Sojuszowe budowanie

  • Rozpoczynający wątek MrW.
  • Data rozpoczęcia

Przeczytaj i oceń:

  • Tak

    Głosy: 42 85,7%
  • Nie(uzasadnij)

    Głosy: 4 8,2%
  • Obojętne

    Głosy: 3 6,1%

  • W sumie głosujących
    49
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Gość
Gość
Maja propozycja polega na wprowadzeniu możliwości budowania w sojuszu budynków, które dawałby bonusy wszystkim z tejże koalicji. Po co to? Otóż moim zdaniem w TW sojusze mają podrzędna rolę bycie w nich nie przynosi jakiś specjalnych korzyści. Po za tym nic bardziej nie zacieśnia relacji w grach przekładkowych niż wspólne budowanie i dbanie o bezpieczeństwo takich budowli. Po wstępie przejdę do meritum:
1. Na czym by to polegało?
W menu na dole dodałoby się przycisk z obrazkiem budowy (taki domek z rusztowaniem) po kliknięci na niego pokazywały by się w liście budynki, które można zbudowac takie ja np. stacja kolejowa zilustrowana zdjęciem jakies lokomotywy:
kolej-parowa_4a0d1702765bc-p.jpg

1 poziom +5% do prędkości
2 poziom +10% do prędkości
3 poziom +12,5% do prędkości
4 poziom +15% do prędkości
5 poziom +17,5% do prędkości
6 poziom +20% do prędkości
Jak widzicie budynki miałyby 6 poziomów i wzrost bonusów malałby wraz z wzrostem poziomu.

2. Jakby wybudować coś takiego?
a)Otóż na początku sojusz musiałby wyłożyć $ na zakup terenu pod budowle. Skąd ma wsiąść te $? Z kas miejskich i prywatnych majątków graczy. Po wydaniu odpowiedniej ilości $ (np na 1 poziom 2kk na drugi 4kk, a na trzeci 8kk itd.)
b) Po zebraniu odpowiednich funduszy rozpocząłby się proces zbierania produktów tak jak w przypadku fortu tylko, że w większy ilościach na początek roboty ziemne więc: łopaty, kilofy,dzbany,piły dynamity, młoty kowalskie i te obowiązywałby wszystkie budowle na 1 poziomie w ilości 1000. Oprócz tych trzeba by zebrać jeszcze dla każdego rodzaju inne dla stacji kolejowej byłyby to pręty metalowe.
Na poziomu od 2-6 włącznie potrzebne by były następujące surowce w ilości 2000,4000 itd.( dwa razy więcej co poziom): drewno, kamień, piły, drewniane pale, chorągiewki, garnki i szpule drutu + specjalny przedmiot bez zmian na przykładzie stacji są to pręty metalowe.
c) Po zebraniu produktów rozpoczął by się proces budowy. Polegający na 3 rzeczach:
1. Brudna praca.
2. Praca specjalisty.
3. Praca wykwalifikowanego specjalisty.
Każda z nich polegała by na zapełnieniu paska postępu, który narysowałby ktoś uzdolniony artystycznie.

1. Brudna praca- polegającą na przepracowaniu określonej liczby godzin przez dowolnych członków sojuszu.(na pierwszym poziomie 5000 godz i razy 2 co poziom)
2. Praca specjalisty- polegającą na przepracowaniu określonej liczy godz. przez członków gildii o pkt. pod budowę większe niż 200 na pierwszym poziomie i o 30 wzwyż co poziom (połowa czasu "Brudnej pracy")
3. Praca wykwalifikowanego specjalisty- polegającą na wprowadzeniu określonej liczby pkt rozbudowy (trudność rozbudowy na każdym poziomie 500 pkt) (15 000 pkt na 1 poziomie i x2 co poziom).

3. Jakie koalicje mogłyby zacząć budowę?
Kryteria:
-podczas rozpoczęcia nowej budowy lub rozpoczęcia rozbudowy na wyższy poziom jakiejś budowli (czyli fundusze i produkty może zbierać każdy sojusz bez tego kryteria) sojusz musi kontrolować co najmniej jeden sektor (czyli mieć w posiadaniu 2 lub 3 forty w sektorze) ,
-mieć ponad 100 członków.

4.Jak rozwiązywać kwestie sporne w związku, którą budowle budować?
Z każdego miasta wybrało by się 1 osobę na kierownika budowy(musi być co najmniej radnym) przy jego kapelusiku pojawiłby się młoteczek. Każdy kierownik oddawałby głos na budowę jakiejś konstrukcji w przypadku remisu zwyciężali by ci którzy reprezentują większą liczbę członków sojuszu. Oprócz tego tylko kierownik budowy może wysłać $ z kasy miejskiej na rozbudowę.

