Raport The West 4/2014

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser1170
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser1170

Gość
Gość
Po ekscytującym czasie planowania mapy drogowej, eventu walentynkowego i przygotowań do innych nadchodzących nowości nadszedł czas na nowy Raport The West. Ze względu na to, że w ostatnim czasie nie było żadnych większych aktualizacji z długimi listami zmian ważne jest, żebyście wiedzieli czym się teraz zajmujemy. Cały czas przygotowujemy dla Was wiele fajnych rzeczy i bardzo się cieszymy, że teraz możemy się nimi podzielić. Jak zwykle zachęcamy do zadawania pytań i dyskusji na temat zapowiedzianych zmian. W miarę możliwości postaramy się odpowiedzieć na jak najwięcej z nich.

Aktualizacja ostatniego Raportu
Ostatni raport przed opublikowaniem mapy drogowej połączyliśmy z podsumowaniem roku 2013 i przeglądem naszych planów na ten rok. Co udało nam się osiągnąć w ciągu jego pierwszych kilku miesięcy?
Na samym początku 2014 wprowadziliśmy dużą aktualizację, w której podnieśliśmy limit poziomu i dodaliśmy wiele nowych przedmiotów, prac i zadań. Najlepsi gracze zdążyli już zdobyć 150 poziom, ale większość wciąż jeszcze jest na etapie zbierania przedmiotów i zdobywania punktów doświadczenia.
Zaplanowane przez nas zmiany w Shopie również są już prawie zakończone. Pojawiły się automatyczne obniżki weekendowe, a informacje o nich wyświetlane są w interfejsie. Chcemy wprowadzić jeszcze jedną zmianę, którą ogłosimy wkrótce.

Jednak najważniejszą nowością na tegorocznej mapie drogowej są bez wątpienia Instancje Multiplayerowe i to na nich się na chwilę obecną głównie skupiamy. Po wielu dyskusjach zdecydowaliśmy, że domyślnym widokiem dla wszystkich IMPów będzie rzut izometryczny. Dzięki niemu wyglądają one dużo ciekawiej - są nowoczesne i od razu zachęcają do gry. Nie chcieliśmy zupełnie rezygnować ze znanego z bitew fortowych widoku z góry, ponieważ ma on wiele zalet w przypadku bardziej strategicznych walk. Postanowiliśmy więc zbudować system, który umożliwi graczom dowolne przełączanie między tymi dwoma widokami.

Serwery dla IMPów są już prawie gotowe. Dzięki stworzonej przez nas strukturze mogą one się odbywać zupełnie niezależnie od poszczególnych światów gry, dzięki czemu gracze z różnych światów mogą je rozgrywać wspólnie. Pozwoli to na bezproblemowe rozgrywanie instancji graczom z mniej zaludnionych serwerów lub w godzinach, gdzie nie ma zbyt wielu aktywnych osób.

Chcemy wstępnie uruchomić pierwszą grywalną instancję w ciągu kilku dni na zamkniętych światach. Jak tylko to nastąpi, to podzielimy się z Wami screenshotami i oczywiście udostępnimy ją na becie tak szybko jak to możliwe.

Fort Mistrza Gry
W ostatnim odcinku InnoGames TV pokazaliśmy Wam, czym jest widoczny w samym środku mapy Fort Mistrza Gry, który dzięki unikatowej grafice odróżnia się od pozostałych. Jest on używany do specjalnych eventów fortowych, które od zwykłych walk będą różniły się ustawieniami. Stworzyliśmy narzędzie dla administratorów, które pozwoli im na ustawianie specjalnych wymagań do dołączenia do walki, ograniczania liczby graczy zapisanych po każdej ze stron i przyznawania niestandardowych nagród zwycięzcom. Umożliwi to na przykład ustawienie walki 10 graczy z 150 poziomem przeciwko 100 graczom z 10 poziomem, walkę poszukiwaczy przeciwko żołnierzom lub kombinację obu. Możemy także pozwolić na zapisywanie się na walkę tylko mieszkańcom określonych miast lub sojuszy, dzięki czemu możemy organizować dla nich specjalne eventy.

Pierwsze walki na tym forcie odbyły się w zeszłym tygodniu, dzięki Waszym opiniom kolejne z nich odbędą się już na ulepszonych zasadach. Cały czas czekamy na dalsze opinie i pomysły dotyczące kolejnych walk.

Przyspieszone światy
Już od dawna chcieliśmy je wprowadzić, ale zawsze na drodze stawały przeszkody techniczne lub problemy z adaptacją mechaniki gry. Po prostu bardzo podobał nam się pomysł specjalnych światów, ale nie wiedzieliśmy jak się do tego zabrać. Zależy nam na tym, żeby częściej otwierać nowe światy, ale jednocześnie chcemy uniknąć odbierania graczy ze starych. Uważamy, że dzięki przyspieszonym światom uda nam się to osiągnąć, dlatego chcemy uruchomić pierwsze z nich jeszcze w tym roku. Będzie to kolejna duża zmiana po Instancjach planowana na 2014. Na chwilę obecną nasi designerzy pracują nad wczesnymi koncepcjami i mają już kilka pomysłów. Każdy świat przyspieszony trwałby około 1-3 miesięcy i miałby określony cel do osiągnięcia. Na początku będą one dosyć proste, takie jak zdobycie określonego poziomu, zwycięstwo w ustalonej liczbie pojedynków lub znalezienie jakiegoś przedmiotu. Później chcemy dodać cele dla wielu graczy, takie jak zdobycie określonej liczby punktów rozbudowy miasta lub utrzymania konkretnej liczby fortów. Jeśli spotka się to z aprobatą graczy, którzy będą chcieli grać na przyspieszonych światach, to uczynimy je jeszcze bardziej złożonymi i będziemy organizować światy w rodzaju “Ostatniego ocalałego” bez odrodzeń po omdleniu - ostatni żywy gracz wygrywa. Oczywiście w tym celu będziemy musieli odpowiednio dostosować mechanikę gry, ale potencjalnie może być to bardzo fajna rzecz.

Nowy styl forum
Pierwsza wersja naszego nowego forum gry (nie forum miasta!) jest już gotowa. Opiera się ona na najnowszej wersji vBulletin (5.1), skryptu na którym jest ono oparte. Najciekawszą zmianą będzie nowy wygląd. Na chwilę obecną jest on bardzo podstawowy - kilka kolorów tu i tam, własne emotikonki i ładny nagłówek. Nasze nowe forum będzie dużo lepsze, nowoczesne i bardziej atrakcyjne, a jednocześnie nie straci na prostocie i przejrzystości. Nadal jest ono w fazie testów, dzięki którym wykluczymy wszystkie potencjalne problemy. W ciągu najbliższych kilku tygodni chcemy zaktualizować forum bety, żebyście mogli zobaczyć zmiany tak szybko, jak to możliwe.

Limit paska znajomych
Jak wiecie obowiązuje limit graczy, których możecie zaprosić do znajomych w grze. Ma to głównie znaczenie w przypadku eventów takich jak ten z okazji Walentynek, który dawał korzyści osobom z wieloma znajomymi. Niestety jest możliwość obejścia tego limitu, ponieważ na chwilę obecną jest on tylko sprawdzany w trakcie wysyłania zaproszenia. Tak więc osoba ze 100 znajomymi nie może już zapraszać nowych, ale wciąż może zaproszenia przyjmować. Naprawimy to wraz z następną aktualizacją, co oznacza że gracze z ponad 100 znajomymi część z nich stracą. System automatycznie usunie znajomych na postawie tego, kiedy zaproszenie zostało wysłane (najnowsi znajomi będą usuwani tak długo, aż zostanie ich tylko 100). Jeśli nie chcecie stracić ważnych znajomych, to zachęcamy do ręcznego usunięcia mniej ważnych kontaktów przed aktualizacją.

Z niecierpliwością czekamy na Wasze opinie, pytania i pomysły. Dajcie znać, co o tym myślicie, ale jak zwykle pamiętajcie - żadna z tych zmian nie jest jeszcze ukończona i cały czas możemy jeszcze zmienić nasze plany oraz koncepcje i z tego powodu szczególnie zależy nam na Waszych opiniach.
 

DeletedUser31256

Gość
Gość
co z przyspieszonymi światami? wiadomo czy będą w najbliższym czasie, czy może dopiero pod koniec 2014? i czy będzie można na nich korzystać z bryłek? jak tak, to odpada :nie:
 

DeletedUser7292

Gość
Gość
Przyspieszonych światów nie mogę się doczekać :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
na jakiej zasadzie te przyspieszone swiaty ?
Cos jak w plemionach ? czy ?
 

DeletedUser13128

Gość
Gość
Kto oglądał kwietniowy filmik inno to wszystko mógł usłyszeć.
 

DeletedUser

Gość
Gość
bez sensu po co mam grac jak zamkna swiat ? Loool ?o_O
 

DeletedUser13128

Gość
Gość
Tu nie dodali tego ale w filmiku było że będą nagrody dla najlepszych przyznawane na normalny wybrany przez gracza świat:I:
 

DeletedUser

Gość
Gość
chyba ze tak
@Onufry spoko mozesz na mnie liczyc..........
 

DeletedUser21854

Gość
Gość
No dobra, ale jakie beda nagrody dla np. najlepszego pojedynkowicza na takim swiecie? On musi dostać chyba jakas nagrode rzeczową (typu kubek czy inny śmieć z wizerunkiem IG) bo jak dadzą mu bryłki, czy kase to na nic mu to (jesli ma np. inny nick na poprzednich swiatach).
 

DeletedUser

Gość
Gość
Szybkie światy miałby sens moim zdaniem tylko jeśli dawało by to korzyści na normalnych, ale nie takie aby gra na szybkich było przymusem coś typu osiągnięcie np. Przeżyłeś 10 dni na Hardcorowym świecie ::D:
 

DeletedUser18952

Gość
Gość
2 pytania o instancje multiplayerowe:

1. Czy będą one dawały doświadczenie/kasę/przedmioty (jakikolwiek profit)
2. Czy będzie możliwość grania dwoma swoimi kontami (pytam, bo było powiedziane, że gracze z różnych światów będą mogli wspólnie te rozgrywki prowadzić)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Dokładnie zajmijcie się też pojedynkami :(( Teraz tylko każdy forty,forty i forty :( A tak btw. fajnie że nazwa mojego poradnika pisana na forum jest cenzorowana ;) ************...
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser16009

Gość
Gość
Jednym z pomysłów co do tych przyspieszonych światów, który przychodzi mi do głowy jest możliwość sklonowania najlepszej postaci z obecnych światów i walka na fortach przez 3 miesiące, zwycięzcy dostają nagrody do kont macierzystych z których konto do przyspieszonego świata zostało sklonowane.
 

DeletedUser30088

Gość
Gość
Jednym z pomysłów co do tych przyspieszonych światów, który przychodzi mi do głowy jest możliwość sklonowania najlepszej postaci z obecnych światów i walka na fortach przez 3 miesiące, zwycięzcy dostają nagrody do kont macierzystych z których konto do przyspieszonego świata zostało sklonowane.

Świetny pomysł, tworzenie postaci ciągle od nowa byłoby zbyt męczące ;;)
 
Status
Zamknięty.
Do góry