt 1.
4. Opłaty bankowe już Mumin wyjaśnił o co biega.
i na koniec bonus na fortach budowniczym w niczym nie pomaga przy nowych wzorach.

Więc nie pisz komus nie budujesz idź robić kotlety.

Zadałem Ci pytanie wyżej nawiązujące do Twojej wypowiedzi i oczekiwałbym odpowiedzi.
Żebyś nie kręcił myszką napisze je jeszcze raz .

Możesz napisać jakie zalety boba ujawniają się przy tych tajemniczych aktywnościach na fortach ?

Panie Onufry widzisz to i nie grzmisz ;;)

I jeszcze jedno wszelkie ankiety na temat nowych wzorów czy tam czegoś innego powinny pojawiać się przed zalogowaniem w grze a nie tu na forum na które i tak niewiele osób zagląda. A jakby zrobić tak że trzeba wziąć udział w ankiecie żeby się zalogować to może bardziej widoczne by było zdanie graczy.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry