DeletedUser
Gość
Gość
Maja propozycja polega na wprowadzeniu możliwości budowania w sojuszu budynków, które dawałby bonusy wszystkim z tejże koalicji. Po co to? Otóż moim zdaniem w TW sojusze mają podrzędna rolę bycie w nich nie przynosi jakiś specjalnych korzyści. Po za tym nic bardziej nie zacieśnia relacji w grach przekładkowych niż wspólne budowanie i dbanie o bezpieczeństwo takich budowli. Po wstępie przejdę do meritum:
1. Na czym by to polegało?
W menu na dole dodałoby się przycisk z obrazkiem budowy (taki domek z rusztowaniem) po kliknięci na niego pokazywały by się w liście budynki, które można zbudowac takie ja np. stacja kolejowa zilustrowana zdjęciem jakies lokomotywy:
1 poziom +5% do prędkości
2 poziom +10% do prędkości
3 poziom +12,5% do prędkości
4 poziom +15% do prędkości
5 poziom +17,5% do prędkości
6 poziom +20% do prędkości
Jak widzicie budynki miałyby 6 poziomów i wzrost bonusów malałby wraz z wzrostem poziomu.
2. Jakby wybudować coś takiego?
a)Otóż na początku sojusz musiałby wyłożyć $ na zakup terenu pod budowle. Skąd ma wsiąść te $? Z kas miejskich i prywatnych majątków graczy. Po wydaniu odpowiedniej ilości $ (np na 1 poziom 2kk na drugi 4kk, a na trzeci 8kk itd.)
b) Po zebraniu odpowiednich funduszy rozpocząłby się proces zbierania produktów tak jak w przypadku fortu tylko, że w większy ilościach na początek roboty ziemne więc: łopaty, kilofy,dzbany,piły dynamity, młoty kowalskie i te obowiązywałby wszystkie budowle na 1 poziomie w ilości 1000. Oprócz tych trzeba by zebrać jeszcze dla każdego rodzaju inne dla stacji kolejowej byłyby to pręty metalowe.
Na poziomu od 2-6 włącznie potrzebne by były następujące surowce w ilości 2000,4000 itd.( dwa razy więcej co poziom): drewno, kamień, piły, drewniane pale, chorągiewki, garnki i szpule drutu + specjalny przedmiot bez zmian na przykładzie stacji są to pręty metalowe.
c) Po zebraniu produktów rozpoczął by się proces budowy. Polegający na 3 rzeczach:
1. Brudna praca.
2. Praca specjalisty.
3. Praca wykwalifikowanego specjalisty.
Każda z nich polegała by na zapełnieniu paska postępu, który narysowałby ktoś uzdolniony artystycznie.
1. Brudna praca- polegającą na przepracowaniu określonej liczby godzin przez dowolnych członków sojuszu.(na pierwszym poziomie 5000 godz i razy 2 co poziom)
2. Praca specjalisty- polegającą na przepracowaniu określonej liczy godz. przez członków gildii o pkt. pod budowę większe niż 200 na pierwszym poziomie i o 30 wzwyż co poziom (połowa czasu "Brudnej pracy")
3. Praca wykwalifikowanego specjalisty- polegającą na wprowadzeniu określonej liczby pkt rozbudowy (trudność rozbudowy na każdym poziomie 500 pkt) (15 000 pkt na 1 poziomie i x2 co poziom).
3. Jakie koalicje mogłyby zacząć budowę?
Kryteria:
-podczas rozpoczęcia nowej budowy lub rozpoczęcia rozbudowy na wyższy poziom jakiejś budowli (czyli fundusze i produkty może zbierać każdy sojusz bez tego kryteria) sojusz musi kontrolować co najmniej jeden sektor (czyli mieć w posiadaniu 2 lub 3 forty w sektorze) ,
-mieć ponad 100 członków.
4.Jak rozwiązywać kwestie sporne w związku, którą budowle budować?
Z każdego miasta wybrało by się 1 osobę na kierownika budowy(musi być co najmniej radnym) przy jego kapelusiku pojawiłby się młoteczek. Każdy kierownik oddawałby głos na budowę jakiejś konstrukcji w przypadku remisu zwyciężali by ci którzy reprezentują większą liczbę członków sojuszu. Oprócz tego tylko kierownik budowy może wysłać $ z kasy miejskiej na rozbudowę.
5. Dostępne budynki:
a) Stacja kolejowa:
1 poziom +5% do prędkości
2 poziom +10% do prędkości
3 poziom +12,5% do prędkości
4 poziom +15% do prędkości
5 poziom +17,5% do prędkości
6 poziom +20% do prędkości
Specjalny produkt: metalowe pręty
b) Szpital polowy:
1 poziom +1% do regeneracji
2 poziom +2% do regeneracji
3 poziom +2,5% do regeneracji
4 poziom +3% do regeneracji
5 poziom +3,5% do regeneracji
6 poziom +4% do regeneracji
Specjalny produkt: Sukno
c) Salon:
1 poziom +2% do regeneracji motywacji
2 poziom +3% do regeneracji motywacji
3 poziom +4% do regeneracji motywacji
4 poziom +5% do regeneracji motywacji
5 poziom +5,5% do regeneracji motywacji
6 poziom +6% do regeneracji motywacji
Specjalny produkt: Whiskey
d) Spółka:
1 poziom +1% do wynagrodzenia
2 poziom +2% do wynagrodzenia
3 poziom +2,5% do wynagrodzenia
4 poziom +3% do wynagrodzenia
5 poziom +3,5% do wynagrodzenia
6 poziom +4% do wynagrodzenia
Specjalny produkt: Srebro
Proszę o ocenę propozycji, sugestie i zadawanie pytań może czegoś nie uwzględniłem. Przepraszam, ale nie umiem robić grafiki, a malowanie w Pencie jest moja słaba stroną.
Edycja: Zapomniałem dać specjalnych produktów .
1. Na czym by to polegało?
W menu na dole dodałoby się przycisk z obrazkiem budowy (taki domek z rusztowaniem) po kliknięci na niego pokazywały by się w liście budynki, które można zbudowac takie ja np. stacja kolejowa zilustrowana zdjęciem jakies lokomotywy:
1 poziom +5% do prędkości
2 poziom +10% do prędkości
3 poziom +12,5% do prędkości
4 poziom +15% do prędkości
5 poziom +17,5% do prędkości
6 poziom +20% do prędkości
Jak widzicie budynki miałyby 6 poziomów i wzrost bonusów malałby wraz z wzrostem poziomu.
2. Jakby wybudować coś takiego?
a)Otóż na początku sojusz musiałby wyłożyć $ na zakup terenu pod budowle. Skąd ma wsiąść te $? Z kas miejskich i prywatnych majątków graczy. Po wydaniu odpowiedniej ilości $ (np na 1 poziom 2kk na drugi 4kk, a na trzeci 8kk itd.)
b) Po zebraniu odpowiednich funduszy rozpocząłby się proces zbierania produktów tak jak w przypadku fortu tylko, że w większy ilościach na początek roboty ziemne więc: łopaty, kilofy,dzbany,piły dynamity, młoty kowalskie i te obowiązywałby wszystkie budowle na 1 poziomie w ilości 1000. Oprócz tych trzeba by zebrać jeszcze dla każdego rodzaju inne dla stacji kolejowej byłyby to pręty metalowe.
Na poziomu od 2-6 włącznie potrzebne by były następujące surowce w ilości 2000,4000 itd.( dwa razy więcej co poziom): drewno, kamień, piły, drewniane pale, chorągiewki, garnki i szpule drutu + specjalny przedmiot bez zmian na przykładzie stacji są to pręty metalowe.
c) Po zebraniu produktów rozpoczął by się proces budowy. Polegający na 3 rzeczach:
1. Brudna praca.
2. Praca specjalisty.
3. Praca wykwalifikowanego specjalisty.
Każda z nich polegała by na zapełnieniu paska postępu, który narysowałby ktoś uzdolniony artystycznie.
1. Brudna praca- polegającą na przepracowaniu określonej liczby godzin przez dowolnych członków sojuszu.(na pierwszym poziomie 5000 godz i razy 2 co poziom)
2. Praca specjalisty- polegającą na przepracowaniu określonej liczy godz. przez członków gildii o pkt. pod budowę większe niż 200 na pierwszym poziomie i o 30 wzwyż co poziom (połowa czasu "Brudnej pracy")
3. Praca wykwalifikowanego specjalisty- polegającą na wprowadzeniu określonej liczby pkt rozbudowy (trudność rozbudowy na każdym poziomie 500 pkt) (15 000 pkt na 1 poziomie i x2 co poziom).
3. Jakie koalicje mogłyby zacząć budowę?
Kryteria:
-podczas rozpoczęcia nowej budowy lub rozpoczęcia rozbudowy na wyższy poziom jakiejś budowli (czyli fundusze i produkty może zbierać każdy sojusz bez tego kryteria) sojusz musi kontrolować co najmniej jeden sektor (czyli mieć w posiadaniu 2 lub 3 forty w sektorze) ,
-mieć ponad 100 członków.
4.Jak rozwiązywać kwestie sporne w związku, którą budowle budować?
Z każdego miasta wybrało by się 1 osobę na kierownika budowy(musi być co najmniej radnym) przy jego kapelusiku pojawiłby się młoteczek. Każdy kierownik oddawałby głos na budowę jakiejś konstrukcji w przypadku remisu zwyciężali by ci którzy reprezentują większą liczbę członków sojuszu. Oprócz tego tylko kierownik budowy może wysłać $ z kasy miejskiej na rozbudowę.
5. Dostępne budynki:
a) Stacja kolejowa:
1 poziom +5% do prędkości
2 poziom +10% do prędkości
3 poziom +12,5% do prędkości
4 poziom +15% do prędkości
5 poziom +17,5% do prędkości
6 poziom +20% do prędkości
Specjalny produkt: metalowe pręty
b) Szpital polowy:
1 poziom +1% do regeneracji
2 poziom +2% do regeneracji
3 poziom +2,5% do regeneracji
4 poziom +3% do regeneracji
5 poziom +3,5% do regeneracji
6 poziom +4% do regeneracji
Specjalny produkt: Sukno
c) Salon:
1 poziom +2% do regeneracji motywacji
2 poziom +3% do regeneracji motywacji
3 poziom +4% do regeneracji motywacji
4 poziom +5% do regeneracji motywacji
5 poziom +5,5% do regeneracji motywacji
6 poziom +6% do regeneracji motywacji
Specjalny produkt: Whiskey
d) Spółka:
1 poziom +1% do wynagrodzenia
2 poziom +2% do wynagrodzenia
3 poziom +2,5% do wynagrodzenia
4 poziom +3% do wynagrodzenia
5 poziom +3,5% do wynagrodzenia
6 poziom +4% do wynagrodzenia
Specjalny produkt: Srebro
Proszę o ocenę propozycji, sugestie i zadawanie pytań może czegoś nie uwzględniłem. Przepraszam, ale nie umiem robić grafiki, a malowanie w Pencie jest moja słaba stroną.
Edycja: Zapomniałem dać specjalnych produktów .
Ostatnio edytowane przez moderatora: