Sytuacja na świecie Gonzales

Jakby ktoś wymieniał kasę iro - gonzales to chętnie się tak wymienię. Daje na gonzales, biorę na iro. :) Przelicznik sobie ustalimy- powiedzmy 300 tysięcy na gonzales za 100k na iro :D A potem coraz więcej na gonzales. :p
 
Najczęstszy przelicznik jaki spotykam to 10:1, ale jak zauważył Generał warto zrobić większy, aby być konkurencyjnym.

Póki co sojusz Six Guns jest bezkonkurencyjny :D
 
Ostatnia edycja:

niemoralnie moralny

Gość
Gość
Ja mam takie pytanie co się stanie z tym światem po 27 dniach ,zostanie skasowany czy jednak zostanie?


co do koalicji to faktycznie odczuwalny może być brak przeciwnika
 
Świat zostanie usunięty tak jak jest to wiadome od samego początku. Zarówno na becie jak i tutaj już te pytania były. Na becie chyba nawet jakaś zorganizowana akcja poszła z wklejaniem sobie w profil jakiegoś tekstu o utrzymaniu tamtego świata ale to nic nie dało, bo takie są właśnie założenia tego szybkiego świata. Grać intensywnie przez 4 tygodnie i pokazać jak dużo można w tym czasie osiągnąć.
 
Grać intensywnie przez 4 tygodnie i pokazać jak dużo można w tym czasie osiągnąć.
Czy ja wiem czy można tu pokazać jakieś osiągnięcia czy umiejętności. Szczerze przy takiej prędkości to po paru dniach sporo osób wbije 150lvl przez ciągłe siedzenie przed kompem. Jak dla mnie to serwer dla no-life'ów, a nie dla ludzi umiejących grać w TW. Wystarczy wziąć boba, budowanie, klikać budowa domu misyjnego itp i jesteś top1.
 
Czy ja wiem czy można tu pokazać jakieś osiągnięcia czy umiejętności. Szczerze przy takiej prędkości to po paru dniach sporo osób wbije 150lvl przez ciągłe siedzenie przed kompem. Jak dla mnie to serwer dla no-life'ów, a nie dla ludzi umiejących grać w TW. Wystarczy wziąć boba, budowanie, klikać budowa domu misyjnego itp i jesteś top1.
Budowanie czy nie budowanie - każde rozsądne rozdanie umiejek może dać dużo doświadczenia z pracek.
Wystarczy siedzieć przy kompie i można liczyć na topkę.
 
Wcale nie kwestionuje że ustawienia dotyczące zwycięzstwa (exp) nie są najlepsze. Już lepsze były na becie gdzie trzeba się było wykazać wszechstronnością. Jednak dopóki nie ma rankingu osiągnięć to trzeba to pewnie sprawdzać ręcznie co może być kłopotliwe. Osoba odpowiedzialna za ustawienie parametrów takich a nie innych poszła po prostu na łatwiznę. Ale w mojej wypowiedzi chodzi głównie o to że od początku były znane ustawienia i zasady szybkich światów, a teraz tak jak i na becie głosy oburzenia że jak to zlikwidują świat? Już widzę jak się niektórzy na czatach zagadują o pisanie kolejnych "petycji" i "żądań" do supportu.
 
Budowanie czy nie budowanie - każde rozsądne rozdanie umiejek może dać dużo doświadczenia z pracek.
Wystarczy siedzieć przy kompie i można liczyć na topkę.
Owszem ale uważam że budowanie jest najlepsze na taki świat bo masz wszystkie 5 prac w jednym miejscu i nie musisz latać po mapie ;P
 
Póki co, energia jest niemal nieograniczona; każdy ma premkę energii z zadania i zawsze zdąży podbić lvl przed wyzerowaniem.
Schodki się zaczną, jeśli premki się pokończą... wtedy zaczyna się wyścig: herbatki za bryłki (bo obligacji już nie ma), 18 brył to też mały wydatek jak na korzyści. 110 zamiast 105% to także sporo więcej expa z tytułu premki. Zbieraczy zawsze można sobie nająć: fasolki, prymki i coś mocniejszego. Ale tu się pojawia inny problem: Odnowić można raz na 10 minut, więc mocniejsze jest lepsze. Też właściciele zielonej premki odnowią mocniej, więc tutaj już się oddalą od niebryłkujących.

A co do tych bezbryłkowców: Brak automatyzacji, czyli konieczność logowania się raz na 4 godziny (a najlepiej zlecać 15tki i 10minutówki). I też ostro ścigać zbieraczy do roboty.

Kto gra tylko for fun, na pewno nie jest bobem.

Mam nadzieję że zwycięzcy będą sprawdzani szczególniej pod względem multikonta (opartego na współpracy)
 
Przyjdą osoby które nie walczą o topkę ;] Bo co to jest stracić 30 minut a dostanie 4500 expa w najlepszym przypadku, w 30 minut to nastukasz kilkakrotnie więcej :)
 
Gratulacje dla tych, co klikali 3 dni z rzędu 15-sekundówki, wtopili parę bryłek w ten serwer, a mimo to podjęli słuszną decyzję: zrezygnować z tego chorego wyścigu.
 
Czas i możliwości tak mi się ułożyły, że zapewne bym wygrał, ale szkoda tracić miesiąc z życia dla kilku pikseli. Reszcie życzę wytrwałości w umieraniu z nudów :p

Co do bryłek to wydaje mi się, że z pierwszej trójki wydałem najmniej :)
 
Ostatnia edycja:
Jestem ciekaw kto jest póki co najwyżej w rankingu jeżeli chodzi o graczy którzy nie wydali bryłek.

Czy ktoś z TWT mógłby zamieścić podsumowanie pierwszego tygodnia gry?
 
Gdyby to był świat normalny, to chętniej by się klikało, a tak to nawet niewiadomo jaka nagroda :p :p
@etriel napisał:
Wygrywa osoba, która osiągnie największą liczbę punktów doświadczenia.

Nagrody:
1 miejsce: Tytuł "Speedy Gonzales", jeden element z zestawu "Szybki świat", 1500 bryłek
2 miejsce: Tytuł "Speedy Gonzales", jeden element z zestawu "Szybki świat", 800 bryłek
3 miejsce: Tytuł "Speedy Gonzales", jeden element z zestawu "Szybki świat", 500 bryłek
4 miejsce: Bożonarodzeniowa Torba
5 miejsce: Unikatowa wartościowa skrzynia

Przewidziana jest nagroda dla gracza, który nie wyda ani jednej bryłki: Tytuł "Speedy Gonzales", jeden element z zestawu "Szybki świat"
http://forum.the-west.pl/showthread.php?t=57721&_ga=1.187269224.1901323353.1384994887
 

niemoralnie moralny

Gość
Gość
dla maćka chodziło o to że nic nie wiemy na temat zestawu Szybki świat