Seria Gothic

  • Rozpoczynający wątek Joe Buffalo
  • Data rozpoczęcia

Którego Gohtica najbardziej lubisz?


  • W sumie głosujących
    186
Status
Zamknięty.

DeletedUser28171

Gość
Gość
Gothic to moja ulubiona gra przygodowa.Chyba do tej pory nie zrobili lepszej chociaż już mineło 10 lat od wydania Gothica.Ma ciekawe zadania i dużo możliwości dla postaci.Dobry system walki,dużo ubrań i broni.Wiele postaci z którymi można pogadać.Bardzo dobre spolszenie gry bo praktycznie każda postać mówi innym głosem.Cieżko jest mi wybrać między 1 a 2 bp w 3 nie grałem.W 1 są ciekawsze obozy do których można dołączyć ale w 2 jest większy świat.
 

DeletedUser31121

Gość
Gość
Moim faworytem jest Gothic III, muzyka i ogromny otwarty świat robią fantastyczne wrażenie :I:

Nie trawię tylko Varantu, zawsze męczyłem się na tym etapie gry :kak: Fajnie by było gdyby zmieścili wątek z artefaktami adanossa i kilka innych związanych z fabułą na Myrtanie i w Nordmarze ::): Bugi tez niestety robią swoje, czasami zmuszają do wyłączenia gry i powrotu do niej dopiero po kilku dniach.

Uwielbiam eksplorować teren, dlatego zaraz po 3 części w moim rankingu jest G2. Fabuła jest tam genialna i co ważne gra nie staje się zbyt prosta na żadnym etapie, cały czas trzyma poziom (padłem przy przechwałce że ktoś przeszedł G2 w 8h ::DD:, albo cały czas na kodach jechał albo kłamie ::):). Dodatek Noc Kruka dla mnie jest słaby, zaginiona część wyspy męczy mnie tak samo jak Varant w GIII

W GI grałem ale nie przeszedłem, jakoś mnie nie wciągnął. Natomiast w arcanie nie grałem i nie zamierzam, brak możliwości eksploracji terenu pasuje do gothica jak japoński wielorybnik do rezerwatu przyrody hmpf

Dajcie znać jeśli znacie jakieś ciekawe rozszerzenia do GIII :I:

ps. darujcie sobie wklejanie złotej łopaty ::DD:
 

DeletedUser22696

Gość
Gość
Ja też lubię serie Gothic, nie będę się chwalił ile razy go przeszedłem::D:
A dla wszystkich fanów proponuje przejście tej niesamowitej historii jeszcze raz w nowym wydaniu czyli modyfikacje:!::!::!:

Gothic I
Mroczne Tajemnice
Mroczne Tajemnice pogrążą Kolonię Karną w odmętach zapomnianej już przez śmiertelników przepowiedni. Tylko dzięki Tobie, nienazwane zło powracające do krain Myrtany może zostać ostatecznie pokonane!
Jaskinia tonęła w złowieszczym mroku. Bezimienny obnażył broń. Zimny dotyk stali dodawał pewności siebie. Chybotliwe cienie zatańczyły na szerokim ostrzu.
Gdzieś z wnętrza zapomnianej przez śmiertelników góry, wydobył się paraliżujący lament umarłych.
- To na pewno wiatr - mruknął Bezimienny. - W co ja się znowu wpakowałem!
Niespodziewanie ze skalnej półki oderwał się makabryczny cień. Bestia zaatakowała bez żadnego ostrzeżenia. Demoniczne ślepia potwora zdawały się hipnotyzować. Straszliwe kły i pazury bynajmniej złudzeniem nie były. Nagle Bezimienny znalazł się na skraju bezdennej przepaści. Bestia tryumfalnie wyszczerzyła kły. Demon powoli zbliżał się do osaczonego człowieka.
- Mój Pan już na ciebie czeka śmiertelna istoto - doszedł Bezimiennego złowrogi głos.
Przerażony demon skulił się i zniknął w otaczającym go mroku. Bezimienny przełykając ślinę spojrzał za siebie. Po drugiej stronie przepaści zajaśniały czerwone ślepia. Jakaś potężna siła przyciągała człowieka poza skraj otchłani. Ostatnim, co ujrzał przed upadkiem były stosy ludzkich szczątków ścielące dno przepaści. Zimny pocałunek śmierci pogrążył Bezimiennego w bezkresnej nicości...

Czas Zapłaty
Po morzach Myrtany pływała liczna, odważna, silna oraz przede wszystkim dumna załoga piratów. Po zniszczeniu przez orków ludzkiej floty piraci byli na tyle silni i odważni, że zaczęli napadać na orkowe galery. Jednak nawet tak potężną grupę jaką byli piraci potrafił zniszczyć jeden dzień, jedna noc, jedna chwila. Chwila straszliwej burzy, która zmiotła na swojej drodze wszystko. Jednak czwórka śmiałków przetrwała szalejący żywioł i dotarła do koloni karnej w Khorinis gdzie przyszło im walczyć o przetrwanie. Walczyć nie ze zwierzętami, morzem czy nawet orkami, ale z czymś o wiele gorszym. Z ludźmi.
Modyfikacja oferuje nową historię i szereg zadań z nią związanych, walkę dwoma mieczami, złożone i nowatorskie systemy zdarzeń (np. polowania, ataki na obóz), oraz nowe modele i tekstury, czy nawet profesjonalny soundtrack skomponowany wyłącznie na potrzeby modyfikacji. Te i inne niespodzianki czekają na Ciebie! Ściągnij i podziel się z nami wrażeniami z eksploracji świata Czasu Zapłaty!

Gothic II NK
Złote Wrota
Jarkendar - niegdyś zupełnie dziewiczy i zapomniany zakątek wyspy Khorinis, teraz aż roi się od osadników. Kraina ta od czasów śmierci Kruka przestała być nikomu nie znaną, stała się wręcz słynna.
Oprócz istniejących obozów bandytów i piratów, w kotlinie powstał bardzo silny obóz orków, a także pod przewodnictwem Saturasa przybyli tu Magowie Wody, którzy tym razem chcą zbadać wnętrze Świątyni Adanosa.
Tymczasem piraci mają nowego, okrutnego wodza Hannibala. W krótkim czasie stał się postrachem całej okolicy, nawet ośmielił się zaatakować Khorinis i spalić miasto portowe. Aby rozprawić się z nimi, do Jarkndaru przybywa specjalna ekspedycja paladynów pod dowództwem Lorda Hagena.
Jednak w tym wszystkim najgorsze jest to, że do tej krainy, od wieków należącej do Adanosa, zaczynają napływać coraz to liczniejsze hordy Beliara. Nikt nie wie co jest tego przyczyną, nawet Magowie Wody są zupełnie bezradni... Sytuacja jest tym bardziej zagadkowa, gdyż plaga istot Beliara zaczęła napływać, gdy jeden z okolicznych wieśniaków odnalazł tabliczkę z pradawnymi inskrypcjami. Zbadana przez jednego z Magów Wody okazała się bezcennym reliktem opowiadającym o ukrytej krypcie pełnej skarbów i bogactw. Ta krypta nosiła nazwę Złote Wrota. Niestety, na drugi dzień tabliczka w tajemniczych okolicznościach zaginęła...
Bezimienny bohater, po powrocie z Myrtany, gdzie wreszcie wojna ustała i zapanował pokój, zapragnął wrócić na Khorinis. Chciał przypomnieć sobie stare, dobre czasy dawnych przygód. Gdy przybywa do miasta Khorinis dowiaduje się o całej zaistniałej sytuacji. Oczywiście postanawia wyruszyć do Jarkendaru...

Dark Saga
Mod opowiada o losach nowych bohaterów - Alasterze i jego przyjacielu Mariku. Obydwaj są poszukiwaczami przygód, z natury awanturzyści. Swoje próżne życie w Vengradzie postanowili urozmaicić wielką podróżą, celem której było poszukiwanie pradawnego skarbu. Nie powiedziałbym, że wszystko im wyjdzie zgodnie z początkowym planem, ale przygód mają pod dostatkiem, a nawet więcej.

Returning
- 3 nowe gildie główne: Nekromanci, Bractwo i Magowie Wody.
- Nowe gildie poboczne, m.in. Gildia Kupców, Gildia Zabójców i Gildia Myśliwych.
- 7 rozdział, oferujący nowe wyzwania i kilka bitew na większą skalę.
- Nowe lokacje:
Dolina Cieni,
Opuszczony Obóz Bractwa,
Zaginiona Wyspa,
Fort Azgan,
Miasto Orków,
Cmentarzysko Orków,
Stara Kopalnia,
Wolna Kopalnia,
Wyspa Etlu,
Wieża Mgieł,
Świątynia Śniącego
i wiele innych.
- Duże zmiany w starych lokacjach. Możliwe jest przejście za palisadę orków.
- Wiele rozbudowanych wątków pobocznych, m.in. zadania Opiekunów, oferujące unikalne nagrody.
- Nowe atrybuty bohatera: wytrzymałość - działająca podobnie jak w Gothic 3 oraz inteligencja - wplywająca m.in. na obrażenia zadawane przez magię.
- Kilka nowych umiejętności, m.in. Retoryka i Ulepszanie Pancerzy.
- Nowy podział klasowy orków. Niektórzy używają broni dystansowej.
- Możliwość wyboru poziomu trudności.
- Dziesiątki nowych broni, pancerzy, run i innych przedmiotów.
- Nowe potwory oraz bossy.
- Kolorowe odznaczenia na zwojach określające do jakiej specyfikacji one przynależą: Magowie Ognia, Magowie Wody, Nekromanci, Bractwo.
- I wiele wiele więcej…

Global Mod
Mod rozszerza pierwotny świat Gothic 2 Noc Kruka, daje nowe możliwości przechodzenia gry oraz nowe gildie: myśliwych, mrocznych wojowników / magów ... W tej modyfikacji można odblokować nieznane dotąd tajemnice, zobaczyć nowe światy, poznać podstępy i oszustwa, i stać się świadkiem wielu wydarzeń, które nie były wcześniej dostępne. Kilka znanych Ci momentów ujrzysz w nowym świetle.
Nowy świat - Dolina przodków.
Jego wielkość jest porównywalna z Jarkendarem. W tym świecie, będzie można odwiedzić różne miejsca, takie jak:
- Latarnia morska.
- Obóz- miasto myśliwych.
- Wieże starożytnego kultu.
Jest to świat bardzo zróżnicowany zawierający ponure i wesołe miejsca.
W modzie odnowiono również wszystkie dostępne światy :
- Jarkendar.
- Khorins.
- Dwór Irdorath.
- Górnicza Dolina.
- ponad 100 nowych NPC.
- pojawianie się nowych potworów w wyznaczonych zadaniach
- zwiększono siłę i liczbę zwierząt, dodano także rzadkie zwierzęta,
- niektóre zwierzęta są teraz wściekłe i są znacznie silniejsze niż te "zdrowe"
-Gildia Mrocznych magów/wojowników.
-Gildia Magów Wody
-Gildia Myśliwych
gildia poboczna
- Czarne Jastrzębie
- Gildia Kupców

Wszystkie informacje zaczerpnięte z strony theModders
 
Status
Zamknięty.
Do góry