DeletedUser1170
Gość
Gość
Od ostatniego Raportu The West minął już miesiąc. Jego celem było rzucenie trochę światła na to, czym na co dzień się zajmujemy - na rozwijane przez nas koncepcje i pomysły na grę, a przy okazji zebranie Waszych cennych opinii. W związku z bardzo pozytywnym odzewem społeczności postanowiliśmy dzisiaj zaprezentować kolejny Raport, w którym opisaliśmy najważniejsze z punktu widzenia gry wydarzenia w październiku.
Oczywiście, tak samo jak ostatnio, większość poniższych informacji może ulec zmianie, a opisywane nowości nie są jeszcze w pełni ukończone. Czekamy na Wasze opinie i mamy nadzieję, że spodobają się Wam nasze pomysły
Aktualizacja październikowego RTW
W zeszłym miesiącu spora część dyskusji dotyczyła systemu pojedynków opartego na arenach, przy czym zdecydowana większość wypowiadających się osób wyrażała się na jego temat negatywnie. Z tego powodu postanowiliśmy odłożyć te zmiany i jeszcze raz je przemyśleć przed ponownym ich zaprezentowaniem.
Rozmawialiśmy także o zmianach w walkach fortowych. Pisaliśmy, że chcemy wprowadzić zmiany na Betę tak szybko, jak to możliwe. Niestety zajmie to trochę więcej czasu, ponieważ znaleźliśmy poważne błędy w naszych nowych formułach, co zmusiło nas do zmiany części wartości i kalkulacji. Dalej jest to dla nas sprawa priorytetowa i dyskutujemy na jej temat niemal codziennie, aby już teraz wykluczyć potencjalne błędy, a przy okazji poprawić mniejsze problemy. Mamy nadzieję, że uda się wprowadzić te zmiany na betę w ciągu najbliższych kilku tygodni.
Zgodnie z zapowiedzią podzieliliśmy także motywację do pojedynków na NPC i innych graczy. Wkrótce aktywujemy tę zmianę na becie, żeby zobaczyć jak zmieni się zachowanie graczy w pojedynkach.
Po aktywowaniu paska przyjaciół na serwerach bety otrzymaliśmy bardzo wiele cennych opinii, które pozwoliły nam stworzyć listę usprawnień, które chcemy jak najszybciej wprowadzić. Chcemy, żeby pasek zajmował mniej miejsca i był jeszcze bardziej użyteczny.
Na chwilę obecną skupiamy się na Instancjach Multiplayerowych oraz podniesieniu limitu poziomu, co prowadzi nas do drugiej części dzisiejszego Raportu.
Instancje Multiplayerowe
W poprzednim miesiącu przedstawiliśmy Wam Instancje Multiplayerowe. Jako, że nasz edytor jest już prawie ukończony (wymaga jeszcze tylko kilku drobnych usprawnień), rozpoczęliśmy prace nad właściwym systemem walki. Przykładowo ostatnio zastanawialiśmy się, w jaki sposób powinien poruszać się niedźwiedź i jakie powinien mieć pole widzenia. Ustaliliśmy, że będzie mógł atakować tylko graczy znajdujących się bezpośrednio przed nim, a przed zaatakowaniem pozostałych będzie musiał się obrócić. Ukończyliśmy już nowe grafiki bitew o fort, wyglądają bardzo obiecująco. Nie mogę się doczekać, kiedy będę mógł podzielić się z Wami pierwszymi screenami i grafikami. Wkrótce postaram się napisać o tym w Wigwamie Wodzów.
