odrzucony Robotnik wymiata ale... CO DALEJ?

Co sądzicie?

  • Tak_Fajne, wyważone bonusy

    Głosy: 6 30,0%
  • Tak_Coś bym zmienił (napisz co?)

    Głosy: 4 20,0%
  • Nie_VIKSON SIĘ SZALEJU NAJADŁ

    Głosy: 9 45,0%
  • obojętne (nie jestem fortowcem, gram dla "fabuły")

    Głosy: 1 5,0%

  • W sumie głosujących
    20
Status
Zamknięty.
Tak sobie myślę ostatnio nad tym w jaki sposób można by ulepszyć bonusy pozostałych klas postaci.
Wiadomo, że robotnik na obecną chwilę wymiata ale nie od dziś wiadomo, że pozostałe klasy również potrzebują gruntownej przebudowy. (zwłaszcza Pepek)
Podzielę się z Wami moją skromną wizją na temat tego co bym zmienił albo ulepszył w pozostałych postaciach.

Poszukiwacz Przygód
Tutaj sprawa jest prosta - Darmowy Hotel zamienił bym u niego na Całkowite zwolnienie z opłat targowych.
Dlaczego? Większość z nas gra nimi pod wymiankę kasy między serwerami i zaoszczędzone w ten sposób pieniądze mogły by po prostu trafiać na nasze główne postacie.
Poza tym poszukiwacz ma zawsze mnóstwo produktów i zwolniony z wszelkich opłat rynkowych nie musiałby ich pokrywać w postaci wyższych cen za "jagody".
(przynajmniej w teorii bo z praktyki wiem, że są i skąpe kutwy)
A teraz coś dla tych co grają nimi fortowo. Pelerynę -niewidkę zamieniłbym na stały, (bez względu na rodzaj noszonego setu) "wrodzony" bonus do absorbcji.
Bez premium 100, z premium 200. Dlaczego? Nie raz nie dwa czytałem opinie grających, że "peleryna" w zasadzie nie wiadomo jak działa, nie wlicza uników do tabelki.
(co osobiście uważam za niesprawiedliwe) Część z poszukiwaczy- fortowców mogłaby dzięki temu bonusowi zagrać bardziej ofensywnie zakładając sety bądź bronie ukierunkowane stricte pod zadawanie obrażeń czy też bonusy sektorowe.

Ale co z rasowymi kulochwytami, którzy lubią blokować sektory i wrodzony bonus do absorbcji połączyli by z klamotami?
Już wyjaśniam. Tutaj do akcji wkraczają zawadiacy i żołnierze. Tym pierwszym zwiększyłbym szansę na kryta z 10 do 15% (z premką 30%)
A żołnierzowi wywaliłbym całkowicie zbędną możliwość zakładania broni na wyższe poziomy. Ale za to mogli by oddać w czasie bitwy o fort
dwa strzały w jednej rundzie.
Dzięki czemu mogliby zagrozić opancerzonemu poszukiwaczowi i sprytnemu robotnikowi. (zwłaszcza będąc full dowodzenie)

Co o tym myślicie? starałem się to wszystko wyważyć i za bardzo nie kombinować.
 
Mój punkt widzenia : PPk,pomysł z hotelem i targiem jak najbardziej na plus,co do bonusu absorbcjii były to jakiś per lvl zależący od jego umek wiadomo na premce x2.Żołnierzowi nic bym nie zmieniał jest po prostu ok.Zawadiace jeśli już coś zmieniać to np większa szansa na kryta ale kryt bije wtedy mniej żeby nie przesadzić w żadną strone ew pozostawić bez zmian.
 
Tak sobie myślę ostatnio nad tym w jaki sposób można by ulepszyć bonusy pozostałych klas postaci.
Wiadomo, że robotnik na obecną chwilę wymiata ale nie od dziś wiadomo, że pozostałe klasy również potrzebują gruntownej przebudowy. (zwłaszcza Pepek)
Podzielę się z Wami moją skromną wizją na temat tego co bym zmienił albo ulepszył w pozostałych postaciach.

Poszukiwacz Przygód
Tutaj sprawa jest prosta - Darmowy Hotel zamienił bym u niego na Całkowite zwolnienie z opłat targowych.
Dlaczego? Większość z nas gra nimi pod wymiankę kasy między serwerami i zaoszczędzone w ten sposób pieniądze mogły by po prostu trafiać na nasze główne postacie.
Poza tym poszukiwacz ma zawsze mnóstwo produktów i zwolniony z wszelkich opłat rynkowych nie musiałby ich pokrywać w postaci wyższych cen za "jagody".
(przynajmniej w teorii bo z praktyki wiem, że są i skąpe kutwy)
A teraz coś dla tych co grają nimi fortowo. Pelerynę -niewidkę zamieniłbym na stały, (bez względu na rodzaj noszonego setu) "wrodzony" bonus do absorbcji.
Bez premium 100, z premium 200. Dlaczego? Nie raz nie dwa czytałem opinie grających, że "peleryna" w zasadzie nie wiadomo jak działa, nie wlicza uników do tabelki.
(co osobiście uważam za niesprawiedliwe) Część z poszukiwaczy- fortowców mogłaby dzięki temu bonusowi zagrać bardziej ofensywnie zakładając sety bądź bronie ukierunkowane stricte pod zadawanie obrażeń czy też bonusy sektorowe.

Ale co z rasowymi kulochwytami, którzy lubią blokować sektory i wrodzony bonus do absorbcji połączyli by z klamotami?
Już wyjaśniam. Tutaj do akcji wkraczają zawadiacy i żołnierze. Tym pierwszym zwiększyłbym szansę na kryta z 10 do 15% (z premką 30%)
A żołnierzowi wywaliłbym całkowicie zbędną możliwość zakładania broni na wyższe poziomy. Ale za to mogli by oddać w czasie bitwy o fort
dwa strzały w jednej rundzie.
Dzięki czemu mogliby zagrozić opancerzonemu poszukiwaczowi i sprytnemu robotnikowi. (zwłaszcza będąc full dowodzenie)

Co o tym myślicie? starałem się to wszystko wyważyć i za bardzo nie kombinować.
Wrodzony bonus do abso? 100/200? na ile? na rok? dwa? i znowu rework i płacz, bo każda klasa ma bonusy, 2000dmg od broni, 5000 abso, a poszukiwacz 200 abso i nic więcej? :D NA NIE. Duch musi zostać.

Zamiana darmowego hotelu na brak prowizji na targu, na tak, bo to mój pomysł, i fajnie że korzystasz.
Ale reszta jest do kitu. Proponujesz nędzny nerf poszukiwacza, zamiast jego ulepszenia.

A ja mam ciekawszy pomysł. usuńmy w diabły wszystkie bonusy, niech każda postać w grze będzie taka sama i tyle.

Tak, zwiększmy szansę zawadiaki na kryta do 30% i niech 80% aktywnych fortowców to zawadiacy, klepiący co rundę krytami każdego i wszystkich.
Ankieta widać bardzo rozbudowana, więc zagłosuję na najciekawszą z nich, powiedz mi jeszcze czy szalej ci smakował.
 
Do początkowej fazy gry spoko opcja :)
O ile się nie mylę to nawet zestaw nowicjusza już jest skalowany :D

NA NIE. Duch musi zostać.
Wiesz... ja nie gram pepkiem i mi to wisi, chciałem pójść na rękę tym co narzekają zarówno na "ducha" jak i słabe obrażenia jakie zadają
A ja mam ciekawszy pomysł. usuńmy w diabły wszystkie bonusy, niech każda postać w grze będzie taka sama i tyle.
To zdecyduj się chcesz mieć "ducha" czy nie. :D
Ankieta widać bardzo rozbudowana, więc zagłosuję na najciekawszą z nich, powiedz mi jeszcze czy szalej ci smakował.
Opcja o szaleju była napisana po to żebyś się do niej odniósł bo mogłem napisać normalne "NIE" a to oznacza że mi wyszedł troling.
Mówiąc inaczej - nakarmiłeś trola :D Dziękuję smakowało!
 
Poszukiwacz Przygód
Tutaj sprawa jest prosta - Darmowy Hotel zamienił bym u niego na Całkowite zwolnienie z opłat targowych.
Dlaczego? Większość z nas gra nimi pod wymiankę kasy między serwerami i zaoszczędzone w ten sposób pieniądze mogły by po prostu trafiać na nasze główne postacie.
Dla mnie osobiście trochę bez sensu, jeżeli ktoś mądrze posługuje się targiem to koszty praktycznie zerowe, więc jak na moje wymiana uselles bonusu na kolejny taki sam.
A teraz coś dla tych co grają nimi fortowo. Pelerynę -niewidkę zamieniłbym na stały, (bez względu na rodzaj noszonego setu) "wrodzony" bonus do absorbcji.
Bez premium 100, z premium 200. Dlaczego? Nie raz nie dwa czytałem opinie grających, że "peleryna" w zasadzie nie wiadomo jak działa, nie wlicza uników do tabelki.
(co osobiście uważam za niesprawiedliwe) Część z poszukiwaczy- fortowców mogłaby dzięki temu bonusowi zagrać bardziej ofensywnie zakładając sety bądź bronie ukierunkowane stricte pod zadawanie obrażeń czy też bonusy sektorowe.
Pomysł bardzo fajny, jak najbardziej jestem za, ale wydaje mi się że ten bonus nie powinien być stały tylko skalować się z poziomem(nie wiem co na to mechanika gry). Troche chore by było gdyby 50 level dostawał 200 abso za darmo (zwłaszcza na nowych światach).
Ale co z rasowymi kulochwytami, którzy lubią blokować sektory i wrodzony bonus do absorbcji połączyli by z klamotami?
Już wyjaśniam. Tutaj do akcji wkraczają zawadiacy i żołnierze. Tym pierwszym zwiększyłbym szansę na kryta z 10 do 15% (z premką 30%)
A żołnierzowi wywaliłbym całkowicie zbędną możliwość zakładania broni na wyższe poziomy. Ale za to mogli by oddać w czasie bitwy o fort
dwa strzały w jednej rundzie.
Dzięki czemu mogliby zagrozić opancerzonemu poszukiwaczowi i sprytnemu robotnikowi. (zwłaszcza będąc full dowodzenie)
Tutaj uważam, że przeginka 30% szansy kryta to kryt praktycznie co 3 celny strzał pojawiłyby się chore sytuacje w których żołnierz nie jest w stanie ustać rundy na rogu jak wali kilkunastu zawadiaków. Ogólnie nie wiem czy zawadiaka potrzebuje jakiegoś specjalnego reworku jeżeli chodzi o forty.

Dwa strzały na runde to też za dużo. Co można dorzucić żołnierzowi? Szczerze mówiąc nie wiem, ale może warto np. zamiast tego bezużytecznego bonusu odnośnie poziomu na broń po prostu dodać mu +40/+80 obrażeń do broni w formie bonusu?
 
@Franklin James Faradey
Dyskutujemy.... wymieniamy, pomysły. Dzięki za wypowiedzenie się.

[
Wybrałem opcję "coś bym zmienił". Dodałbym w ankiecie opcję na nie.
QUOTE="przecie napisałem, post: 575176, member: 28297"]
Opcja o szaleju była napisana po to żebyś się do niej odniósł bo mogłem napisać normalne "NIE" a to oznacza że mi wyszedł troling.
Mówiąc inaczej - nakarmiłeś trola :D Dziękuję smakowało!
[/QUOTE]
 
4. Każdy nowy wątek musi zawierać ankietę. Ankieta musi być przejrzysta i czytelna oraz zawierać minimum dwie przeciwstawne opcje („tak” – „nie”; „za” – „przeciw” itp.). Czas trwania ankiety powinien być ustawiony na „0” (ankieta zostanie wtedy zamknięta dopiero przy zamknięciu tematu).

No dobra czyli następnym razem przy konstruowaniu ankiety będę musiał niesłusznie założyć, że każdy forumowicz to niedorozwinięty byt, który nie potrafi odczytywać grama satyry, tudzież ironii. Cenna wskazówka dziękuję

Rany jak ja się tu uwsteczniam :D
 
O ile się nie mylę to nawet zestaw nowicjusza już jest skalowany :D


Wiesz... ja nie gram pepkiem i mi to wisi, chciałem pójść na rękę tym co narzekają zarówno na "ducha" jak i słabe obrażenia jakie zadają

To zdecyduj się chcesz mieć "ducha" czy nie. :D

Opcja o szaleju była napisana po to żebyś się do niej odniósł bo mogłem napisać normalne "NIE" a to oznacza że mi wyszedł troling.
Mówiąc inaczej - nakarmiłeś trola :D Dziękuję smakowało!
Pitu pitu, te twoje ankiety nie mają ani odpowiedzi na tak, ani odpowiedzi na nie, to tak jakby jej nie było.
Ty nakarmiłeś trolla, którym rzekomo jestem? Współczuję.
Co ma usunięcie wszystkich bonusów, do ducha, skoro też byłby usunięty? Jesteś tym co ubierasz i jakie masz skille, i tak byłoby najlepiej.
 
Status
Zamknięty.
Do góry