Strzelanie vs SU

  • Rozpoczynający wątek PijeMocz
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

PijeMocz

Gość
Gość
Witajcie, pod koniec tego roku zamierzam wrócić do pojedynków, ale mam mały dylemat jakim buildem iśc...

Do końca roku będę miał około 143-144 lvl.

Na razie jestem tak jakby pod strzelanie bo wszystkie cechy mam w zręczność, 462 strzelania i 166 znajomości zwierząt. Wykonuje tylko pracki, nie bawię sie w forty itp.

Jakie korzyści daje pójście w strzelanie, a jakie w Siłę uderzenia?

Strzelanie - kiedy wybierzemy tą drogę mamy do rozdania więcej umek, ponieważ dam tylko w strzelanie, celowanie, unik
Niestety mam mniej hp ( Jeśli chciałbym się bawić w forty, przygody ( Bo zamierzam )
Pracki lepsze niż pod Siłę uderzenia?


Siła uderzenia - Trzeba dać w celowanie, unik, refleks i odporność.
Więcej hp na przygodach i fortach.
Pracki lepsze niż pod strzelanie?

Dodam, że zamierzam już na tym wybranym ostatecznie buildzie bawić się w forty, pracki, pojedynki ( W pojedynkach będzie zależało mi na dużych obrażeniach ) przygody. Czy da się normalnie funkcjonować na fortach z mniejszą ilością hp? Co wy byście wybrali na moim miejscu?
 

KyNiuXD

Oskalpowany
Witajcie, pod koniec tego roku zamierzam wrócić do pojedynków, ale mam mały dylemat jakim buildem iśc...

Do końca roku będę miał około 143-144 lvl.

Na razie jestem tak jakby pod strzelanie bo wszystkie cechy mam w zręczność, 462 strzelania i 166 znajomości zwierząt. Wykonuje tylko pracki, nie bawię sie w forty itp.

Jakie korzyści daje pójście w strzelanie, a jakie w Siłę uderzenia?

Strzelanie - kiedy wybierzemy tą drogę mamy do rozdania więcej umek, ponieważ dam tylko w strzelanie, celowanie, unik
Niestety mam mniej hp ( Jeśli chciałbym się bawić w forty, przygody ( Bo zamierzam )
Pracki lepsze niż pod Siłę uderzenia?


Siła uderzenia - Trzeba dać w celowanie, unik, refleks i odporność.
Więcej hp na przygodach i fortach.
Pracki lepsze niż pod strzelanie?

Dodam, że zamierzam już na tym wybranym ostatecznie buildzie bawić się w forty, pracki, pojedynki ( W pojedynkach będzie zależało mi na dużych obrażeniach ) przygody. Czy da się normalnie funkcjonować na fortach z mniejszą ilością hp? Co wy byście wybrali na moim miejscu?
Jeślh zależy ci na dużych obrażeniach to mniej ryzykowna jest su, ponieważ z siły dostajesz bonus do hp i możesz kosztem odporności i refleksu więcej pkt władowć w su.

Ja osobiście jak byłem pod pvp miałem cechy w siłę, a umiejętności w su, odporność i celowanie. Oczywiście atakowałem wtedy tylko broń białą, której było więcej na moim poziomie.

P.S Na przygodach hp wzrasta tylko z bonusu obrony i cech siły twojej fortówki.
 

PijeMocz

Gość
Gość
Jeślh zależy ci na dużych obrażeniach to mniej ryzykowna jest su, ponieważ z siły dostajesz bonus do hp i możesz kosztem odporności i refleksu więcej pkt władowć w su.

Ja osobiście jak byłem pod pvp miałem cechy w siłę, a umiejętności w su, odporność i celowanie. Oczywiście atakowałem wtedy tylko broń białą, której było więcej na moim poziomie.

P.S Na przygodach hp wzrasta tylko z bonusu obrony i cech siły twojej fortówki.
No niby tak, ale mimo wszystko te 300 to chyba trzeba wpakować w refleks i odporność, żeby przeciętny gracz się nie przebił?
 

PijeMocz

Gość
Gość
Refleks miałem tylko z ubrań, a i tak byłem atakowany przez strzelca może raz na tydzień.
Akurat na Jica jest trochę ludzi pod strzelanie, w sumie mógłbym zaryzykować stwierdzeniem, że jest mniej więcej wyrównanie, a nawet więcej strzelców.
 

KyNiuXD

Oskalpowany
Akurat na Jica jest trochę ludzi pod strzelanie, w sumie mógłbym zaryzykować stwierdzeniem, że jest mniej więcej wyrównanie, a nawet więcej strzelców.
Jeśli tak to ja bym sobie zrobił sprawność, celowanie, strzelanie, refleks.
Ubierasz pintera i powiedzmy precyzyjny dragoons lvl3.

Ze sprawności masz chowanie i unik na forty, bonus do prędkości z jazdy konnej i pływanie do najbardziej expowej pracy w tw.
 

PijeMocz

Gość
Gość
Jeśli tak to ja bym sobie zrobił sprawność, celowanie, strzelanie, refleks.
Ubierasz pintera i powiedzmy precyzyjny dragoons lvl3.

Ze sprawności masz chowanie i unik na forty, bonus do prędkości z jazdy konnej i pływanie do najbardziej expowej pracy w tw.
Wtedy będę mieć za małe hity ;p


O jakiej pracy mowa?
 

PijeMocz

Gość
Gość
Polowanie na aligatory (jeśli dobrze pamiętam).
Ok dzięki, poczekam na inne wypowiedzi ;)


Popisałem trochę do dobrych graczy i jeden odpisał mi:

Siemka.

Nie bede się rozpisywał, jeśli lubisz dobrą zabawe wybierzesz siłę i będziesz się mół swobodnie pobawić na fortach /duża ilość HP/ lepsze pracki i szybkie wbijanie lvl chyba że się ustawiasz tylko pod pojedynki to ta druga ewentualność jest lepsza.

Pozdrawiam
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

ZabójcaMuminka

Oskalpowany
Po 1 zależy jakie masz EQ do0 dyspozycji i ranku um.

Chcesz być strzelcem to musisz mieć sporo strzału bo pintery bakery daja sporo refa, wiadomo małe hp ktoś walnie raz i spanie.

Orki czyli siłowcy fajne są wysatrczy dać w cela i refa, w zależności od rankingu um w su albo odp ma sie hp .

Zalezy od danego świata kto czego ile ma itp.
 

PijeMocz

Gość
Gość
Po 1 zależy jakie masz EQ do0 dyspozycji i ranku um.

Chcesz być strzelcem to musisz mieć sporo strzału bo pintery bakery daja sporo refa, wiadomo małe hp ktoś walnie raz i spanie.

Orki czyli siłowcy fajne są wysatrczy dać w cela i refa, w zależności od rankingu um w su albo odp ma sie hp .

Zalezy od danego świata kto czego ile ma itp.
Eq to nie problem, napisałem w pierwszym poście, że zależy mi na dużym DMG.
 

ZabójcaMuminka

Oskalpowany
dmg duży :D Ale pojedynczy czy końcowy :D Jak tylko na dmg to strzelec :D Chociaż siłowiec też moze dmg robic jak zbije drugiego siłowca :D
 

ZabójcaMuminka

Oskalpowany
No nie czaje takich dość głupich pytań :D

Chcesz dmg to się pytam czy ciosy czy ogólny dmg. Chcesz hity to bij w głowe.

Żeby mieć dmg musisz mieć dobrą broń oraz wyższe su/strzał niż koleś ref/odp.

Więc nie czaje pytania w co iśc żeby dmg wysokie mieć :D

Walnij sobie strzelca walnij w strzał/cel omijaj strzelców ustaw głowy/ram,iona i bij siłowców lub full hp :D
 
full sila + ref i cel i po sprawie , kolego nie masz co dużo myśleć tak jak pisali dmg zależy kto ile czego ma , np ty masz 450 su a ktos ma 500 odpornosci ijuz mu nie zrobisz hita za 200 powiedzmy tylko za 70/80 musialby miec z 400 odpornosci zeby to sens mialo .

I patrz żebyś miał osłone przed innymi a nie ustawiasz sie na dmg a zwykly koles z refem albo odpornoscia pojedzie cie jak dzieciaka

jak chcesz sie bawić w pvp to na zasadzie popatrz ranking za Toba kto cię może bić i przed Tobą żebyś miał jakieś wyjscie , a nie tylko DMG a pózniej ciagłe 48 ;)
 
full sila + ref i cel i po sprawie , kolego nie masz co dużo myśleć tak jak pisali dmg zależy kto ile czego ma , np ty masz 450 su a ktos ma 500 odpornosci ijuz mu nie zrobisz hita za 200 powiedzmy tylko za 70/80 musialby miec z 400 odpornosci zeby to sens mialo .

I patrz żebyś miał osłone przed innymi a nie ustawiasz sie na dmg a zwykly koles z refem albo odpornoscia pojedzie cie jak dzieciaka

jak chcesz sie bawić w pvp to na zasadzie popatrz ranking za Toba kto cię może bić i przed Tobą żebyś miał jakieś wyjscie , a nie tylko DMG a pózniej ciagłe 48 ;)

Problem polega na tym, że to nie takie hop-siup, wystarczy, ze ktos tez ma siłę i ciut su i od razu go bierze. Tak samo w niektórych wypadkach lepiej większa ilosc su/strzelania bo 1x strzał do 8x strzał można wygrać, także niestety nie masz racji, dobry build to serio ciężka sprawa.
 
Status
Zamknięty.