Podniesienie limitu poziomu
Długo zastanawialiśmy się nad podniesieniem maksymalnego poziomu. Ostatecznie doszliśmy do wniosku, że nie tylko da to wysokopoziomowym graczom coś do roboty, ale także rozwiąże kilka innych problemów. Postawiliśmy więc to na samej górze naszej listy priorytetów. Przy jego wprowadzeniu oprócz nowych zadań, prac i osiągnięć, potrzebne będą przede wszystkim nowe przedmioty. Szybko jednak przypomnieliśmy sobie, że na chwilę obecną nie mamy nawet wszystkich przedmiotów na poziomy 50-120, tak więc logicznym krokiem byłoby dodanie ich przed zajęciem się nowymi. Tak więc naszym pierwszym krokiem będzie stworzenie wszystkich brakujących przedmiotów do poziomu 120 i odpowiednie ich zbalansowanie. Już teraz przygotowaliśmy do tego celu 279 nowych przedmiotów (będzie też kapelusz trapera!), a także zbalansowaliśmy większość obecnych. Najwięcej zmian dostały naszyjniki, które nigdy nie miały wymagań poziomowych i nawet najlepsze z nich mogły być zakładane przez graczy z 1 poziomem. Teraz i one otrzymają odpowiednie wymagania. Dodamy także sporo szlacheckich i unikatowych przedmiotów, z czego z pewnością ucieszą się kolekcjonerzy zbierający najrzadsze i najcenniejsze przedmioty. Planujemy wprowadzenie jeszcze kilku innych zmian, o których będziemy Was informować w ciągu najbliższych miesięcy.
Nowe zadania
Wszyscy je kochamy. Niektóre są lepsze, inne trochę słabsze, ale ogólnie zadania są bardzo pozytywnym i ekscytującym elementem gry, dlatego przez najbliższych kilku miesięcy chcemy dodawać kolejne. Niektóre są już ukończone i tylko czekają na datę startu, inne już się zaczęły (“Listy znikąd”, druga część głównego wątku fabularnego), pojawią się też kolejne części głównej historii. Dodatkowo w listopadzie pojawi się specjalna seria zadań dla średnio- i wysokopoziomowych graczy - jestem pewien że Wam się spodoba. Cały czas pracujemy nad kolejnymi zadaniami i z pewnością sprawimy, że nasi tłumacze będą pocić się jak woły
Inne nowości:
- Pracujemy nad nowym stylem forum przystosowanym do najnowszej wersji vBulletin.
- Opracowujemy koncepcję nowej strony głównej.
- Chcemy zbalansować Cyrk, żeby gracze pomagający przy jego budowie byli lepiej nagradzani.
- Wkrótce dodamy kilka nowych przepisów dla rzemiosła.
Jak poprzednio, zapraszamy do dyskusji i czekamy na Wasze opinie w tym temacie.
Oczywiście, tak samo jak ostatnio, większość poniższych informacji może ulec zmianie, a opisywane nowości nie są jeszcze w pełni ukończone. Czekamy na Wasze opinie i mamy nadzieję, że spodobają się Wam nasze pomysły
Aktualizacja październikowego RTW
W zeszłym miesiącu spora część dyskusji dotyczyła systemu pojedynków opartego na arenach, przy czym zdecydowana większość wypowiadających się osób wyrażała się na jego temat negatywnie. Z tego powodu postanowiliśmy odłożyć te zmiany i jeszcze raz je przemyśleć przed ponownym ich zaprezentowaniem.
Rozmawialiśmy także o zmianach w walkach fortowych. Pisaliśmy, że chcemy wprowadzić zmiany na Betę tak szybko, jak to możliwe. Niestety zajmie to trochę więcej czasu, ponieważ znaleźliśmy poważne błędy w naszych nowych formułach, co zmusiło nas do zmiany części wartości i kalkulacji. Dalej jest to dla nas sprawa priorytetowa i dyskutujemy na jej temat niemal codziennie, aby już teraz wykluczyć potencjalne błędy, a przy okazji poprawić mniejsze problemy. Mamy nadzieję, że uda się wprowadzić te zmiany na betę w ciągu najbliższych kilku tygodni.
Zgodnie z zapowiedzią podzieliliśmy także motywację do pojedynków na NPC i innych graczy. Wkrótce aktywujemy tę zmianę na becie, żeby zobaczyć jak zmieni się zachowanie graczy w pojedynkach.
Po aktywowaniu paska przyjaciół na serwerach bety otrzymaliśmy bardzo wiele cennych opinii, które pozwoliły nam stworzyć listę usprawnień, które chcemy jak najszybciej wprowadzić. Chcemy, żeby pasek zajmował mniej miejsca i był jeszcze bardziej użyteczny.
Na chwilę obecną skupiamy się na Instancjach Multiplayerowych oraz podniesieniu limitu poziomu, co prowadzi nas do drugiej części dzisiejszego Raportu.
Instancje Multiplayerowe
W poprzednim miesiącu przedstawiliśmy Wam Instancje Multiplayerowe. Jako, że nasz edytor jest już prawie ukończony (wymaga jeszcze tylko kilku drobnych usprawnień), rozpoczęliśmy prace nad właściwym systemem walki. Przykładowo ostatnio zastanawialiśmy się, w jaki sposób powinien poruszać się niedźwiedź i jakie powinien mieć pole widzenia. Ustaliliśmy, że będzie mógł atakować tylko graczy znajdujących się bezpośrednio przed nim, a przed zaatakowaniem pozostałych będzie musiał się obrócić. Ukończyliśmy już nowe grafiki bitew o fort, wyglądają bardzo obiecująco. Nie mogę się doczekać, kiedy będę mógł podzielić się z Wami pierwszymi screenami i grafikami. Wkrótce postaram się napisać o tym w Wigwamie Wodzów.
Podniesienie limitu poziomu
Długo zastanawialiśmy się nad podniesieniem maksymalnego poziomu. Ostatecznie doszliśmy do wniosku, że nie tylko da to wysokopoziomowym graczom coś do roboty, ale także rozwiąże kilka innych problemów. Postawiliśmy więc to na samej górze naszej listy priorytetów. Przy jego wprowadzeniu oprócz nowych zadań, prac i osiągnięć, potrzebne będą przede wszystkim nowe przedmioty. Szybko jednak przypomnieliśmy sobie, że na chwilę obecną nie mamy nawet wszystkich przedmiotów na poziomy 50-120, tak więc logicznym krokiem byłoby dodanie ich przed zajęciem się nowymi. Tak więc naszym pierwszym krokiem będzie stworzenie wszystkich brakujących przedmiotów do poziomu 120 i odpowiednie ich zbalansowanie. Już teraz przygotowaliśmy do tego celu 279 nowych przedmiotów (będzie też kapelusz trapera!), a także zbalansowaliśmy większość obecnych. Najwięcej zmian dostały naszyjniki, które nigdy nie miały wymagań poziomowych i nawet najlepsze z nich mogły być zakładane przez graczy z 1 poziomem. Teraz i one otrzymają odpowiednie wymagania. Dodamy także sporo szlacheckich i unikatowych przedmiotów, z czego z pewnością ucieszą się kolekcjonerzy zbierający najrzadsze i najcenniejsze przedmioty. Planujemy wprowadzenie jeszcze kilku innych zmian, o których będziemy Was informować w ciągu najbliższych miesięcy.
Nowe zadania
Wszyscy je kochamy. Niektóre są lepsze, inne trochę słabsze, ale ogólnie zadania są bardzo pozytywnym i ekscytującym elementem gry, dlatego przez najbliższych kilku miesięcy chcemy dodawać kolejne. Niektóre są już ukończone i tylko czekają na datę startu, inne już się zaczęły (“Listy znikąd”, druga część głównego wątku fabularnego), pojawią się też kolejne części głównej historii. Dodatkowo w listopadzie pojawi się specjalna seria zadań dla średnio- i wysokopoziomowych graczy - jestem pewien że Wam się spodoba. Cały czas pracujemy nad kolejnymi zadaniami i z pewnością sprawimy, że nasi tłumacze będą pocić się jak woły
Inne nowości:
- Pracujemy nad nowym stylem forum przystosowanym do najnowszej wersji vBulletin.
- Opracowujemy koncepcję nowej strony głównej.
- Chcemy zbalansować Cyrk, żeby gracze pomagający przy jego budowie byli lepiej nagradzani.
- Wkrótce dodamy kilka nowych przepisów dla rzemiosła.
Jak poprzednio, zapraszamy do dyskusji i czekamy na Wasze opinie w tym temacie.
Ostatnio edytowane przez moderatora: