Raport The West 11/2013

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser1170
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser1170

Gość
Gość
Od ostatniego Raportu The West minął już miesiąc. Jego celem było rzucenie trochę światła na to, czym na co dzień się zajmujemy - na rozwijane przez nas koncepcje i pomysły na grę, a przy okazji zebranie Waszych cennych opinii. W związku z bardzo pozytywnym odzewem społeczności postanowiliśmy dzisiaj zaprezentować kolejny Raport, w którym opisaliśmy najważniejsze z punktu widzenia gry wydarzenia w październiku.
Oczywiście, tak samo jak ostatnio, większość poniższych informacji może ulec zmianie, a opisywane nowości nie są jeszcze w pełni ukończone. Czekamy na Wasze opinie i mamy nadzieję, że spodobają się Wam nasze pomysły

Aktualizacja październikowego RTW
W zeszłym miesiącu spora część dyskusji dotyczyła systemu pojedynków opartego na arenach, przy czym zdecydowana większość wypowiadających się osób wyrażała się na jego temat negatywnie. Z tego powodu postanowiliśmy odłożyć te zmiany i jeszcze raz je przemyśleć przed ponownym ich zaprezentowaniem.
Rozmawialiśmy także o zmianach w walkach fortowych. Pisaliśmy, że chcemy wprowadzić zmiany na Betę tak szybko, jak to możliwe. Niestety zajmie to trochę więcej czasu, ponieważ znaleźliśmy poważne błędy w naszych nowych formułach, co zmusiło nas do zmiany części wartości i kalkulacji. Dalej jest to dla nas sprawa priorytetowa i dyskutujemy na jej temat niemal codziennie, aby już teraz wykluczyć potencjalne błędy, a przy okazji poprawić mniejsze problemy. Mamy nadzieję, że uda się wprowadzić te zmiany na betę w ciągu najbliższych kilku tygodni.
Zgodnie z zapowiedzią podzieliliśmy także motywację do pojedynków na NPC i innych graczy. Wkrótce aktywujemy tę zmianę na becie, żeby zobaczyć jak zmieni się zachowanie graczy w pojedynkach.
Po aktywowaniu paska przyjaciół na serwerach bety otrzymaliśmy bardzo wiele cennych opinii, które pozwoliły nam stworzyć listę usprawnień, które chcemy jak najszybciej wprowadzić. Chcemy, żeby pasek zajmował mniej miejsca i był jeszcze bardziej użyteczny.
Na chwilę obecną skupiamy się na Instancjach Multiplayerowych oraz podniesieniu limitu poziomu, co prowadzi nas do drugiej części dzisiejszego Raportu.

Instancje Multiplayerowe
W poprzednim miesiącu przedstawiliśmy Wam Instancje Multiplayerowe. Jako, że nasz edytor jest już prawie ukończony (wymaga jeszcze tylko kilku drobnych usprawnień), rozpoczęliśmy prace nad właściwym systemem walki. Przykładowo ostatnio zastanawialiśmy się, w jaki sposób powinien poruszać się niedźwiedź i jakie powinien mieć pole widzenia. Ustaliliśmy, że będzie mógł atakować tylko graczy znajdujących się bezpośrednio przed nim, a przed zaatakowaniem pozostałych będzie musiał się obrócić. Ukończyliśmy już nowe grafiki bitew o fort, wyglądają bardzo obiecująco. Nie mogę się doczekać, kiedy będę mógł podzielić się z Wami pierwszymi screenami i grafikami. Wkrótce postaram się napisać o tym w Wigwamie Wodzów.

Podniesienie limitu poziomu
Długo zastanawialiśmy się nad podniesieniem maksymalnego poziomu. Ostatecznie doszliśmy do wniosku, że nie tylko da to wysokopoziomowym graczom coś do roboty, ale także rozwiąże kilka innych problemów. Postawiliśmy więc to na samej górze naszej listy priorytetów. Przy jego wprowadzeniu oprócz nowych zadań, prac i osiągnięć, potrzebne będą przede wszystkim nowe przedmioty. Szybko jednak przypomnieliśmy sobie, że na chwilę obecną nie mamy nawet wszystkich przedmiotów na poziomy 50-120, tak więc logicznym krokiem byłoby dodanie ich przed zajęciem się nowymi. Tak więc naszym pierwszym krokiem będzie stworzenie wszystkich brakujących przedmiotów do poziomu 120 i odpowiednie ich zbalansowanie. Już teraz przygotowaliśmy do tego celu 279 nowych przedmiotów (będzie też kapelusz trapera!), a także zbalansowaliśmy większość obecnych. Najwięcej zmian dostały naszyjniki, które nigdy nie miały wymagań poziomowych i nawet najlepsze z nich mogły być zakładane przez graczy z 1 poziomem. Teraz i one otrzymają odpowiednie wymagania. Dodamy także sporo szlacheckich i unikatowych przedmiotów, z czego z pewnością ucieszą się kolekcjonerzy zbierający najrzadsze i najcenniejsze przedmioty. Planujemy wprowadzenie jeszcze kilku innych zmian, o których będziemy Was informować w ciągu najbliższych miesięcy.

Nowe zadania
Wszyscy je kochamy. Niektóre są lepsze, inne trochę słabsze, ale ogólnie zadania są bardzo pozytywnym i ekscytującym elementem gry, dlatego przez najbliższych kilku miesięcy chcemy dodawać kolejne. Niektóre są już ukończone i tylko czekają na datę startu, inne już się zaczęły (“Listy znikąd”, druga część głównego wątku fabularnego), pojawią się też kolejne części głównej historii. Dodatkowo w listopadzie pojawi się specjalna seria zadań dla średnio- i wysokopoziomowych graczy - jestem pewien że Wam się spodoba. Cały czas pracujemy nad kolejnymi zadaniami i z pewnością sprawimy, że nasi tłumacze będą pocić się jak woły :p

Inne nowości:
- Pracujemy nad nowym stylem forum przystosowanym do najnowszej wersji vBulletin.
- Opracowujemy koncepcję nowej strony głównej.
- Chcemy zbalansować Cyrk, żeby gracze pomagający przy jego budowie byli lepiej nagradzani.
- Wkrótce dodamy kilka nowych przepisów dla rzemiosła.

Jak poprzednio, zapraszamy do dyskusji i czekamy na Wasze opinie w tym temacie.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
wygląda na prawdę ciekawie, fajnie, że po komentarzach graczy ta arena została oddana do ponownych prac, aby czekać na nowe zadania, przedmioty i lvl :) ciekawe co zrobią z naszym nazbieranym doświadczeniem :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Na takie zmiany czekałem ::DD: Ehh tylko kiedy ja kupie te 279 nowych rzeczy :p
 
dokładnie to wstrząśnie rynkiem, może być krach cenowy :) ale mówiąc jeszcze raz nie będzie tu chyba na co narzekać :)
 

DeletedUser13128

Gość
Gość
No jeżeli to wszystko wejdzie będzie naprawdę ciekawe.
Największym plusem uważam, że jest podniesienie poziomu.
Gratulacje i czekam z niecierpliwością.
 

DeletedUser182

Gość
Gość
ciekawe co zrobią z naszym nazbieranym doświadczeniem :)

No wskoczysz sobie na odpowiedni lvl dla sumarycznej wartości expa. Podejrzewam, że potrzebne ilości expa będą takie, że nikt na nowy maksymalny możliwy lvl nie wskoczy od razu. Inaczej to podniesienie by nie miało sensu.
 
No wskoczysz sobie na odpowiedni lvl dla sumarycznej wartości expa. Podejrzewam, że potrzebne ilości expa będą takie, że nikt na nowy maksymalny możliwy lvl nie wskoczy od razu. Inaczej to podniesienie by nie miało sensu.

jak dla mnie jeden lvl to może być i 500k expa
 
Jeśli skorzystają z aktualnego naliczania to całkowity exp potrzebny na wbicie poszczególnych poziomów będzie wyglądał tak (etykiety przy co dziesiątym):

w3so.png
 

DeletedUser16834

Gość
Gość
Vid, z Twoim wykresikiem kilka osób już by miało zapas na 230 lvl :p Nie wprowadzą aż tak wysokiego, jeżeli wejdzie 150lvl będzie naprawdę fajnie:) Nie zapominajmy, że każde 10 lvl to kolejne 400-800hp:)
 

DeletedUser27769

Gość
Gość
Mnie ciekawi czy będą dawane pkt umiejętności za kolejne poziomy. :) Jeżeli tak to fajnie będzie być koksem 17-19k hp :D

Wiadomo może jaki będzie maksymalny level? :)
 
Wiadomo może jaki będzie maksymalny level? :)

pewnie, że nie wiadomo


ale nie ma co się podniecać tylko nowym lvl, bo jest więcej ciekawych zapowiedzi: rzemiosło - kolejne przepisy, ciekawe :) tylko, że to nie wejdzie za miesiąc a może nawet za pół roku nie wejdzie większość z tych rzeczy :)

teraz tylko przydała by się mała kompania reklamowa aby graczy nowych złapać i dowieźć odpowiedni poziom do tych zmian, bo starych zaczyna brakować.
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser29812

Gość
Gość
Aż się wierzyć nie chce, w końcu zmiany i aktualizacje do eq, lvl, rzemiosła. Nowe zadania, poprawa cyrku.
To co tygryski lubią najbardziej, i o czym pisały tu nie wiem ile razy.
Brawo ! Oby się udało.
 
napisze tak - nie uwierze poki nie zobacze

byly mapy drogowe 2010 - 2013 i nawet 60% tego co obiecali nie wprowadzili


wiec na papierze wygląda wszystko super i hiper , narazie tylko na papierze ...

co nie zmienia faktu ze i na te zmiane czekam/czekamy z niecierpliwością :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Mam nadzieję, że wymyślone nowe przedmioty /ciuchy bedą odpowiadały klimatowi gry jakim jest dziki zachód a nie bedą to kolejne ryby babel, strusie, słonie, łuki kupidyna itp...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Pewnie to wszystko specjalnie zbiega sie w czasie z nowym Światem by te stare nagle nie opustoszały a nowy nie pękł w szwach ::)):

A tak, na starych i na nowych sprzedaż bryłek skoczy o kilkaset % ::DD:

Ale to dobrze...i zmiany i nowy S...i jednego i drugiego nie możemy się doczekać .
 

DeletedUser5603

Gość
Gość
Nie podniecajcie się tak bo bardzo prawdopodobne że spotka Was zimny prysznic. Owszem, plany są obiecujące jednak doświadczenie uczy że z ich realizacją jest słabiutko. Więc będzie nieźle jeśli połowa tego co zaplanowane zostanie kiedykolwiek zrealizowana. Poczytajcie sobie mapy drogowe z poprzednich lat, porównajcie z rzeczywistością i zejdźcie na ziemię.
 

DeletedUser30337

Gość
Gość
Lepsze to niż nic, nawet jeśli nie wejdzie wszystko, to żeby chociaż część weszła. I tak jak wyżej napisano, by nawiązywało klimatem nowe eq i zadania do dzikiego zachodu a nie odbiegało zupełnie do czegoś co z nim nic wspólnego nigdy nie miało, nie ma i nie będzie mieć.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Ja tam się cieszę, ze chociaż mówią ::D: Ponieważ o Instancjach Multiplayerowych piszą już 3 raz (mapa drogowa, 1 raport, ten raport) mam nadzieje, że to wprowadzą.:I:
 
Status
Zamknięty.
Do góry