5. Dostępne budynki:
a) Stacja kolejowa:
1 poziom +5% do prędkości
2 poziom +10% do prędkości
3 poziom +12,5% do prędkości
4 poziom +15% do prędkości
5 poziom +17,5% do prędkości
6 poziom +20% do prędkości
Specjalny produkt: metalowe pręty
b) Szpital polowy:
1 poziom +1% do regeneracji
2 poziom +2% do regeneracji
3 poziom +2,5% do regeneracji
4 poziom +3% do regeneracji
5 poziom +3,5% do regeneracji
6 poziom +4% do regeneracji
Specjalny produkt: Sukno
c) Salon:
1 poziom +2% do regeneracji motywacji
2 poziom +3% do regeneracji motywacji
3 poziom +4% do regeneracji motywacji
4 poziom +5% do regeneracji motywacji
5 poziom +5,5% do regeneracji motywacji
6 poziom +6% do regeneracji motywacji
Specjalny produkt: Whiskey
d) Spółka:
1 poziom +1% do wynagrodzenia
2 poziom +2% do wynagrodzenia
3 poziom +2,5% do wynagrodzenia
4 poziom +3% do wynagrodzenia
5 poziom +3,5% do wynagrodzenia
6 poziom +4% do wynagrodzenia
Specjalny produkt: Srebro

Proszę o ocenę propozycji, sugestie i zadawanie pytań może czegoś nie uwzględniłem. Przepraszam, ale nie umiem robić grafiki, a malowanie w Pencie jest moja słaba stroną.
Edycja: Zapomniałem dać specjalnych produktów .
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Gość
Gość
E tam mi tam pisanie tego sprawiło już radoche jakby to wprowadzili w nawet zmienionej wersji to też będzie radocha, a jak nie to pozostaje jeszcze radocha z czytanie postów tym wątku ::DD:
 

DeletedUser24472

Gość
Gość
Choć miałem być na Nie to jednak jestem na duże TAK.

Dzięki takiemu pomysłowi można szybko wyłapać pasożytów i się ich pozbyć.

Teraz sojusze niby są duże ale tak naprawdę zawsze tylko 1/3 osób zależy na grze z innymi . Pozostali to , anonimy, pasożyty myślące tylko o własnych czterech literach.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Bardzo fajny, klimatyczny pomysł. Gdyby jeszcze niemcy miast wymyślać setek nowych dziwnych ubrań wpadliby na coś takiego.hmpf
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser5603

Gość
Gość
Bardzo fajny pomysł na zacieśnianie współpracy w ramach sojuszu.
 

DeletedUser

Gość
Gość
zastanawia mnie tutaj jedna rzecz dotycząca tego jakże dobrego i rzetelnego projektu.

sojusz musi kontrolować co najmniej jeden sektor (czyli mieć w posiadaniu 2 lub 3 forty w sektorze) ,
-mieć ponad 100 członków.

otóż sojusz musi kontrolować conajmniej 2 forty w sektorze. no i jeśli dany sojusz będzie miał te 2 forty w sektorze zacznie budowe,będzie już miał co nieco wybudowane i będzie miał tam włożone powiedzmy 5kk. i jeśli ktoś wyzwie fort w tym sektorze i wygra to co się stanie z pkt rozbudowy,$$$ i produktami?

zostanie przejęta przez sojusz który fort przeją? a jeśli tak to podobnie jak przy przejęciu miasta w kasie nic nie będzie?

może nie czytałem ze zrozumieniem a ty to napisałeś? :kak:

prosze o odp :)

tak pozatym to grube soczyste TAK dla cb i twojego projektu :)
 

DeletedUser

Gość
Gość
Już służę pomocą. Chodzi mi o to, żeby podczas rozpoczęcia budowy mieć te dwa forty. Więc jeśli już koalicja rozpoczęła budowę to może jak kontynuować nawet jeśli straci jeden z fortów. W pomyśle nie uwzględniłem żadnej możliwości strat w procesie budowy, ale nawet jeśli miałbym takową dodać to skłoniłbym się bardziej do pojedynków niż fortów.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Dobry pomysł, ale chyba trochę kiepski czas na tą propozycje skoro podobno wybrano już najlepsze pomysły graczy do realizacji.
 

DeletedUser25911

Gość
Gość
Jak dla mnie na 100% tak. Pomysł ciekawy, dobrze wykonany w przeciwieństwie do dodawania 100000 nowych ubrań i setów.
 

DeletedUser

Gość
Gość
Uważam, że wprowadzenie tego pomysłu rzeczywiście zwiększyłoby wartość sojuszy. Należy jednak pamiętać, że sojusze to nie tylko forty i czasem tworzy się je dla spokojnej rozgrywki albo do pojedynków
Wymogiem wybudowania takiego obiektu mogłoby być na przykład posiadanie pewnej ilości członków o określonym poziomie.
Sojusze o określonych specjalizacjach wybierałyby odpowiednie dla siebie budynki (oczywiście zakładam, że możliwych do stworzenia budynków byłoby więcej niż wymienionych w propozycji i byłyby bardziej wyważone).
 

DeletedUser29016

Gość
Gość
Hmm... nie będę głosował, ale moim zdaniem ten budynek mógłby się odnosić tylko do szybkości (jeśli już ;;) ), a inne funkcje (np. regeneracja) dałyby za dużą przewagę, jeśli sojusz x dominowałby na świecie x... ale to tylko takie moje skromne zdanie :mel:...
 

DeletedUser

Gość
Gość
Moim zdaniem właśnie sojusz powinien dawać przewagę w grze. Czemu?
1. Milsza gra.
2. Mniej osób bez miast więc pojedynki bardziej atrakcyjne.
3. Sojusz nie byłby wtedy tylko od fortów.
4. Nowe wyzwanie.
5. Więcej pracy dla bobów, która ma widoczny efekt, a nie kościół z +10 do nie wiadomo czego.
 
Status
Zamknięty.
Do góry